2007. április 8., vasárnap

Húsvétot, kellemeset, napsütéseset! :)


(Ha a tojások ildinkom kezei közé kerülnek...)




Szépséges, boldogságos, tavaszos, nevetős, virágos, napsütéses HÚSVÉTOT* kívánunk mindenkinek!



Nomármost, én gondoltam, hogy mivel ildinkom tojásainak képét is feltettem, hát rakok fel képet a kalocsai tojásokról is. (Nem, nem én festettem, nyugalom...mi sosem csináltunk ilyet, még nem kalocsai mintásat sem..:(:(
De sajnos, a gúgliban nem találtam képet róla...mármint, amikor kalocsai minta van a kifújt tojásokon. Viszont találtam helyette ezt.... :D Pedig én nem szeretem a kalocsai mintát, nekem túl díszes, csak a fehér jön be, de azé egy ilyen cipőt NAGGYON el tudnék fogadni.... :D Tudja vki, hol lehet beszerezni? Az lécci dobjon már meg egy 36-ossal... :) És ígérem, a képe felkerül ide. Mármint a cipőé. De ha az adakozó szeretne velem fotózkodni (márpedig ez kitüntetés, igazi Hangos Fénykép lenne), szal annak sem állok ellent! :)


Igen, igen...kalocsai mint a Tisza cipőn... :)
(nagyíts rá, és meglátod)


Végül aztán mégis találam képet, méghozzá az Édesanya hatékony infromációjának köszönhetően, itt. Bár így, berakva a képet, nemtom, miért nagyította fel....grr.... mindegy, már van kalocsai tojás is... :D
Ha rákattintasz a képre, mégis normális felbontású lesz...kissé inverz, de a blogunkhoz illik :)


Kalocsott a tojás, ha húsvét van.
Egyébként a tyúkok itt is normálisat tojnak...:)


*(Az itthoni potenciális locsolóim pedig lesznek szívesek tartani magukat a tavaly felvett új szokáshoz, miszerint NEM jönnek! :) Persze, a kóterban tudom mi vár rám hnap este, de az más, legalább nem kell zuhanyoznom, és megen kilátásba kerül egy fegyelmi, ahogy a tavalyi legenda meséli...:D De mi legalább jól szórakozunk!
Jaaa, ildinkomhoz lehet menni, ő nagyon szeresse a locsolókat, a fenti képen látható tojások is az ő munkái! :D)


Azéé szeressem ám a Húsvétot, főleg mert van most nagyon-nagyon sok NÁRCISZ meg tulipán a kertünkben!!! :D
pétráá


pétráá: én jujjdenagyon megszeretgetem az én 2éves UNOKAÖCSÉM!!! Very Happy
pétráá: apjának, h máskor azért később telózzon a kölök! Smile De 2-3 óra, és itt vannak,és
pétráá: Életem Szerelme keltett telefonon...de rá nem tok haragudni Smile Bár mondtam az
pétráá: Boldog Húsvétot Mindenkinek! Smile És mégis sütött tnap a nap, ma meg reggel 8kor
ildinko: itt süt a nap egész nap Very Happy
pétráá: felhős van...eej!hádde, hogy képzeli?! Very HappyVery Happy

3 megjegyzés:

mi.egy.mas írta...

Szia!
Én terveztem a virágos Tisza cipőt, ez egy pályázatra készült és csak egy darab van belőle, sajnos.
üdv.
d.

mi.egy.mas írta...

Szia!
Én terveztem a virágos Tisza cipőt, ez egy pályázatra készült és csak egy darab van belőle, sajnos.
üdv.
d.

mi.egy.mas írta...

Szia!
Én terveztem a virágos Tisza cipőt, ez egy pályázatra készült és csak egy darab van belőle, sajnos.
üdv.
d.