2007. június 1., péntek

hmhm..ildinkó államvizsgára tanul, és a szerencsésebbek szakdogát adnak le...

UPDATE*


Amúgy pedig egy kis EH, mert nekem most ilyen hangulatom lett. És már különben is inkább énblog ez itt, mint más...A fene sem érti...változik itt minden és mindenki....De ezt a számot ildinkóm is szereti, sőt...:)
És hát TÖRVÉNYMENTES HÉT! :) És most ilyet akarok. Most és pont. Itt. Mert ez ilyen. Ennyi. Jah, és tom, hogy ildinkó is benne lenne! :)

Jah, és Endre hnap indul Andrissal a NAGY ÚTRA....hm... SOK SZERENCSÉT FIÚK!!!!! :))

No, akkor a szöveg, és hozzá a történet. Egyébként innen szedtem.


TÖRVÉNYMENTES HÉT

Te csak nézz nyugodtan! Hagyd, majd látok én!
A terepszín itt szürke, zöld a lélek, és sárga a vér.
Hidd csak el, hogy örökké élsz,
mindig gyerek leszel!
Ha valaki tudja az igazságot,
kérd meg, ne mondja el!

Talán a benső kerted árnyas részében,
mikor a margaréta ágyban, széltében.
elhempergőzünk majd te és én,
felhők közt fogócskázhatnék üt belém.
és kerek szemmel mondom neked majd, hogy:

Egyél, ez itt az én testem,
talán egy percig még!
A legaljabb bűnöm az volna,
ha kegyelmet kérnék.
Most eljár a szívem, sajnálom, de
megér fél misét!
Hát nyakamba, nővér!
Ránk fér már egy törvénymentes hét!

Bármit mondasz, magadról beszélsz.
Uralkodsz és elítélsz még úgy is, ha dicsérsz.
Bárki szól, csak részigazságokról szónokol.
Tudod, a pokolban bírónak lenni,
hát az is csak pokol.

Gyere a titkos kerted árnyas részébe!
Ott a szellőrózsás ágyat, széltébe,
szétszerelmeskedjük te és én!
Benyalhat majd minden félős élőlény!

Egyél...
...
...törvénymentes hét!



TÖRVÉNYMENTES HÉT (hisztori)

Gyuszinak és Psotnak írtam a dalt, ők is énekelik. Nem járnak, csak a jelenetben megbeszélik, hogy egy héten át, törvények nélkül fognak élni, főleg szerelmeskedni.

Gyuszihoz, a második lemezből kiderült, nagyon illik a Green Day-es sztájl. Megleptem ezzel az olyasmi dallal. Ez megint csak mellőzi a komoly szándékokat, buliból alkottuk. Meghívtuk két dalra Bérces Viktor zongoratálentumot, barátomat, akivel együtt nyomulok a költői estjeimen. Csuda jó a srác, és ez az egyik szerzemény, amiben csűri. Napfény a jégen.



És íme a klip:











* Íme az update. Szal Paolo Conte és a Via Con me. Merthogy vizsgaidőszak van, ami ugye ehehe... (persze, én aztán nagyongyorsanfogjambe, és befogtam), de ez azonnal Kriszuhoz vezet ("óóó, k*rva vizsgaidőszak, ilyenkor mindig eszembe jut, el kellett volna menni...hmm..asztalosnak" - idézve TŐLE ), mármint a vizsgaidőszak, ami és aki pedig egyenes átkötéssel kapcsolódik többek között (a Karaván kávé után) az én agyamban Paolo Contéhoz...
Tehát Via Con Me....csibummcsibumcsibummbummbumm... :)





Pécsi Egyetemi Rádió
: nem
kisszeszi: sziasztok! Emil nyomja a zenét?
Pécsi Egyetemi Rádió: lesznek
valaki barátja: Honan szeditek ezeket az "érdekes" zenéket?
valaki barátja: történjen már valami érdekes:-)
Tusi: Live act! most!
Tusi: es mit nem hallasz?
valaki: miért nem lehet titeket hallani?
*: A napocskás hölgy üzeni, majd csörögsz Ádám, aztán vagy ráérek, vagy nem Very Happy
Tusi: szia ;)
Alexa: pápá
Alexa: sziasztok
Tusi: sorry mindenkinek a befordulos zeneert
Pompomlany: brhuhuhuuuuuu Sad
Alexa: sajna már összepakoltam... holnap költözöm
Pompomlany: Alexa segitesz beoltozni? Very Happy kell harisnyakoto?
Alexa: lol
Pompomlany: valami lesz Very HappyVery HappyVery Happy
Alexa: ötleteket kértetekSmile
Alexa: csak ha szeretnél...
tusi: szeretned hogy az legyek? Smile
Alexa: pompom lány?Smile
per: mégiscsak vmi rádió, vagymi...
Thee: hogy-hogy van zene??
tusi: koszonom szepen ... Very Happy pusssssz
pétráá: blogunkra felkerülni azt jelenti, szeretünk Very Happy
tusi: mindja' odakenunk...
tusi: sorry a mai tushowlo elmarad ... Sad

Nincsenek megjegyzések: