2007. február 9., péntek

2007.02.09. talán...

Akkor legújabb szokásom szerint megen OFF-fal kezdem...
Nem, most nem Tyttö, vagy Dream, hanem egy mél, melynek címe: hogyan legyeünk egészségesen bolondak?
Nos, mivel ildinkommal állandóan kijelentjük, hogy mi nem valánk normálisak, itt szöveg helye...
Éljen a vizualitás, van benne jó pár elgondolkodtató tanács... :D
(pétráá)

HOGYAN BIZTOSÍTSUNK EGY EGÉSZSÉGES ŐRÜLTSÉGI SZINTET:

1. EBÉDIDŐBEN ÜLJ A KOCSID TETEJÉN NAPSZEMÜVEGBEN, ÉS EGY
HAJSZÁRÍTÓVAL CÉLOZZ AZ ELHALADÓ KOCSIKRA. FIGYELD MEG, HOGY
LELASSULNAK-E.

2. HÍVD SAJÁT MAGADAT A HANGSZÓRÓN. NE VÁLTOZTASD EL A
HANGODAT.

3. AHÁNYSZOR VALAKI MEGKÉR VALAMIRE, KÉRDEZD MEG, HOGY KÉR-E
HOZZÁ SÜLT KRUMPLIT.

4. TEDD A SZEMETESVÖDRÖDET AZ ÍRÓASZTALODRA, ÉS ÍRD KI RÁ,
HOGY BEJÖVŐ POSTA.

5. TEGYÉL KOFFEINMENTES KÁVÉT A KÁVÉFŐZŐBE 3 HÉTIG. HA MÁR
MINDENKI KIGYÓGYUL A KOFFEINFÜGGŐSÉGBŐL, TEGYÉL BELE ÚJRA RENDES
KÁVÉT.

6. AZ ÖSSZES CSEKKEDNEK A "MEGJEGYZÉS" RÉSZÉBE ÍRD BE,
HOGY "SZEXUÁLIS SZOLGÁLTATÁSOKÉRT".

7. MINDEN MONDATODAT ÚGY FEJEZD BE, HOGY "A PRÓFÉTA
PRÉDIKÁCIÓJA SZERINT".

8. NE HASZNALJ EKEZETEKET.

9. AMILYEN GYAKRAN CSAK LEHET, SZÖKDÉCSELJ JÁRÁS HELYETT.

10. KÉRDEZZ MEG EMBEREKET, HOGY MILYEN NEMŰEK.

11. A DRIVE-THROUGH ABLAKNÁL JEGYEZD MEG, HOGY A RENDELÉS
ELVITELRE LESZ.

12. AZ OPERÁBAN ÉNEKELJ EGYÜTT A DARABBAL.

13 MENJ EL EGY VERSMONDÓ ESTRE, ÉS KÉRDEZD MEG HOGY A VERSEK
MIÉRT NEM RÍMELNEK.

14. TEGYÉL SZÚNYOGHÁLÓT AZ ÍRÓASZTALOD KÖRÉ, ÉS JÁTSSZÁL EGY
DZSUNGEL HANGOKAT TARTALMAZÓ RELAXÁCIÓS KAZETTÁT EGÉSZ NAP.

15. ÖT NAPPAL KORÁBBAN MONDD A BARÁTAIDNAK, HOGY SAJNOS NEM
TUDSZ MAJD MENNI A BULIJUKRA, MERT NEM VAGY OLYAN HANGULATBAN.

16. AMIKOR A PÉNZ KIJÖN A BANK-AUTOMATÁBÓL, KEZDJÉL KIABÁLNI,
HOGY NYERTEM! NYERTEM! MÁR HARMADSZOR EZEN A HÉTEN!!!!!"

17. AMIKOR KIFELÉ MÉSZ AZ ÁLLATKERTBOL, KEZDJÉL A PARKOLÓ FELÉ
ROHANNI ÉS ORDÍTANI: "FUSSATOK!!! KISZABADULTAK!!!"

18. VACSORA KÖZBEN MONDD AZT A GYEREKEIDNEK, HOGY "A ROSSZ
GAZDASÁGI HELYZET MIATT EGYIKŐTÖKTŐL MEG KELL VÁLNUNK.


pétráá: pétráá él...majd a buszon alszik...Very HappyVery Happy pusz hnap estig!!! pápá!
pétráá: No, én balra el...sikerült 4kor ágybakerülnöm, kábé...ójjeVery HappyVery Happy
ildinko: hátakkor szép álmokat/jó bulizást/bagolykergetést - kinek mi jut... Smile
ildinko: hihetetlen...
ildinko: és KÖNYVET! fogok olvasni (nem blogot Very Happy)
ildinko: én most irány az ágy! Smile
ildinko: persze, hogy az vagy!sajnos nem pasinak születtem,így nem úgy,de amúgy szeretlek
pétráá: tapasztaltam..és nekem ennyi elég...Smile
pétráá: Néha sok(k), mert a vehemencia..de azért szerethető vok, asszem...tnap ezt
pétráá: ááá...súlyos vok a lebbenéshez,...én a pétrááságommal hatok..
ildinko: bolond vagy Very Happy az medzsik offot kölcsönadom inkább Very Happy
pétráá: mindegy... Very HappyVery Happy
pétráá: VVpétrááá---azaz Vidék VArázsa pétrááá...vagy naivitás?!
pétráá: Asszem, nem én az enyém a szexésnyújork..
pétráá: áááá...csak azé, hogy néha ájjá mellém is....aztán együtt megbocsátunk.
ildinko: ésbezzeg engem szidsz mindig, ha megbocsátok Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: de ez van...ennyi..."állnak a férfiak..."
pétráá: egyre jobban rájövök, imádom őket..akármit is tesznek..áá..túl jószívű vok Very Happy
ildinko: Very Happy"sohasem fogják megunni"
pétráá: Persze dream blogját olvasva
ildinko: bolondok Very Happy
pétráá: Erre én..ójje...Nem vunk már messze Asszutántól...ffiak! Smile
pétráá: erre K. és E..óóóje...Bős-Nagymaros...
pétráá: kimegyeka folyosóra, lévén vizesblokk kéne, vagy mi...
pétráá: ildinko, sztem egyezünk ki egy MAKKban, miccósz?!
pétráá: mindegy...én is lassú, te is lassú, de egy biztos: nem egyezik a sebességünk Very Happy
pétráá: egyre rejtélyesbb ez a nap....
pétráá: hát ezaz...nem a nevemen vana teló...
ildinko: csak azt nem értem, honnan tudják a számodat???? Very Happy
pétráá: jepp...jepp... Smile
pétráá: "Üdvözlünk!Egyenleged 892 Ft! - dJuice" ---merapannon mindig megtalál.
pétráá: És Endre és KAresz...köszönöm!!!! Nektek különösen!!!!!
pétráá: és a blogja olvasható...azt hiszem, BOLDOG VOK!
pétráá: amikor meghal egy 17 éves lány rákban, pont tnap...mikor én vigadtam..
pétráá: iornikus, hogy a szakdogámon és a mocsaramon agonizálok..
pétráá: Azt hiszem, a mai nap is egy olyan, h rájvök: nekem semmi bajom, és milyen
pétráá: esés nincsen!!! fura...PARAnorma Smile
pétráá: Merthoyg tuti vmi emberi lény volt, nem én, nem szobatárs, mert két iylen egybe
pétráá: ez jó érzés...hogy törődik velem!!! Very Happy Very Happy És nagyon édes tőle!! Very Happy
pétráá: Egyébiránt pedig nagyon örülök, hogy vkinek enynire számítok,.de komolyan!!!4 Very Happy
ildinko: hűűű, a szakdoga jó ötlet, valaki az enyémet is felvarázsolhatná a gépre Very Happy
pétráá: de komolyan, és tudom, hogy jót akart, de már nem aktuális..
pétráá: és ha olvassa, akkor jelentkezzen személyesen! Nem haragszom rá
pétráá: denemán...ménem a szakdogámmal varázsol?!
pétráá: szemét dög szellemek??
ildinko: hát, szellemek... vagy vki nagyon dög...
pétráá: dekiez?! és deminek?! dekész vok.. Very Happy
ildinko: rejtélyes felettébb...
pétráá: hihetetlennap..
pétráá: NAGGYON nem jóó!!!naggyon nem...Crying
pétráá: ha vki ezt jó poénnak tartja, és szórakozik velem, az NE tegye...mert nekem ez
pétráá: durva..naggyon...affene...
pétráá: Főleg, h a dec.6-i doksi is...a gépen..
pétráá: én félek...nagyon...ez félelmetes...
ildinko: ez egy ilyen furcsa nap, de nagyon furcsa...
pétráá: a számot meg tavaly óta elő sem vettem...
pétráá: csak a PER van, és A szám...pedig az utoljára játszottat nyitja meg..
pétráá: hogy megynitja AZT a számot, sőt, hozzá sem értem tnap óta, és a pl-ben
ildinko: jó, nem a hálószobában, ez tény... Very Happy
ildinko: én sajnálom a baglyokat... aranyos állatok...
pétráá: a winampom miért tette ezt velem?! váá....
pétráá: ennyi... Very Happy Mert tnap este mindenre ezt mondtam, mert így van: ennyi Very HappyVery Happy
pétráá: mivel ezen a földön semmi nem tart örökké, így a baglyoknak is eccő meg kő hóni.
pétráá: affene...de majdcsak...eccő...tán...
pétráá: hát én nem irtok...azok csak szaporodnak...
ildinko: de leginkább neked! Smile
vecso: jó hétvégét és bagolyirtást mindenkinek
ildinko: éne??? hova??? (ártatlanul néz...) Smile Very Happy
vecso: és még én vagyok pimasz
vecso: már megint hova vezeted el a témát
vecso: az se rosz
ildinko: Very Happy és tényleg fázok... egyébként piranha Very Happy
vecso: Very Happy
vecso: ja vacogós cápa
ildinko: hihi, félelmetes vagyok Very Happy
vecso: Very HappyVery Happy NEFOGAZZ Very HappyVery Happy
ildinko: esetleg harapok, az hatásos Very Happy
ildinko: majd szólok, ha valakinek neki kell menni, bár megteszem magam is Smile
ildinko: de azért köszi Smile
vecso: ja akkor jó
ildinko: dehogy kell neki! ez jófajta pirulás Smile Dj Randomos Smile
vecso: mondom hogy kell neki a pofont
ildinko: hihi, no most már tényleg pirulok Very Happy
ildinko: nem pimasz, és ne is merd pofánverni, mert Dj Random forevör Smile
ildinko: azt hittem, mást
ildinko: jaaaaaaaaaaaaaaaaa Very Happy
ildinko: jujjjjjj... elsőre nem is esett le, de juujjjj...
vecso: mármint Dj Randomot?
vecso: pofánverjem hogy ne legyen pimasz??Razz
ildinko: előre kell pihenni... hát... szedd össze minden erődet addigra Very Happy
vecso: már várom az estét Razz asszem alszok egy kicsit elötte
ildinko: most már igen, de az Dj Randomnak köszönhető... Smile
ildinko: most spec nem pirulok Razz nincs mitől Razz
ildinko: hááát... van olyan nézőpont, amiből ez jónak tűnik, kétségkívül... Very Happy
vecso: tudom mindenki pirul én isRazzVery Happy
vecso: Razz minimum ha az iq-m kicsi meg a farkam is akkor legalább ez legyen nagy
ildinko: mekkora önbizalma van itt valakinek! Very Happy
vecso: Ha én csinálom a bagolykergetést akkor 300 km-es körzetben nem marad 1 se
ildinko: hát pétráám, asszem csak aktívabban huhognának...
pétráá: Próbáljátok meg vhogy megzavarni a távolból az én baglyaim ...
pétráá: jabiza... Very HappyVery Happy
ildinko: hűűű, az már nem sok Smile jepp a mai napod Smile
ildinko: szia vecso!!! Very Happy
vecso: Smile
ildinko: hát, helyeetem - oké, de attól én még egyedül...
vecso: aszonykám 7:59 iggen
vecso: hi
pétráá: Majd helyetted is, jó ildinkom? Kedves sztrefil-társam Very Happy
pétráá: Mer kell az ölelés...ennyi Very Happy Meg Endre haja Very Happy
pétráá: én Endrével is Very Happy Remélem, fogok is ma Very HappyVery Happy
ildinko: én nem szeretnék azokkal a lepkékkel találkozni, brrrr...
pétráá: Ezt csinálja utánam vki!! Very HappyVery HappyD:
pétráá: Ez az igazi sztrefília... Very HappyVery Happy
pétráá: és ugyanolyan jó volt Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: ja, én is ledöbbentem, h az ébrentélem foyltatódott..
ildinko: te, az álom volt? Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy Very HappyVery HappyVery Happy De nem érem be ennyivel Very Happy
pétráá: Tnap hatalmas mennyiségű sztrefilococcust kaptam...
pétráá: jézus....én endrével álmodttam Very Happy Hogy kinn voltunk a büfébenVery Happy
ildinko: csak jöttek, és mindent elárasztottak... inkább sötétkékek voltak, szemfolttal
ildinko: ma meg brutális méretű fekete lepkékről... Surprised
ildinko: csaknem vizsgál 3 órán kereszül az orvos, bár tegnap vele álmodtam Very Happy
ildinko: max ha nem érem el a 4es buszt, de úgyis...
ildinko: de mennék, de nem lehet... Sad
pétráá: Vizgsaidőszakot Záró Iszonyatos Tivornya és Félév Nyitó Very Happy
pétráá: VIZIT a FÉNY-nyel Very Happy
pétráá: a fene... Very Happy Very Happy szerdán 4szoba! Very Happy
ildinko: tanulni kell!!! muszáj... ejnyekutyafülit
pétráá: Gica, köszi így utólag is a falon is, hogy a falon is! Very Happy
pétráá: jó reggelt...huh... jó volt az este! Very Happy
ildinko: jóreggelt! esik az eső, brrrrrrrr....

Nincsenek megjegyzések: