2006. december 10., vasárnap

Kudarcba fulladnak a kvízjáték kísérletek, és Abdiás is eltűnik... :(


pétráá: És remélem, meglesz jövére Abdiás is...Surprised
Bandzsaw: ennyi volt mára, "bedöglött" a műsor (HP)
nobody: Kellemes Ünnepeket, JEAHHHH
nobody: Remélhetőleg jövőre is találkozunk
nobody: Mára Ennyi volt a Meteoritok
nobody: Sziasztok
pétráá: sztrettekiez? hihihi Very Happy
nobody: az tuti
pétráá: Legyetek kíméletlenek...nagyon...
pétráá: Csak ne a nyuszik mellé.....
ildinko: az a minimum büntetés neki!!!
Bandzsaw: ő se tud semmit, de az tuti, hogy az elkövető a kecskés rétre kerül!
pétráá: Istennel beszéltél már Abdiás ügyében?
pétráá: endre, ez a kép..ez a kétségbeesés...Very Happy
nobody: SP, te ki vagy? S. Péter, akivel a suliban is keresgéltünk?Smile
fény: sztre
SP: Smile
nobody: Smile
nobody: de ott nincs
nobody: az igaz

SP: után
SP: Nézd meg a nyakadba Abdiást a múltkor a hajpántodat is ott találtuk meg egy óra
pétráá: Very Happy
pétráá: elszánt és gyors csodahős...Hozd vissza Abdiást!!!
pétráá: póráz...a megoldás...
pétráá: VAjh milyen lehet Abdiás szemének lángja?!
ildinko: mert azért felelősség virág-gazdának lenni
pétráá: én is megtennék érte mindent...csak az emberek NEM érzik át!!!
ildinko: mondjuk, ha sétáltattam volna, nem veszítettem volna szem elől
pétráá: Metalboyz: Virág!! Abdiás...ójekámonbébi!!!!
ildinko: én megértem a plakátolást! ha az én virágom lenne...
pétráá: Abdiás, kérünk, ha hallod,GYERE VISSZA!! Légy kegyetlen fogvatartóiddal!!!!
ildinko: visszahívja a virág Abdiást!!!
Battáról: Endre én is nagyon drukkolok, hogy előkerüljön Abdiás!SmileSP TP haverja!Smile
pétráá: Very Happy
pétráá: nee, a virág!!!
pétráá: persze, elég abszurd az egész..Very Happy növényért plakátolni..Very Happy
pétráá: Ez sztem dögség volt, mármint a növényhulla...
nobody: köszönöm, hogy ilyen nehéz időszakban ennyien támogattok
nobody: Sándor
nobody: Hatalmas Köszönet
Sanyi 0N: Szívemből kívánom, hogy előkerüljön Abdiás!
pétráá: Very Happy
pétráá: be akart kerülni a rádiba, egy műsorba!
pétráá: Sztem Abdiás is...lehet, csak azért tűnt el, mert
pétráá: Bár én megértem...ildinkoval egyetemben én is vidám temetést szeretnék!!! Very Happy
nobody: mit?Smile
pétráá: Endre! Ne poénkodd el!!!
nobody: köszönöm...
ildinko: igen, én is tudom, hogy Abdiás sokat jelent Endrének, de még nekünk is!!!
pétráá: A mai nap úgy látszik a hülye vicceké....Surprised
pétráá: Nemám!! Én láttam, ahogy ma ápolgatta Endre! Azt csak szívből lehetett!!
doki: sztre
doki: kiez
nobody: ez nem jó vicc
nobody: átverték a fejem, azt mondták megtalálták Abdiást...De nem
pétráá: uh..Very Happy
pétráá: De már nem menek vissza..basszus, hnap meló...
pétráá: összeszedtem ijedtében eldobált cuccom a tanulóból.
nobody: Jóccakát Keroo
ildinko: ott vagyok, de te hol vagy???
pétráá: ildinko, gyere msn...Very Happy
Keroo: :*
Keroo: pétráá, Jó éjszakát! Smile
pétráá: Jó éjt, Kerooo!! Very Happy
pétráá: megértem...én láttam és megfogtam a levelét...:s
Keroo: Gyerekek! jóéjszakát nektek, jók legyetek! megyek, reggel korán kelek..
nobody: az biztos...
Keroo: Nagyon hamar összebarátkoztatok...
nobody: pont mint mostSmile
nobody: Abdiás akkor még nem volt meg
pétráá: Very Happy
pétráá: :F
pétráá: akkor csak integess...Very Happy ha nem reagálok, kopogja be...
Keroo: Abdiás névnap november 19.-én volt. Felköszöntöttétek? Nem lehethogy elszökött?
Keroo: Azt nem tudom, csak egyszeri alkalom volt! Very Happy
Keroo: Szívesen, máskor is! Ha tehetek még érted valamit csak szólj!
pétráá: a fejenállást azért megismételhetnéd!!! Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: És köszönök MINDEN integetést, mert nélkülül nem menne a tanulás!!!!
pétráá: Szóval Keroo, majd írok viven szép válszat!! Very Happy
pétráá: Abdiás
nobody: Very HappyVery Happy
pétráá: bocsánat, hát akkor
Keroo: valamit biztos elástatok a földjében...
pétráá: és télleg gáz ez a világ, ha már a büféből cserepes virágot lopnak...
nobody: Ő nem abdiás, hanem AbdiásVery Happy
Keroo: Azon kívül, hogy egy jó barát mit tud még Abdiás?
pétráá: szegény Andor, szegény TI!!!
pétráá: Jajj,szegény abdiás....Crying
nobody: ójajjjj Istenem, hol lehet...???
Keroo: HelloHello!
pétráá: Köszi a vives levelet!! Én még meg si simogathattam Abdiást ma...Sad
Keroo: Nem, nincs nálam!
pétráá: Szia Kerooo!!!
nobody: Smile
nobody: NÁLAD VAN??????
nobody: nem
nobody: de már nincs meg
Keroo: Azóta lehet egy sokkal szeretőbb és gondosabb gazdája van! Smile
nobody: én isSad
Keroo: de már akkor sem volt jó színben, kicsit mintha megfázott volna
Keroo: Délután még láttam ezt a növényt
doki: ezzz azzzzzzzzzzzzz
nobody: KOPONYÁK a stúdijóban, jeah
ildinko: fogjunk össze ABDIÁSért!!! Very Happy
doki: az igen
pétráá: SEGÍTSETEK, FOGJUNK ÖSSZE ENDRE LELKI ÜDVÉÉRT!
pétráá: A FELHÍVÁS
pétráá: ELTŰNT ABDIÁS!!!
Sanyi 0N: Szabadnap-on!!!!!
cSaBi: bab ez vmi SKA?
cSaBi: Szevasztok pöcsikék!!!!!
BAB: K.O. kezdődik!!!
ildinko: nyuszik játszanak a réten... subudubi Very Happy
ildinko: kutya fülit az értetlen népeknek Razz Razz Razz Very Happy
ildinko: tessék, a blogon minden kvíz leleplezve...
pétráá: hihihi.. Very Happy
ildinko: ahelyett, hogy tanulnék... Very Happy
ildinko: no persze, már csak a saját szórakoztatásunk érdekében is simán megérte Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: mi meg itt szenvedünk, tiszta nevetséges hihihi Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: tőleg akár darabokban el is hordhattuk volna, mi???? Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: két hete meg sem nézted, megvane- a bringád...
ildinko: meghalok... még ilyen kemény fejű és vak valakit!!! Very Happy
pétráá: meghal....léccccccccccccccíííííííííííí
pétráá: Endre, dárga göndörfürtű! Ez az előbb Neked szólt! Lécci, menj ki, mert ildinko
ildinko: férfiak! és mi még meglepetést szeretnénk szerezni... Very Happy
ildinko: kutya füled, menj már ki Elekhez, és nézd meg, nincs-e valami furcsa rajta... Razz
ildinko: no, mindegy Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: azt hiszem, az a baj, hogy nem vesztek ti minket komolyan!!! Razz
ildinko: keményfejűek itt sokan... jajj... Very Happy
ildinko: BLOGUNK
ildinko: nos, új kvíz is került fel a bogra
ildinko: már azoknak, akik közel vannak a kép készítésének helyszínéhez
ildinko: most már tényleg könnyű kitalálni! max egy kis séta kell hozzá
ildinko: első kvíz befejező része a blogunkon!!!!
ildinko: le foglak tiltani msn-en és szkájpon is... tünés!!!
ildinko: csak mennél már... nemhagysz dolgozni... Razz
pétráá: no, mönnöm kő...Very Happy ágyő... Very Happy
ildinko: no de nem árulom el, mert... de tudni fogod úgyis Very Happy
ildinko: utána pedig egy újabb kvíz következik, mely keretében...
ildinko: tényleg gondolkozz rajta, mindjárt teszek fel új hitet, és leleplezem magunkat..
pétráá: Endre, te pedig lécci gondolkodj el a kvízen! Very Happy
pétráá: no, szerkeszd a blogot, én tanulok! Very Happy
pétráá: ildinko: NEM, vagyis denem, nemde?
Csiga: Aiki szereti a SKA-P-t az ragadjon ránk este! Sugározni fog az értelem!
Csiga: 18:00 K.O. Hallgassátok!!!
Csiga: Ma este a K.O. vendége a SKA-PÉCS zenekar
ildinko: jumpHUG! annak is, aki majd érkezik... Very Happy
pétráá: no, tzupppp!!! Very Happy és jumpHUG Very Happy
pétráá: már Isten és a Sátán is ezt hallgatja...
pétráá: Minden alfája és az omegája a Metalboyz
ildinko: jó tanulást! nekem sem ártana...
pétráá: no, gúdbáj, és velkám tú tanuló...
ildinko: ti metalbojzra házasodtok, én arra halok Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: ildinko...ooo...hol a kapcsol....óóó... Very Happy
ildinko: metalbojz zenére...
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy de ha meghalok... lent a sírban... fent meg a buli!!! Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy Very Happy
pétráá: nem teljesedhetett be...
pétráá: ildinko, aki szerette dj randomot, de szerelmük
pétráá: nem csak rajtam múlik...ahhoz reggelnek kell lenni az otthonukban is... Very Happy
ildinko: éljen abdiás és andor!!! kíváncsi lennék, milyenek is, úgyhogy siess vele Very Happy
pétráá: blogunkon csak türelem! Very Happy
pétráá: de ha mindena tervek szerint meg, akkor ma Abdiás és Andor testet öltenek a
pétráá: Na, most viszont fáj, de mennem kell...a tanluló hív...
pétráá: szobalány és háziasszony egyben... mix.. Very Happy
pétráá: háziasszonykodom.... Very Happy hihi...Very Happy
pétráá: bezony....Very Happy
ildinko: heyles!!! de azért a 44444 hozzászólásért is küzdünk lelkesen Very Happy
pétráá: dehogyis szokunk!!!! dehogy!! Very Happy Az csak egy mellékág lesz..Very Happy a FŐ ez ITT!
ildinko: át no... mi lesz így a blogunkkal?
ildinko: uhh, tászokunk a fórumra...
ildinko: jóreggelt! Very Happy
pétráá: blog Very Happy Mondjuk mindenki lesheti!
pétráá: gyün vissza....Eh...ildinko, lessed
pétráá: Jujj, és még az ajándékok is...muss ma megcsinálni, amit a másik két egyed nem
pétráá: marad 7VGre...Very Happy Nesze neked délelőtti tancsi...
pétráá: én leszek a szoba bejárónője, az igazi szobalány...De hát így jár az, aki sokat
pétráá: Jó reggelt! Esik... Vagyis esett, vagy mi...én meg mosok, és takarítok.. Lassan

Nincsenek megjegyzések: