2007. április 24., kedd

Apaa, kezdődik... :) no és KT Tunstall... :)



No, erről beszéltünk tnap adásban, csak petruska nem tudta, miről van szó. De hála jútyúbnak...ééés ILDINKÓnak! :D:D:D



No, és egy kis zene... muszáj volt... :)




És ezt csakis ildinkóm kedvéért....mármint ezt a számot....


Ezt pedig nekem...merthogy suddenly i see why the hell it means so much to me....
Sajt: Ma este Interaktív 8 órától! Gyertek!
Sajt: Ma este Interaktív 8 órától! Gyertek!
Sajt: Ma este Interaktív 8 órától! Gyertek!
boci: az a legjohbbú
l: tsá tsá tsá
tony hawk: gördeszkás love story Very HappyDD
lali: kösssssz Very Happy
estevez broz: a paródiák azé sztem kicsit meghaltak a 90es évek után
tomi: ez pl sipos efff
tomi: az orrod alá dörgöl egy kispofaaaa
tomi: döcög és pöfög, húú, de kaffa
tomi: gyorsabban száll, mint a képzelet
tomi: trabanton szállni élvezet
pitymallat: lapot
pitymallat: persze, miután elküldte a 3000 forintos illetékbélyeggel ellátott jelentkezési l
boci: vagy valami ilyesmi
boci: aki hallgat játszik
wow5: bocs, nem tudtam, hogy játszom, most hallgatlak titek először
boci: mr. wow5
boci: üzenj a rádión keresztül!
boci: wow5 is the winner
wow5: tűzparancs
wow5: és a vacancyhez?
boci: Melyik Steven Segal film, amelyikben főszereplőként meghal az első fél órában?
boci: grindhouse nem ismi még
boci: nagyon szép volt
ellEND: vége
ellEND: ezzel lett vége keressél németet tervemnek
ellEND: ttre
ellEND: ellenben Ellenden nem leltem még sert sem, ezért németek helyett felmentem pécse
ellEND: fel kellett keresnem (nem nekem, de ez nem lényeg) lelketlen német testeket
ellEND: reggel felkeltem, s ezerrel repesztettem, mer délre le kellett érnem Ellendre
ellEND: remekeltem egy verset
G: Nem vágom
wow5: mit szóltok a grindhoushoz?
ellEND: mer nem megy net
ellEND: re
boci: moziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gery: SHORTCUT

Nincsenek megjegyzések: