2007. február 16., péntek

2007.02.16. péntek....HUGgép, és ildinko HÍRES lesz!! :D

fény: szandi mizu veled, kéne egy 44-es
fény: dirr
ildinko: de itt soha nem lehet tudni: egy órás késés is simán belefér... Very Happy
ildinko: szerintem ha nem válaszolt senki, akkor nincs itt senki, tehát nem lesz...
szandi: marha rendik vagytok
szandi: kköszi a választ
szandi: valaki
szandi: hahóóóóóóóóóóóóóóó
szandi: nem lesz ma dj Lime?
pétráá: bezony..."Jól viselkedjetek!" meg a "Huligánok!" Very HappyVery Happy
ildinko: búvár no...
ildinko: mert Papit érdemes megmenteni, mert megérdemli Very Happy (Bóvár Benőné Very Happy )
pétráá: Jepp! Megmentettem Papit! Egy negyed zacskó liszt hatalma... Very Happy
pétráá: jaa, egy e-vel kevesebb: phueggőség Very Happy
pétráá: érzékeny a fal...no...kicsit paranoid...szögény lölke! Very Happy phueggőseég Very Happy
ildinko: nemár, nem lehet leírni, hogy függőség, ha az ember elgépeli Very Happy
ildinko: én megpróbáltam pedig... Very Happy a ggőség...
ildinko: te, itt vagyok megint... sokáig tartott a lelépésem Very Happy
ildinko: ó, a gugli a fene vinné Very Happy de azért nincs tragédia, szerencsére...
pétráá: mindegy, NEKEM te híres vagy! és kül.is a gúgli is ismer..elég jól... Very Happy
ildinko: fenét vagyok híres, csak örülök, hogy felkerültem oda is... nem semmi Very Happy nekem..
pétráá: ott az ildinko!!! Very Happy A gasztroHALLGATÓ Very HappyVery Happy
pétráá: Íme: a név kötelez
pétráá: ildinko, az ÉN ildinkom HÍRES lett!!! jepp!!
pétráá: hihi...a dög nők... Very HappyVery Happy De milyen jó szórakozás! Very Happy jehehepp!
ildinko: bizony... ha elég ölellést kapunk, talán visszatérek a falra...
pétráá: köffi, ildinko! Very HappyVery Happy
pétráá: Blogunk újdonsága a HUGadó... Very HappyVery Happy dejóó Very HappyVery Happy
pétráá: totálisan regrediálok: két copfban a hajam..ójee.. Smile
PepperOOni: yeah, nyomjad ZavaROCK!
ZavaROCK: Dzs-dzs-dzs-dzs - hörgi-hörgi
statik: zavaRock?? Smile
Tégla: Tégla sincs képben valentinnal. Sőt mi több nem is tud róla...

Nincsenek megjegyzések: