2006. december 11., hétfő

Abdiás megkerült - a világ visszazökkent a szokott kerékvágásba...


ildinko: jóéjt neked is!!! Smile
Eszti: jóéjt mindenkinek
ildinko: akkor legalább álmodj valami szépet! ;) Smile
Eszti: Smile
Eszti: találtam a kispárnám...
pétráá: igen, két hülye egy pár..Very Happy mennyiszer szoktam mondani...Very Happy
ildinko: nem megy senki bulizni, Eszti? csak találsz valami ismerőst...
ildinko: ez a mottó nagyon tetszik!!! Very Happy gyakorlatban eszerint élünk, igaz, pétráám? Very Happy
Eszti: így mehetek én is aludni...
Keroo: nah el... mostmár tényleg.... Very Happy
Eszti: egyedül kinek van keve bulizni? egyébként meg ökör iszik magában...
Keroo: van még egypár, de azt majd máskor... Smile
Keroo: Mottóm: Az a hülye, aki nem normális...
ildinko: no, mindegy! álmodj szépeket! Very Happy Very Happy Very Happy
Eszti: undok haverok és havercsajok lefújták a bulit Sad
ildinko: szép lesz...
ildinko: jóéjszakát!!! én meg kíváncsi maradok, és reggelre megöregszem...
pétráá: Boldond vagy, de köszönöm! Very HappyVery Happy
pétráá: Jajj, jó éjt kedves Keroo... Very Happy
Keroo: "Ma Önről álmodtam megint, bocsánat asszonyom...."
Keroo: Valamint jóéjszakát kedves pétráá! Very Happy
Keroo: Jóéjszakát ildinko és Danuz!
Danuz: Keroo de miert?
ildinko: Razz nem ér!!! Razz Very Happy
Keroo: aki kíváncsi.... Very Happy
Keroo: most még egy kis ph érték, aztán szunya
ildinko: no, most már kiváncsi vagyok, mire gondoltál!!
ildinko: én még mindig nem értem...
Keroo: nah mindegy, gyermekeim, majd holnap... Smile addig pihenjetek
Keroo: nem Ti! Az oldal...
pétráá: Miért lennénk illúziórombolók? Very Happy
Keroo: ... a doki meg itt röhög a képembe
Keroo: azert eleg illuziorombolo, hogy itt beszelgetek a lanyokkal (bocs dani)
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: hihihi Very HappyVery HappyVery Happy
Keroo: hahaha
pétráá: VAgy te nem a fejen állásról beszélsz? Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: szted, aki arra megy, nem látja? Very Happy
pétráá: Ez? Ennél niylvánvalóbb dolog sztem kevés van... Very Happy
Keroo: de látom nem...
Keroo: Very HappyVery Happy
Keroo: talán elkerülte a figyelmüket
pétráá: És csak a megszólítás miattVery Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: tennap is mondtam már! Very Happy
ildinko: ki nem tudta????
Keroo: most miért kellett elmondani mindenkinek? Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: VAgyis de...mert integetsz! Very Happy és fejen állsz! Very Happy
pétráá: hát nem van elnézve! Very Happy
pétráá: Keroo... Very Happy
Keroo: Elnézést!
Keroo: jajj, elfelejtettem bekapcoslni a rádiót
Keroo: "Öö kovács, izé dok... izé, szóval pétráá"
Keroo: Akkor a rádiózás is jól mehetett Smile
pétráá: írtó érdkes...nap végére szó szerint nem tudtam már a nevem...
pétráá: bezony...telefonos lekérdezés...Very Happy
Keroo: telefonoskisasszony?
pétráá: Annyit kellett rajta nevetnem!! Very Happy
pétráá: De Keroo, annyira jó volt az a vives üzi, amit küldtél!!
Keroo: 6tól éjfélig, ha minden jól megy
pétráá: turbó pétrááVery Happy így neveztek el ma..teljesítmény bérben kell telóznom Very Happy
Keroo: Ma már nem, majd holnap du és este megint..
pétráá: Bezony,,,, a dolgozó nő...de csak 1,5 napig...Very Happy
pétráá: De egyébként érthető...csendes, az tuti...Very Happy
Keroo: A dolgozó Nő!
pétráá: télleg lenn tanulsz, Keroo?
Danuz: tenyleg azt lehet kapcsolniSmile
Danuz: huuu
pétráá: Majd hanp délutántól!! Délelőtt még pénzkeresés...Very Happy
Keroo: Rosszalkodtál mi?
pétráá: a tanulóban...dolgoztam 8-4ig, aztán 6-10 lenn rédijó
Keroo: Azt nem feltétlenül kell bekapcsolni....
pétráá: ma nem si voltam ott...Very Happy
Keroo: mindent lehet, csak akarni kell ... Smile
Danuz: csak a ventillator zug
Keroo: .... és nyugalom
Danuz: lehet ott jol tanulni?
Danuz: huu Keroo ez mar nekem is eszembejutott!
Keroo: Szervusz Kedves Dani!
Keroo: pétráá!Ne haragudj,ma nem jártam feléd!Lenn tanultam a 4szobában, csend
Danuz: hello Keroo
Danuz: hihi, hogy en milyen szep vagyok faradtan is, lenyugozo!!!
Keroo: szépjóestét
pétráá: ugyinkó? Very Happy
pétráá: ildinko...oo...hol a kapcsol...óóóó... Very Happy
pétráá: ja, tudom, a rímek... Very Happy
pétráá: Dani a blogon
ildinko: csak érintve éreztem magam Razz Very Happy
ildinko: tudom, hogy nem nekem írtad... legalábbis leesett Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: hanem ugyinkóŰ:d
pétráá: mármiont szal nem idlinkó
pétráá: nem ugyink
pétráá: Nem neked írtam, ismerlek.. Razz hanem úgy egyébkéntVery Happy
ildinko: no, amennyi tapasztalatom nekem ebben van... tőlem aztán ugye Very Happy
pétráá: ugyinkó? Very Happy
Eszti: Smile
pétráá: az biztos, az éccaka...Smile
pétráá: mondom, nájtvólking...Very Happy
Eszti: kösz az infót... bizonytalanra nem megyünk ...
pétráá: helyes! nájtvólking! Very Happy
pétráá: asszem, ott szokott..meg hnap lesz B, ezt tudom
pétráá: hát, tkban lesz tán..
Eszti: nyakunkba vesszük a várost asszem Smile
pétráá: ajánlom neki, hogy értékelje...Very Happy
pétráá: jajj,de izgulok a hnap miat...
pétráá: Very Happy
Eszti: lesz ma valahol buli?
pétráá: de lusta, ennyi...
ildinko: azt pedig látja, ha akajra...
ildinko: ha akarja, látja, írtam, hogy folyamatosan másolom be a blogra
ildinko: jajj, de táncolnék
pétráá: ez most így rossz, hogy nem látják lenn.. Sad
pétráá: upp, nézem, hihihiVery Happy
pétráá: bezonykó..:Very Happy
ildinko: nemsokára übereljük az iwiw-et Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: húúú, annyi oldalletöltésünk és látogatónk van egy nap a blogon, hogy húúúú
ildinko: no, ez ám a reklám!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: BLOGUNK
pétráá: blog
pétráá: lenn nem láccik, error400Very Happy
pétráá: DAnikám, télleg vmi gebasz van lenn a site-tal
Danuz: vagy vegye le az adasszemuveget!RazzRazz
Danuz: nyissa ki a szemetSmile
Dani (Danuz), a fáradt.... :D


ildinko: msn... az marad... az jó lent a stúdióban is...
ildinko: a fal jó, csak Doki nem látja...
Danuz: jo ez az uzenofal?Very Happy
ildinko: jajj, hallottam Andort!!! jajj!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: köszönjük...Peti, szeretlek...ééés cuppantás!!
prek: IMÁDLAK Bence!!!!!
kicsix: Gratula a mai műsorhoz !!! IS Very Happy
ildinko: de közvetítek!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: Very Happy örülnek neked, de nem látják a falat a stúdióban Very Happy
tavaris piotr: a csocsóban volt Cuncus Bencus
Tavaris piotr: Da, én vagyok
prek: SmileSmileSmileSmileSmile
prek: Yuppiyuppiyuppi!!!!!!!!!!!!!
tavaris piotr: Kocsogok a magyar lányos számot húztátok le... Eltorom a lábádat
prek: A tvrutko most az Usaban van!!!
ildinko: prek, bence üzeni, hogy nincs meg az a szám, helyette mcl lesz
tavaris piotr: Ja najvise volim MADARICE
tavaris piotr: Te meg szőrösállú nehogy kiadd még egyszer a címünket!
tavaris piotr: Éljen a pánszláv unio
tavaris piotr: veletek vagyok ha nem is a studioban!!!! YEAH a kedvenc szamom
prek: Bence adjátok le AZT a számot!!Léccilécci
prek: Én kerestem róla, de semmi a haláláról!Tehát él!!
ben: éljenek a sportszervezők!!Very Happy én is 3as lettem gimnasztikából. Sziasztok
ildinko: ott az msn is... Razz Very Happy majd ott válaszolnak Very Happy
prek: Persze direkt nem is akartok válaszolni!!Ez csak kifogás!Smile
statik: nekem is jó
ildinko: nem, nem hiszem... múltkor is volt, hogy csak a stúdióban volt rossz
ildinko: vagy a hallgatóhoz a honlap is hűséges, és csak nekem jó? Very Happy
ildinko: szerintem jó a honlap... itt legalábbis... Very Happy
claudy: és ráadásként banános...brrrVery Happy
prek: Na jó él még, csakh ne halj szomjan!!SmileSmileSmile
prek: Utálom a kubut!!Hát sorry!!Very Happy
statik: szerintem még él
claudy: hmmm...Fény ünnepe...sztem azt még nemSmile
pétráá: Szia Claudy! Láttad blog? A Fény ünnepe... Very Happy hihi Very Happy
snowmen: Réka kérlek erősíts meg mert egy banános kubu a tétVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: de, él....tudom...él..ennyi,,
snowmen: Igen? de akkor még él nem?
claudy: cijjja Pétráá!!!Very Happy
prek: Benece de ő már iszonyat beteg, ha 1általán él még!!29ben született
pétráá: no, döntsétek el...Very Happy
prek: Hát mégis él!!!
prek: Én mostanában nem találkoztam vele!!De én úgy tom halt!
kicsix: Rossz hírem van lányok Very HappyÉl Még a Psota Very Happy
snowmen: húúúú de nem éreztem jól magam eddig ezekkel a csajokkal
statik: lehet, hogy jobb is? :-)
prek: Basszus de ma lemaradtam róla!! A p*ba!!
statik: én még egyet sem láttam
snowmen: legeslegjobbSmile
prek: Legjobb műsor a Dorina, ne fikázd!Very Happy
pétráá: hihi, a fény... Very Happy hatalma nagy...Very Happy
statik: nem kell, emlékszek a jelszómra :-)
fény: vidd má a kére az egeret
prek: jó de ne ilyen fos magyar zenéket játszatok akkor!
prek: Neem!!Sad
fény: nem követed az eseményeket
fény: statik szeretnél újraregelni?
snowmen: Szépek a körmeid ????Smile
prek: Na témánál vunk,angol! Üldöz engem!!
pétráá: egyébként szia statikk, csak nem tom, ki vagy Very Happy
pétráá: hát a fény ünnepe...ennyi...télleg közeleg...Very Happy
statikk: petráá mi ez a fény ünnepe dolog?
pétráá: A Fény ünnepe közeleg...ez milyen igaz... Very Happy
pétráá: blog... Very Happyhihi...Very Happy
kicsix: Very HappyDDD
prek: Persze Bence ennyi csaj között!!!
kicsix: Lehetséges Very Happy
statik: ezt ti éneklitek??
ildinko: a FÉNY ünnepe a blogon
snowmen: el vagyok nyomva SadSmile
kicsix: Srebna Krila lesz??
kicsix: Habár csomagolni mi is nagyon tudunk mostanság Very Happy Üjra Smile
kicsix: Habár csomagolni mi is nagyon tudunk mostanság Very Happy Üjra Smile
kicsix: Az ukránok most nagyon yók vegyi fegyverbe!!! Vigyázat !Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: "én vok számodra a legjobb mind közül"
pétráá: ja sam ti najbolje od svega
kicsix: Bence szedd össze magad Very Happy

Közeleg a FÉNY ÜNNEPE!!!
Mindenki fényesítse a lelkét, hogy méltó lehessen az Ünnep Fényéhez!!!

Forrás: Harmonet

pétráá
: Drága Fény!!! Tényleg nézd a blogot, mindjárt készen lesz....Very Happy
pétráá: ennyi... Very Happy és ez tényleg így van....horvátul....Very Happy
pétráá: ja sam ti najbolje od svega...
ildinko: részletek nemsokára a blogon Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: a Fény ünnepe közeledik, ezt más honlapokon is tudják...
snowmen: old's
pétráá: jajj, eza szám...Very Happy
pétráá: jajj, eza szám!!!!! A srce vatreno...Very Happy Very HappyVery Happy
snowmen: Éljenéljen Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: itt a blog
ildinko: ildinko belinkeli a blogot, hát persze, igenis Very Happy
kicsix: Yóestét yó munkát
prek: Na érkeztem!!Smile
ecset: Rádoczi Renátát üdvözlöm
snowmen: érdekes leszSmile
snowmen: 2 perc Smile
ildinko: szia Claudy! jó tanulást! azt hiszem, nekem is el kéne kezdenem...
claudy: na szijasztok Smile
claudy: na lányok,én megyek tanukálni,mert így semmi nem lesz belőlem Very Happy
claudy: hát ez meg mijen növény??? Very Happy
claudy: máris...Very Happy
ildinko: nézd meg a blogunkon! Very Happy
ildinko: Abdiás? Endre szobanövénye és legjobb barátja... és eltűnt, de meglett
ildinko: hallottatok már ilyet???? Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: milyen vicces: attól fél, hogy sikerül a szigorlat!!!
claudy: de mi is volt pontosan?és ki azaz abdiás?
pétráá: de minden jó, ha vége jó Very Happy
pétráá: az biztos...Abdiás, huh...olvastad a sztorit?
pétráá: Crying de komolyan...hiányozni fog...
pétráá: jajj, én már most kivagyok, hogy mi lesz, ha sikerül a szigóm...gúdbáj tanuló..
claudy: a szép napokra és jókat mosolyogsz rajtuk majd Smile
claudy: hát pétráá, az sose jó:S de eccer majd visszaemlékezel ezekre
pétráá: Very Happy
pétráá: de ha egyszer anny cimbim van, hogy maradjak benn?!
pétráá: nem vok túl hatékony, de legalább kinn ülök..Very Happy
pétráá: én fáradtan, a tnauló biztos pontja lettem...eh...:d
claudy: és ti hogy vagytok mostanság? Smile
claudy: hááát...vagyogatok, vagyogatok...
ildinko: szis Claudy! hogy vagy?
pétráá: hát én csak félig, 6ra már el kell mennem...aztán este 10ig CSAK a rédijóó Very Happy
claudy: szióka!! Smile mostmár végre én is itthonvagyok Smile
pétráá: Kalocsott lögalábbis mögött...Very Happy
pétráá: az mögött...Razz
ildinko: vagy ki megett?
pétráá: mármint meglett..mindegy, érthető így is... Very Happy hihi, megett Abdiás, de kit? Very Happy
pétráá: nem kis hangon örültem, hogy megett!!! D:
pétráá: jajj, megvan Abidás!!!! Very Happy..még jó, hogy szeretnek a Ferlingék..
fény: cső gery, a portától majd eltalálsz
ildinko: eddig sem tartották normálisnak, de a főnök megérti, úgyhogy nincs nagy gond Very Happy
ildinko: pétráá pedig Abdiás megkerülése fölötti örömében ugrál a székén a melóhelyen Very Happy
ildinko: én csak annyit tudok, hogy szántó koli - talán a rédióban?
Gery: Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy hol lesz a rádiós meghallgatás?
Endre: megpróbálok Smile
ildinko: azért ezek után jobban vigyázz rá!!!!!
Endre: okéVery Happy köszke
ildinko: huhh, ekkora izgalmat!!! remélem, jól van szegény Abdisá és semmi baja nem esett
ildinko: gyorsan megírom pétráának, jobban fog menni a munka majd ilyen hír után Very Happy
Endre: azok!
Endre: Very Happy
ildinko: az emberek mégiscsak jók!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: jajj, ez fantasztikus!!! birkabinda!!!
Endre: huh, nagyon örültem neki
Endre: ne lopják el, ma meg kopgtak, és Táttádám, itthon is volt Abdiás Very Happy
Endre: Látták a Plakátot, és mondták, h tegnap, amikor otthagytam elvitték, hogy
ildinko: a sztorit!!!!! mesélj!!!!
ildinko: húúúúú, nagyon-nagyon aggódtam!!! hol volt, hogy lett meg???
ildinko: JAJJDEJÓÓÓÓÓÓJAJJDEJÓÓÓ
Endre: Megvan Abdiás Very Happy Very Happy Very Happy
Endre: MEGVAN
ildinko: vajon mi lehet Abdiással???
ildinko: no, én megjöttem...
ildinko: macskának a madáretető a TV. gyakran nézi... uhhh... Very Happy
ildinko: szép napot mindenkinek! én megyek postára Smile
pétráá: Very Happy pápá, ragyogó napot mindenkinek!! Very Happy
pétráá: De keddtől,vagy szerdától (ez még EGYÉB dolog fügvénye), újra ott! D:
pétráá: hihi, megzavarom az embereket...A biztos pont eltűnt, csak jegyzetei maradtak..
pétráá: No, amúgy meg szép napot mindenkinek! A tanluló üres lesz nélkülem...
pétráá: Szegény kicsi Abdiás! Vajh', mi lehet veled? Merre lógatod leveleid? .... :s

Nincsenek megjegyzések: