2007. június 10., vasárnap

búcsúadások(kkk), 9-én és 12-én....gúdbájj, Tusi....! :(


Naszóval...Tusi ma útra kel...először is kiköltözik a kóterből (bömböl-bömböl), aztán meg 18-án indul a tengeren túlra, az ígéret földjére...:( De hát bármily szomorú is ez, azért visszatér... legalábbis aszonta :)))))
És itt ragadom meg az alkalmat, hogy



kinevezzelek SÁMLI nagybácsijává!


Így már Te is hivatalos gondviselőjévé váltál eme sivatagi lénynek! :D:D*
Hát, jó utata, Ádám, és vigyázz magadra!!! És én is vigyázok, ahogy ígértem ;)
(pétráá)

*Kiegészítés: most mondta a BIOLÓGUS ismerősöm,hogy a láma nem sivatagi lény, hanem andoki...:):))vagyis, az Andokban él! :) De nekem igenis sivatagi lény a láma, és ezt Ádám érti! :):)



tusi
: koszonjuk szepen az egesz feleves figyelmet!! szeptemberen jovunk Razz
Mo: taps
mutu: Szai Sipi,Tusi!
sivatag: az elemzendő...Very Happy eh...Very Happy
Sipi: Egy rádió mind felett Egy felejthetetlen Egy a napba zár Mert rakéta az egyetle
Sipi: helló Muttttttu!Smile
tusi: sziaaaa Mutu!!!! Very Happy
mutu: Smile
mutu: rakétát nektek...
mutu: állatok vagytok!
sivatag: nem röhög, a fal paranoid, én meg hátrányos helyzetű! Very Happy
tusi: hehehe Very HappyVery HappyVery Happy
sivatag: Orphue, no így engedi leírni Very HappyVery Happy
sivatag: nekem a legnagyobb élmény a VÍZ volt Orn Smile
tusi: 0672 501 669
tusi: valami lesz ma ... asszem zaromusor ;)
zsozsó: vadvirág, készülj!
doki: tudod, izééé...
doki: hamuzsossi, ha ide nézel írj vmit
doki: heyy
doki: csumikávan
Sipi: lassan zárunk Smile
Sipi: asszem
Sipi: kezdek fáradni
doki: heyy
Sipi: a műsorvezetőket eléri veszély...
Sipi: ez a nap már csak tényleg ilyen
doki: kiszálltam...
doki: kész
Sipi: mikorvagykiez? itt már összefolynak az események..
bodza: teminem?
doki: temiez
zsozsó: 8?!
Sipi: vagy mit mondott Mr. Brick?
Sipi: ma akkor corner?
zsozsó: tehová?
doki: miért nem tok írni Neked Kiscsibe?
doki: heyy
Doki: izé
Doki: ööö
zsozsó: ?
zsozsó: hopne
Doki: vagy még?
Doki: hey
zsozsó: jaértem
zsozsó: miért pont ez a szám??
zsani: jó volt hallani a hangod Very Happy
zsozsó: ?
zsozsó: ?
zsozsó: ?
zsani: lassan megyek
Doki: van egy új filmem
Doki: bepótoljuk
zsozsó: ami kimaradt a film alatt
Doki: mit is?
zsozsó: sajnáltam is
zsozsó: néha a szomszéd is megteszi
kicsix: Tusi nem eső menő??? Smile
kicsix: király Smile
kicsix: a villanyszerelők zenekara Smile
kicsix: ez csak búg Smile
zsozsó: cö
kicsix: arra a combos kérdésre csak vissza kéne térni Smile
zsani: így kellett volna magyarázni órán is
kicsix: THX:
zsani: nem is ismerni a hangodra
kicsix: na jó ez is yó lesz Smile
zsani: nirvanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kicsix: a kérésem még nem ment Smile
kicsix: szesztek
zsozsó: gyerünk
zsozsó: odébb
zsozsó: néggyel arrébb
Doki: huh
zsani: hallak tancibá....
zsani: D:
zsozsó: hajrá
zsani: csak, baj?
zsozsó: hátpersze
Iddi: Hahó, mi lesz
Doki: hogy hogy?
Doki: na te miez
Doc Holiday: húúúú ám
zsani: húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Sipi: adás van
Sipi: lesz ám
zsani: lesz este valami fiukák?
zsani: kukucs?
studio: annyi Very Happy iam a thunderdome baby
a115: Köszi, TUSI! SmileSmile
Tusi: adas van!!!
gabika: hi van shortcut?
Summer Shits: tovább élvezzük a hangunkat ;)
zsozsó: beülnék
zsozsó: várj meg
zsozsó: most
zsozsó: m1ek

Nincsenek megjegyzések: