2006. december 4., hétfő

Hétfő, tanulás...

ildinko: szlípcsi!!! (bypétráá) szép álmokat mindenkinek!!! :*
pétráá: Smile csodanap Smile
pétráá: jó volt ez a mai nap, minden a helyén volt...szeretem az ilyen napokat!! Smile
pétráá: no, szundisimi, szundipuszi, és alvás... Smile
pétráá: no, az a lemaradt, de sapka...Very Happy
ildinko: ennyi mára nekem...
pétráá: én tank, te sapk..
ildinko: khmmm... a ló darázs meg most esett le
ildinko: mert tank... sapka... Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: igen... nekem meg vissza kéne szoknom a jógázásra lefekvés előtt...
pétráá: No, szundizzunk...Álommanó már rángat pihepuha párnákba be Very Happy
ildinko: bizony! Very Happy
pétráá: ZEN - ennyi... Very Happy
ildinko: mint a mai műsor volt Smile
ildinko: "a világot teszed is azzá, aminek látod" - a világ szép! Smile
pétráá: Mondom, a ma egy JÓ nap..Very Happy Vannak még csodák, amikor nem is hiszed...Very Happy
doki: köszike a hallgatást, számomra is meglepően jó adás volt
pétráá: Hnap BobÉsBobek...mert számítanak rám, hjegyzetelieg...háát..khmmVery Happy
pétráá: na, én akkor elmegyek alunni...nekem ezért ma jobb a korábbi vég.Very Happy
pétráá: igen, feltette a mércét!! Nagyon jó volt!Very Happy
pétráá: hűhha...ildinko nem tétlenkedik..Very Happy postulVery Happy
ildinko: de végül is a minőség fontosabb, és ez egy nagyon jó műsor volt Smile
ildinko: ez a korábbi végzés annyira nem tetszik...
pétráá: jajj, nagyon jó volt a műsor...Persze, tudja...mindegy Very Happy
pétráá: nem gondoltam..Very Happy De ez az öszöntös pr munka...:d Thanks Ferling Communication!
pétráá: jujj, lavinát indítottam el...Very Happy
ildinko: és a vicces, hogy meg is nézték a blogunkat!!! Very Happy Very Happy Very Happy cohelot keresve Very Happy
ildinko: aki egyébként egy portugál válogatott focista Very Happy
ildinko: ésméghozzá 8. találat vagyunk a gugliban cohelo-ra Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: éljen a gugli!!!! Very Happy Very Happy Very Happy ahol ugye blues dalszövegek is megtalálhatók Very Happy
ildinko: pétráám meg nemrég elírta coelho nevét itt, ami oda felkerült Very Happy Very Happy Very Happy

itten a keresés eredménye... (nem tudom, hogy idővel változik-e, majd kiderül...)

ildinko: szolg közl: a blogunkra úgy találtak, hogy cohelo-ra kerestek rá... Very Happy
ildinko: mikor Disznó Tank és Miss Sapka színre lép...
ildinko: ittvanni
pétráá: pápás
pétráá: Mindjárt jövök! Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy jajj, olyan jó most a műsor, de pillre vissza Kriszekhez büfébe.
pétráá: bezony ám dani...Very Happy
ildinko: nézd meg a blogunk dec. 1.-i bejegyzését ;)
ildinko: ló darázs... az sem rossz... de a mi tank sapkánk egy különleges kereszteződés..
ildinko: blues on air-ben mindig jó!!!! Very Happy
Danuz: Very HappyVery Happy
Danuz: gondoljatok bele a lo a darazs
Danuz: ahh nem csak a tank sapka
Danuz: egesz jo most a muzsika
pétráá: bezony!! Danuz-daniVery Happy A103Very Happy
Danuz: es komolyan mondom!Smile
Danuz: mert en az vagyok!Very Happy
Danuz: ?
Danuz: en Dani
pétráá: Szia Dani!!! Very HappyVery Happy
ildinko: jó! bizony jó!

Ma este Lenthár Balázs unplugged rádiókoncertje a Blues on air!- ben.


pétráá: de most inkább hallgassuk a zenét..mert nagyon jó a fiú!!! Very Happy
pétráá: na de most melyik ki? mert sztem mindketten mindkettők..Very Happy
ildinko: milyen vicces lenne Very Happy egy depis kerge... Very Happy
ildinko: igen modern genetikus kéne, hogy minket keresztezzen...
pétráá: ha a tankot és sapkát keresztezzük... Very HappyVery Happy
pétráá: tanksapka...Very Happy
ildinko: jó kedvet mindenkinek!! Very Happy
ildinko: Very Happy Éljen a Fény!!! Very Happy mg a blues... Very Happy
pétráá: ez egy JÓ NAP!!!! Very Happy
pétráá: anyukám after eight-et küld nekem meglepiként a jegyzetek mellé...Very Happy
pétráá: Ez egy ilyen nap!!! Fény áramlik a tanulóba, hamarabb kezdődik a műsor
pétráá: hamarabb kezdtek...ildinko....
ildinko: birkabunda!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: felkonf zene Very Happy
ildinko: kösz... Very Happy
pétráá: felkonf, ildinko Very Happy
ildinko: Very Happy
ildinko: jajj, olyan nagy hatással van rám mindig az a beköszönős zene, vagy milyen...
pétráá: hihi Very Happy
pétráá: mások is vannak, és őket kevésbé hozza lázba az én hangom...Very Happy
pétráá: És halkabban hallgassa viszza a hírműsort, mert a tanulóban rajtam kívül
pétráá: Csak tartsa meg ezt a szokását!Very Happy
ildinko: azt tom, hogy te tanultál, de más sem volt itt...
pétráá: De hála a Fénynek, már könnyebben megy,mert meglátogatott!!4
pétráá: csak csak tanultam
pétráá: itt vagyok
ildinko: ez a mai üzifal... hát... mi lesz így a blogunkkal???
ildinko: ez a kedvencem különben Very Happy
ildinko: mi ez a sok ákos? Very Happy Very Happy Very Happy
Vemhes Guppi: de szerencsére sztár-hírolvasót szerződtettek
Vemhes Guppi: komm-osként:amatőr, de fejlődőképes
Vemhes Guppi: hm...
somi: Sziasztok!!! Nagyon profi a hírműsor Smile tetszik!!! Csak így tovább!
Vemhes Guppi: onlájn
ildinko: neked szántam... meg persze mindenkinek, aki megvalósítja az álmait - coelhosan
pétráá: meg az újabb Cohelo idézet...a mai nagyon aktuális...főleg nekem....Köszönöm!!!
pétráá: ott vannak!! a gondolkodógombák...Very Happy a gondolkodógomáim az utamról...Very Happy

A Földvári erdő...
Elég borzongós-ködös-hideg időben

ildinko: főleg pétráámnak, meg mindenkinek, aki kíváncsi rá, milyen a foldvári erdő... Very Happy
ildinko: útibeszámoló képekben
pétráá: kukakóma.... lol
ildinko: gyönyörű az erdő... de most tanulás... (meg blog Very Happy)
pétráá: el...én meg go tanulni...Confused birkabunda... Surprised
ildinko: én most megyek sétálni végre Very Happy
ildinko: elijesztettük...
ildinko: jajj, enyám!!! hallom, hallom... Very Happy
pétráá: lényom, hallod?
pétráá: enya szólt...Very Happy Very Happy
pétráá: minden megtörténhet ma (is), szal könnyen lehet...Very Happy
ildinko: biztos rákattintottál a műsorrendben... ;) Very Happy
ildinko: hihi... Very Happy
pétráá: áá..mindegy...megen nem sikerül magunkat, elsősorban magam visszavenni....Confused
pétráá: vagy mi...én elkeveredtem..de hogy hova? nemtom..Very Happy

ezt látta pétráám:
Rossz helyre kattintott, de igazából jóra, mert ezt megtalálta... ;)

pétráá
: de az ajánló már kinn vanVery Happy
pétráá: jaaa...télleg..valóban, fényév távolság...Very Happy
Én: Gézut és Tölgyesit akarunk hallani....
ildinko: még nem ért le a padlásról a pincébe... Very Happy
pétráá: nahát, béla...hol vagy? Sziesztázni kéne...Very Happy
pétráá: Meteoritokban ott volt Isten és Sátán...Very Happy hihi Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Ég és Föld között? Egyébként tennap este ez a rédijó volt, hiszen a Koponya
ildinko: béla a padláson van... Very Happy
pétráá: jajjjajajjadejóóSmile
pétráá: szilvásgombóg, óóóó...a felszín édes ho...Very Happy
pétráá: Jajjj, a PADLÁS!! A Szilvásgombóc!!!
pétráá: hol van béla???
ildinko: béla Very Happy helló! Smile
pétráá: heló béla...Very Happy gyere is...de azonnal!
béla: minjá jövök....
pétráá: Amúgy neked is jó tancsit! Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: most éppen étvágyat..:d Meg Bencének kell vizsgákat felvennem.
ildinko: jó tanulást!
ildinko: vagy legalábbis bennem valami iszonyat erős korlát... ha tudnám mi...
ildinko: jólvanna! nem pohár Razz (tényleg az pedig) !
Krisz: Wow, Vido! Nem is tudtam, hhogy műszaki igazgató vagy!Smile
pétráá: CSAKAZÉRTIS, ez pohár!! Razz Nekem biztos... Razz A többi meg...hehe...Very Happy
pétráá: én már összetörtem..és tudom, most okoskodni fogsz, hogy nem pohár, DE AKKOR IS!
pétráá: Tanulok...Confused Néha azt is kell...ildinko, vegyél rólam példát! Ezt a poharat pl.
pétráá: Mondta anno Bob és Bobek, és drága Bellám, és tartom magam ehhez.
pétráá: Felketem. Miért? Mert reggel van. A munka nemesít.

Nincsenek megjegyzések: