2007. február 8., csütörtök

2007.02.08. Boldogságos, BARÁTságos SZÜLINAP

No, akkor megen OFF... ildinkom legújabban blogokat olvasgat, és van egy pár, amelynek, hogy úgymondjam, mindkét fele blogot ír... :D:D És ez tök jó, ugyanaz az esemény mindkét fél szemszögéből, hihetetlen jó humorral!!!!! Idéztünk már a fiatalembertől, pár posttal ezelőtt...
Nos, a srác Dreamdancer, a nő pedig Tyttö.... :D

Nomármost...a hölgyemény frusztrációi igöncsak hasonlóak az enyémekhez, és mivel ugye mint már mondtuk, hajtás hozott a kis fa, melyet Dikti ültetett, egyre jobban felvállalom önmagam...Azt hiszem, ez nagyon becsülendő egy lökhárítós Dömpertől, aki néha tankká avanzsál... :)
Múltnapokban mondtam Karesznek, hogy törpevízmű vagyok, tekintve, igencsak sűrűn látogatom a "vizesblokkot" (copryright by doki), erre a kedves szomszéd közölte, hogy elnevez Bős-Nagymarosnak...Mondtam neki, tudom, hogy nem vok éppen vékony, de azért Bős-Nagymaros?! Akkor már inkább Tiszalök... az mégiscsak kisebb...Persze, még mindig jobb, mintha az asszuánni duzzasztógáthoz hasonlított volna...Minden attól függ, honnan nézzük...És mindig van nagyobb... :D

Hát ilyenek a férfiak....és ilyenek vagyunk mi nők... :D:D


Mellesleg jó poén volt! :D:D

No, íme az idézetek!
(pétráá)


Tyttö:

"Csütörtök este megyünk a vásárba, én meg kövér vagyok, eltört rajtam a melltartó merevítőpántja, széthasadtak a nadrágvarratok, NINCS egy göncöm sem felvenni, ami szomorú, mert én nagyon nem szoktam picsablogger lenni, hanem vagány télibringás blogger vagyok, csak éppen zsírrétegeimet tekintve kemény fagyokra vagyok felkészülve, akárha fóka, rozmár, narvál, pingvin. Esetleg tengeri tehén, avagy lamantin, illetőleg más szirénféle.
És félek a repüléstől, nagyon félek, köszönhetően a National Geographic katasztrófák nyomában dokusorozatának, amiben olyan érdekesek is voltak, mint kiszakadó repcsiszélvédő, ezt közvetve légáram kiszippantotta kapitány, majd légáram kiszippantotta kapitány lábába kapaszkodó másodpilóta, aki tartotta végig, végig, amíg a kapitány kristályossá nem fagyott ott a mínuszhetvenfokban... de a végén persze felolvadt, mert a vége jó.

(Úgy értem a történet végén, nem a kapitány az egyik végén. A kapitány teljes egészében felolvadt.)"



dreamdancer:

"Tegnap kitört a "Nincs egy rongyom, amit felvegyek"-pánik, ruhakupacok és kétségbeesés temette maga alá a kecót, úgyhogy a ma este már a Westendben talált minket, konkrétabban a C&A-ban töltöttünk feledhetetlen órákat, mint Dózsa György a tüzes hokedlin. Megszenvedtem minden bűnömet, a múltat s jövendőt, míg Tyttö próbált, próbált és próbált, amit öt percenkét megszakítottak olyan kirohanások, mint "Szörnyen nézek ki!", "Borzasztó, milyen kövér vagyok!" vagy "De ronda a hajam!".

Most a zsákmány felmérése folyik, hasonló stílusban, mindjárt elsunnyogok a háló és úgy teszek, mint aki mélyen alszik."





És végezetül egy pár-beszéd: (énisénisénis ilyen fickót szeretnék, akinek ilyen humora van!!!:D)

"Nem fognak felengedni a repülőre. Hatvan kiló vagyok másfél méterhez.
- Már nem vagyok az a cuki kis homokóra, aki voltam...
- Kövér vagy, Kicsi. Ne menjél a vágóhíd közelébe. A repülőgépen maradjál mindig középen, hogy a súlypont megmaradjon."



Hozzátenném mi volt a reakcióm ildinkónak erre priviben:

petrandetta: ildinkom, te futkározhatsz is a repülőn, nem lesz annak semmi baja, ki sem billen...
Bezzeg, ha én már egyik lábomról a másikra állok....katasztrófa... :D:D"
ildinkó: annyira barmok vagytok, össze kéne titeket kötni tittövel
petrandetta: ja
ildinkó: de már mondtam, mindig csak ismétlem magam :D
petrandetta: akkor aztán reszkess MALÉV :D



Jaa...és ültem már repülőn...Nem zuhant le...fel is engedtek minden további nélkül, bár hazafelé furcsán nézett a vámos, hogy mit keres nálam az kézipoggyászban a 3 üveg bor...Mondtam félek...A palack hatalma akkor kezdődhetett, csak még nem voltam tudatában.
Szóval a repzaj nem zuhant le, és rajtam kívül ült még rajta 145 ember...igaz, nem is álltam fel az út alatt, és fel kellett volna tűnni, hogy 144-en ülnek a jobb oldalamon...
A lényeg, hogy láttam felülről az Etnát, és Olaszország télleg olyan keskeny, mint a térképen... :D
(ismét pétráá voltam)

vecso: joccakát mindenkinek kicsit elpilledtem
ildinko: no, szép álmokat mindenkinek!!! Smile
ildinko: ööö, bocs, vecso, csak már fáradt vagyok...
ildinko: vacso, neked nagyon jó hévégét a barátnőddel, szeresd nagyon! Very Happy
ildinko: hátakkor én tényleg megyek aludni...
ildinko: holnap már tényleg el kéne kezdnei írni azt a szakdogát... Confused
ildinko: jóéjt Gica! azt hiszem, én is megyek aludni...
Gica: Cupp... katt...
Gica: Pétrááááá! SOK BOLDOGAT! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: jóéjt mindenkinek!
Gica: azt gondolom, én most elirányulok az ágyam felé, és filmnézésre törekszem... Very Happy
Gica: detto! Very Happy
ildinko: jóéjszakát nektek is! és jó volt a műsor Very Happy
ZavaROCK: Puszi a lányoknak pacsi a fiuknak
ildinko: csak törekvések voltak, irányultak is, csakaztán... Very Happy
ZavaROCK: Smile
ZavaROCK: Sátor Majd egyszer
Gica: halihó!!! Very Happy
ZavaROCK: Jó éjszakát
Gica: az első csuszánál sikerült az utolsó percekre felébrednem Very Happy
ZavaROCK: Sziasztok
Gica: igen... hihi... láttam az erre irányuló törekvéseket... ;)
ildinko: hétfőn majdnem volt sátor, izé... túrós csusz Very Happy
Gica: az annyira jó! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: egyáltalán sátor mikor lesz? Smile
ildinko: az is hiányzik...
ildinko: sátor péntek mikor lesz újra?
ildinko: igen, nekem is hiányzott már nagyon...
Gica: azta, ebbe csak most gondoltam bele...
Gica: majdnem két hónap kimaradt...
Gica: és Ti is...
Gica: hiányoztak már ezek a zenék...
ildinko: tényleg hisztis msn - ha nem aktívak a rumozók, kidob... Very Happy
Gica: ja... hihi... észre vettem... ;)
Gica: hisztis... Smile
ildinko: én mondjuk csak rejtőzködök napközben, úgy nem rosszalkodik Very Happy
ildinko: nemhiszem, Gica... rosszalkodik az msn úgy látszik
Gica: de csaknem ragályos... Smile
vecso: biztos nem
Gica: nálam furán működik már egy ideje... Smile
Gica: hát őőő... remélem, nem én voltam az oka... Smile
vecso: Crying
vecso: engem is
ildinko: kidobott a kégruuuummm!!! Confused
pétráá: na, büfé...Very Happy
ildinko: milyen hang???
vecso: milyaz a hang??
pétráá: ennyi... Very HappyVery Happy
pétráá: de még mindig köszönöm...mert ez van....Very Happy
ildinko: de még mindig szívesen Smile
ildinko: pétráá, már 100ezerszer megköszönted Very Happy
pétráá: De iga.....mindegy...ennyi... Very Happy Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko!! KÖSZÖNÖM A SZÜLINAPI PPT-T!! ha még nem...
pétráá: jajj... Very HappyVery Happy a fene...a hüjebor... Very HappyD:
pétráá: merajó...ott vokVery Happy
ildinko: gyere kégrumozni! mindenki jöjjön kégrumozni, mer az jó Smile
pétráá: jajj...bocsi..te is...de a harisnya... Very HappyVery Happy
vecso: az én csippendélem meg nem kel na jóvan Crying ezt megjegyeztem
pétráá: Miss Láb... Very Happy
pétráá: kaptam harisnyát...a szobától... Very HappyVery Happy
pétráá: jajj...
vecso: szerintem
vecso: szoval ez jobb
vecso: nem szeressem a bluest
vecso: süti
vecso: zavarock
pepe: van KÉGruM is de senki nem akar nekem írni a rádijó msncímééreee Sad
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
pepe: szia ZavaROCK Smile
ZavaROCK: Nekünk is hiányzott már a rádió!!!
ZavaROCK: Szia Ildinko és Pétráá és Vecso
ildinko: csucsuuuu... jajjdehiányzott ez a műsor!!!! Smile
pétráá: úú.. Very Happy
vecso: zongorán tv-n dobon laptopon webcam-on
vecso: pedig olyan sexi-n vonaglokVery Happy
pétráá: vagy dob... Very HappyVery Happy
pétráá: jajj, csipppendélt nem szeressem... Very HappyVery Happy
pétráá: Gitár??? Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: zongorán csippendélező vecso! ez kellene most neked Very Happy
pétráá: mármint az is lesz? na mindegy..ebből már nem jövök ki jól....
vecso: hegedütokVery Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: a fene...ilyet még sosem...zongora ?
pepe: ZavaROCK most
ildinko: no, ez az ajándék pétráám!!! Very Happy
vecso: na jó már én is pirulok
vecso: Razz
vecso: na egye fene egy csipedél is belefér
vecso: de csak nézni lehetám Razz
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: nekem... pétráá pirul....
vecso: hát kinek van 24-dik szülinapja itten?
pétráá: Kinek?
vecso: most foglalkozzunk veled ha gondolod felajánlom testem ajándéknak
ildinko: igen,a tegnapos, a mainapos, a holnapos, és a másnapos szülinaposoknak is boldot
pétráá: A Csucsunak meg a Csudinak előre isen!! Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happyű
pétráá: És Danuznak is Boldog Szülinapot!Bár neki tnap volt, de akkor is!!
pétráá: jajaj, mingyán műsor!! Very Happy
pétráá: Köszönöm, ildinkom! A baglyok meg...ha lenne kivel kergetnem őket....
ildinko: minnyá műsor sztem Smile hangosodott a zene Smile
ildinko: mert megérdemled pétráám Smile
vecso: Razz
vecso: sok bagolykergetést kivánok
pétráá: emberekkel vok körülvéve!!!!!
pétráá: és mindent...hogy ILYEN
pétráá: a szülinapi jókívánsásgokat!!!
pétráá: naszal, nagyon nagyon szépen köszönöm mindenkinek
ildinko: Smile
vecso: de tényleg
vecso: Smile
vecso: vaze mondom hogy nem értesz a nőkhöz mondjuk én se csk azt tudom mi teccik
pétráá: hát én is remélem, hogy lesz majd kispárnám...Very Happy
ildinko: óóó, köszönöm, és bár azt hiszem, ez nincs így, azért jól esik Smile
vecso: te is mert jó csaj vagy
vecso: mindenki megtalálj a párját
ildinko: remélhetőleg... vagynem... végül is az ember semmibe sem hal bele, csak a végén
ildinko: majd egyszer lesz nekem is egy olyan férfi mellettem, aki szeret engem,taláneseg
ildinko: a romantikus hangulat nem rossz Smile szereted te a bnődet nagyon, látom Smile
vecso: és most iszok
vecso: ja de ha iszok akkor mindig 5x szerelmessebb vagyok és elfog a romantikushangula
ildinko: egy szavad se legyen, vecso, hnap már nem egyedl alszol... jóneked
pétráá: jajj, vki mellett aludni...igen...amikor átölel...az az igazi....Smile
vecso: Sad
vecso: én is most magányossan alszok
vecso: jaja
ildinko: egyelőre Smile
ildinko: hűűű, az jó lenne most nagyon... nem több, csak annyi...
vecso: valakinek a karjiban elaludni
vecso: ott pont jalkinek a karjaiban elaludnio is v
ildinko: csakhát magunkat átölelni nem lehet sajnos... Confused
ildinko: ugyan! ölelés, az kell! fontosabb, mint a többi...
vecso: asszittemakkor is takarodik
ildinko: max csak figyel a bagoly és néz értetlen szemekkel Very Happy
pétráá: hát igen...párosban az igazi...
ildinko: egyedül... az nem kerget baglyot
pétráá: ja, két s...szal kivel kergessek baglyot?!?!mert ma pl. rohadt módon zavar a huh
vecso: Crying
ildinko: de milyen konszolidáltan lehet beszélgetni a dologról bagolykergetés néven Very Happy
vecso: egyedül is lehet csak ugy nem olyan jó
ildinko: te, ezek a baglyok mindjárt engem is frusztrálnak, ha ennyit vannak emlegetve...
pétráá: no de én kivel kergesek baglyot?!?!
vecso: Smile
vecso: asszonykámmal mindig bagolykergetéssel üneplünk
pétráá: 24 áááá
pétráá: ennyi...a fene..öregszem..
ildinko: max ha előbb halok meg... Very Happy
ildinko: engem úgysem érsz utól Very Happy én győztem Very Happy Razz
vecso: bodog SZÜLINAPOT
ildinko: véged van, pétráám! ennyi... Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: hív az anyukám!!!
pétráá: mindeg..
pétráá: nekem már
pétráá: alighanem..
pétráá: ennyi...
pétráá: vége...
pétráá: kész...
pétráá: 24..ennyi...
ildinko: a 25 sokkal borzasztóbb Confused de az is túlélhető sajnos
ildinko: szögény pétráám... túlélhető, hidd el
ildinko: vagy az előző generáció ilyen romantikusnak tartotta a májust? Very Happy
pétráá: hanp meg Csudi és Csucsu...Very Happy
pétráá: jézus...3 perc...és vége a 23nak..
ildinko: mindenkinek most van a szülinapja? megbolondult a világ?
ildinko: bizony, boldogszülinapot előreis Csucsu neked is... Very Happy
pétráá: Jajj, télleg Csucsu!!Boldog Szülinapot!! Nekem ma van, 7perc múlva...Very Happy
pétráá: Lökhárítós Dömper...nézd meg a képeket...Very Happy
pétráá: már mondtam, hány kg vok, vecso...Very Happy
Jóci: Szeva Csucsu! Boldog Szülinapot előre is! 20:00-tól hallgatlak! Smile
ildinko: fiatalka még kerge őnaccsága... Very Happy
vecso: Razz
vecso: teljessen szép szám
vecso: 1 np 24 ora 1 tálca 24 doboz
vecso: 24 az szép
vecso: hiba hiba hátán már csak azt kel kérdeznem hány kiló vagy és megölsz
pétráá: a fene...már csak 0:15 a 23ból..
pétráá: egyébkétn meg...24..brühühü...
pétráá: nézd meg viv...
ildinko: sztem nem kérdezünk ilyet egy nőtől... még kiderül, h idősebb... :s
vecso: hehe bodogszülinapot hanyadik
pétráá: és ennyi...Very Happy
vecso: jovanna bocsiRazz
pétráá: 0:28...
ildinko: ja, elég egy lány is... nőtől messze... nem vagyok lelkileg érett Very Happy
pétráá: Így, csupa nagy betűvel!! Very Happy
pétráá: dehogy...ildinko NŐ!!!
ildinko: teee, a barát az barát értelemben barát, nem vagyok pasi!!! Razz
vecso: me én aszittem lánx
vecso: illdiko pasi??
pétráá: meg a többiek a mából, akkor...hát akkor szebb világ lenne Very Happy
pétráá: jajj, ha mindenkinek iylen barátja lenne, mint nekem az illdinko..
ildinko: Very Happy Razz
pétráá: Very Happy
pétráá: jajj, szia Vecso!
vecso: Razz
vecso: szüpp
ildinko: kis pihi jó lenne ezügyben Razz
vecso: legyen??Razz
vecso: tudom várom
ildinko: nem pirulunk... egyelőre nincs miért Very Happy
ildinko: egy óra, és adás lesz Smile
vecso: már megint pirultokRazz
ildinko: szia! Smile


hááát... rendesen teleírtuk a falat, itt egy kicsi kimarad a mentésből, mert erről elfelejtkeztünk... (pirul)
pétráá: csak...iz..pétráá pirul... Very Happy
pétráá: Szegény Pepe! Azért tuggyuk ám, h műsor lesz!
pétráá: de aszonta, azé akkor is felhív! Very HappyVery Happy
pétráá: és nem bírta ki fél8ig..pedig már csak 57 percVery Happy
pétráá: hogy az anyukám!!! Mert ez jó...Very HappyVery Happy
ildinko: Very Happy jepp Very Happy
pétráá: És híviott ÉDESANYA is, és megköszöntem neki
pétráá: mert boldog vok!
pétráá: aki kotta részeg...Very HappyVery Happy
pétráá: hátté! nem is ittam, mégis olyan vok, mint
ildinko: pétráá addigra már talán nem lesz beszámítható Very Happy
ildinko: ennek örülünk is, és részemről már várom...
pepe: ZavaROCK este 8-kor!!
ildinko: minden hülyeségeddel együtt én is viszont téged! Very Happy
pétráá: és szeretlek, ildinkom!!! minden hülyeségemmel együtt Very Happy
pétráá: az emóciók irányítják a mozgásom..Very Happy
pétráá: vagyis...
ildinko: jahogyaz emóciók?! az más Very Happy
pétráá: És az emóciók húzták szét a falat Very Happy
pétráá: Hát én is...nem tolok így ki veled...Very Happy
ildinko: örök életemben lelkiismeretfurdalásom lesz Very Happy
ildinko: azért remélem nem halsz meg ezen a napon röhögő-síró-görcsben...
pétráá: pedig még van 1:26... Very Happy
pétráá: Sosem kaptam még ilyen szép ajándékot!
pétráá: és nem érekel, hogy széthúztam a falat!!
pétráá: ILDINKO!KÖSZÖNÖM!
pétráá: Köszönöm...köszönöm...
pétráá: begörcsölt a szám...sírva röhögni..istenem...Smile
ildinko: merilyen szeretnivaló vagy! Smile
pétráá: Dehát..merilyen barátiam vannak...
ildinko: na jó, bőghetsz, boldogságban szabad Very Happy
ildinko: no, ne bőgj, nem azért kaptad! Razz Very Happy
pétráá: KÖSZÖNÖM!!! KÖSZÖNÖM!!!
pétráá: jajj, annyira BOLDOG VOK!!!!
pétráá: ildinko.... Crying Crying
pétráá: meg süket... Very HappyVery Happy
pétráá: akkor szögény lesz...
ildinko: lahet, h akkor lesz majd szegény, ha megismeri, nem?! Razz
pétráá: tollpihe..szegény vecso..még nem ismeri a HANG-ot...
pétráá: jajj, hívott a CSUDI!!!! Very Happy istenem...Very Happy
pétráá: no, msot elolvasoma falat...Very Happy
ildinko: szia! Smile
vecso: na sziasztok jók legyetek
vecso: a pimasz az pofátlan a perverz csak perverz
ildinko: részemről inkább a pimasz
ildinko: hát, nézőpont kérdése, meg ízlések és pofonok, és hasonlók... Very Happy
vecso: szerintemRazz
vecso: igen a pimasz sokkal rossszabb mint a perverz
ildinko: amúgy jóétvágyat! Smile pétráá is eszik
ildinko: miért, a pimasz rosszabb, mint a perverz??? Surprised
vecso: jóétvágyat ha ti is esztek
vecso: hogy pervez vagyok az okké de pimasz is ez már több a soknál...Very Happy
vecso: mi van??
ildinko: hmmm... már megint ide jutunk? olyasmiket kérdeztél tőlünk, ami pimaszság! Razz
vecso: miért is vagyok pimasz???
vecso: és akkor is
ildinko: Very Happy
vecso: kikérm magamnak
vecso: ti nemmondjátok el
vecso: Very Happy
vecso: én pimasz???
ildinko: és szerintem egy nő sem Very Happy
ildinko: és annak is pimasz... ez a szerencséd, mert a pimaszokra nem tudunk haragundi Very Happy
vecso: ahgy kell
vecso: ...
vecso: nőmániás
vecso: komolyan evetemült
ildinko: hihihi Very Happy
vecso: higy nekem én tudom fajtám diszpéldánya vagyok
ildinko: hát, ezt szeretnénk hinni mi is... Very Happy
vecso: 1 a lényeg ha jól érzed magad jól nézel ki bármit is mutat a tükör
ildinko: Very Happy hát, a világ már csak ilyen nemnormális...
vecso: ok cindi kráford még jó volt de a tőbbi ronda
vecso: a hires modellek mind rondák
vecso: miért mit értetek ti ahhoz hogy egy nő mikor néz ki jól
ildinko: bár azt soha nem hisszük el, ha a ffi azt mondja, jól nézünk ki... hátezvan... :
ildinko: azt hiszem, ez így van... Very Happy
vecso: ti meg gondolom férfiszemnek szerttek tetszeni
ildinko: férfiszemmel kétségkívül így lehet Very Happy
vecso: Very Happy
vecso: bár a lányok meztelen a legszebbek vagy valami ari fehérneműben
vecso: az jóóó
ildinko: vannak neki nagyon szexi harisnyái Smile
ildinko: azt hiszem, van... pétráá Miss Láb például Very Happy
vecso: de lábatok van ugye?
ildinko: szóval emberekhez, no
vecso: ja tényleg
ildinko: mint már tegnap mondtam: közünk nincs az embereknek, nekünk, éteri lényeknek Very Happy
vecso: Very HappyVery Happy
vecso: jó tudom nektek lányoknak nem büdi a lábatok és fingani se szoktatok
vecso: de ott van védelem ugyyhivják lábszag
ildinko: neis Very Happy
vecso: nekem a talpam nagyon csikis
vecso: Razz
vecso: csak ide nem irom ki
ildinko: de megpróbálhatod, ha hagyja Very Happy (hű, ezér kikapok ha visszajön Very Happy)
vecso: hidd el van
ildinko: pétráá nem csikis valahol??? kétlem, h találnál rajta olyan helyet... Very Happy
vecso: ha jó helyen akkor nem csikis
vecso: dehogy finom simogatás tolpihével
ildinko: mert őt az bántaná Very Happy
ildinko: akkor a közelében még csak ne is említs holmi tollpihéket Very Happy
vecso: és különben is tolpihével bántani nem lehet
vecso: nembántom én semmi olyat nem csinálnék vele ami nem teccik neki
ildinko: bántani akarod pétráát!!!??? megvédem ám! (verekedőállás, ángárd! Razz Very Happy)
ildinko: hárman fogták meg, nehogy az egész büfét szétrúgja Very Happy
vecso: hehe csak szbaduljak be oda intenziven kötnél ki
pétráá: no,megen övélyVery Happy
pétráá: lábaim fel az égbe, és visítottam, hogy Kaareeessz, nee! Very Happy
pétráá: múltkor Karesz csak a nyakamhoz ért kézzel, és ledobtama papucsoma büfében
pétráá: sikongatás, földön fetrengés..Very Happy
pétráá: hát az vezsélyes lenne, asszem...Very Happy
pétráá: jézusom..már a tollpihénél vunk?!
vecso: Very Happy
vecso: de igen
ildinko: hát, azt hiszem, neked nem tudnánk újat mutatni ezen a világon Razz
vecso: hidel láttam
ildinko: iszonyat csikis Very Happy ilyet még nem láttál... Very Happy
ildinko: végül megfulladna röhögőgörcsben Very Happy
vecso: miért anyira alergiás vagy nagyon ugrál?
ildinko: asszem lenne visítozás meg lábainak égbe dobálása Very Happy
vecso: akkor bármit elmondanak csak ugy kell közeliteni
ildinko: bár próbálnál tollpihével közeledni pétráához... Very Happy
ildinko: óóó, ez szép... Smile
vecso: nőkhöz nem bicskával kell menni hanem tolpihével
ildinko: ilyesbibe már sokaknak beletört a bicskája Razz
ildinko: hát, ezt belőlem nem húzod ki, az 100% Very Happy Razz
vecso: naaaa lécccii
ildinko: hihihi Razz
vecso: Razz
vecso: rosszak vagytok
vecso: Very Happy
vecso: ez nem ér
ildinko: majd hallgasd meg az archívumból ha lesz valaha...
ildinko: nem Razz biztos lehetsz benne, h nem mondjuk
vecso: Razz
vecso: na tessék mindani
pétráá: De most menek, kávéra híttak...Very Happy mindj jövök Very HappyVery Happy
pétráá: A vírusgazdám köszönt! Very Happy
vecso: na ez nemér kivácsivátenni és itthagyni kétségek közt
ildinko: ááá, mi sem tudjuk pontosan, kérdezd a műsorvezt...
vecso: szoval ott tartotunk hogy vebcam
pétráá: vok
vecso: de nagyon hülyének se
vecso: akkor jó mert nem jó normálisnak lenni
vecso: na igem akkor mit láthattam volna a webcamban??
ildinko: és ez szerintem nagyon jó így Very Happy
ildinko: legalábbis éppolyan bolond, mint a többiek és mi errefelé Very Happy
ildinko: te? normális? hát, a körülöttünk lévő emberekhez mérve teljesen Very Happy
ildinko: nem érdekes... Very Happy
vecso: ja kérdés akart leni hogy szerintetek normális vagyok -e?
ildinko: kérdezd a műsorvezetőt, szerintem pikáns sztorival tud szolgálni Very Happy
vecso: milyenwebcam??
vecso: mivan??
ildinko: de nem, mi nem... esetleg palacsintát vagy gombócot küldök webcamen... Very Happy
ildinko: bár lehet jobban élveznéd, ha webcamen mindenféléket mutogatnánk Very Happy
vecso: ??
vecso: én normálisnak tünök öszintén
vecso: aha
ildinko: hogy normálisnak tűnünk, és nem vagyunk olyanok, mint a hétfői BOA főszereplője.
vecso: mi nyugtat meg?
vecso: sajnos
vecso: nem
ildinko: hallottad a hétfői Blues On Airt?
ildinko: huhh, ez megnyugtató... Very Happy
vecso: a cseten olyanokat borulunk
vecso: meg itt teljessen normálissan viselkedek asszem
vecso: én nem akarok senkit rávenni
ildinko: bár kicsit nehezen adjuk meg magunkat Very Happy
vecso: na nem mind
ildinko: aztán még minket is ráveszel, h ilyen beszélgetésekbe belemenjünk Very Happy
ildinko: a ffiak már csakilyenek... Very Happy
vecso: perverzarcuaknak
vecso: jovana de az egész szob itt él és együtt találjuk ki mit irjak hülye pervrzarcua
ildinko: akkor ki is a perverz? vojőr... Very Happy
vecso: Very Happy
vecso: nem csak női néven csetelek és röhögök a perverzeken
vecso: én
ildinko: nagyon frusztrált egy ffi vagy te úgy látom...
ildinko: ejnye bizony! Very Happy Razz
vecso: fujj én perverz állat
vecso: hát ja
ildinko: de nem egy nyilvános fúrumfalon Very Happy
vecso: csak ha bezárja a szobaajtót akkor változik át
vecso: a barátnőm is
ildinko: néha kicsit harap ugyan, meg valaki rászoktatta a borra,de most boltban van Very Happy
ildinko: ildinko szerény, pirulós, szépen veszélős, visszafogott...
ildinko: bár diktink szerint vállald fel önmagad, de azért... Very Happy
ildinko: de mi nem ilyenek vagyunk, mint amit kiholo itt belőlünk... Very Happy
vecso: aki szeret szeressen ilyennek
vecso: mások meg mit gondolnak rollam lesajnálom én ilyen vagyok
ildinko: a palacsinta jó... ez igaz Very Happy
vecso: a palacsinta jóó
vecso: na miért veszélyes?
ildinko: hátmermá mit fognak itt gondolni rólunk mások???
pétráá: menekül a fene! Very Happy
pétráá: mindj.jövök...Very Happy szedek addig össze pár labdát...Very Happy
vecso: miért veszélyes
ildinko: meneküljön ki merre lát!!! Very Happy áááá
vecso: Very Happy
vecso: megatöbbi
vecso: állja sarokba
vecso: roszkisfiu
vecso: fujdedisznó vagyok Very Happy
ildinko: hát asszem, ez márnekünk veszéles beszélgetés!!!
pétráá: no, én ki bolt, mindj, jövök Very Happy
vecso: az
pétráá: szömtelönje! hova lött a tisztösségünk, ildinko?!
ildinko: hádedisznó... hááá...
vecso: ha nagy a hasad akkor hátullról ugy nincs utbanVery Happy
pétráá: azán megen palacsinta...merazember megéhezik Very Happy
ildinko: tele hassal??? úúú, úgy nagy a hasam, az nem jó... Very Happy
vecso: ja palacsintát mesterien csinálok
vecso: aztán sex
vecso: jokis palacsinta
pétráá: HUG Very HappyVery Happy
vecso: fözünk
ildinko: mindenképp, de nem mindenkor Very Happy
pétráá: a hüjebgaj..hallgass már el!!!! grrr.. Smile
vecso: mit
ildinko: nevetés igen! ölelés meg mégigenebb! Very Happy
pétráá: Persze, ezek méltó lezárása lehet a szex Very HappyVery Happy
pétráá: Vagy a sütés Very Happy
pétráá: vagy a nevetés...szívből..Very Happy vagy az ölelés Very Happy
ildinko: szóval főzés
pétráá: az egyébként büntetendő..14 alatt ...már ha kiderül Smile
ildinko: egyébként meg csokoládé, a kedvenc ruháim (ez egy netes cikk miatt Very Happy) és a főzé
pétráá: jézusom..25 évesen 13évessel?!
vecso: hát ja és mindig mikor 14 fölé érnek cseréli
ildinko: húúú, az nem semmi, akkor én a 4-5 évvel fiatalabb "rajongóimmal" semmise vagyok
vecso: szomszád csaj 25 és 12-13 éves pasija van
vecso: nincs az korán
vecso: aha
vecso: mondjatok jobb elfoglaltságot a sex-nél
pétráá: no, én most bolt. Very Happy
ildinko: olyan korán?
vecso: legalábis pasiknál 14 csajoknál 16 éves kortól
vecso: ha rajtam mulna nem lenének baglyok
pétráá: Már ha vecson múlik, tuti nem...Very HappyVery Happy
pétráá: no, örüljünk inkább, hogy nem szaporodik tovább a föld bagolyállománya...Smile
vecso: Crying
vecso: jovanna bocs
ildinko: hát, ez borzasztó... ilyen sokáig kibírni... Very Happy Razz
vecso: ha lesz valami
vecso: ja de csak péntek este lesz valami
pétráá: hehe...már kevesebb, mint 23 óra...Very Happy
vecso: én megvagyok péntek déltől vagyok nagyon készen
pétráá: Ez tök szép kép!! Very HappyVery Happy és télleg, süt a nap, a hüjenapja Very Happy
pétráá: dejóó..Very Happy azt mondták a rédijóban, hogy mosolyog az égbolt! Very Happy
pétráá: Már nagyon várja a 7VG-t ConfusedD
vecso: ebben mi a zavarbaejtő??
pétráá: ildinko, csak a frusztrációját adja ki...hisz tudhatnád Very Happy
vecso: mitől kerek fenék és sörpocak??
ildinko: te már megen milyen téma!? mi ettől zavarban vagyunk ám!!! Razz
vecso: 2 kispárna csajoknak
vecso: különben nekünk pasiknak kell a kis sörhas 1 ha lefognak és vernek a has sokat f
pétráá: Tesómk lagziján sokszor elsütötték Very HappyVery Happy
ildinko: félreértés van itten ffi és nő között...
vecso: ezt ma hallottam
vecso: LEGÉNY-NYAL LÁNY-NYEL
vecso: LEGÉNYEL LÁNYAL
ildinko: hát, szerintem a biztonságért, amit remélünk, de csak ... azt kapunk
pétráá: no de vecso!!!ejnyebejnye...mint Majzi....
pétráá: persze, az izmos hassal sincsen semmi gond, elvégre laposon kéne igazán alunni :
vecso: fa száért
pétráá: igen, mint a kicsi pocak a ffiakon... Very Happy
vecso: nem kütya füle hanem a pasik áért csinálják a csajok
vecso: Very Happy
vecso: az a jó a nagy fenékben hogy kispárnának is jók
ildinko: és mindezt csak a pasikért! de mi a kutyafülének?! Very Happy
ildinko: hááát... az a baj, h senki soha nem elégedett magával, ha nő
pétráá: De azért köszi vecso Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko homokóra Very Happy
ildinko: notessék, ez most nem így akart lenni Very Happy
pétráá: pozitív 100százalékban...Legalább el tudom alunni őket Very Happy
ildinko: én meg hivatalosan az ideális alatt vagyok, a fenekem mégis nagy :S
vecso: Very Happy
vecso: hidd el sok olyan perverz van mint én akiknek a jo kerek fenék a mindenük
pétráá: A lábomon és a kezem kívül minden nagy rajtam. Ez egyedül csak a szempillákban
ildinko: te az a nagykönyv szerint az ideális súlyod ám!
pétráá: Bár, 164 cm vok...és 65 kiló..aszem...furcsán izmos Very Happy
pétráá: mellesleg nekem vannak ilyen gondolataim.
ildinko: én is mindig ezt mondom neki, de szidni kell, mer azt szereti Very Happy
vecso: meglehet fogni rendessen és nem kell félni hogy szétesik
vecso: 60kg 150 cm-hez az pont jó
vecso: okk melyikőtők gondolja hogy kövér??
pétráá: én meg kb. csak 100m-rel Very HappyVery Happy
ildinko: hátén csak fél méterrel áthelyeztem magam, tehát mondhatjuk: nem Very Happy
vecso: Very Happy
pétráá: úgyhogy mondhajtuk, igen Smile
pétráá: ja, nekem? el is mentem, meg nem is Very Happy
vecso: sikerült elmenni?
vecso: elolvastam a tegnapi végét??
vecso: hehe
vecso: hát annyira nem
ildinko: remélem, te nem vagy haragban legalább a számokkal...
ildinko: ezért egyáltalán nem irigyellek...
vecso: nekem sokat kell számolniSad
ildinko: huhh, de jó, h kiszámoltad, épp fealdtam volna Very Happy brrrr számok Very Happy
pétráá: és nem egészséges. ennyi...
pétráá: A tészta jó..mert óccsó, és legalább hízlal
pétráá: ennyi...Smile
pétráá: 6:55....
ildinko: akkor most... ööö ... most... számolooook...
ildinko: tegnap 19.34-kor 23.56 volt még vissza...
ildinko: húúú, ezt ki kell számolni... pill Very Happy
vecso: menyi van még
vecso: boldog szülinapot
vecso: veletek
vecso: meg a többit is
vecso: lekéstem az első orát
pétráá: Mizu? Very HappyVery Happy
vecso: ki mikor kelt alapon megy nállam
pétráá: hállló! Very Happy
ildinko: Szia! a szép napot már aktuálisabb Very Happy (reggel... holvanazmár)
vecso: reggelt mindinkinek
vecso: hi
ildinko: részemről jodovan Very Happy
pétráá: ja, és párárpppáápáji ájijjjá Very HappyVery Happy
pétráá: You are my best friend, oooh..you make me live! Very Happy
pétráá: a tüskéimnek magamat kéne szúrni, nem másokat...No, télleg!! Én elleszek! HUG!
pétráá: HUG! Te téllleg!!! SmileSmileSmileSmile Tanulj!!!
pétráá: és bocs, ha leugatásnak tűnt, amiket írtam, nem annak szántam!!!!
pétráá: és nyugodj meg, elvook magammal, elgalább te írd a szakdogád!!
pétráá: na, téma itt és most abbafejezve!
ildinko: teprovokáltál, teeee Razz
pétráá: haggyámálógva, he..! Razz
ildinko: néha egy space ;) Very Happy
pétráá: No fal megen széthúzva..ójee. Confused
pétráá: jóreggelit...tomtomtomtomtom...
ildinko: jóreggelt! te pétráá, ma már komolyan tanulnunk kell...
pétráá: sűűrüpptüpptüpp Very HappyVery Happy 19:18...

Nincsenek megjegyzések: