2007. február 11., vasárnap

2007.02.11. vasárnap...lesz KM? Meglepi a LEGENDÁKNAK!!!

Otthon 7VG-n erősen nosztalgikus hangulatba kerültem, a máshetesség/ehetesség hatásai után/mellett/közben... :D
Ennek eredményeképpen megtaláltam a füzetet, amit anno azért nyitottunk, hogy feljegyezzük az aranyköpéseket...hát, csak 5 lap telt be...a három év alatt...én amellett voksolok, hogy kitartásunk nincsen, nem humorunk....
(persze sok mondat kontextusfüggő, hogy viccesnek hasson, ahol tudtam, rekonstruáltam a szövegkörnyezetet, hogy másnak is érthető legyen...fúú..micsodi mondat szakadt ki belőlem..jesszus..egyre nagyobb a baj, úgy látom....)

No, akkor lánkák!!!
Itten vannak a mondatok:

2003.12.15. hétfő
Dorka: "A lap elszáll, a füzet megmarad."
"Ott voltam, de már nem vagyok ott."
"A Mariannak sem fogtam még mega fülét."

"Vállald fel önmagad!!!"
Hát én felvállalom a Neogranormont is, nemhogy önmagam! :D Bocsi, Dorkám... :D


"Átlátok a szitán!"
"Harth-tata"
"kölcsönös és érdekmentes baráccság"

Kirsz: "Udvaroljon a nyári jegenye!"

ildinko: "Földvár. Város. Nagynak nem is kicsi."

Ez a párbeszéd fogalmam sincsen, mikor és hogy hangzott el, de így is viccös..asszem...Neköm mindenképpen...:D
ildinko: "-Minden pasi ilyen. Bár az öcsém nem.
Dorka: -"A tesóm sem."
ildinko: "- bár én csak ezt a kettőt ismerem."

pétráá: "Én úúúgy örülök, hogy TI szerettek engem!" (És ekkor nem voltam beivott..mert amikor igen, általában akkor szokta ez a mondat elhagyni a számat... :D:D Elég sokszor...:D)

Dorka:- Az egyik szemem sír, a másik meg nevet.
ildinko: -A Dorka jobb szeme, neked meg a bal, a kettő közt meg az enyém. (2004.03.10)

pétráá: "szobaSzabi" - (mert néha már szinte nálunk élt a 119ből a Szabíííí! :D)

SzobaSzabi.... Az ágyon fekve Krisz... :D

Dorka: "Felnézek a csetre. De komolyan, csak egy picit." (Dorkánk minden este ezt mondta, miközben min. egy órát a cset előtt ült :D:D)
"Húúú! Mennyire keményen áll a farka! Már biztos meggyógyult!"
(Dorkánk ezt az akkor már éppen halódó egyik halunkra értette, némi javulást látva addig kókadt farokuszonyában...) -2004.04.19.
"Az ildinko mindig át akar verni, csak nem mindig jön neki össze." 2004.06.01.

ildinko: "Kazi. A két lába között ott volt a...a...a...labda, és én azt akartam kirúgni!" - 2004.06.05. (mivel eltört ildinko lábujja, foci közben....)


Íme, a törött lábujjam...
Kemény gyerek ez a Kazi! :D



pétráá: "A 70-es égő jó, mert pont a 60-as és a 40-es között van." 2004.09.06.
"Én az Igazából szerelemből tanultam meg angolul kurválkodni." (Azt akartam mondani, hogy mivel feliratosban néztem, mert úgy véleményem szerint minden jobb, onnan tanultam meg anolul káromkodni...de elszóltam (??) magam...)

Dorka: "örülj inkább, hogy tető van a fedél felett!"
(Tuti, megen mocsaraztunk, és Dikti rá akart világítani, hogy milyen dolgooknak is lehet örülni, mint pl. hogy nem vunk hómlesszek..csak a szavak cserélődtek össze...Mint ma nekem: Elaludtam a buszom a nyakamon.)

"Krisztyión...A csukott szemek néha nyitott tekintetet takarnak... " - (Csetének, csak éppen az apropó nem ugrik most be, de röhögök, és sztem lánkák, tik is fogto
k. Már elég csak a Csetére gondolni, és arcunk mosolyra görbül... :D ) 2005.02.21.



Csete:"-Azóta történt, mióta eljártam a botos táncot."
ildinko:" - Milyen kotonos táncot?!" (egy szimpla párbeszéd...a hüjebagja..vagymi.. :D 2005.05.05.)

Sajnos a "kotonos" táncról nincs kép, de ez a sorozat a Magyar nemezti hiphoprep c. opuszra előadott csetedensz pillanatait örökíti meg a kezdetektől egészen a fékevesztett extázisig...
Ha ezt tudná Csór.... :D:D



Dorka: "CSete! Mi ez rajtad?! Hiszen átjöttél hozzánk! boxer?!"
pétráá: "Mi? Óvszer?!" ( a hüjebagja...mondom, már akkor is...:D )

(És akkor most képzeljük el Csetét óvszerben.....jehíííj... :D:D Gondolom, Csóri színekben tündökölne... :D :D OFF.....)

2005.09.25. A hűtőnk kissé hiányos felszerelésű volt...
pétráá: "A mélyhűtő ajtónkra jó lesz hőszigetelőnek az újságpapír. Miért néztek így rám? A hajléktalanok is azzal takaróznak."

Dorka: "A mélyhűtő ajtónkon nincsen ajtó. Ennek ellenére mélyen hűt."

2005.09.26. Átmentem a 119be imádott fiainkhoz, azaz Kriszhez és Csetéhez, mert ekkor Szabi már más szobában lakott, de nem volt otthon senki sem. Hazérve Dikti faggatott:
Dorka: "Ki van ott?"
pétráá: "Senki."
Dorka: "Akkor menjünk át idegesíteni!"

2005.10.23.
ildinko: "Megint hülye lettem. Pedig már voltam valaki."


Hááát, idlinkom! Asszem ez kellően jó végszó volt!! :D:D :D
Remélem, lánkák, mosolyogtatok!!!! :D:D


Mer én igen...kábé így... :D:D Éljen az amalgám tömés... :D:D


pétráá: pusz!
pétráá: ja, meg én is leszek 8tól, ha minden igaz...Smile
pétráá: szegény te...Sad kitartást...de este lesz BOA, szal legyél itt! Very Happy
vecso: holnap ora aztán este is ora szoval szivok
vecso: joccakát
vecso: szegény tulterhelt néniRazz
pétráá: No, én is jóéjt! Very Happy Örültünk vecso, várunk vissza hanp is!! Very Happy
pétráá: embereket, az már sok...Very HappyVery Happy
pétráá: Nekem semmi, mindnenki úgy kezdi, de hogy már a szüzességtől is én mentsek meg
vecso: joccakát
ildinko: no, télleg jóiccakát! Very Happy
vecso: mi bajod a szüzekkel?
ildinko: hogy még hangosabbak legyenek??? ááá, hátha elalszanak és abbamarad a huhogás Very Happy
pétráá: a szüzeket másra hagyom Very Happy:
pétráá: pétráá segít szívesen, de azért midennek van határa..
vecso: pofozni kell őket pontossaban
ildinko: szép álmokat mindenkinek! Very Happy
vecso: Very Happy
vecso: mesélj
ildinko: no, megyek aludni, éljenek a baglyok Very Happy
pétráá: jah, legalább neki legyen jó..igaz, megfullad, de ki tudja..lehet mazochista Smile
ildinko: huhh, szűz pasikból elegem van Very Happy többet nem kérek belőlük Very Happy
vecso: Razz
vecso: esetleg ha tesco-s zacsit húzol aa fejére akkor elviselhető a látvány
vecso: okké sok sikert van egy nagyo hülye de szüz szobatársam
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Köszönöm felhatalmazást, de azért még megamardok a konzervatív megoldásnál.
vecso: mikor szerda csöt környékén nem birja tovább
vecso: nyugodtan csinálj amit jólesik asszonykám is alkalmazza a bagolypofozást
pétráá: De azért köszi vecso az intést..kituggya, mire vetemedik az ember a zajtól..Very Happy
pétráá: baglyot kergetni...lehet, ezért huhognak ennyire?! vááá...
pétráá: A gond velem van..akármennyire zavar a huhogás, csak ffival vok hajalndó
vecso: meghalják a bagolypofozástRazzVery Happy
vecso: aztán ovatossan a takaró alatt a szobatársaknak jó a fülük
vecso: én is lépek
vecso: na joccakát mindenkinek
pétráá: marokszám nyomtam magamba, és mikor ki akarták mosni, csak jobban habzott Very Happy
pétráá: huh...én Ultrát ettem...fehér por...Smile
ildinko: mindegy, én megyek aludni lassan, vagyis rögvest Smile
ildinko: pedig nem is, arra csak utólag gondoltam...
vecso: korán kezdted
vecso: Razz
vecso: hülye bagja
ildinko: ki nyert? Very Happy
ildinko: én csak glilsztát tömködtem a számba egy évesen...
vecso: éppen épitkeztünk
vecso: én meg 2 évessen az asztal alatt nyakaltam a sört
pétráá: Tuti, mert gyerekkoromban üvegből ittam a szumetrolimot...de hát ízlett, na... :
pétráá: Bölcs?4 ildinko a bölcs...pétráá kergeVery Happy
vecso: nem vagytok ti annyira vének csak egy kicsit
ildinko: hát, bölcsek vagyunk mi, ilyen vénen már Very Happy
vecso: RazzVery HappyRazz
vecso: ezzel most sokat okosodtam
vecso: aha
ildinko: fenébe, h mindig ugyanazt írjuk - az elijeszthetetlenség jó tulajdonság
pétráá: Eufemizmus: mikor egy fájó dolgot szebben mondasz el... Very Happy
pétráá: Infartktus mára lefújva... Very HappyVery Happy
ildinko: ez egy jó tulajdonság Smile
pétráá: magunkban Very Happy De most megnyugodtunk.
vecso: azmiaza eufemizmus
pétráá: meg mert mi sosem a másikban keresüsk a hibát, ami nagyon rossz tulajdonság, han
vecso: meg különben is engem nem könnyű elijeszteni
pétráá: No, ez az eufemizmus Very HappyVery Happy
vecso: Razz
vecso: azt ne ugyse hiszem el
ildinko: most írjuk, hogy hiányoztál volna? Very Happy
ildinko: hát, megijedtünk Very Happy
vecso: mikor visszamásztam már azt olvasom hogy el vagyok ilyedve
vecso: naszoval ujraindult a gépem és bele is kellett szerelnem ezt-azt az agyába és
ildinko: nocsak!!! dejó... már megijedtünk Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: nade..néni?!?! kisfiam...hol a tiszetelt?!
pétráá: egy életre elriasztó....
pétráá: tőlünk...mert közös megállapításunk szerint vmi riszató van bennünk...
vecso: hahó nemilyesztő NÉNIKVery HappyRazzVery Happy
vecso: restelt a gépem
vecso: bocsi mitöl is kellett volna elijednem??
pétráá: Mert ő az...hihetetlenül ffi...és arc Very HappyVery Happy
pétráá: áh...kevés vok...inkább dream...legalább olvasva legyen egy IGAZI FICKÓM!!!
pétráá: De ha azt vesszük, minden vég vmi kezdete, akkor...Very Happy
pétráá: hát ja...a kezdet és a vég..nemhiába két ellentétes fogalom...
ildinko: hát, ezt elszúrtuk Very Happy ennyi... Very Happy vége... hüppp... pedig olyan jól indult... Very Happy
pétráá: ennyi...itt a vég...még borom sincsen...kész..off.
pétráá: itt fogunk megvénülni...vén falonlányok leszünk..
pétráá: affene...télleg nem van itt vecso...te...a Dominik is régen volt már...
pétráá: szeretünk, azt magunkkal bántjuk?!
pétráá: Tudod, Eleven Hold: miér van, hogy akit nem szeretünk azzal magunkat, akit
pétráá: hát mióta mondom már, hogy hasonló a hasonlóval?!
ildinko: azt hiszem, hasonlítok rád, pétráám... Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery HappyD
pétráá: menj már, haggyál már...-ne üldözz!
pétráá: Bár, szó mi szó, viccös lennék ordibálva az uccán..
pétráá: nem is nézek tükörbe többet...magam elől hova fuassak?!?!
pétráá: bár az én környezetemből lassan minden ffi elijed...ijesztő vok...brr....
ildinko: tündérmackó Very Happy
pétráá: pedig olyan kis cukimuki...Very HappyVery Happy
ildinko: elijedt Very Happy
pétráá: édibédi, mi? ingyom-bingyom, vecso Very Happy
ildinko: de cukinak is hívhatunk Razz
pétráá: jah! b@szics...Very HappyVery Happy
ildinko: hmmm, azért cukinak még nem neveztünk priviben, csak "olyan édes"nek Very Happy
vecso: RazzVery Happy
vecso: szerintem csak CUKI vagyok
pétráá: Vagy naivság... Very HappyVery Happy
pétráá: szaktudás? Very HappyVery Happy
ildinko: Very Happy hát... paranoia... ? Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: ennyi....
pétráá: lehet...a nagy tesó...vagy csak népszerű vagy...Very Happy
vecso: mármint engem
vecso: szerintem figyelnek
vecso: alig értem ide 6 ember jött hogy csináljam meg
vecso: DC szerver megcsinálva
pétráá: alátszat...a nagyközönség felé! Very Happy
pétráá: jabiza, fontos!!!
ildinko: ne aggódj, vigyázunk a jóhíredre ;) Very Happy
vecso: Smile
vecso: még meg se jöttem de már sok a gond
pétráá: Ja, nem, nem vagy rendes...bocsi...Very Happy
pétráá: De azé rendes vagy, vecso! De komolyan! Very Happy
pétráá: de téleg...szó sem volt iylenről...Very Happy
vecso: Razz
ildinko: óóóó, az egész más... Very Happy ott szó sem volt ilyesmiről Very Happy
vecso: inkább én titeket látom milyen balfax volt a gyerek ha jól vettem ki
ildinko: szegény... rögvest elkezdünk sajnálni, ha megengeded Very Happy
vecso: és most alig állok- élek
vecso: Razz
vecso: mindent eltüntettem baglyot gólyát mindent
pétráá: Milyen érdekes...az ő baglyaival foglalkozunk, ahelyett, h a mieninkkel..Very Happy
ildinko: megbeszéltük privi: örülünk neked Very Happy
pétráá: Bagolykezedményeknek lőttek? Very Happy
ildinko: Szia Vecso!!! Very Happy baglyok szétkergetve? Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: hihi, Szííja Vecso!
vecso: szépjóreggelt a szép hölgyeknek
pétráá: És ha tunná, hogy nevének semmi köze sem nőhöz, sem máshoz...Very HappyVery Happy
pétráá: Igaz, egyedül a lakásában, pálesszel...Very Happy
pétráá: Jaja...de legalább ő is berúgott a szülinapomon...Very Happy
ildinko: áhh, ffi... büszke lenne a becenevére, még ha nem is onnan van Very Happy
pétráá: és milyen viccös...Very Happy itt röhögök...Very Happy: szögény Péter, ha tunná...Very Happy
pétráá: Pedig a baglyok nem csökkentek...Very Happy de legalább mi tudjuk...Very Happy
ildinko: de legalább más azt hiszi... pedig... Very Happy
ildinko: hihihi, ezt elszúrtad pétráám Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: kellett anyagot kérnem tőle..de mi a francért magyarázkodom?!
pétráá: Jesszus...ez elég kétértelmű lett...tehát Péterrel kávéztunk, és szakdogámhoz
pétráá: Pedig még virágot is kaptam tőle...Very HappyVery Happy
pétráá: Nem áradoztam dugóspetiről szombat délután utánVery Happy
pétráá: Ez így van. Ennyi és PONT! Very Happy Lehet, ezért nem szólt hozzám ma anyukám...Very Happy
ildinko: elegem van az anyuci kedvence típusokból... még a küzdelmet is bevállalom Very Happy
ildinko: megfogadtam: csak olyan pasi kell, akit anyukám rühell...
pétráá: Egyébiránt nem anyámnak választok párt...még cska az kéne! jesszus...
pétráá: Bár anyukám tutter a falnak menne ilyen fickótól, mondj.én is...csak máshogy..Smile
pétráá: Írsz blogot?! Mintha annyit ismerkednék.... RazzRazz
pétráá: ilyen fickó kell(ene)...asszem ezek után így fogok ismerkedni
pétráá: dream
pétráá: Eszeméletlen szövege van a fickónak...Very Happy
pétráá: és még dreamdancer is... Very Happy hát én bele tudnék szeretni a blogja alapján!
pétráá: édesatyaúristen, hogy én megen mennyit röjögtem...HUG tőletek nekem Very Happy az emlék.
pétráá: jaaa, lefoglalta kezem a Csete Very HappyVery Happy
pétráá: csetedensz
ildinko: pétráám: f5, és meglátod Very Happy
pétráá: Télleg, vajh lesz KM? Sajnos a "forrásom" elf. megkérdezni....Smile
pétráá: Hát most nem..ez lehet a baj... Very Happy
ildinko: te részeg vagy? Very Happy Razz (HÁPPERSZESZERETÜNK!) Very Happy
pétráá: Örülök, ha teccik, no,,és hogy SZERETTEK engem! Very Happy
pétráá: De a lényeg, hogy Diktinek is teccik..Very Happy Nekije is naggyon.
ildinko: sztem nagy részüket csak mi értjük, de mi nagyon Very Happy
ildinko: én majdnem megfulladtam a régi poénokon... Very Happy
pétráá: jepp, hogy teccett! újra együtt virtuálisan a LEGENDÁS TRIO Very Happy
pétráá: meglepi..felvállajuk?
pétráá: én értem...de már mindegy...ott a blogon a
ildinko: uhh, ezt jól ideírtam... ha valaki érti, mit akartam... Very Happy
ildinko: falja... fenébe... két kézzel már nem megy a gépelés Very Happy
ildinko: jujj, szóval nagyon sz@r... hüjefaéja Very Happy
ildinko: legalább a nagyon poénjaimat ne írd ide ki Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: Igen...nem a gesztus, hanema fontos! Very Happy köff, ildinko! Very Happy
pétráá: Szeretem. A Bencét is... Very HappyVery Happy
pétráá: Kaptam Bencémtől szülinapomra egy db. kávés bonbont! Very Happy
az atti: jó espét Very Happy
Csiga: K.O. most
pétráá: de már itt vok, túléltem, és ez a lényeg...és most jól megölelgetem magam Very HappyVery Happy
ildinko: HUG pétráám!!! sok-sok HUG!!!
pétráá: miért, miért bán az anyukám?!?! Miért?!?!
pétráá: pétráá még mindig él, bár kétségei vannak efelől...

Nincsenek megjegyzések: