2007. március 25., vasárnap

telnek a napok...

Pörc: ac3,már távozott...sajnos
ac3: sracok ti miert vagytok adasban ha ott egy erotikus hangu holgy is?;)
:D: Very Happy
ac3: sracok ti miert vagytok adasban ha ott egy erotikus hangu holgy is?;)
ac3: koszi Smile
ac3: ugye ugye Smile
ac3: a hatterzene meg hangos ;)
ac3: sracok a keveropulton tekerjetek vmit mert a mikrofonok alig szolnak
nyuszisz: oksa, csak makettezek
nyuszisz: szeretlek!!!
vince: hélló nyuszisz!nemakarod feltolni az arcocskádat msnreVery Happy
nyuszisz: köszi szívem, nagyon jók vagytok, csak így tovább!!!
Sanyi 0N: Very Happy
nyuszisz: persze drágám, aranyos, mi?!
Sanyi 0N: Hello!
Sanyi 0N: Hello!
nyuszisz: szia cica!!!!!!!!!!!
Sanyi 0N: Mindjárt!
Sanyi 0N: Szabadnap-On!
PER: K.o.
gica: hinnnya...
rtusi: Very Happy a budos szedturrandt
Pécsi Egyetemi Rádió: te kis szűzlány...
Pécsi Egyetemi Rádió: holnap innen folytatjuk
Pécsi Egyetemi Rádió: te
én: nekem nem kell 100pasi.csak szeretném ha értékelnének.nem vagyok szajha1ébként
tusi: jaaaaaaaa
gica: nem vagyok jó partner a feminista szuttyhoz... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: regisztrálni!!!!
gica: és miért nincs 100 pasid egyszerre? Very Happy ha már erre vágysz... ;)
én: ponterölvan szó.nekünknincs100palink1szerre és nem játszunk úgy azérzelmekkelSad
gica: határozottan értem... Very Happy talán ez a legnagyobb baj is... Very Happy
én: Very Happy jó gica de érted hogy mit akarok kihozni.
gica: én! azt gondolom, hatalmas az ego-d Very Happy
én: egy nő ha sokat ...,akkor 1 "k",ha 1pasi,akkor menő gyerek.mi a vélemétek eröl
én: jó persze a pasik között is akadnak kivételek de nem használunk mi ki titeketugy
tusdi: meg mindig szeretlek... es mindig igy lesz
tündérlány: ne tessék gica néven kontárkodni! héj!
tusi: en nemmmm...
én: ealáirás:egy lány akivel sokszor kicsesztetek
én: mintha ti nem b.sznátok ki eleget velünk...nem lehet álltalánositani fiuk
GICA: mikor és hol?
tusi: enis Smile
fény: rád alszom el
fény: én is
kata: de én igen
kata: doki.kkivánlak
kata: doki.sexy a hangod Razz
Meli: én elmentem kumni,de a "bokros"teendők miatt Sipi nézd wiwen az üzijeidetVery Happy
fény: irénke írjáááááááááá
fény: megint világosa stúdióban
fény: háttemiez
sagipe: megint
sagipe: felettem a cigányok buliznak...
Meli: hát...érezném az eurotrip-et...Very Happy
sagipe: i am the antipope!
Sipi: remélhetőleg a kedves hallgatók örömére ma egy kicsit hosszabb sugárzát adunkSmile
Sipi: Kedves Meli, a milka mindenképpen velünk lesz Smile
Meli: Sipi,én viszek nektek "üdítőt",ha hozol milkát Very Happy
ZMT: back on track...
doki: beszólt az oldal
doki: mit szólsz be
tusi: ezmiez megen, nema bazz, Doki!!!ú
ZMT: lírai ötvözet lessz?
ZMT: érdekes a zenei repertoár...
Meli: Sipa G.! Smile Felcsaptál rádiósnak? aztán hajrá ;)
Doc Holiday: miez?
Doc Holiday: minden csaj a légrádira buki?????????????
Doc Holiday: héééééjjjjj
sagipe: boldog névnapot Sipikém
Adrika: Boldog névnapot Sipi!!!Very Happy
Doc Holiday: szőr, ne mondjon ilyet
ZMT: F A N
Doc Holiday: van nálad?
Doc Holiday: dirr
Doc Holiday: ennyi
ZMT: down kötelez,tudja...
ZMT: peeee
tusi: na ehune vagyok ma' enis Razz
Doc Holiday: mámegy
Doc Holiday: Very Happy
Doc Holiday: miez
ZMT: ott
ZMT: VERESSE MR Dé
Sipi: Doktor úr jóvoltából tudható az információ, hogy ma este tíztől adás várható!!!!
Danuz: Very HappyVery Happy
Danuz: Srácok!FASZA A ZENE!!!!Shara Mcleod POWA!!!!
quash: na de Sóti,gyere vissza msnre.he?
Titano: Orange a "Magyar narancs"!
Pistike: Mi van?
quash: Kedves Pistike! áhhhhh Very Happy
Pistike: Én kechuppal kérem!
quash: Orange előadóművésznek készül, majonézzel és mustárral fogyasztható
Cooper: De igenis sokan voltak!
Józsi: Megyek a kocsival hozzád ma Partyzánt hallgatom...
Pistike: Ki ez az Orange gyerek?
quash: remélhetőleg legközelebb hangban is vagy egy enyhe telefonos bekapcsolást vállal
Titano: Sziasztok Partyzánok! Hajrá Atii tekerd Balázs lélekben én is ott vagyok!
fény: szevasztok héjjj
tusi: kedves evelin ez szinte hihetetlen
evelin: jajj ettől mindig benedvesedek
Doc Holiday: engem
tusi: mikiaz?
Doc Holiday: kiez
dadydas: peace és kellemes Hiperkarma koncertet aki ott van jelenleg is!
bodza: "én csak hajtom az igazam, hogy te vagy a legjobb fej...." Very Happy
rajongó: Mikor lesz már partyzán? Nem bírom ki nélküle!
pétráá: jabiza, helló mindenki! Smile
cSaBi: hi everyone
tusi: meg mindig nem tudok irni Razz Razz Razz
tusi: koszi, hogy minket hallgattatok ;) 1 hert mulva ugyanitt Very Happy
tusi: Tushowlo kezdodik lassan ... Smile
pétráá: szürke hideg van..middeképzel magáról idő?!
tusi: Sátor ....

Nincsenek megjegyzések: