2006. december 1., péntek

Disznó Tank és Miss Sapka színre lép...aztán lehiggadás: blues on air deluxe, gondolkozós tea, ZMT és cSabi

2006. 12. 01.

ildinko: no, gúdnájt! én ma senkivel sem szeretnék álmodni... cupp mindenkinek!
cSaBi: :-D
cSaBi: remélem vkivel álmodsz:-d
cSaBi: szép álmokat Péétrááá
ildinko: pletykálunk? télleg nem Very Happy
pétráá: Szép álmokat, stb! Very Happy
pétráá: no, de én mentem..majd meglátom a válaszod hnap! Cuuppanás!
pétráá: egyébként sem.D:
pétráá: csabikám...mi nem szoktunk plteyózni...mármint itt...de sztem ildinkoval
pétráá: Mi? miről?
pétráá: No. én léptem, mára már testestül-lelkestül Álommanó karjaibal haljook.
cSaBi: már megint pletykáltok jányok??:-)
ildinko: Szia! Smile
pétráá: Szia Csabi! Very Happy
cSaBi: Sziasztok
pétráá: jatélleg....
ildinko: max az utolsó pár percre, ha van, aki hazahoz, és egyáltalán hazajövök...
ildinko: fél8ig tart az órám Siófokon...
ildinko: Sad
ildinko: félig sem...
pétráá: ildinko, akkor addigra félig hazaérsz, nem?
ZMT: csütörtök 18_20ig
ildinko: pont ezt akartam, hogy ugye archiváljátok?
pétráá: kik csinálják?
pétráá: bezony...de HA VÉGRE lesz archívum...Very Happy akkor...Very Happy
ildinko: én csütörtökönként pont akkor tanítok Sad
ildinko: ön- és rédióimádó blog Very Happy
pétráá: Minden csüt lesz? mikor?
pétráá: én sajna nem...éppen tanultam, de hallottam róla.
pétráá: ildinkó a profi ebben..én vittem bele, de ő maradt Very Happy
ZMT: hallgattátok tegnap a komolyzenés műsortz?
pétráá: Köszönjük, de annak is, aki csinálta a képet! Very Happy
pétráá: és még lesz kép...Very Happy
ZMT: gratuláció
ZMT: Smilenagyon ott van a BLOG témátok
ildinko: bár kétségkívül nehéz néha képeket találni...de azért vannak mindenfele,hála net
pétráá: pusszancs a rédijónak Very Happy
pétráá: most tettünk felVery Happy
pétráá: fenn vagy
ZMT: nézem
ZMT: ohhSmile
Pécsi Egyetemi Rádió: pusszancs
pétráá: mindj. te is fenn leszel képpel! Very Happy
pétráá: nézed ugye a blogunk
ildinko: szia Tégla ha mész... Very Happy
pétráá: Mész, Tégla? Very Happy
Beetorius: lollipop
ZMT: PÍSZ
ZMT: sziasztokLÁnyokSmile
ZMT: hadd ajánljamSmile
ZMT: Blues On Air_On The Road
pétráá: lefotózhattuk volna...Very Happymár mindgy.
pétráá: jatélleg!Very Happy
ildinko: Very Happy
ildinko: nem az a lényeg, hoyg ki csinálta, hanem hogy mi egyből Rád gondoltunk a láttán

Szóval Rá gondoltunk a láttán! :D

pétráá: akkor vigyázz, már akkora sztár vagy, hogy utánoznak...Very Happy
pétráá: Sad
pétráá: pedig mit úúúgy azt hittük...
ZMT: átverés áldozatai vagytokSmile
ZMT: vagyis itthon
ZMT: brick otthon van
ZMT: Smile
pétráá: azéééé Very Happy
ildinko: rajongás a köbön Very Happy
pétráá: te, ildinko..sapka befigyel?Very Happy
pétráá: dejóóóVery Happy
pétráá: Brick in the wall... Very Happy egy ember körülrajzolva..
ZMT: poff
pétráá: szerdán a BTK előtt volt egy rajz...
ZMT: www.radioe.hu ról kapcsolódtam...ott az áll hogy rádióink...ezt benéztékSmile
pétráá: halihóóó! Very Happy
ildinko: Very Happy
ZMT: Fény
pétráá: asszem mára is lőttek a tanulásnak...
pétráá: lüke ez az ember.. Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: no, most lelkifúr... SadSadSad kimegyek, megvigasz..
ildinko: ez a trekkliszt nagyon-nagyon jó ötlet volt Very Happy
pétráá: el is ment! Very HappyVery Happy:
pétráá: beszélni és viselkedni.
pétráá: a régi, és velem legyen szíves ennek megfelelően
pétráá: Hogy szedje össze magát, én a Petra vok
pétráá: igen....ebben igazad van. Már meg is mondtam neki.
ildinko: Sad azért én még hiszek benne... jó az alap, csak nem száll el teljesen
pétráá: ezt a csetét nem szeretem, nagyon nem.... Sad
pétráá: de komolyan...tudod, ami néha előjött...
pétráá: jajj, eza csete...féltem...nagyon...megen olyan nagy az arca...
pétráá: igen...elég gáz volt anno..szandi, stb....meg a stlusa...
ildinko: de örülhetne, hogy megneveltétek diktivel... Very Happy
ildinko: hát, hoppon maradt kicsikét...
pétráá: hogy nekem NEM ő kell....emelgeti most is...Razz
pétráá: jajj, olyan jó...Very Happy kicsit régi...Very Happy de szegény, még mindig nem dolgozta fel,
pétráá: megvoltVery Happy Csete elpirult Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: átadom!Very Happy
ildinko: helyettem is ölelgesd meg!!!! és puszit is adj neki!
pétráá: A polgi...!!! birkabunda!! Very Happy Helyetted is!!!
pétráá: Very Happy
pétráá: ITT A CSETE!!!NÁLUNK!!!!!MOST ÖLELGETTEM MEG!!!!


Na , ő volt itt a szobában!
A sokat emlegetett Polgármester Úr! :D
Azaz Csete Kriszitán.


pétráá
: ebben Bencém a profi...Very Happy
pétráá: kowalsky, asszem...Very Happy
ildinko: és ezt úgyis tudja...
ildinko: én csak mosolygok rajta kicsit... de csak szeretetből
pétráá: Disznó Tankéknak mondani kéne majd a blogot...
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: no, hagyjuk már szegényt...mindig csak szekáljuk vmiért...
pétráá: lehetVery Happy
pétráá: háát...nem tudom..
pétráá: még van 2 perce...Very Happy
pétráá: 18:03
pétráá: mármint csak msn...most készül...Very Happy
ildinko: vajon beleszámítja a rédió késését is a száloptikában?
ildinko: Very Happy
pétráá: És ó je...itt van Very Happy
pétráá: aki nem megbízható.
pétráá: max.imum 5 perc...mert ugye olyanra nem lahat alapozni
ildinko: plusz a késés???
ildinko: visszaszámlálás: már csak fél óra Very Happy
ildinko: és talán Disznó Tank is, a műsorra biztos, jelentkezni műsorveznek...
ildinko: segítek majd... Miss Sapka? nem láttam mostanában... csak előkerül
pétráá: Miss Sapka volt errefelé? vagy lapul vhol...
pétráá: szöveget kell írnom...majd segítesz?? Köfffi!!
pétráá: de most még hatig tanulás...aztán...jujj, anyukámnak szalagavató
pétráá: nem midnen héten, ildinkom...két hete nem volt takker...megesz bennünket a kosz.
ildinko: ez a beteges, vagy a másik véglet? Very Happy Razz
ildinko: hmmm... van aki minden héten többször is takarítana?
pétráá: Figyi, fény...partvis? Ha nagy fáradtság, én is átmegyek ám érte...csak kéne..
ildinko: nem, nem fütyül Very Happy ép vagyok egészen
pétráá: fütyül a szél?Very Happy
ildinko: NAGYON!!!! Very Happy
ildinko: és ÖRÜLÖK A BLUES ON AIRnek!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: és ennyi egy ideig - jók a fogaim Very Happy
ildinko: jajj, megjöttem, ügyes voltam, és még érzéstelenítőt sem kaptam Very Happy
pétráá: ildiko, élsz még??? Adj életjelet a családnak! /idézve a fény/
pétráá: jaa, a szempillám is összegyűrtem, tudom, ildnko, ez most dögség, de.. Razz
pétráá: arcilag, karilag, mindenileg, elég vonztó...Very Happy no, most 6ig tanulás!!!
pétráá: amúgy sikerült eddig aludnom, a hajam szétfetregntem, és tiszta gyűrött vok
pétráá: REmélem ildinko, mert 6tól Blues on air deluxe lesz...
ildinko: no, puszi mindenkinek! remélem, túlélem...
pétráá: És vigyázz a fúróval...tudod, a rossz helyre ütött lyuk kellemetlen tud lenni...
pétráá: hát ja, ha én addigra újra ON...majd csörrenj rám!
ildinko: na igen... pár órán belül ittvagyok, és újra OFF Very Happy
pétráá: Jó éjt, üzifal! Very Happy
pétráá: No, te indula fogorvos..én indula tanulás előtti szunya.
pétráá: no, majd eljösz eccő te is ám!!!! óje, kámon bébe...Very Happy
pétráá: csak nem akartam ott lenn hirtelen ezt kifejezeni...megijdetek volna....
pétráá: én is...Tök jó fejek! Újabb ölelgetnivalók! Very Happy
ildinko: nagyon megszerettem őket Smile
ildinko: jajj, az nagyon nem lenne jó, ha a Kísérletesek csalódnának bennünk...
pétráá: tört elő belőlem...ja, meg a páva...D:
pétráá: pedig még nem si voltam elememben...új környezet, idegen emberek...Very Happy Csak Huba
pétráá: bár tennap nagyon édik voltak!!! Very Happy Balázs tök sokat röhögött...Very Happy
pétráá: Szegény Kísérletesek...télleg lehet letagadnak minket...
pétráá: nagyon durva...megen a saját debillségemen röhögök...túl vizuális vok..Very Happy
pétráá: jajj, nekem ezt most azonnal abba kell hagynom..beteges...
ildinko: és el is véreznék, mert nem alvad a vérem... vérszegénység...
pétráá: ha túl gyorsan mész Hubán, legalább fütyül a menetszél...Very Happy
pétráá: és akkor hogy innál teát?! lyukas lenne a szád...
pétráá: neee...jajj, ne...elképzeltem...folyik a vér, meg midnen..
pétráá: ja, nekem is...bé valék kattanva....Very Happy Enyni hülyét, mint a 20.sz.irodalmában...
ildinko: még félrefúrna Very Happy
ildinko: csak a kezeivel a számban nehogy elkezdjek röhögni magunkon Very Happy
ildinko: bár a fogorvos mindjárt elkedvetlenít... de nem hagyom Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy hihihi Very Happy ma jó kedvem van... Very Happy
pétráá: neeee, ildinko....nee...jól vagy? biztos? nem ittál?
pétráá: na ne....azért ennyire ne...ildinko...vedd le a sapkád, veszélyes!!!
ildinko: a fény adja a hitet az újabb reggelben Very Happy
pétráá: mondasz vmit... bár ezen edidg sosem gondolkodtam...
ildinko: ő az emberiség megmentője Very Happy
ildinko: mi lenne éjszaka, ha nem lenne fény... mi tartaná az emberekben a lelket???
pétráá: Very Happy
pétráá: Ja, mindjárt sötétedik...éjjeli fény.
ildinko: felkelt a Fény Very Happy reggel van... Very Happy
pétráá: talán...Very Happy bár nem tudom..Tanknak van mit emészteni...
fény: heló mi
ildinko: Very Happy
ildinko: tán visszamerészkedik Tank és Sapka is...
ildinko: addig is legyetek kergék!
ildinko: no, én menek fogdoki... majd jövök valamikor...
pétráá: Önök cégét, mely levélben...Eh, már gyakorolok is!! Very Happy
pétráá: nyugdíjpénztár kommunikációs partnre, és a közelmúltben levélben kereste meg az
pétráá: Jó napot kívánok! Botka Petra vagyok a Ferling PR munkatársa.Cégünk a VIT
pétráá: 11-12, és kell a kikapcsVery Happy
pétráá: jajj, hívtak a Ferlingék! subidubi!!! 2 nap telózás...bár tanulnom kéne, de dec.
ildinko: meg elolvasni, aki lemaradt a délelőttről...
ildinko: bizonyérdemes!!!
pétráá: Soha nem látott képekkel fűszerezve, érdmes megnézni! Very Happy
pétráá: blogunk Disznó Tank és Miss Sapka
pétráá: Nem tudom...talán halllás alapján formál jogot az ismerősségre...
ildinko: de ha nem mozdul ki otthonról, akkor hogyan lehet ez???
ildinko: igen, nekem is gyanús...
pétráá: de Miss Sapka elég bennfentesnek tűnt...
pétráá: uh...azért sajnálom szegényeket...nem lehet könnyű ennyi komlexussal
ildinko: pontosan... talán itt befogadják... én szurkolok neki Smile
pétráá: fúú..de lehet a blogunk látogatottsága magugrik miattuk!!
pétráá: Mondjuk, szegény...jó lenne neki végre egy hely, ahol úgy fogadják el, ahogy van
pétráá: tudás..Miylen ilyen jellegű kiképzést kaphatott a seregben?
pétráá: Meg egyébként is...Nekem nem a mellméret számít...nálam igenis fontos a szakmai
pétráá: vagy csak berobban? Eh...
pétráá: és hogy akar lejönni a sok lépcsőn?!
pétráá: mellűek vannak előnyben, de egy tank?!
pétráá: ja, télleg...a humorom..van mit javítani rajta..de télleg..okés hogy itt a nagy
pétráá: Jaj, Miss Sapka! Ne haragudjon, ha túllőttem a célon vmivel...
ildinko: tudod, az ilyenek kényesek a gúnyolódásra, még ha más nem is annak szánja
ildinko: hát sztem nem esett neki jól a vödör miatt, biztos nem olyan csinos az arca...
ildinko: Miss Sapkának igaza van! de ez a tank!? hogy gondolja, hogy van esélye??? Razz
pétráá: ildinko, te érted Miss Sapkát? Mi rosszat mondtam?!?!?


Disznó Tank és Miss Sapka

Miss Sapka: ha az ember testi adottságait leszólják...
pétráá: gratula a névválasztáshoz!
pétráá: Miss Sapka! Egyébként nagyon szép a neve!!! Mondja meg az idösnyjának, hogy
Miss Sapka: pétráá kedveském, én sem konoszkodok kegyeddel! nem esik ám jól,
pétráá: tűz? nem látom a füstöt...pedig ahol tűz van, ott füstnek is kell lennie...
ildinko: ez a Miss Sapka azért szimpatikus, sajnálom őt... nem lehet könnyű neki...
ildinko: eszméletlen perszónák...
pétráá: akkor igyon unicumot, az segít emésztési problémák esetén.
pétráá: Mert? Vödör? Hányni tudna magától? vagy mástól?
Miss Sapka: úgy látom, szemellenzőben járkál, pedig ott van a tűz közelében...
Miss Sapka: kedves pétráá! kedveském, maga nagyon el van tájolódva...
pétráá: /idézbe: N. Dóra/
pétráá: De tudja, "Vállald fel önmagad!"-aranyigazság
pétráá: Ja, igen, olvastam Miss Sapka.
Miss Sapka: a vödör ugye... de jól kiigazodom a belső ügyekben...
pétráá: Fogalmuk sincsena dolgok valódi mibenlétéről...
Miss Sapka: üdvözlöm, pétráá... már jó ideje figyelek... csak tudja, komplexusaim vannak...
pétráá: casting dívány, ugyanmár! Hát mit hisznek, mi ez itt? Kupleráj?!
pétráá: nagyon durván...
pétráá: de durva...mit hisznek?! Kik ők???
ildinko: és milyen közönségesek?!
pétráá: ?
ildinko: kitúrt minket ez a két nő, eszméletlenül bosszantóak
ildinko: te jó ég, igazad van...
pétráá: Miss Sapka, üdvözlöm! Mióta hallgatónk,
Miss Sapka: mindenesetre készüljön a vizsgára! fárasztó lehet, gondolom...
pétráá: ildinkom, itt vagy? szóhoz sem jutottam...
Miss Sapka: csak az egyéb képességi kérdésesek még, de nem hinném, hogy gond lenne
Miss Sapka: a műsorai pedig igencsak érdekfeszítően és a rédiói profiljába illőek lennének
Miss Sapka: Very Happy Very Happy Very Happy rendben, megígérem, szólok az érdekében...
Disznó Tank: No, ég Önnel! Várnak a harcmezőn!
Disznó Tank: Vagy a Lehengerlő kommunikáció stratégiái.
Disznó Tank: pl.Háború és Béke - a rehabilitáció
Disznó Tank: szóljon neki az érdekemben...addig gondolkozom vmi műsorcímen..
Disznó Tank: Isten Önnel, Miss Sapka! És azért, ha látja a főnökök vmelyikét
Disznó Tank: lánctalpaim is elfáradtak a nagy gépelésben, hát még a csövem.
Disznó Tank: De most mennem kell...meg kel emésszem ezeket a híreket...és tudja, a
Disznó Tank: jajj, ne is mondja...nekem már csak a sátorponyva segít. Még jó, hogy ez nem tv.
Miss Sapka: így inni sincs mit, csak ami a csapból jön...
Miss Sapka: tudja, nem merek kimenni az utcára...
Miss Sapka: hát igen... nem járok emberek közé, úh mindegy...
Disznó Tank: tudja, ha sokat inna...vagy ilyesmi....Very Happy
Disznó Tank: Ja, értem...vödör...pedig az néha praktikusabb..
Miss Sapka: lehetne vödör is ugye, de hát... ez szebben hangzik...
Miss Sapka: tudja, nem véletlenül sapka a nevem...
Miss Sapka: én? ugyan!
Disznó Tank: Miért? Tán ön is be szeretne kerülni?
Miss Sapka: majd kegyed teszteli őket ez ügyben... ;)
Miss Sapka: hát, hogy mennyire kemények, erről szintén nincs információm...
Disznó Tank: uh....akkor nagyon jó hely lehet, ha a ennyire kemény a válogatás...
Miss Sapka: sejtésem szerint több szűrőn is át kell menni...
Miss Sapka: ez sajnos olyan intim kérdés, amir enem tudok válaszolni...
Disznó Tank: Szóval még nem szoktam meg...hányan vannak meg a kásztingon?
Disznó Tank: reflektorfényt....
Miss Sapka: a domborulatok között, úgy értem...
Miss Sapka: talán keresgélni is szívesen keresgélnek...
Miss Sapka: a domborulatokat szeretik, azt hiszem... azzal nem lesz gond...
Disznó Tank: domborulat gyanús...
Miss Sapka: tudja, van az a műsor is a rédióban...
Disznó Tank: csak még meg kell találnom magamon a melleim..tudja, ilyen méretekkel minden
Miss Sapka: haladó gondolkodásúak, azt hiszem...
Miss Sapka: hmmm... nem tudom, ehhez mit szól a kiválasztó bizottság...
Disznó Tank: oppááá...áá, nálam szigorúan hetero a buli, kislány...
Miss Sapka: nagyrészt... mit gondolt? nőkkel jobban menne?
Disznó Tank: A melleim?! Csak nem ffiakból áll a vezetőség?! eh...
Miss Sapka: azok ugyanis fontosak... nem midnegy a méret... itt ez számít
Miss Sapka: de ugye nagy... őőőő... tudom, kényes kérdés... de a mellei???


No comment...
Hol is az a dekopír fűrész? :D

Disznó Tank: Még szerencse, hogy a röfögéről már leszoktam...
Disznó Tank: igazán hízelgő, hogy még nekem is lehetnek esélyeim....
Disznó Tank: Komolyan mondja?! Ebben a mai világban, ahol csak szökellő gazelláknak van babér
Miss Sapka: biztosan meg fog felelni... ;)
Miss Sapka: egy tanknak ugye ez nem lehet gond...
Miss Sapka: de kegyed méreteivel nem gond, ha az épület beomlik...
Miss Sapka: az alagsorban van... talán...
Disznó Tank: Kibírja az épület szerkezete?
Disznó Tank: de ha én beleadok apait, anyait...hm..remegnek a falak...
Miss Sapka: pontosan, pontosan! a hangerőt tesztelik, de máást is, biztosan tudja, hogy megy
Disznó Tank: Godnolom itt hangerőre gondol, ha elromlanának a mikrofonok.
Disznó Tank: javagyúgy...a kászting...aham...szóval kerevetről kell műsort vezetni?
Miss Sapka: érti, ugye? csak fő a diszkréció... Very Happy
Miss Sapka: bizonyos képességeivel tisztában kell lennie a főnökségnek...
Miss Sapka: a válogatás eszköze, khmmm.... Very Happy
Miss Sapka: ne mondja, hogy nem tudja!!! hát TUJDAAAA!!!
Disznó Tank: Vagy miért van ott dívány? Éjjeli műszak is van?
Disznó Tank: a földön aludtam....de miért? A rádióban benn kell alduni?
Miss Sapka: és nem les gond ;) Very Happy
Disznó Tank: vagyis méreteimből adódóan még nem próbáltam, adtam nekik esélyt, és inkább
Miss Sapka: elintézem, hogy a meghallgatás előtt megerősítsék a díványok lábát
Miss Sapka: fecskék! hát persze... röptiben is, vigyázzon velük!!!
Disznó Tank: Huh,,díványok? Ajjaj...Súlyos kérdés...hát khm...egy sem tud nekem ellenállni...
Miss Sapka: itt ugyani így megy, tujda, hogy van ez...
Disznó Tank: ja, és nagy állatbarát vagyok...Fecskék, mondja, vannak?
Miss Sapka: őőőő... hogy áll a díványokkal??? (tudom, kínos kérdés)
Miss Sapka: vannak ismerőseim, elintézem...
Disznó Tank: Bár kicsit félek....tudja, tankként nehéz észrevétlennek maradni...
Disznó Tank: El tud nekem intézni egy meghallgatást?
Disznó Tank: Akkor én vok a legmegfelelőbb erre. Elég, khm, testes vagyok...
Miss Sapka: kell a lehúzó súly... Very Happy
Miss Sapka: a főnök úgyis el van szállva... Very Happy
Miss Sapka: letarolnál mindenkit, mi? sztem lenne
Disznó Tank: Ön szerint lehetnek még esélyeim? Látom, munkatársakat keresnek...
Disznó Tank: Vannak exhibicionista hajamaim, érdekel a média.
Miss Sapka: bár azért erősen meg kellene válogatni... ki érdemli meg... Very Happy
Miss Sapka: ó, egész jó hely... Dj Random nagyon szeretnivaló... meg vannak még itt ilyenek.
Miss Sapka: nemtudom... hihi... vagyis hehe..s Very Happy Very Happy Very Happy
Disznó Tank: Milyen hely ez a rádió? Ön kompetens e témában?
Dizsnó Tank: Halihó, Miss Sapka! Hogy van?
Miss Sapka: Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: disznó tank Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: de nem ám Very Happy örülök, hogy visszatértél kergülni Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: nem éri meg..nagyon nem! Very Happy
pétráá: tennap elég szánalmas voltam...
pétráá: kicsit kóma, kicsit zizi, de már röhögök...
pétráá: eh..meggyüttem Very Happy
ildinko: de most a saját életemmel, nem a tiéddel kapcsolatban Very Happy
ildinko: Jóreggelt! én bezzeg álmodtam... jajj... jót is, rosszat is, mindent...
pétráá: fagyjak. De majd ha hazajöttem, akkor megbeszéljük. Kb délre. Cupp
pétráá: rájöttem. És nyugi, nem a fagyás irányába. Főleg most nem engedhetem meg, hogy
pétráá: jó reggelt...nem álmodtam semmivel sem ildinkom, de közben csomó dologra
ildinko: no,ne hűtővel álmodj,hanem mókusokkal,csak hagyd ki a skorpiókat,ne úgy,mint én
ildinko: fényképezd le a szint valamelyik hűtőjét... ;)
pétráá: HUG Very Happy
pétráá: no, cupppppcsóóók, ildinkom! És mindenki! Very Happy
pétráá: fúh, hanp kell keresni a blogra egy hűtőládás képetVery Happy
pétráá: rendesen működik Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: jah, ebben igazad van. Akkor hűtláda!, abban nem rohad semmi sem, már ha
pétráá: pusziHUGjóéjt!
ildinko: hűtőládának jobb lenni, mint szemétládának... Very Happy
pétráá: no, majd hnap megbezséljük, ki mi.
pétráá: a mikró hogyan olvasztja le a ládát?!
pétráá: azértVery Happy
pétráá: nem, csak mi azzal szoktuk olvasztani a hűtőládát...Very Happy
ildinko: vagy radjátor Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: no szép álmokat...
ildinko: tán inkább mikró Very Happy
ildinko: hüjeeee Very Happy ildinko a hajszárító - akkor te haj? most szárítok vagy olvasztok
pétráá: mert akkkor eleve esélytelen lenne a küzdelem....Very Happy
pétráá: de jó, hogy én nem hűtőláda vagyok, te meg hajszárító
pétráá: az olvadás nagy meló..hát még az olvasztás..
pétráá: bár nekem így is tuti az alvás..Very Happy
pétráá: no, télleg bedtime...csak a story kéne hozzá...
ildinko: menni kéne már aludni végre...
ildinko: no, elég mára a világmegváltásból, kerítésből...
pétráá: jaj, gó szlíp... Very Happy Cuuppp, és KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!
pétráá: ennyi.,..
ildinko: no, go szlíp...
ildinko: az a mi bajunk, hogy egyedül alszunk... ennyi...
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: no, cuppanós, HUGos jóéjt!!!
pétráá: jaa, tudom... Very Happy csak kicsit off vok.
pétráá: mi a mottóm? melyik? msot éppen csak a sátor ugrik be..:d

Nincsenek megjegyzések: