2007. február 5., hétfő

2007. 02. 05. maratoni BOA a tyúkólban Csárlival, akit nagyon szeretünk

Íme, egy fényes TÖKNŐS!!! :D

jajj, TÖKNŐS!!! :D:D jepp, jepp!!! :D:D
KÖSZÖNÖM!!!! Hol ez a kincs? :D:D Minden nap elzarándokolok oda... :D

ildinko: szóval, még gépelni sem tudok, úgy látszik...
ildinko: monstam: irigylem a tovább alvudni tudókat...
ildinko: auuu... jujjafejem... auuu... eddig tudtam aludni... :S
pétráá: na, télleg ugrás ágyinkó...befelé...ágyban, párnák közt! Very HappyVery Happy
pétráá: Ja, neked ez a tapsztalatod, az biztos...Smile
ildinko: én már alszok... jóéjt!
pétráá: mi igaz?! lassú vok már, mint Flex...Very HappyVery Happy
ildinko: Blues On Airt hallgatni biztonságos, a nagyvilág kiszámíthatatlan... Very Happy
pétráá: hogy ildinkómra Very HappyVery Happy No, puszi, télleg!!! Jóéjt!
ildinko: ahogy most is, igaz pétráám? én inkább nem hagyom ki...
pétráá: no, alvás..ha ma este leesem az ágyról, akkor már a földre...nem kell aggódnom
pétráá: talán...sok minden függvénye...Smile
ildinko: szép álmokat mindenkinek!!! Smile
pétráá: itt leszünk...
pétráá: tudjuk...Very Happy
fény: jövő hét again...
fény: tényleg?
pétráá: ennyi....
ildinko: irigylem azokat, akik du 4ig tudnak aludni... Very Happy
ildinko: sokan hallgatták a műsort ilyen borzasztó sokáig...
pétráá: No, a végéra visszértam...Very HappyVery Happy
pétráá: Szia Csárli! Very Happy jóéjt!Very Happy
pétráá: ildinko...azé nem vagy semmiVery Happy
ildinko: irigyellek Very Happy én a pilláimat igyekszem kitámasztani... Very Happy
pétráá: jepp Very HappyVery Happy no, menek vissza társalgónkba! Very Happy jóéjtpusszmegminden! Very Happy
pétráá: huhúúú...táncoltam a dörti denszörrel! Very HappyVery Happy
ildinko: húúúúúúúúú, álmos vagyok... Very Happy
pétráá: no, vissza privi...inkább Very HappyVery Happy
pétráá: újajj...de legalább te már letudtad..én ma sem pr-eztem egy szót sem...:S
pétráá: nekem Ferling fogja...de ég a fejem...meg a lelkifúrom...
ildinko: nem akartam én, de Editnek ott volt dolga a magtudon...
pétráá: mert kérdezte....merész vagy te...Very HappyVery Happy
pétráá: mégis voltál Kállainál?! aszontad, hozzá nem mész...Endrének is ezt mondtam
pétráá: Persze, ne hagyjuk ki Bélabát, a Szántó legjobbfej portását!! Very Happy
ildinko: tudod, h nemlehet... Kállai ma leharapta félig a fejem... :S
pétráá: random hét lesz...Very HappyVery Happy
pétráá: hággyere.. Very Happy
ildinko: bizony... Majziii... Very Happy jajjdevisszamennék pécsre moströtön...
pétráá: És a szemei...MajzivarázsVery Happy
pétráá: De hát aki nekem a földszintről felcipeli a dézsás virágokat, hajnal 5kor...Very Happy
pétráá: hát igen...Majzi...és milyen vörös lett, mikor meséltük neki...Very Happy
ildinko: voszont elszaladok zuhizni, bár ennek nincs nagy hírértéke...
ildinko: asszem öregszem: álmos vagyok... de kitartok Very Happy
ildinko: bár annyira nem, mint veled Very Happy
ildinko: nem, Majzira nem lehet haragudni... Very Happy velem is szemtelen volt... Very Happy
pétráá: de nem tudunk haragudni rája, mer ahogy ránknéz...Very HappyVery Happy
pétráá: igöncsak szemtelön vót
pétráá: mármint a Kriszu, meg a Csárli, meg a MAjzi...Very Happy aki,bár szombat este
pétráá: a fenét...Very Happy csak ők még itt nem kapták meg a magukét! Very HappyVery Happy
ildinko: pétráám, azért másokat is szeretünk még Smile még a többi féltékeny lesz Very Happy
pétráá: csók, jóéjt...Very Happy Csárli, szeretünk, ahogy Kriszut is, meg Majzit is...Very Happy
pétráá: no, övély...Very HappyVery Happy
pétráá: bezony...Very HappyVery Happy Krifuuu Very HappyVery Happy
ildinko: én is örülök itt is Krifunak, bár szétvisítottam tegnap a hangom Very Happy
pétráá: KRISZUUUU!!!!! JAJJ, a KRISZUU!!! Very Happy
pétráá: és aki sztrefil? Very HappyVery Happy
pétráá: jajj, számot küldünk sztreenek..
ildinko: én meg maradk... bár lassan álmos vagyok... Very Happy
pétráá: no, társalgó Very HappyVery Happy
pétráá: ja, még itt vok..innen nem lehet elszakadni Very Happy
ZMT: én még maradok,nehogy férreértsékSmile
ZMT: puszi nektek ,jó bulit
pétráá: fehér szőnyeg...de durva..hát vki cska bejött...Very Happy
pétráá: talán csak egy pillanat, lehet hosszabb...Very Happy
pétráá: No, nekem most el kell mennem..
ildinko: de durva volt... Very Happy
pétráá: a fehér szőnyegre... Very HappyVery Happy
ZMT: Very Happy
ZMT: Very Happy
ZMT: te meg odasz***tál a szobám közepére...
pétráá: jabiza Very HappyVery Happy Te mondod, hogy ne cigizzek a szobában? Very Happy
ZMT: Very Happy
ZMT: Mr. Brickman
pétráá: Very Happy
pétráá: Nem baj..végül is...nem zavar...a lényeg Csárli!!!
pétráá: de nem foglalkoznak velem..ennyi..így maradt a fal...
pétráá: írhatom én msn, hogy Csárlira nincse szó...
pétráá: De a te pólód!!! Very HappyVery Happy jepp! Very Happy Mr. Brickman Very HappyVery Happy
pétráá: azám...Very Happy Kriszuvarázs, és három együtt töltött év! Very Happy
ildinko: sok év együttélés harmóniája Very Happy
ZMT: Smile
ZMT: begyakorolt koreográfia?
ZMT: de aranyosSmilearanyosan bólogattatok egyszerre a koncertenSmile
pétráá: ildinko a hangodról ismert meg tennap a kocsiban!! Very Happy
ZMT: gratulálok
ildinko: Tégla!!! Very Happy Szia!
ZMT: rengetegen vagyunk onlánySmile
ZMT: sziasztokSmile
ZMT: ohh
pétráá: Szia Tégla! Very HappyVery Happy
ZMT: itt
Krisztinka: hatalmas poénok tömkelege....
pétráá: énekelj már egy kicsit, lécci... Very HappyVery Happy
pétráá: Endrúúú!! Hátte nem a 3-on? Very HappyVery Happy
jimlemon: I bejelöltelek
ildinko: megvagy! Very Happy
pétráá: te is nekem Very HappyVery Happy
pétráá: hihi Very HappyVery Happy
jimlemon: megvagytok;)
ildinko: keress rá ildinkóra, az csak én vagyok Very Happy
pétráá: ildinko Szakács, én Botka Very Happy
ildinko: jelölj, mert nem tudjuk, ki is vagy... jimlemonra rákeresve nem talállak...
jimlemon: még...
jimlemon: én nem tom a ti vezetéknevetek
pétráá: akkor...bejelölsz minket? Very HappyD:
pétráá: én is támogatom az ötletet, jim Very HappyVery Happy
pétráá: okkéééVery HappyVery Happy
jimlemon: ildinko pétráá iwiw-en fel kéne venni a kapcsolatot
Krisztinka: élmény a ez a 2 kép
pétráá: mert ő Csárli!!! Ennyi... Very HappyVery Happy
pétráá: és nem tudja, mit vesztett, aki nem ismeri személyesn Csárlit!! Very Happy
pétráá: aza kép a blogunkról van...Very HappyVery Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery HappyD:
ildinko: hihihi, jimlemon, ez jóóó Very Happy Very Happy
pétráá: jajj, Jim! Very HappyVery Happy
pétráá: Drága Csárli! Még egy kép van fenn rólad a blogon!! Very HappyD:
jimlemon: Jézus...
jimlemon: ki volt az első tengerészgyalogos?
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: jajj, csááárlííí...aki sütött nekem palcsintát, mikor kinn tanultam!!!
ildinko: csárli ééédes!!!! Very Happy
pétráá: Csárli...ennyi.... Very HappyVery Happy

Csárli még egyszer, mert megérdemli... :)

Krisztinka: azóta fetrengek....Very Happy
Krisztinka: köszi lányok, hoyg feltettétek a a csárliról a képet....
pétráá: kalocsaiasan: tökiez?! Very HappyVery Happy
pétráá: azám...Very Happy tekilát?! Very HappyVery Happy
ildinko: még nem voltunk egészen a csúcson, oda veletek jutottunk Very Happy
pétráá: ennyit rólam....és hogy mit látnak bennem Very HappyVery Happy
pétráá: és Krifu...Very HappyVery Happy "Részegen a Petra visz haza..."
pétráá: azám...Very Happy amikor kanyarodtak a kocsival...Very Happy mi meg épp a csúcsra értünk...Very HappyVery Happy
ildinko: igen, a pólód... és tegnap a hangodról ismertelek meg Very Happy igazi hallgató vagyokVery Happy
pétráá: Szia Tégla!!! Very Happy Very Happy annyira jó a pólód, ami tennap volt rajtadVery Happy
pétráá: jepp...egész egyszerűen jepp...ennyi... Very Happy
pétráá: Csárli, mint Zsákos frodó! Very HappyVery Happy
Krisztinka: azóta fetrengek....Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Kedves Doki! Marának nagyon jól esett, hogy megemlítettedVery HappyVery Happy
pétráá: Csárli, fenn vagy a blogon! Very HappyVery Happy
pétráá: Norbi és a diákpálesz Very Happy ójeee...Very Happy
pétráá: ja, és sok sikert hozzá ! Very HappyVery Happy
pétráá: Látott már ilyet, csak nem ekkorát...Very Happy
jimlemon: csak kérdezem
jimlemon: mert van ilyen, hogy pont úgy ültök, hogy be lehet
jimlemon: Lányok! Mi a véleményetek arról, ha valaki benéz a nadrágotokba?
pétráá: hihi, itt volt ENDREE4Very Happy
Krisztinka: édes istenem el sem hiszem....
Krisztinka: értetlenül nézek magam elé....Smile
Gica: mert mindenki jókat nevethet kínjában... Very Happy
Krisztinka: ez miért jó?
Krisztinka: én ezt nem értem
Gica: hogy veled mindig történik valami, csárli!
Gica: életemben nem hallottam ilyen jó sztorikat!
Gica: csárli jelenléte erősen emeli a műsor színvonalát...
csabika: köszi csárli hogy ezt megoztottad velünk!!!!!!!!
ildinko: Csárli a blogon!!! Very Happy
Mrs. Brickman: Mr. Brickman 90ezres monitorral nyomja
Mrs. Brickman: Szia Shane!!
pétráá: huhu...diákpálinka...egy pill Very HappyVery Happy
pétráá: lesz az a kis idő.


Csárlííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!
mert őt is szeretjük
(főleg a buszos sztorijait :D)

pétráá: jójó, tudom...de uyge van szubj, és obj. idő...Very Happy az én szubj. időmben mindjárt
ildinko: de igyekszem... Very Happy ;)
ildinko: stb. - nem könnyű gyorsan mindezt Very Happy
ildinko: az ember párhuzamosan kommunikál, rédiót hallgat, képet optimalizál, blogra fel
ildinko: ne ígérgess ilyen felelőtlenül, kis ideig eltart... Very Happy
pétráá: Csárli, mindj. fenn leszel a blogon is! Very Happy
pétráá: Jajj, a sztori, ami benne van...Very HappyVery Happyjajj...Very HappyVery Happy
ildinko: Csárlííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy
pétráá: CSárlii!!!! Very HappyVery Happy
pétráá: Köszönöm, ildinkóó!! Köszönöm!!!
pétráá: FÉNYES TÖKNŐS!!!!! jeeepp!!! Very HappyD:
ildinko: ja, blogot persze... Very Happy izgultam Very Happy
pétráá: huh,,,izgulok...jujj... Smile
pétráá: a falon?! Blogot akartál mondani, nem? Very Happy
ildinko: no, lassan fenn a meglepi a falon, pétráám!!! Very Happy
pétráá: és nagyapa is itt van...meg édesapa is...csak figyelni kell, és érzed...SmileSmile
ildinko: no, lassan fenn a meglepi a falon, pétráám!!! Very Happy
pétráá: és nagyapa is itt van...meg édesapa is...csak figyelni kell, és érzed...SmileSmile
pétráá: szépen lasan, tán el is alszik...nem kell félni..ugye? Smile
ildinko: mondjuk a boogie-féle változatot ismertem csak eddig Very Happy
pétráá: ildinko...megmondtam...és megynugodott...most én ringatom...Smile KÖSZÖNÖM!Very Happy
ildinko: nagyon szeretem a She caught the katy-t Very Happy
Krisztinka: ez naon jó volt
pétráá: fijúk...ez a nem semmi Very HappyVery Happy
ildinko: és de vicces, vagy inkább... kééész... Very Happy
jimlemon: frenetikus!!!
ildinko: jajjjdehalk!!! HALK!!!! :S
jimlemon: szia P
pétráá: ja, nem kell rettegni pétráá bosszújától...Very Happy
ildinko: nagyon halk...
pétráá: Szia, Jim! Very Happy
ildinko: hát, ha mi páran túléljük, akik szeretünk, akkor jó lesz a világ Very Happy
pétráá: halk...a rédijó...
jimlemon: ebből is látszik, hogy eltelt egy hét megen.
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: te, ildinko...én a petrandettáról beszélek...szted azt túlélik a népek?!
pétráá: kihívás...Very HappyVery Happy
pétráá: akkor most kezdtem el félni magamtól, de a TO....hmmm....Very HappyVery Happy
ildinko: Very Happy
Doc Holiday: minnyá minnyáVery Happy
ildinko: de kössz a tonline megfenyítését, hatott Smile
ildinko: sokat??? csak az enyémet, más talán túlélte volna...
pétráá: jóvanna....nekem ilyet ne mongyá, a magam 50 évivel...
pétráá: sok életet mentett meg most a net...Smile
ildinko: ezért! jeppám!!! úúúúúúúúúúgy hiányoztok! MINDENKI OTT!!!
pétráá: már szedtem össze a sordrófát, mert 21.sz-i összerakahtó...A petrandettához...
pétráá: akkor ezért csörgettél...jeppencsűűű...Very Happy
ildinko: de megjavult, és remélem, jó is marad Very Happy
ildinko: ha nem javult volna meg, én most nagyon rosszul érezném magam...
ildinko: huhh, vagyok... ez majdnem olyan rossz érzés volt, mint a szerverproblémák anno
pétráá: TÉGED terhel! És bocs, hogy tegezlek, de a tisztelettől messze vagyok...
pétráá: a gyógykezelés költségei, illetve az esetleges öngyilkosság miatti lelkifurdalás
pétráá: Kedves T-online! Köszönöm, hogy ildinkonak nincsen otthon netje.
pétráá: meg ha pl. az unokaöcsémre nézek, akkor csillaghullás van...Very HappyVery Happy
pétráá: az biztos, h ezek nagyon tetszettek...Very Happy meg olyan aranyosak...Very Happy
Sanyi 0N: Úgy érzem azokból amiket írkálsz, hogy szerelmes vagy.Smile
pétráá: annyira szép kép...Very HappyVery Happy
pétráá: csillagocskák jönnek ki belőled." Ezt is egy óvodás mondta...Very Happy
pétráá: Amikor szeretsz valakit, akkor sokat pislogsz, és apró
Sanyi 0N: Smile
pétráá: ezt egy négy éves kisfiú mondta...szeretnék én is ilyen bölcs lenni....
pétráá: "A szeretet az, ami megnevettet, mikor fáradt vagy."
pétráá: ildinkom nagy szerelme Random bácsi...Very Happy igazán jó frigy lesz: A HALLGATÓ és Ő :
Sanyi 0N: Very Happy
pétráá: igen, azt hiszem...Very Happy Dj. Random kispajtás Very Happy
Sanyi 0N: Very Happy
Sanyi 0N: most csak Dj Shuffle nyomja a zenét?
pétráá: ildinko meg menen haza... Sad brühühü....Sad vagyis nyüssz...Sad
pétráá: 7fő lesz...Very Happy meg tán más is...Very Happy szeressük a random dolgokat! Very Happy
ZMT: mi lesz?
ZMT: na?

Nincsenek megjegyzések: