2007. február 14., szerda

február 14...Someday Baby

vecso: most sült meg
pétráá: jajj, még mindig azt szeretnél süttetni, vecsokám? Very Happy
vecso: ki kér palacsintát
vecso: hicsaj
pétráá: hihi, tini ninja... Very HappyVery Happy
pétráá: Hajhó! Very Happy
vecso: én bármikor szivessen adok ajándokot a kedvesemnek de valentinnap soha
Szilvike: én se szeretem, de ha kapok egy bugyikát, akkor nagyon tudok örülni neki!:-D
vecso: utálom a valentinnapot a párom is
Szilvike: én bármikor jobban örülök egy napraforgónak, mint rózsának
vecso: kikér palacsintát
vecso: hi
Szilvike: elalaudj
Szilvike: Szerintem ez olyan zene, ami a hosszú, unalmas vezetés közben nem hagyja, hogy e
Szilvike: Sziasztok!
PepperOOni: Very Happy
PepperOOni: sikítsatok
PepperOOni: PepperOOni most!
PepperOOni: gyüvünk
PepperOOni: ew
vecso: ki kér palacsintát??
pétráá: nemtom, itt miért nem ment a link... Sad mindegy, blog, amiket szeretünk.
pétráá: A Boogie zenekara klipjánek linkje, She Caught The Katy, no ez van klipben Very Happy
pétráá: én ehhez ma kevés vok, nemmegy..de a blogon be van linkelve...
pétráá: Someday Baby
pétráá: affene, elírtam...brrr...tehát:
pétráá: Someday Baby
pétráá: össze tudom copfozni a hajam...asszem, megnőtt... Smile
pétráá: szal ma ÓRÁRA menek...váá...és igenis, ÍROM szakdoga!
pétráá: mezejére kell lépnem. Süt a nap, ez jó jel! Very Happy Very Happy
pétráá: Azt álmodtam, h végleg letiltott a fal...és én megértettem. Asszem, a tettek
gica: woohoo... végre Very HappyVery HappyVery Happy
gica: (jaj... lehet, hogy ezt ki fogják moderálni... Very HappyVery HappyVery Happy)
gica: este cékla!
gica: este cékla!
gica: este cékla!
gica: este cékla!
gica: este cékla!

Nincsenek megjegyzések: