2007. április 28., szombat

Falas, és miszteris :D

Noszal tnap voltunk Mystery Gang koncerten. Vagyis nem ők voltak, mert az énekes-girátos Egri Peti megbetegedett, szal inkább ilyen örömzenélés volt, de az nagyon. És Egri Peti helyett Sony jött, meg egy angol szaxofonos csákó, aki hűűde, jujjde...
És hát nem maradtunk velük bulizni koncert után, pedig még telón is hívtak, de ildinkó hajnalban ment busszal haza (pedig hazavitték volna..hihi), én meg dógozni, Expo, Pannonpower...Szal így csak az inti maradt, meg a két órás öltözős élmény, meg a koncert, meg a JB Cola, meg a banda...:D De ezt azt hiszem éppen elég!!! :D:D
És íme, akikről beszélünk, a Mystery Gang. És hangban is, ízelítőkét is... És írnak ám blogot is!! :D




És hát a fal is... a jeppencs! :D Jaa, és ildinkó vitt nekik sütit, és megyünk Villányba is pénteken, mert Borzsongás lesz, velük, és reméljük, emlékeznek ránk majd :D:D

pétráá: ja, meg JB KólaVery HappyVery Happy
pétráá: jepp Very Happy mert ennyi csak... Smile
ildinko: és hogy rímel!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: most hogy megtudtam: "kinek a diós, kinek a mákos" kinek a singer, kinek az ákos
pétráá: Szal egyezünk meg abban, hogy "személyszerint nekünk a KOVÁCS ÁKOS" Very HappyVery Happy
pétráá: POSTolni a tnapról, mivel már tudja, mi az.
pétráá: alkholt, nem engem...Smile Szal 1-1 Very Happy És nagyon jó a postot, remélem, Fácán is fog
pétráá: naja, de nem is tudom, ki mondta a fijúknak, hogy pétráát zavarja az, ha nem kap
ildinko: hogy ildinko szereti ám a viszkit... hááát... Very Happy ejnye
ildinko: pétráám, ha még egyszer viszkit látva megjegyzed,
ildinko: én teljesen kész vagyok, meg elvarázsolva, meg minden (pedig be is csíptem... )
ildinko: hűűű, a koncert, hűűűűű, hűűűűű Smile))) és jepp Very Happy
pétráá: ma pedig Expo, szal üdv innen... Smile
pétráá: jujj, tnap Mystery Gang volt... Very Happy Nem mellesleg interjúval Smile jepp Very Happy

Nincsenek megjegyzések: