2007. február 12., hétfő

2007.02.12. hétfő...D26 életérzés, rulez...:) ja és BOA merhétfővan


Miss (bal)Láb...
Igaz, párosan szép az élet, meg a láb is úgy mutat, de legyünk rendhagyók! :D

Doc Holiday: kiszálltam
ildinko: jóéjszakát azt hiszem...
ildinko: esik az eső... álmos vagyok... mérnemmegyekmár aludni?
pétráá: télleg jóéjt, szép ÁLMOKAT! Very Happy hehe Eek
pétráá: fal a blogon
pétráá: ja, nem van nekem semmo gondom ezzel..olvasgatom dre..izé..szal a netet... SmileSmile
ildinko: én küldtelek, nem rajtam múlt... Razz
pétráá: és pétráá még nem alszik...fura...
pétráá: jepp...foolflood! Very HappyVery Happy jehehep...Very Happy
pétráá: "tán összrak"...ha leszek reggel, akkor tán...vagy csak mégjobban szét Very HappyVery Happy
pétráá: Jesszus, milyen szavat írok..takarodás az ágyba, ami ildinkot idézbe
ildinko: áhh, al is írtam, szóval lapsang suchong tea
pétráá: inkonzisztens vok, még nagyon jó a műsor!
pétráá: Annak ellenére, hogy tettileg, zenehallgatásilag és gondolatilag totálisan
ildinko: húúú, ehhez a zenéhez kéne a lapsang suchoneg teám... ... ... ...
pétráá: Jujjde szeressem aztat, belebújni! Very Happy jepp...Very Happy
pétráá: Jepp! Egy előnye van az ágyhúzásnak, a friss ágynemű illata és érzése...Very Happy
pétráá: No, hát télleg jóéjt...szép álmokat! Very Happy
pétráá: Nem teljesen ok még a családi infóármalás....:S
pétráá: Remélem, majd lesz Peti is..szombaton még úgy tudtam, lesz...de mára...namindegy
pétráá: hát köff...örvendek, ha teccett..nekem Bencus volt a lényeg..annyira hiányzott!!
ildinko: ma a jó műsorok napja van Smile
ildinko: jóéjt, pihenj pétrám! megérdemled, jó volt a műsorotok Smile
pétráá: Tehát éljen a floodolás, és jó éjt!! Very HappyVery Happy
pétráá: Pedig nagyon jó a műsor, meg a számok, de asztalon aludni kicst fájdalmas...Smile
pétráá: választom, such as párna, hát el kell mennem alunni...
pétráá: asztallal, és ebben a pózban inkábba puhábbat
pétráá: Fájdalom, de mivel a fejem már többedszer került fizikális kapcsolatba az
pétráá: Mert ölelést adni viszonzatlanul lehetetlen...Very HappyVery Happy
pétráá: azám..nem mondtunk mi újat! Very Happy HUG és reHUG Very Happy
ildinko: a HUG hatalma - már akkor is Very Happy
pétráá: i wanna HUG you ...Very Happy ennyi...Very HappyVery Happy
pétráá: jepp...túléltem...jepp...most nuygi egy dbig Very Happy
pétráá: De nekem most ágyat kell húznom...brr..rühellem...váá...
pétráá: az, b@szics...Very Happy állandóan azt csinálja...Smile
ildinko: jaja, a baglyoik... bezzg dream jó bagolykergető Very Happy
pétráá: ildinko, igazad van, télleg túlrepiztem dream-et...Very Happy csak a baglyok, tudod..Smile
ildinko: nem baj, ezért szeretlek Very Happy
ildinko: pétráám, te akkora hülye vagy, mint mindig... Very Happy
pétráá: róla szót sem...ennyi...és az a durva, ildinkonak igaza van..pétráá unlucky...Smile
pétráá: De mivel ildinko leszúrt, hogy hagyjam a világot dreammel, hát hagyom. Többet
pétráá: szerencsés csaj a Tyttö....
pétráá: jabiza...Hobo...Very Happy Az Old's ba jár...Very Happy és a humora..kéészen vok tőle.
ildinko: meg szereti is a bluest egyébként - blueskocsmába (is) jár Very Happy
pétráá: Még csak ott tartok ...Very HappyVery Happy
pétráá: legalábbis a 2005-ös énjéhez Very HappyVery Happy
pétráá: Nekem meg egy kis dream...Very Happy hozzá pont passzol ez a zene..Very Happy
pétráá: Kell a pihi, szögény öreg lelködnek! Razz Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: ja, kicsit idegszaggató volt....Very Happy
ildinko: jól esik ez a zene a kerge ZsöTeam után Smile
pétráá: nem is tudunk mást.... Smile
Doc Holiday: élvezzézek
pétráá: uh..jim...és benned maradt?! Very Happy
ildinko: mérgezitek magatokat??? Very Happy
jimlemon: azannya, húz rendesen
jimlemon: instant bolero narancslépor
jimlemon: ó az anyag
jimlemon: böfffff borghh öhhh arghoárghauff
jimlemon: neki se vót lassú a keze 15 évesen vazz!!!
pétráá: jó étvágyat, jim! Very HappyVery Happy
vecso: finom volt
vecso: hétvégén lekvárosgombocot tömtem
ildinko: Jóétvágyat ismét Smile
jimlemon: azt meg kell hagyni
jimlemon: azér öreganyám tud.
jimlemon: de qrva finom lett ez a kibeott gulyás vazze
ildinko: bizony Szia Csárli!!!! Very Happy
pétráá: kirszuhang..jeeep...Very HappyVery Happy
pétráá: Szíjjja Csárli!! Annyira édes voltál reggel!! (is)
pétráá: ottacsárli!!! Very HappyVery Happy
vecso: éhezem
pétráá: ebben profik vunk, jim! Very HappyVery Happy
vecso: joétvágyat mindenkinek
jimlemon: kocsog
jimlemon: nem tudtuk bnőmmel megnézni a zsigulit, mert szobatársunk közbe tévézett
jimlemon: köszi csajok
jimlemon: amíg kész nincs a kaja
jimlemon: csak a floodolás keményen
ildinko: akkor jó étvágyat hozzá! Smile
pétráá: jujj, jó étvágyat jim!!! Very HappyVery Happy
jimlemon: no alkohol
vecso: na éhezek
jimlemon: no cigi
vecso: nekem is lécci egy kicsit
jimlemon: csipetke meg ice tea
jimlemon: gulas
jimlemon: kiolvadt a gula
jimlemon: lassan ehető a vacsi
pétráá: ezám Very Happy
vecso: Very HappyVery HappyVery Happy
vecso: igy ere gondoltam
vecso: pétráá: Többen vunk, vecso próbálkozik...Very Happy
pétráá: lüke! Very HappyVery Happy mi így szeressünk!!
vecso: tudom nem is az
vecso: Razz
vecso: mostantól nézhetitek mikor leszek kulturált
pétráá: mé, vecso, ki bezsélt másról? Én csak mondtam, az egy nagyon vonzó hangszer.
vecso: Very Happy
vecso: én tök kulturált akartam lenni
ildinko: csak úgy eszembe jutott Very Happy
vecso: most mijé mán???
ildinko: vecso, te DÖG vagy Very Happy Very Happy Very Happy Razz
vecso: Razz
vecso: mindig az a mocskos fantáziátok
vecso: mé zongorán teljessen jó és kultorált dolog ZENÉNI
pétráá: Very HappyVery Happy No, menj aludni, kül. hnap baj lesz mér az áramtermeléssel..Very Happy
rita: persze, hogy hallottam Smile
pétráá: A zongora egy vonzó hangszer....Very HappyVery Happy
pétráá: Többen vunk, vecso próbálkozik...Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: De így jó a hüjecsalád..magma, hallottad?!
ildinko: megint a zongora??? Very Happy
ildinko: hát igen, végül is el lehet menni Very Happy
vecso: ki csinálta már zongorán?
pétráá: tudom, ritucska...Very HappyVery Happy
vecso: beszéljünk a zenéről
rita: a hüjecsaládból Very HappyDDD
rita: jóéjt, vannak dolgozó emberek is

A mai BOA vendége


Krisztinka: erre várok egy hete...Very Happy
pétráá: ha én...ha én... Very Happy
pétráá: Ott a D26 tengely....Very Happy ha én...Very Happy
ildinko: húúúúú Very Happy D26 tengely Very Happy
pétráá: hehe, ildinko, ildinko... Very Happy
pétráá: hüjecsaládja...Very Happy deszeretem őket Very Happy
ildinko: aszaltszilvás maláj... tigris Very Happy
pétráá: Éljen a gáz számok felkiáltással..és mindenki énekelt! Very HappyVery Happy
pétráá: Amikor mentünk családdal nyralni Hovtáhon..és odáig ezek szóltak.
ildinko: húúúú, imádom a vadat Very Happy őzike? nyuszi? Very Happy
pétráá: Marahprökölt, tarhonya, savanyú uborka... Very Happy
ildinko: zenéről meg: nem lehet mindig komolynak lenni Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: mindj. BOA Very Happy
vecso: disznópörkölt piritott tarhonyával
ildinko: Razz
pétráá: Very HappyVery Happy
jimlemon: fos
vecso: rizibizi rántothús
Krisztinka: kicsináltok ezekkel a zenékkel....áááááááááááááá
vecso: ritkán van telihold hálistennek
ildinko: huhh, én mostanában folyton éhes vagyok, kajáról egy szót se! Very Happy
pétráá: dehol?! dedoki?! Very Happy
pétráá: jajj, még a mi mappánk...Very Happy
jimlemon: marhaguláys csipetkével
pétráá: szögény vecsoo... Sad
ildinko: szegény... komolyan sajnállak... Very Happy
vecso: miközben folyamatossan bánt és püfől elvárja hogy....
pétráá: huh, fenn Very HappyVery Happy
vecso: ha csak az lenne sokkal rosszabb
ildinko: csak nem farkassá változik?
ildinko: jaaa, a bnődet? Very Happy hihihi
ildinko: mi történik veled teliholdkor???
vecso: aha látnád teliholdkor
vecso: kemény ám a fejem
ildinko: olyan agresszív? Very Happy
ildinko: hihihi, hát akkor ennyi Very Happy
vecso: Very Happy
vecso: kalapáccsal
vecso: és verné a fejemet
vecso: Very Happy
vecso: azt hogy mocsok gyorsan felejtsem el
vecso: mindenki tudja 1nő nem nő
ildinko: no, és az asszonykád mit szóla hozzá???? Razz
vecso: Koppánynak is 3 felesége volt
zsófi: majd a pólót ne feledjétek ám elVery HappyVery Happy
vecso: én teljessen egyedülállóan nem vagyok normális meg különben is
pétráá0: no, pussz! És köszi a hallgatást!! Very Happy
zsófi: mi is Téged Bencuska!
ildinko: pont ezt akartam írni Very Happy
pétráá: de szeretjük..ennyi... Very HappyVery Happy igaz-e, ildinkom?
pétráá: vecso vicces gyerek Very HappyVery Happy
Doc Holiday: vecsó hívj fel
ildinko: te vecso! Dj Random egyedülálló - ez követelmény Very Happy
pétráá: De most BOA!! Tessék azt is hallgatni!!!! Very Happy
pétráá: Puszi Nektek!
pétráá: Ksözi mindenkinek!!!! Very HappyVery Happy
snowmen: :*:*:*
snowmen: KÖSZI KÖSZI, HOGY HALLGATTATOK....imádlak titeket
zsófi: Mr RICK
vecso: minden kritériumnak megfelelek tökéletes pasi vagyok kis hibákkal
Vemhes Guppi: kérnénk még egyet!
Vemhes Guppi: a német adás csak fél adás volt
zsófi: csáóóóóóóóóó!!!
ildinko: 1003 jeee köszi, pétráá örülni fog Very Happy
pétráá: szeresse ildinkóm!Smile
zsófi: én 1002
vecso: én vagyok a tökéletes iyé rendom
ildinko: Dj Rnadomra rengeteg plusz kritérium van Very Happy táncolni is tudjon ám! Very Happy megmegmeg.
vecso: 1001 voltam
ildinko: blog
ildinko: egy híján 1000-en néztzék már meg a blogunkat Very Happy
kata: C-side forever!!!Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: C-SIDE IS THE BEST!!!!
rita: igaz, Pötti Smile
kata: sziaaasztok! jó voltál Bence!Smile
kisó: hogyne hallgatnálak..már én is rajongó vagyok
zsófi: szijjasztok!!!pussz!!köszi a pólót!!!
kisó: Bencus nagyon jóóó vagySmile
kisó: köszi bence
zsófi: zsötemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
kata: köszi... hahaVery HappyVery Happy
kata: mi is szeretjük Bence búgóhangját... hihiVery Happy
pétráá: igaz-e, Rita? Very HappyVery Happy
Vemhes Guppi: én meg ezt a zenét!
zsófi: mi is imádjuk!!de ez a szám....ezt át kell érezni
pétráá: Meg Bencét is...87.okt.5. óta..rendületlenül Very Happy
zsófi: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: NEM!! Én imádom BENCE hangját...Very HappyVery Happy én győztem Razz
Vemhes Guppi: Very Happy
Vemhes Guppi: bence, kuss!
ildinko: de mi tudjuk... Very Happy
pétráá: be nem vallaná... Smile
zsófi: ezaz!!!!
ildinko: nem hiányzott már a fényezés? csak egy kicsit... Very Happy
zsófi: akkor sztem mindenki hallgatni fogja!!!lemezlovass!!!
pétráá: ez?! fényezés... Very HappyD:
snowmen: de akkor hallgatsz minket oké???Very HappyVery HappyVery Happy
Doc Holiday: temiez
snowmen: kisó jövő7en megkapod ígérem
pétráá: óóó, doktor úúúúr... Very HappyVery Happy
zsófi: jajaVery HappyVery Happy élsportoló!!
pétráá: Ezt a számot majd a rádijósok is éneklni fogják:
kata: sziasssztook! Rencsi várunk jövőhétreSmile
zsófi: óóó doktorúúúúr!!!
zsófi: szijjasztoook!!!!!
kata: majd énekelheted!Very Happy
kata: nyugi Kisó jövőhéten;)Very Happy
zsófi: kisókám!!PÓLÓTVery Happy
zsófi: kösziiiVery HappyVery HappyVery Happy
Gica: és én mikor jutok hozzá a fekete M-es Koponya Meteoritok-os pólómhoz??? Very HappyVery HappyVery Happy
kisó: a lemezlovast akarom....
kisó: zsófi mit nyertél???
zsófi: beriy (sugár berci?!)
zsófi: zsöteam játékban
zsófi: pólót nyertemVery HappyVery HappyVery Happy
zsófi: magyar gáznak számít a fekete pákó??
kisó: mit nyertél zsófi??
zsófi: szerettük a tincsed!!RIP
kisó: na végre itt vagyok
kata: ad studió?!Very Happy
Gica: köszönjük kozsó! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: "nagy az, aki nagy, aki kicsi, az kicsi!" - a nagy alapigazságok...
pétráá: Jövő hétre lehozom, Kata! Very Happy
pétráá: Nekem megvan, csak fenn a szobámban.
kata: ugyan... Smile
zsófi: köszi kata!!!
zsófi: dejódejóóó!!!!
kata: kiharcoltam!?Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: ó, jeeeeeee... Very HappyVery HappyVery Happy köszke... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Jövő héten meglsza lemezlovas.
zsófi: hány fogad van betmen???
kata: Kisó! kértük a lemezlovast! de nem...Very Happy
zsófi: nyertem Kisóóó!!!Very HappyVery Happy
snowmen: szió Kisókám Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
bubu: HIiii
snowmen: tényleg????????
snowmen: neeeee???????
bubu: itt egy Kisó is Very HappyVery HappyVery Happy
bubu: most volt a számba: mindig emléxem rád Very Happy
kisó: sziasztokSmileSmileSmileSmile
pétráá: irodalmi félprec...Very Happy
kata: pff... csak sejted?! jóvan már nem is emlékszel rámSad nemszééép...
zsófi: hát ajánlom isVery HappyVery HappyVery Happymajd abban megyek a ló aláVery HappyVery Happy
zsófi: kössz Rencsi!
snowmen: tényleg megkapod Very HappyVery HappyVery Happy
bubu: de sejtek vmit Very Happy
snowmen: JÓ MI?? ELSŐ NYERTES Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happynyertem!!víháá
bubu: sok kata van az országba
kata: nem ismersz Rencsike!!Very HappyVery HappyVery Happy ááááá
bubu: gratula zsófi
bubu: Kata? téged ismerlek?
zsófi: állat, kösziVery HappyVery HappyVery Happy
kicsix: buktam Smile
kata: olyan büszke vagyok rád Zsófi!!!
zsófi: ÓJEEEEEEEEE
zsófi: bence, petra, szilvi?Very Happy
zsófi: 3
bubu: tóljad a rímet
zsófi: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
snowmen: AFFFRIKA Very HappyVery HappyVery Happy
kicsix: ez kemény Smile
kicsix: uhh vazz Smile
bubu: mármint Zsófi
bubu: Sziaaa Zsófia
zsófi: szija Rencsi!!!
bubu: ááá
bubu: én nem Renátó vokVery Happy
snowmen: szeva Renátó:SD jövő héten már ezen az oldalon leszel Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: uau.. u-u auau... Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: Rencsi ez Te vagy?Very Happy
bubu: Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: ez a ZENE!!!IGEN!!!NIKAAAAAAAAAAAAAA
bubu: hiiiiiiiiii
snowmen: jójó neked is megy Very HappyVery HappyVery Happy
kata: neeeeeeeeeeeeeeeee hahahaha
zsófi: ezt énis kértemSadSad nekem is küggyétek!!!
snowmen: Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: SadSad
kata: hibát hibára halmozol!!!
snowmen: E Very Happy
snowmen: elfelejtettem a GROOVE HOUS-t SadSadSad basszus
kata: a grúvháuztól szeretném küldeni a hajnalt mindenkinek aki szereti!!! Very Happy
snowmen: Very Happy
snowmen: Kászítsétek az iq-t lehet nyerni is
zsófi: benedek bácsitól a rebeka lesz?Very Happy
snowmen: FIGYELJETEK KÉT SZÁM MÚLVA JÁTÉK!!!!!
totya: pedig imádjuk
zsófi: balogh zoltán: szása
zsófi: romantic???muhhhahahaha
zsófi: én, a lemezlovas!!!!!
totya: ingyen kaja,pija
kicsix: Sebeök Janesztól nincs meg a TV Maci??
x: a lemezlovast a DÉVÉNY TIBI bácsi nyomja
totya: és nem lesz para ha sepersz ha nem
x: a rapülök egyáltalán nem gáz...
kata: héé a lemezlovas nem gáz, jó?! áhhh.... Very Happy
totya: akik szeretik egymást azok éltessék egymást
zsófi: rapülök annyira nemgáz....mint a szandi...vagy a lemezlovas....
x: rapülök - holiday
zsófi: szandiVery HappyVery HappyVery Happylokolokolokniii
totya: angyalom gyere át....
kicsix: vagy MOL??
kicsix: akkor ez nagyon KoL
kata: jó vagy Bence!!!Very HappyVery HappyVery Happy
snowmen: csak magyar gáz van
zsófi: jajh bence...de hülye vagy
kicsix: Smile))
kicsix: ez nagyon gáz
X: BEnce ezzel a hanggal nem eröltetném az éneklést
zsófi: barközt főcímdala nincs meg?mert az....
kicsix: Very HappyDDDD
Vemhes Guppi: msn-en is Razz
Vemhes Guppi: az ÉRETLENEK főcímzenéjét kérném...
Vemhes Guppi: nem tudom sem a bandát, sem a szám címét
kata: lemezlovas?! na annál rosszabb nincs... hihi
zsófi: Katával sztném: JIMMY!!!!A KIRÁLY!!NÉZZ LE RÁM!!!
gica: neeeeeeeee Very HappyVery HappyVery Happy REMEK! Very Happy
zsófi: N*sync...vagy h kell írni....
ildinko: szia Gica! Smile
pétráá: van!! Very Happy
pétráá: Gica!
gica: ja, halihó Mindenki! Very Happy
gica: és ámokfutók? szomorú szamuráj? hihi... ;)
totya: kis éltetős zene..te afrika!!
X: BSB- Shape of my heart
totya: ha lenne szerencsém
totya: psszt
zsófi: KÖSZÖNÖM!!!!CUPP BENCUS!!!
totya: na ne beszélj.....kis zenee!!
zsófi: helyes, helyes
snowmen: van v-tech Very HappyVery HappyVery Happy
zsófi: V-TECH???Very HappyVery Happyhmmm???
pétráá: tudjuk, hoyg jó a Kiscsillag...Very Happy
zsófi: sájgájz: hellóóó
kata: köszkösz! imádlak! én meg neked az ilyenek voltunkot mert azt mindenki tudja!
kicsix: Kiscsillag... Ez nagyón jó!! Very Happy
pétráá: merszeretlek, ildinkom...termések, állatok, kis izék..Very Happy
zsófi: vágjuk háááátVery HappyVery Happy
zsófi: ámokfutók: hiányzol
snowmen: nika vanVery Happy hungária nincs...látom vágjátok a témát
ildinko: köszönöm... (pirul) Very Happy drága Dj Random Very Happy
totya: hungária-isztambul
zsófi: nika: papppaaaa nee félts!!!!!nah....ezt!!Very HappyVery Happy
snowmen: menni fog;)
snowmen: hip hop boys az van
Vemhes Guppi: Valami véget ért Bonanzától?
totya: furkó ferkótVery Happy
zsófi: hip hop boyz??azt lehet??léccci....küddeném katának, és NEKTEK!!!
totya: hip hop boys-dunaparty
kicsix: na jó legyen a Flipper ÖcsiVery Happy
totya: splash tedd fel a kezedet
Vemhes Guppi: Szeretném Karel Gott örökérvényű slágerét küldeni
totya: el kell költeni a bobot
kicsix: hát akkor talán jöhetne a Karel Gott ??
totya: akinek van pénze az költse el mert ilyenkor karácsony után nincs ünnep és csak a
totya: amerikai sznobsággá vált
totya: sztem a valentin nap tulzás lett mostanában
ildinko: nemkelltábla Razz
ildinko: nem hőgyészen, teeeeee.... mellette nemmessze
totya: én mondom neked
ildinko: jó buli volt mindig Very Happy
ildinko: én meg ott tanultam 4 évig... Very Happy és hetente egy órát hőgyészen voltam Very Happy
Vemhes Guppi: szerettem vaze Razz
snowmen: Very Happy
Vemhes Guppi: kb 20 KM-re nőttem fel tőle
Vemhes Guppi: hőgyész nem annyira tré
totya: de téleg
totya: Very HappyVery Happy
totya: ott mindig hörög a trágya
totya: orto nagy parasztok vannak ott
totya: hőgyészen voltam már
totya: mindig kell szeretni azt a bizonyost
snowmen: de van hónaalj kutyámVery HappyVery HappyVery Happy
totya: valentin nap az lolllllll
totya: nagy hibaSad
totya: nevetséges müsor
totya: utálom mint az állat
totya: olyan erotikus a hangja hogy bassza a fülemetVery HappyVery Happy
snowmen: boszi-fm@index.hu ----> msn
snowmen: Very Happy
snowmen: írjatok bátran ha valamilyen problem van
snowmen: mert te engem úgyse hagynál el
snowmen: ohhhh yeeeeeeee
totya: Very Happy
totya: vadulok ráááá
totya: olds cool dizsi....
snowmen: és még mik lesznek
snowmen: nagyon nagy zene
kicsix: hihihi Very Happy
pétráá: Köszöni, és családban marad a szörnyű...
kicsix: ez szörnyü volt Bence Very Happy
zsófi: ki...szívrohamom volt!!!
pétráá: Szeretlek... Very HappyVery Happy
pétráá: bence... Very HappyVery Happy
zsófi: gyere el TARZAN!!!!!Very HappyVery Happydú jú rimembör??
totya: erre lehetne éltetni...Very Happy
totya: nagy zene
totya: a lucfenyökkel is vigyázni kell...Very Happy
totya: a jo 3ast nagyon bedobta
totya: nagyon mentél
ildinko: szia! jó filmnézést... Very Happy
jimlemon: na sziasztok menek. megnézzük a Zsiguli c filmet pápá
kicsix: szesztek all Smile
totya: pusza
totya: Very HappyVery Happy
ildinko: hűűű, de magabiztos valaki Very Happy
totya: és ha az is vann.....ajjjaj
jimlemon: ez egy bravóban volt 1993-ban...
totya: én boci csoki nélkül is felizgatok bárkit
totya: van ilyen...
totya: engem is szoktak vinni rendőrkocsival de nem azért mert van ismerösömRazz
zsófi: azt szeretném kérdezni, hogy miért jó a lónak???Very HappyVery Happy
totya: mindig készen állok...
snowmen: pirulok
totya: ??
snowmen: Very HappyVery HappyVery Happy
totya: kell a számom
totya: én hazakisérek minden bébit...
totya: tiszteletem!!!
totya: na ne beszélj!!!
pétráá: ritucs... Smile
jimlemon: de szexes téma nem lesz? he!
zsófi: snowmen bácsi! te nem dübörögsz...te búgsz
ildinko: hmmm, én madagaszkári étcsokit szeretnék Smile
jimlemon: gondoltam r
rita: a boci csokira én is izgulok Smile de a mercire jobban Smile
pétráá: írom is fel a kérdéseket... Very Happy
snowmen: erre válaszolunk a fergeteges zeneszámok után....ígérjük
pétráá: Arc vagy, Jim!! Very Happy Very HappyVery Happy
pétráá: Majd adásban elmondom... Very Happy
jimlemon: köművesnek tanulok és furtam egy kyukat a falba. Lehetek terhes?
pétráá: háát jim.... fú... Very Happy
jimlemon: zsötem Pétráá kérlek segíts: a barátnőm csak akkr izgul fel, ha előtt boci csoki
jimlemon: zsötem
snowmen: hohóóóóóóóó dübörgünk
pétráá: szívesen, DRÁGA RITUCSKA!!!!
rita: köszönöm Smile
ildinko: Szia! Very Happy
Sleepless: sziasztok csajok!
Sleepless: subbidubb
Sleepless: és még quimby is
Sleepless: jó volt dzsimbó
Sleepless: hú de régi
ildinko: bizony jó volt Smile
pétráá: Szia Jim! Very HappyVery Happy Jó volt a műsor! Very Happy
pétráá: japp, kispál Very HappyVery Happy
pétráá: hát még az emberek körében...Very HappyVery Happy
ildinko: de fene gondolta, h a horror szó botrányhoz vezet macskák tekintetében
ildinko: nem írtam semmi titkot Very Happy
jimlemon: le s za ROM
jimlemon: elkezdtem hadarni
Sleepless: Meddig kell még dolgoznom????????
Sleepless: qva moderátor!!
Sleepless: ok te vagy a óbb!!!
pétráá: Éljen, a Meki...Meddig kell még egyetemre járnom?! Bár, nem bánom annyira...Very Happy
jimlemon: meddig kell még hamburgert csinálnom szlipi...
Sleepless: de nem szeretem a munkám sallalá...Jim!!! Meddig kell még aktákat pakolnom???
Sleepless: olyanokat írni bele a világba ami titok..psahh kemény
Sleepless: hűha de sejtelmes
ildinko: de nem szabad leírni, mert megihnt rámtalálnak Very Happy
ildinko: óvatos? épp nem voltam óvatos Very Happy botráááány Very Happy
jimlemon: zombiiiiii
Sleepless: kb ilyen? értem.
Sleepless: az milyen?
Sleepless: óvatos blogolós???
pétráá: ja, téleg, és volt DREAMDANCER isVery HappyVery HappyÉs még lesz is!! Very Happy
pétráá: De mi már megszoktuk Very HappyVery Happy
pétráá: A fal ilyen..elég érdekesen szelektála szavak között.
ildinko: az én napom tanulságos: blogolással óvatosan és felismerhetetlenül Very Happy
Sleepless: ahh moderálnak...botrány
Sleepless: ásos gitáros
Sleepless: wonderwall
Sleepless: mozgalmas
pétráá: No, így röviden ennyi Very HappyVery Happy
pétráá: Meg kaptam utószülinapi ajándékot, amit annyira meghatódtam, hogy bőgtem :d
Sleepless: mint egy falat kenyér?
pétráá: meg itt volt ma egy régen látott emberke Very Happy
ildinko: hát, csak ezt a falat kell visszaolvasni, és kiderülk Very Happy
Sleepless: az zsír!!!
pétráá: kiderült, mégis kell még óra nekem.
pétráá: 12félév rulez...ójje... Very HappyVery Happy
pétráá: fúú..hátnálam naggyon naggyon sokminden...
pétráá: Very HappyVery Happy
Sleepless: és mivoltma?
Sleepless: köszi csajok!!!
pétráá: amúgy meg megjött a szoba, és a mivoltma? elmesélése zajlik... RazzRazz
pétráá: de komolyan....RazzRazzRazz
pétráá: köszönöm ildinko...őspr-es vagy...
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: alapban pétráá a floodbajnok, csak most készül a saját műsorára, és épp normális
pétráá: így maradjon meg ITT a napi dicsőség Sleeplessnek! Very HappyVery Happy
pétráá: mi már voltunk párszor ildinkóval
pétráá: huh...
Sleepless: Volt egy kutyám, úgyhívták, hogy BINGÓ!!!
jimlemon: na kilesz a floodoló bajnok?
ildinko: esetleg REM? Very Happy natessék... aki képtelen dönteni... Very Happy
Sleepless: naaaa! Léccci léccci lécci!!!!
ildinko: vagy Billire?
ildinko: szavazzak akkor Nirvanara? Very Happy
Sleepless: ne legyen má' Idol legyen vmelyik a másik 2ből
ildinko: részemről mindegyik oké Very Happy
Sleepless: Esetleg REM
pétráá: Vagy mindegy Very HappyVery Happy
pétráá: Esteleg Idol Very Happy
pétráá: Akkor legyen REM Very Happy
Sleepless: Esetleg NIrvána
pétráá: affene... Very Happy
Sleepless: REM
Sleepless: REM
Sleepless: demám
pétráá: nemám Very Happy
Sleepless: dallamos subidubi rock
ildinko: tényleg nem kellett sokat várni Very Happy
ildinko: no, tessék, ez az? Very Happy
Sleepless: jaja ...no végre
pétráá: már kevesebb, mint 6 perc Very Happy
Sleepless: nem sok, honnan nézzük
ildinko: 6 perc az nem sok! kitartás! Very Happy
Sleepless: az még cirka 6 perc...Sad
Sleepless: Na majd a One után jön az én zeném...Smile
pétráá: hát másnak nem sokat mond, de én most bőgök...ennyi.... SmileSmile
pétráá: ajándéka a szülinapomra!! Very Happy Egy kis füzet: "Közös életünk néhány pillanata"
pétráá: Hogy nekem milyen jó barátaim vannak! Norbim és a saját kézzel készített
Sleepless: jaja
ildinko: de ez az aligátoros jó nagyon Very Happy
Sleepless: Hát azért ez elég gyenge zene volt!!
pétráá: bezony, jimlemon!! Very HappyVery Happy
ildinko: adás Very Happy
pétráá: ja, de jelszavunk: mi nem emeljük a létszámot Very HappyVery Happy
pétráá: Márti mondja: helyes, nyomulj velünk pétráá! Very Happy szerda 14től Very Happy
pétráá: legalább van indok a családnak...jepp Very Happy
pétráá: hát igen. a Botka családban a töri ismétli önmagát...jehííj! Very HappyVery Happy
ildinko: csak mert egyetemistának lenni jó... én irigyellek, de komolyan... Very Happy
pétráá: ez irtó vicces...de komolyan Very HappyVery Happy
pétráá: gratulálok!!!! ehhez tehetség kell! RazzRazz
pétráá: jeee...órát kell még felvennem, és no olyan kód meghirdetve..acs..pétráá,
pétráá: 6od év második féléve rulez!!! RazzRazz
pétráá: De ha neki van igaza, plusz 40kredit! ójje...
pétráá: én voltam...de a sz@ros ETR...hát én minor-minor vok, nem minor-major!!!
ildinko: hogy leszek így kész a szakdogával???????
ildinko: amúgy nem voltam könyvtárban - éljen az önfegyelem... Very Happy
ildinko: bizony Very Happy meg ma is Very Happy
pétráá: pént. elcsíptem a végét a Periszkópon, ildinko az egészet. Mert Ő hallgat... Very Happy:
pétráá: 5től jimlemon?Very Happy
pétráá: mert vecso rendes Very HappyVery Happy De azért köszike, hazaértem egyben Smile
vecso: sia
vecso: jo bukdácsolást benne
vecso: az nem jó
vecso: magasarkú???
vecso: ajjaj már megint olyant montam mi??
pétráá: pápás!
pétráá: Délután falitali Veletek! Very HappyVery Happy
pétráá: felére csökken magassarkúban, és a buszmenetrend meg nincs erre tekintettel.
pétráá: No, de nekem most mennem kell, mert az ember lányának haladési sebessége a
pétráá: Very Happy Very Happy
vecso: Smile
vecso: SZEBB
vecso: de nem szeretem a teljessen csupasz csajokat sem egy finom bikinivonalnál nincs
vecso: igaz
pétráá: És örülünk, hogy megen egy intim részlettel lettünk gazdagabbak Rólad, vecso! Very Happy
pétráá: Mert egy ffi szőrös lábbal az igazi...ellenben egy nővel Very Happy
vecso: szoval a fenekem is
vecso: és a em is szerintem ronda de a csajoknak teccik
vecso: nekem meg szép szörös a lábam
vecso: ahha
pétráá: de majd legalább a zebrán átengednek...az élet apró örömei Very Happy
pétráá: Nincs ma Miss Lábomhoz kedvem, de ez van..a szükség nagy úr...jeee
pétráá: én meg ma Miss Láb..mivel az összes farmerom (2db) vizesen a fregolin...
pétráá: jaaa...értem Very Happy
ildinko: jujj lekésem a buszt, sziasztok!!!
ildinko: de épp ez a lényeg, h megértette, h úgysem érthet, nem érted???
pétráá: ildinko...nem értett... Very HappyVery Happy
pétráá: hihi! Very Happy Szija vecso!! Very Happy Reggelt! Very Happy
ildinko: szia Vecso! én rohantam... Very Happy
ildinko: húúúú, egy ember, aki megértett minket, pétráám!!! Very Happy ójeee
vecso: már meg se kérderm mi van mert ugyse érteném
vecso: regelt
ildinko: a fene, tanulni kéne.... ó jeee... Very Happy
ildinko: no, mentem Siófokra... sietek vissza...
pétráá: A puma,akinek nincsen otthona.. Very HappyVery Happy jee... Very HappyVery Happy
pétráá: igen, amikor pétráá végigmegy a folyosón...csete: óójeee ^^ Very Happy
ildinko: csete a puma, óóó jeee - csak eszembe jutott Very Happy
pétráá: banyek...a mosás..banyek..elkések... ójje...Very Happy
ildinko: birkabunda szkájp Very Happy Very Happy Very Happy fejtse meg aki tudja... Very Happy
pétráá: csak mi nem vótunk ilyenek...
pétráá: Az életérzés: az elkéstünk vazze...nembaj, majd hanp.. Smile
ildinko: ezt a falat ma SENKI nem fogja érteni, jeeee Very Happy
pétráá: De téleg..totális D26 életérzés....ennyi...
pétráá: D26 rlz - (copyright by dream Very Happy)
ildinko: honnan késsünk még ma el??? Very Happy
ildinko: hihihihhiiiiii, D26os életérzés rulez Very Happy
pétráá: ildinko...egy ZSENI!már ami kommunikációt érinti Very Happy meg barátként is az! Very Happy
pétráá: japersze, jóreggelt! TO...brr...Márti...khmkhm...Smile
pétráá: persze, írhatnék szakdogát, meg mindezt a saját blogomon, nade...Smile
pétráá: na és akkor meg mivan?!kiicst kétségbeesés, naés?! még jó, h van pszichológusom
pétráá: édesatyaúristen!egy bloggeről áradozok...bár ildinko meg dj randomról..
pétráá: nem zavar...ez a vég...a virtuális világ bája... (??)
pétráá: kár, h már együtt van Tyttövel...bár, virtuálisan, totál ismeretlenül senkit
pétráá: kezdek totál odalenni Dreamért...mert őszinte... Smile eszméletlen stílusa van...
gica: aztamindenit! Very HappyVery HappyVery Happy Mi lesz ebből??? Very Happy (költői kérdés)

Nincsenek megjegyzések: