2007. március 31., szombat

a nap mondása.... :D

A nők EGY férfit akarnak, aki az ÖSSZES igényüket kielégíti. A férfiak
meg az ÖSSZES nőt akarják, akik az EGYETLEN igényüket elégítik ki.


:)



Férfi barchoba :)

1.
- Gondoltam valamit.
- Sör?
- Nem.
- Punci?
- Az.


2.
- Na, megint gondoltam valamit.
- Punci?
- Az.


3.
- Na, megint gondoltam valamit.
- Az?
- Az.



:):):):):)



amúgy meg ami kis fal van....
Sipi: meg az ideg nagyon
lime: értem
Sipi: a.k.a. Pok Very Happy
Sipi: Hát én egy hallgató lennék, meg a szerdai Tushowlo társműsorvezetője
Gábor: csákómákóSmile
lime: te ki vagy sipi?
Sipi: Ma is borulnak a tojástartók? Very Happy
én: de mint az állat
Sipi: Látom kezdődik a cspatás Smile
fény: minnyá megy
én: Máté, ha tudsz gyere fel msn-re a rádióból
fény: dj lime pillanatokon belül
én: go lime go
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Drága Endre és Dani! Very Happy Nagyon jó utat Franciaországba, aztán sieteni ám vissza!

Nincsenek megjegyzések: