2007. február 4., vasárnap

2007.02.03. szombat, buliba mentünk, fényesen :D ildinko harap :D


Karesz és Ildinkó, aki bár harap, de csak azt, akit szeret! :D
Nem kell félni, nem fog fájni!!



A beállított pillanatkép:Ildinkó + Endreeee
Ildinkón már látszanak a sztrefília jelei...
De hisz nekünk már mindegy, akkor meg kit zavar?! :D:D



Túrós és Csusza, a két bolond....:D
De hát lehet őket NEM szeretni?! Nem!!!!:D


Mert tudunk komolyak is lenni...egy kép erejéig tuti..
Pedig én itt már erősen sztrefiliás vok...
:D:D
(mellesleg a könyv szerzőjének keresztneve: ENDRE )

pétráá: lebben..ek...és fekszem...no, jó éjt!!!
pétráá: lebbenek...és ildnko üzeni: pétráá, aluggyá mán!!!és én alszom....Very Happy
pétráá: MAágától nem ilyen okos...ezt ő mondta, pedig igen, de mán alszik...
pétráá: ildinko tud vmit....ez biztos..és üzeni: ez Fodor Ákos különben.
pétráá: ennyi... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: hisz hallhattad, megyünk... Very Happy
fény: ezek mikor jönnek?
fény: lassan lelépek
fény: nem adom....
pétráá: nekem csak a haja maradt, de ha gondolod, cserélhetünk... Smile
pétráá: mert te vele élsz...én nem vok ilyen szerencsés...Sad
fény: nekem fanszőrtincsem is van tőle...
pétráá: enyém lett ENDRE egy hajtincseee!!!jepp!! D:
pétráá: éljenek a szempillák! Szálanként, és csoportosan is! Very Happy A szemekkel együtt ! Very Happy
pétráá: lélekben már most is táncolsz..és türelem!! FOGSZ táncolni te még! Very Happy
ildinko: TÁÁÁÁNCOLNI AKAROOOOK!!!! Sad
pétráá: egyvalakivoltez...Very HappyVery Happy
pétráá: tőlünk már messze a tini argó...durván nem értjük Very Happy
ildinko: most egyvalakiez, vagy sokvalakikezek? Very Happy
pétráá: jú nó, láv méksz a fúl of júú
pétráá: temiez?! eza sok rövidítés...
pétráá: szokik ez így lenni...Very HappyVery Happy de sosebaj Very Happy
DOminik: by
ipb: gl and hf
ipb: gl
ipb: nah majd re, byby gl
ipb: ^^
arcZokarcZa: nem az én stílusom, véletlen egyberaktam a mappákat...
pétráá: mi meg menünk bulájba..ez durvább sztem....Very HappyVery Happy
pétráá: és az mé baj? Very Happy
arcZokarcZa: hűűdedurva, Ákos-t halgatok ^^
arcZokarcZa: ^^
arcZokarcZa: így
pétráá: tombol...ágyon fekve a rockabilly-re ..merőilyenVery Happy
arcZokacZa: Dominik ^^
pétráá: tekiez?! hűdeszépnév...Very Happy
arcZokacZa: micsinál? .D
arcZokacZa: :o
pétráá: jepp, ildinko tombol az ágyon..ójeee...Very Happy
pétráá: ja, elolvastam, ez egy iylen nap.-..Very Happy
pétráá: hát, le... Very HappyVery Happy
Dominik: lol, erről nem maradhattam le...
pétráá: és különben is: a melleimmel napi kapcsolatot ápol... Very Happy
pétráá: meg is simogattam, meg minden.... Very Happy adtam neki puszit is...Very Happy
pétráá: mint az élet...én télleg szeretem az asztalom...Confused
ildinko: bár kispárnának kicsit kemény... Very Happy
ildinko: az asztal... ez a megoldás! ha mindenre jó... Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy ez kéész...
pétráá: azt hiszem, ez az asztal hatalma...
ildinko: asszem, akkor feladhatjuk... hozzánk hasonlót nincs esélyünk találni Very Happy
pétráá: mivee mi magunk sem vunk normálisak, csak magunkhoz hasonlót keresünk.
ildinko: bár egyikünk ízlése sem normális asszem... Very Happy
ildinko: nem adnám, de szerencsére nem egyforma kispárnákat szeretünk... Very Happy
ildinko: de én nem szeretnék vadállatost, főleg nem tigrisest
pétráá: mééé, te odannád a tijéd, ha lenne?! hö...tadammmtadadammm..
ildinko: azé szerezhetnél nekem normális kispárnát... de előbb magadnak
pétráá: kispárna SZEMÉLYES, nem szeressek osztozkodni rajta
pétráá: minemvunk normilik...
ildinko: mer irigy lennél, de nem is kéne?! Razz Very Happy
pétráá: jaezigaz...a fene..akkor maraggyá.
ildinko: nincs isneked kispárnád, ha meg lenne, nem adnád...
pétráá: vazze..széthúztam a falat...
pétráá: azéé???nemáááá!!necsinájjad!!!Itt hagytam volna neked a párnám.
ildinko: nem írok, mert nem Razz mer egyedül akartál hagyni itt a szobában
pétráá: idddíííínnnnkóóó!!!íírggyáá mán ide, hö!
pétráá: offf, és még a szinten látni Lassúfiút...te, köll ez neköm? Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko...hújajj...ez a film...pedig aludtam is rajta...
pétráá: hol lehet jutányosan hozzájutni? Mert akkor vennék egy tucattal...
pétráá: Így van! Nem is igazi a mocsarunk, be kell szerezni egy lidércet! Very HappyVery HappyTudja vki,
ildinko: a mocsárban legalább jó a buli és világít a lidércfény Very Happy
pétráá: hova ér, kit kiszemel a vég... Very Happy Tán mocsárba? Very Happy
ildinko: Fut a fény, de hova fut az ember... Very Happy
pétráá: iszonyat van: fut a fény (is), és derengeni nem mer... Very Happy
pétráá: nem..pedig ha a TIGRIS éjszakája van, akkor
ildinko: ez NEM a tigris éjszakája Very Happy szögény...
pétráá: Szó sem lehet róla, Bagira! Very HappyVery Happy
pétráá: bezzeg, mikor együtt éltünk...Very Happy mindenkire rárgadt... Very Happy
ildinko: te alhacc, én nem tudok napközben... Very Happy
pétráá: huh, jóllaktam...alszunk egyet? Very Happy
pétráá: annál rosszabb élményt soha...és csinálhacc bmit a hajaddal...nem segít Very Happy
ildinko: tele szájjal beszélgetni nem lehet, de falazni igen Very Happy
pétráá: igen, kétségbe akkor kell esni, ha már az építkezésnél sem szólnak utánad....Very Happy:
pétráá: legközelebb te is szoknya csimma, és akkor te leszel a nyerő...Very Happy
ildinko: az a durva, ha egy építkezés mellett elhaladva nem fütyülnek utánad Very Happy
ildinko: máskor is nyugodtan, nem rossz az, ha az ember érzi, h tetszik másoknak Very Happy
pétráá: bár, szó, mi szó, vices volt Very Happy De most együnk!
pétráá: ígérem, többet sosem...de komolyan...engem is zavart...főleg a hajléktalan bácsi
ildinko: elég frusztráló, h minden pasi átbámul rajtam, és a lábaidat mustrálja... Very Happy
pétráá: de legalább átengedtek minket a zebrán, simán Very Happy
pétráá: helló a termosznál...Very Happy jepp ám az új pulcsi, a harisnyáért meg bocsi... Very Happy
ildinko: jeppám, főleg az új pulcsim Very Happy
ildinko: helló itt a szomszéd asztalnál... Very Happy
pétráá: jepp??
pétráá: Hajhóó, ildinkom! Very Happy Jó reggelt...Very Happy

Nincsenek megjegyzések: