2007. február 2., péntek

2007.02.02...sokminden, hűdefáradt nap...a hüjenapja :D:D




Stepin közlegény, aki háborút robbantott ki, de amiből a legszebb baráccságok születtek..
Béke poraira!!!!
(Irénke néninek is köszönjük, aki visszaszerezte NEKÜNK! :D)
(pétráá)



A hadüzenők...Igen, igen...jobbra, hihetetlen eleganciával a POLGI...:D
A kép élessége a röhögéssel volt fordított arányban, tehát még csoda, hogy ennyire is felismerhetők a FIJJÚK a képen...
(Krisz, Szabi, és Csete)
De mi naon élveztük...:D És ők is... :D
Gabriella: Smile
kicsilány: puszikaSmileSmileSmile
Large: Jó nyomod nagyon!
Large: jó éjt Pubi mindent bele
kicsilány: na végre kezd beindulni... még pörgősebbeket kérünkRazz
Large: Pubi, nagyon light-be nyomod!
pétráá: Smile Smile
pétráá: Drága Zszuzsi! Neked meg nagyon szép és jó éjszakát!!! Very Happy Meg bulit!! Smile puszint
kicsilány: hallgatunk békuciVery Happy hazajöttünk a kedvedért...Very Happy
pétráá: No, én menek el innét, film, és Karesz is dömöbölt már...Very Happy Jóéjt!!
pétráá: váá, és 802Very HappyVery Happy
pétráá: a hüjenapja...a hüjecsete...Very Happy a hüjemi Very HappyVery Happy
pétráá: A háború...a csend...a statárium, és Csete, az apokaliptikus lovasa...:S
pétráá: ildinko, stepin közlegény a blogon! emlékszel???
pétráá: hihi Very HappyVery Happy uyge, befogtad a füled? nehogy gond legyen...érted...
ildinko: no, részemről mondjunk mancsot: jóéjt! Very Happy
kisszs: Smile
kisszs: elképzeltem, ahogy mondtad az előbbit
kisszs: Very Happy
kisszs: oh....köszönöm
pétráá: h legyen vmi igazán régi kép Very HappyVery Happy
pétráá: No, még megkeresm a bloghoz stepin közlegény képétVery HappyVery Happy
pétráá: Örültem NEKED, nagyon ámámámám!!!Very Happy Amolyan, hangosan, pétráásan Very HappyVery Happy
pétráá: melóhelyhez meg kitartást!!!!!!!!!
pétráá: én is bfejezem a filmet...Very Happy Jó bulit! ÉS a
pétráá: No, nem rabollak többet a vendégektől! Very Happy és az üvegektől...Very Happy
pétráá: és maracc is, legalábbis a mi szemünkben, az őskövületek nevében szólok Very Happy
pétráá: Etalon vagy persze, hiszen elég központi ember voltál itt...Very Happy
pétráá: Jövé héten: dani és én, ez tuti...
kisszs: Very HappyVery HappyVery Happy
kisszs: de köszi
Gabriella: Smile
kisszs: Very Happy
kisszs: hát azért...
kisszs: etalon? éééén??
pétráá: meg ugye jövő héten szülinapok is...brr...Very HappyVery Happy
kisszs: vagy jövő héten?
kisszs: most??
pétráá: Szal, Zsuzsi, bízhacc bennem...Very Happy vagyis a szintben!!! Very HappyVery Happy
kisszs: értem....Very HappyVery HappyVery Happy
Large: Nyomjad Pubi! Én a vizilovakkal vagyok
pétráá: Te vagy nekem az etalon! Very Happy igyekszem!!! Very Happy Very Happy Norbi hoz le páleszt...Very Happy
pétráá: hádde, érted, zsuzsi.. a büfé és az uccsó év bája...Very Happy
kisszs: Very Happy
kisszs: de az én utolsó évem is durva volt, úgyhogy hajrá
kisszs: nem hiába ez az egyetemi élet
pétráá: szal ott lehet kérdezni, válaszolnakVery Happy
kisszs: hát......
Large: Hé Pubi Te játszól???
kisszs: óóóó
pétráá: jaja, vagy msn a rédijótól...Very Happy
pétráá: hát, én ittam szilveszter óta, a múlt hetem is elég durva volt...Very Happy
pétráá: én sem tom, sajnos...Very Happy
kisszs: ezt a főszerkesztőtől kérdezdVery Happy
kisszs: én nem tudom
Large: Studio Maté játszik?
kisszs: képzeld én szilveszter óta nem ittamSmileSmileSmile
kisszs: Smile
kisszs: Smile
kisszs: de azért már én is ismerem őket
kisszs: bár a szobatársam ismerősei vannak itt..Smile
Large: Dj Maté játszik?
kisszs: jaja....
Large: Sziasztok
pétráá: mármint a házigazda, te vagy?
pétráá: jajj, akkor elhiszem, hogy kell az ivós parti....Very Happy a feszkó...Very Happy te vagy a gazd
kisszs: Smile
kisszs: lehet visszatérek pécsre
kisszs: na de mindegy....majd lesz vmi
pétráá: Olyan jó látni néha arcokat a régi bandából...De majd lejössz!!! Very Happy
kisszs: Sad
kisszs: mármint a munkahelyen
kisszs: most a héten pont gázok vannak
kisszs: jaj....ne is mondd
pétráá: Hiányzol is innen rendesn ám!!!
pétráá: Hát igen, aki már dolgozik... Sad Sad
zsuzsi: örülök, ha megy a rádió rendesen...Smile
pétráá: Akkor moss te is hnap, és akkor már hárman leszünk Very Happy
zsuzsi: hát sajnos én mostanában nem tudok lemenni..
zsuzsi: nekem is kellSmile
zsuzsi: az jó...
pétráá: De vasárnap már sztem vissztérnek a népek....Very HappyVery Happy
pétráá: Most alig vannak lenn, a legnagyobb újság, h hnap együtt mosok Ágotitával.Very Happy
pétráá: Jaja, megyeget, a szorgalmi időszakkal beindulnak a műsorok is.
pétráá: hihi...Very HappyVery Happy helyes!! Very Happy Csak a volt szintedhez méltón! Very Happy Józsi bá? van? Very HappyD:
zsuzsi: rádijó megyeget??
zsuzsi: van vmi újdonság?
zsuzsi: mi a helyzet a szántóban??
Zsuzsi: Smile)
zsuzsi: éppen ivós parti van
Zsuzsi: most pest
pétráá: áj bilív in mirökl...Very Happy mert vannak...Very HappyVery Happy
pétráá: És te? Mizu? Pest? Vagy otthon vagy?
pétráá: jajj, elírtam a neved, Zsuzsi, természetesen! Bocsi... Very Happy
pétráá: ....khm...szal...izé...szal...mindig akad fontosabb...pétráá pirul Very Happy
pétráá: Az az egy redves szigó, az uccsó, megvót...most a szakdoga projekt van soron, de
pétráá: Szia Zsuszi!!! Jajj, szia!!4 Megám!!
Gabriella: Sziaztok! Smile
zsuzsi: megvannak a vizsgák??
zsuzsi: szia pétráá
pétráá: kizárólag sárga-zöld dömper... Very Happy
pétráá: mármint tank..na... Very Happy
pétráá: hihi, tnak, dömper identitással...Very Happy
pétráá: hát nekem is jobb, h kiszakított a film elől a megérzésem..Very Happy
ildinko: jól esik most ez a kis műsorocska Smile
pétráá: huh...ez a Ház a tónál...huh...hidegrázós, elgondolkozós, asszem, bőgök...Smile
ildinko: nicsak! ez tényleg műsor? Smile jepp
ildinko: Dj Random is jó lett volna háttérzenének Very Happy
ildinko: kár hogy a gépet nem vihettem a fürdőszobába Smile
ildinko: fürcsíííííí Very Happy jepp
pétráá: No, menj, kádulj! Very Happy helyettem is! Very Happy
pétráá: meg van masszázstestápolóm, snőmtől kaptam karácsonra.
pétráá: irigyellek...a kád miatt... Very Happy fúúú..nekem
ildinko: licsi-bambusz - ilyen illatom lesz a fürdő után, jepp Very Happy
pétráá: legalább jól érzem magam, cha-cha-cha... Very HappyVery Happy
pétráá: mennyire normális,h itt táncolgatok magamban Santana bácsi zenéjére?! de
pétráá: azért szívesen...bmikor...merthogy kölcsönösésérdekmentes...vagymiVery Happy
pétráá: ja, és hangos, nevetős....Very Happy
ildinko: azért köszönöm! viszonthug Smile
pétráá: amolyan nagy, intenzív, pétráás...tudod... Very Happy
pétráá: HUG
pétráá: jajjistenem..mit tegyek...én csak egy nő vok, meg távol vok, de azért:
ildinko: pedig annyira nagyon jól esne most egy ölelés... Smile
ildinko: férfi, érzem, tudom... csak testetlen, ez a baja...
pétráá: Bezzeg a Sétáló János! Very HappyVery Happy
pétráá: Mondj, nincsen "a" a neve végén...szal könnyen lehet....Very Happy
pétráá: nade...honnan tudod, hogy ffi?! Very Happy
ildinko: az egyetlen férfi életemben, és megbízható is Smile
ildinko: én ma is odavagyok Dj Randomért, nagyon... Smile
pétráá: önmagát, ahogy nagyszerű mesterünk, Dorcus Germanicus mondta Very Happy
pétráá: nyilvános helyen én sem,csak családban szobában...de hát az ember vállalja föl
ildinko: de, csak én ezt nem reklámoztam sehol Razz csak te, most Very Happy
pétráá: borospalackot? Razz Very HappyVery Happy
pétráá: de ilinko, nem anyukád aggódott, hogy szomjan hal, mert nem tudja kinyitni a
pétráá: esténként meg sörözik....a tesóm meg Dunaújba járt, az alkeszképzőbe...szal...Very Happy
pétráá: anyukámnak ott a kis pohara az unicum mellett a spájzban....Very Happy
pétráá: neeem ííís aaaz egészet, csak hát ami tény, az tény..
ildinko: hááát... nem is tom ki szokta az egész családját alkoholistának beállítani Razz
pétráá: matt alkeszt csinálsz itt belőlem a falon....köszi.... Very Happy
ildinko: mennyek, vagy nem mennyek, ez itt a kérdés... Very Happy
ildinko: holnap csak te iszol, meg holnapután is - én csak egy egész picit max... Very Happy
ildinko: egy vadállat aszonta, nekem nem lenne szabad innom, és milyen igaza van! úh...
ildinko: nem, nem mindegy... a borostea más, és csak egymagamban szabad innom
pétráá: mer nekem az ám Very HappyVery Happy
pétráá: vagy csak szimplán mindegy? Very Happy
pétráá: inni egy KORTYOT se...akkor most mi is van?! Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko, TE alkholt iszol?!Ne tedd ezt velem, hisz te kérted, hogy ne engedjelek
pétráá: a hüjefalja...uh...tiszta ágynemű vok, szal ilyen minta, vagy m..Smile
ildinko: elírtam Very Happy szóval nyuszi ül a ben Very Happy
ildinko: nyuszi ül a dűben Very Happy
ildinko: szóval f ű szeres teával Very Happy nem olyan f ű ...
ildinko: nemá! nem engedi a f ű szót a fórum hihihi Very Happy
ildinko: én jó forró borosteát iszok, szereset Smile
pétráá: pétráászundiidő van, vagyis már volt, de most csúszásban vok... Very Happy
pétráá: de inkább az ágyba dőlök előbb, mint vmi késbe...rá kell pihennem... Very Happy
pétráá: az inkább harakiri....de amúgy istenigazából véresen... :9
ildinko: szakdoga o hadzsime Very Happy
ildinko: kambatte! Very Happy
pétráá: zsákmányállat Very Happy Very Happy
pétráá: jesszus, nyertem egy BÖGRÉT Very Happy hehe... jepp Very Happy begre Very Happy
pétráá: hidrogéből héliumba, és nem mondja, hogy le kéne neki menni, a hüjenapja Very HappyVery Happy
pétráá: posztmodernül szeretnék rávakuzni a napra, aki nem ideges, csak megállt
pétráá: de én bíztam a sofőrben, és nem kapcsoltam be, ahogy senki sem Very Happy
pétráá: huh, rámtörtek az élményekVery Happy biztonsági öv volt a buszon Very Happy hihi Very Happy
pétráá: mer a világ kicsi, dani meg ismert Very Happy
pétráá: jaa, és alegnagyobb hír! Very Happy Közös cimibit találtam lenn Bodor Danval Very Happy
pétráá: lassú vok... nem értem, persze könnyen lehet, nem is nekem/nekünk szól...Very Happy
fény: újra kétlábon
pétráá: benne, hogy megélem?! ááá.. Very Happy de azért jólesett!!! Very Happy
pétráá: Jaa, kaptam a Vöröskereszttől képlapot szülinapomra...A szemetek..nem bíznak
pétráá: pr...ha már a szakdogám nem megy...nyüssz..
pétráá: De azéé jó volt, ééés szeretztem hallgatókat! Very Happy újakat! Very Happy
pétráá: ültem egész iccaka... ójee... Very Happy
pétráá: amúgy pedig szöged nem tudott velem mit kezdeni, fáradt voltam, és csöndben
pétráá: MELLESLEG meg nem hinném, h nélkülem annyira sivár lenne a lét, ld. fal... Very Happy
pétráá: áááá, te...PETRANDETTTA LESZ!!
pétráá: idefigyejjé, ildinko! mit tárod nyilvánosság elé már az smseimet is?!
Gica: köszi... ;) puszi
ildinko: Very Happy gica: grat! szia Dominik!
Dominik: búúúúúú
Gica: Very Happy
Gica: Very Happy
Gica: önkényesen!
Gica: Very Happy
Gica: ezt most ide ki kellett írnom...
Gica: na, csak összekapartam magam Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: nem rúgtak ki a suliból, nem rúgtak ki!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: ha ezt valaki megfejti, kap tőlem egy puszit Very Happy ha kell neki... Very Happy
ildinko: hon wa cukue no ue ga arimasz
ildinko: jóreggelt! denincskedvem tanulni...

Nincsenek megjegyzések: