2007. február 17., szombat

2007.02.17. szombat... pétráá panziója....hola, máártttííí :D


máárttiiival...
No angel...
2/3 Alföldi Getto... :D


pétráá: no, jóéjt...Very Happy Ma nem alszik senki itt... Very Happy Leglább nem fázom meg tovább Very HappyVery Happy
pétráá: De jól esik ám!Very HappyÉs mivel ölelést kapni viszonzatlanul lehetetlen,ezért énisénis
pétráá: ildinkom...inhüvelygyulladást kapok a HUG-kiegyenlítéstől... Very Happy Very Happy
jimlemon: és viszlát
jimlemon: megse nééztem csak írtam
jimlemon: és köszönöm
jimlemon: bocsánat
jimlemon: jeee
jimlemon: ahhh
doki: dirr
doki: máottvan
jimlemon: kérem töltse fel. előre is köszönöm!!!
jimlemon: iwiw-re is meg a jahoora is
jimlemon: amiben elküldtem a műsort
jimlemon: irtam magának levelet
jimlemon: mr fény
b.a.: azthittem az a titanos titulus csak egy vicc. ááááh.
Dj Titano: Hát ezt nem hiszem el.Legyetek már képbe ez így nem fog menni.Mi lesz itt kérem?
Lakner Bence: dj Albrecht!!!nyertem Very Happy Very Happy
b.a.: már 2 zsolt Smile
partyzán: most és nem később! Very Happy
pétráá: azvan Very Happy
pétráá: műsor lesz?
fény: Partyzán
pétráá: ja, és no angel, mama! Very HappyVery Happy
pétráá: Hát igen, máártííí, arcodban látom a magam arcát... Very HappyVery Happy
máárrttiii: Pétrám, Hajrá nyelvészek!!!Very Happy
pétráá: Szija Dominik! Az nem jó... Sad
aLegnagyobbarcZ: szépjónapot, beteg vok Sad
pétráá: ja, és majdnem megfulladtam a zsákban, magamköré tekertem, totál Very HappyVery Happy
pétráá: vannak, de én nem voltam fenn, szal álmomban ültem az ágyban...Smile
pétráá: És hajnal 4kor ültem az ágyban, Norbi azt hitte, nem tudok alduni, mert itt
pétráá: Fiúk felkelktek, hazamentek... pétráá meg megfázott a hálózsákban...Smile
pétráá: merazén jó lelkem...
pétráá: perspektívát váltok...Very Happy no, jó éjt...pétrááanyu...piff...
pétráá: horkol, a másikon Karesz alszik CSÖNDBEN, nekem marad Maráé...
pétráá: éljen a jószomszédi viszony, és ildinkó hálózsákja,tekintve, h ágyamban Norbi
pétráá: Azt hiszem,meghirdethetem az "Aludj te is pétráánál!" pályázatot...Very Happy

Nincsenek megjegyzések: