2007. március 19., hétfő

Zsötem - Kína

fény: dirr
sweet: to Mama ... Very Happy
ZMT: tiszteletem Mr D
pétráá: és a folyosó mennyire jól visszhangzik Very HappyVery Happy
pétráá: mármint zengjük Very Happy nééézem...Very HappyVery Happy
pétráá: ez a vég..trióban a szinten Kiszel Tünci dalát zangjük Very HappyVery Happy
pétráá: és bodza, majd duettezhetünk. Legalább telik vmivel a fal.... Razz
pétráá: No, menek kis szintemhez kifeléléé..új harisnya JEPP!
pétráá: simán... Very Happy nagyon szeretek énekelni, bár hangom nincsen, de szoktam! Very Happy
bodza: nem mintha nekem lenne, de sztem jól elduetteznénk, pétrááVery Happy
pétráá: pápásVery Happy
pétráá: no, léptem ki társasági életet élni.
pétráá: no, nekem nincsen hangom Very Happy
pétráá: neked szól az össze dalom... Very HappyVery Happy
bodza: "valami véget ér...."
pétráá: csak egy ránc vok az arcodon, csak a gond van velem, mégis
pétráá: gondolj rám....amikor a 10. hóónap eléér...
bodza: "amikor a levelek sírnak, a fákon táncol a szél..." ez olyan óó jaaaajh....
pétráá: próbálok... de inkább leverten a Keletinél.. Very Happy Az könnyebb...
pétráá: "az élet olyan, mint egy körhinta, te csak tanulj meg nevetni rajta..."
bodza: az... fekete... és nagggyon olyan hűűűűdehúúúúha....Very Happy
pétráá: fekete lepke....Very Happy
bodza: "jól tudod, mert voltál néha kicsit fennt, és hát nagyon lennt...."
pétráá: cupp, köff a hallagást
zsófi: kell ááámVery HappyVery Happy
zsófi: sziaaaaszttoook!!és akk Csucsu!!beszélünk majd az ajándékról...ténylegSmile
DOKi: Ricsi csak lazán feltünés nélkül:p
zsófi: pörögj Ricsi!!!pörögj!!
zsófi: Very HappyVery Happyez jóóó
snowmen: Ricsi hangja azérthalkabb néha ill hangosabb,m forog a székenVery HappyVery HappyVery Happy
roland: a kacsat sem en mondtam, hanem az orvosok
Szilvike: Szia Zsófi!
zsófi: szia Szilvi!!(egy lelkes hallgatóVery HappyVery Happy)
Szilvike: nem menekültök!
Szilvike: jövő héten megyek
Szilvike: ügyik vagytok
Szilvike: puszi mindenkinek
Szilvike: jók legyetek
Szilvike: na mennem kell
zsófi: a transznacionális vállalatok...
Szilvike: húha
Szilvike: itt futnak előlük
pétráá: volt is adásban, az nagy pécstvben!Very HappyVery Happy
pétráá: csináltam vele tévériportot...Very Happy
pétráá: csak bányaira emlékszemVery Happy
pétráá: én sem
Szilvike: és nem veszi észre
Szilvike: és mindig rátenyerel arra, amit kérdez
Szilvike: kis papírra írja fel
Szilvike: és fel kell ismerni jelenet úg, hogy kiválasztod az asztalon lévő jelekből
Szilvike: én már semmire nem emlékszem
Szilvike: Bányai Sándor
Szilvike: én is jártam Bányaihoz
Szilvike: ázsványviz
pétráá: légy cseles!Very Happy
pétráá: Smile
pétráá: nemám
Szilvike: én meg azt hittem, hogy nem írtam le
pétráá: Smile
Szilvike: ja, hogy a csúnya szavakat nem írja ki
Szilvike: már nem megy a gépelés
Szilvike: de neked
Szilvike: de neked, hogy ennyi helyen jártál!
Szilvike: gépelsz
Szilvike: hallom, hogy gépesz Petra!:-)
zsófi: eláámVery HappyVery HappyVery Happylényeg, hogy c-sideban maradjonVery Happy
Szilvike: jóvanna megyek
Szilvike: :-D
zsófi: szép volt billVery HappyVery Happy
Szilvike: sajna
zsófi: tucsó
Szilvike: szóval nem tudom miről van szó
Szilvike: dolgozatot írtam sajna
Szilvike: nem hallgattam eddig
Szilvike: helló!
Szilvike: csak most kapcsolódtam be
roland: l o f a s z t akart lenni de kicenzurazta
zsófi: vagy miajóisten...haha
Szilvike: műsorvezetőtársak
zsófi: tocsó
Szilvike: sziasztok
roland: kicenzurazza... Smile
roland: lot
prek: oki...pokiVery HappyVery Happy
snowmen: nekem is....oks akkor megdumcsizzuk
prek: így legalább muszáj lesz velem szóbaállnodRazz
prek: nekem van kedvem...de még azér beszéljünkSmile
snowmen: Very Happy
snowmen: na akkor ezt most megbeszéltük Rékus
snowmen: hmmmmmmmmmm én rajra vagyok Very HappyVery Happy
kicsix: nagyszerü
kicsix: Tokyo DriftSmile
prek: az meg mi?
snowmen: Bill Kína a mi helyünk Very HappyVery HappyVery Happy imádnának minketVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
prek: oksiSmilem már oan jó lenne...mint régenSmile
snowmen: De Réka gondold át....beszélek Bettivel is ;););)
snowmen: ;)
zsófi: hú Bence....a földrajz...mmmVery HappyVery Happy
snowmen: szerintem
snowmen: aha beat box funky beatz....de elég jó
prek: vmi hipihopi buli lesz?
snowmen: aha pénteken rákba...legalább is most úgy néz ki
prek: Bence 7végén mész, mentek vhova???
Verus: helló Roli
Verus: :-)
Verus: mesélj..
kicsix: YóestétVery Happy
snowmen: Smile
roland: mesélj a masszázsról..
pétráá: de... Very Happy
snowmen: édes csillagom SmileSmileSmile
dh: Very Happy
dh: nem röhög
pétráá: Very Happy
dh: vagy karfa nélküli széket kerestél?
prek: képzeld nincs itt...dógozik a drága!!Very Happy
dh: újság?
prek: Te csak ne röhögj!!!Razz
snowmen: ott a Petyus, majd segít Very HappyVery HappyVery HappyRazzRazzRazz
snowmen: Very Happy
dh: héjj
bodza: szia petráá! Smile
bodza: kettőt találhatsz...
prek: megpróbáltam....de én hülye vok az ilyenhez
pétráá: hi, bodza Smile
dh: hova lettél?
bodza: vagyok...
snowmen: próbáld meg másik frekvencián
snowmen: Sad
snowmen: húúú akkor ügyködd meg egy kicsit én is itt tekerem a cuccot hogy jó legyen
prek: mit csijájjak?:S
dh: bodza itt vagy-e?
prek: de Bence a gép int nem szeret m nem hallak titeket:SSad
prek: SmileSmile
snowmen: pusssssssssssz
snowmen: Nicsak ki van itt Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy de jóóóóóóóóóóóóóó
prek: Hali mindenki!Smile
snowmen: kérdezzetek bátran
pétráá: SmileSmile
Verus: :-)
fény: mondjuk úgy hogy dirr
snowmen: Smile
pétráá: szia, ritucs! Smile
rita: azaz tökély: )
rita: sokkal jobb Smile
Miki: te hogy hogy nem mész?
Miki: ezen a héten pihizek meg készülök meccsre
snowmen: én sem
rita: nem igazán hallani a vendégeteket... hozzátok képest Smile
Miki: nem hiszem
snowmen: cső mész este Miki???
Miki: szeva Bence
kata: jóó a zene!!!
zsófi: átadhatodVery Happy
zsófi: írok majd iwiwen mélt, egy ötlettel, ahol átadhatom, ami engem illetVery HappyVery HappyVery Happy
snowmen: nem gáz Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: tudom, Bence, ne haragudj,,,
sziasztok :): kata
zsófi: sziaszttooooooooook

Nincsenek megjegyzések: