2007. február 5., hétfő

2007.02.04. vasárnap, ennyi csak, a fal mellett éltünk


Ez egy vasárnap reggel...
:D
Endreee és Karesz, azaz Túrós Csusza az ágyamban...:D
Ha ez az ágy mesélni tudna... :D:D
(pétráá)

Sanyi 0N: jóéjt!
Swingi: Na megyek én is. Pusz! Jóéjt!
Sanyi 0N: Most csak véletlenül pont csak magyarok vannak!
Swingi: Amúgy csak magyar számokat nyomtok?
Sanyi 0N: Very Happy
Swingi: mint pl velencében a püspi? olyan viszontagságokra gondolsz?
Sanyi 0N: köszi, hogy hallgatál!
Sanyi 0N: Jóéjt!
Swingi: én még nem, mert a para betalált
Sanyi 0N: jaaaaVery Happy
moru: na én vizszintesbe helyezem magam,és elkezdem flesselni bikábol a plafont. bye !
Swingi: Pécsen nincs, Bátaszéken vok. Reggel jövök vissza
Sanyi 0N: nem Bátaszéken otthon!Very Happy
Sanyi 0N: Pécsett otthon!
Sanyi 0N: Swingi van tthon neted?
Sanyi 0N: Very Happy
moru: Very Happy
Swingi: mond
Swingi: felettébb sokat m a szövege
morál: süket némát kell tetetni, sok gyakorlással nagyon bevállik
Swingi: a Torma nem alcsony
Sanyi 0N: pedig!!Very Happy
Swingi: Hanem?SmileSmile
moru: nem férne ide..de szerintem benál a röhögéstőlVery Happy
Sanyi 0N: mi az?
moru: hmmVery Happy..ehhez lenne egy jo storym
moru: Sadhiba !Smile
Sanyi 0N: Very Happy
Sanyi 0N: az asszem nincs
morál: tribe called quest van ?? ha van akko egyből szemből a chek the vibe számot !!Smile
morál: tisztelet a pacinak hogy száradjon ketté a homloka
Sanyi 0N: Very Happy
Swingi: respekt Sanyinak, aki kiváló redőnyszerelő
morál: többbben !!!
Sanyi 0N: Na milyen a muzsika?
morál: Aki korán kel, ne nézd a fogát !
Sanyi 0N: király vagy!
Swingi: nah? kit intéztem?
Sanyi 0N: Very Happy
morál: hello kövér itt kigyurt !
morál: hol a jenciii ???
Sanyi 0N: váááá
moráááál: wááááá
Sanyi 0N: 1000 x hallott történet!Smile
Sanyi 0N: boszi-fm@index.hu
Swingi: nem még, és szégyellem is magamSmile mi is az mert lemaradtam?
Swingi: nyugodt vokSmile mint mindig
Sanyi 0N: küldök nyugi!Very Happy
Swingi: na jó, nem akarlak sürgetni
Swingi: helyes! kerékért cserébe nyomass vmi zsír zenét
Sanyi 0N: jaj de örülök neked!
Swingi: Sanyi küldjél már nekem vmi jó számot! cserébe, mert hallgatlakSmile
ZMT: Smile
ZMT: 3. reklám
ZMT: főoldalSmile
ZMT: tenkjú
ZMT: ohhh
Sanyi 0N: sanyi vagyok
Sanyi 0N: sajnos csak ketten!
ZMT: ketten?
ZMT: normálSmile
Sanyi 0N: thx
ZMT: Mr Red
ZMT: rajta vagyok
Sanyi 0N: Mindjárt!!!!
Sanyi 0N: Sazabadnap-On!!!!!!
pétráá: de nem is zavar Very HappyVery Happy ennyi... Very Happy
pétráá: jaa, és beteg lettem...sztrefília...Nem lehet kigyógyulni belőle.
pétráá: hm..szeretem az ilyen random napokat... Very Happy
pétráá: csak azt, hogy melleleg Very Happy
pétráá: mellesleg, na...ennyire frusztrálnak, hogy már sem tudom írni...
pétráá: no, azééé Very Happy Így már jobb! Nem melleleg Very Happy
ildinko: nem is igaz, ő is csak egy tank Very Happy mellesleg... Very Happy
pétráá: no, inkább mennnyünk bótba, jön ENDRE is! Very Happy
pétráá: többször nem ugrok be neked, ezt már nem hiszem el.
ildinko: tényleg SZÉP!!! mint te Smile
pétráá: tehát akkor 50 éves, és ronda...Very Happy és rólam ő jut eszedbe...Very Happy BÓK Very Happy
ildinko: simán lehetett volna... Very Happy mint te is Smile
pétráá: ildinko! nem si volt?! elhittem...uramatyám...télleg lassú vok Very Happy
pétráá: jaaa, ezt nem tudtam! Very Happy köszönöm! Very Happy
ildinko: no, milyen jól bókolok, igaz??? Very Happy
ildinko: ő fiatalkorában szépségkirálynő volt... Smile
ildinko: a folytatás lehetett volna pl az is:
ildinko: csak nem fejeztem be a mondatot... Very Happy
pétráá: bókolni mindenképpen.... Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko, te tudsz vmit....
péráá: egy kicsit idősebb, 50 éves...ja, és nő... Very Happy
pétráá: ildinko közölte, úgy nézek ki, mint egy ismerőse, aki
pétráá: Szent Endre, haj! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: huh...van egy hangulata a mának..
pétráá: mer ildinko tudja.. Very Happy és meg is mondja Very Happy ez az ő száma Very Happy
pétráá: evirbádi nídz a litlö láv Very HappyVery Happy
pétráá: az enyémen az lesz: hogy VIGYÁZZ, BESZÉL....
pétráá: kapsz tőlem pólót: VIGYÁZZ, HARAP! felirattal! Very Happy
ildinko: úgy szeretlek, majd megeszleg - ez a lényeg Very Happy
pétráá: én megmaradok a beszédnél Very HappyVery Happy
pétráá: Vagyok, h bekebelezzelek! Very HappyVery Happy
pétráá: énekelheti Csil dalát a Dzsungel könyvéből:
pétráá: de csak ha ffi...ildinko bekebelez... Very HappyVery Happy
ildinko: és különben sem harapok erősen Very Happy és csak azt harapom, akit szeretek Very Happy
ildinko: jóreggelt! a harapás még belefér a szendeségbe Very Happy
pétráá: a hüjenapja Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: nem vagyunk semmik, na, de itt van ENDRE haja!!! Very HappyVery Happy
pétráá: ildinko harap...és végre már egyre többen hisznek nekem...mit rejt a szendeség..

Nincsenek megjegyzések: