2006. december 3., vasárnap

Poharak és vitrinek, köztük pedig a réjnbó... Isten és Sátán a Koponya Meteoritokban! isteni!!!

ildinko: no, szép álmokat mindekinek!!! Smile
ildinko: a fejembe van beépítve, pétráám... az UFÓk tették bele...
pétráá: No, szundi, mert korán lesza reggel!! Very Happy
pétráá: Persze, hogy nem kell antenna...be van építve a satyódbaVery Happy
pétráá: inkább ott szeretnélek látni, mint a másikon...Very Happy
pétráá: én a betegekén...már indulok is...Very Happy
ildinko: kérdés: melyik oldalon leszek én... ??? Very Happy
ildinko: aztán majd találkozunk a sárgaházban ;)
ildinko: nekem antenna sem kell, meg semmi, úgy is hallom - ez az igazi függőség...
ildinko: különben meg séta közben rédiós zenék mennek a fejemben folyamatosan Very Happy
ildinko: de most aztán alvás... Very Happy
ildinko: azért a rédióról nem szeretnék leszokni, csak tanulni kéne mellette...
pétráá: No, éljen az ágy! Very Happy És remélem, már szilárdan áll az a kalapács a kezemben....
pétráá: attól függ, honnan nézzük... Razz
ildinko: csak sétálok egyet... Very Happy Razz
ildinko: leszokást??? dehogy!!!
ildinko: asszem, ezt a rekordomat már nem én fogom megdönteni...
pétráá: hnap kezdi a leszokást... kivéve ugye a blues on air...Razz
pétráá: Very Happy
pétráá: még egy...ildinko, és 15 óra...
pétráá: No, most viszont gúdbáj, és gúdnájt! Very Happy
ildinko: NAGYON!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: De nekem is nagyon...Very Happy
pétráá: bezony, nagyon tetszett, idlinkonak is!!Very Happy
xyron: ezt a visítást Very HappyVery HappyVery Happy
nobody: Smile
nobody: Örülünk, h tetszett
pétráá: Szóval télleg nagy OTT volt a műsor!! gratulálok!!!Very Happy
pétráá: Jajj, annyit nevettem!! JAJjj...Very Happy
ildinko: ördögi isten!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: Nem hallatszott! Nagyon jók voltatok!!!!!
ildinko: isteni sátán!!! Very Happy Very Happy Very Happy
xyron: TIGRIS jeee ez jóóó Smile
pétráá: Köszönjük hogy fel- ill. leszálltatok a rédijóba! Máskor is! Very Happy
Bandzsaw: de köszi Smile
Bandzsaw: a végén már alig bírtam megszólalni Smile
pétráá: szegény sátán...de isteni voltál!! így van, megérte!! Very Happy
ildinko: szegény... Sad de megérte Very Happy
Bandzsaw: jujj a torkom fájjj! Sad
ildinko: viráááááág!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: áldás! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: Tudom, a titkársággal kell egyeztetni, de gondolom, ezt a fórumot is olvassák.
pétráá: akkor én szeretnék majd egy isteni hangú szignált a rédijónak!
pétráá: azokkal foglalkozom, amik tetszenek...Very Happy
pétráá: van titkárnőm, hozzá futnak be a gyónásokVery Happy
ildinko: meg fogok fulladni...
pétráá: nálunk meg a Mara...noémi zenét hallgat, de így kérdi, min röhögök..Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: jajj, gyerekek! nem röhöghetek hangosan, mert anya felébred a szomszéd szobában.
xyron: de aztán meglássukj mi lesz még
xyron: eddig énse láttam,de a zenei ízlésemhez ez nemigazán passzol.. Smile
dana: xyronka...teccik ?? nekem új
pétráá: god is a djVery Happy
pétráá: Dani, ez mekkora volt! DVery HappyVery Happy
pétráá: Isten Úr, hozzád fordulok, naponta hányszor csuklasz?
ildinko: pokoli jóóóó Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: mennyei a hangod, mondtam már?
ildinko: ez a mai műsor kész... ... Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: isteniek vagytok, komolyan! Very Happy Főleg, te, Endre! Very HappyVery Happy
ildinko: akkor nem hallom a madarakat az erdőben... Razz
pétráá: de mondtam már, laptop...kábel nélküli net..Very Happy
pétráá: én hnap is egész nap tanulok, ahoyg ma is...Very Happy nem tartalak itt msn, vagy üzifal
ildinko: ahelyett, hogy sétáltam volna egy nagyot kint... de majd holnap...
pétráá: Bezony, Endre...Very Happy
pétráá: ildinko...tudod, milyen vagyok,,,harsány...hát bocsi...többet nem... Confused
nobody: BeszarásSmile
ildinko: egyszer is elég volt belőlem ilyen nagyban...
pétráá: tehát helyesen: ildinko CSÚCSOT DÖNTÖTT, 14 órája rédijózik..Very Happy
Bandzsaw: fúúú rendzsaw most kéne az orbital - satan szám Smile
ildinko: függőség... nem annyira jó... de legalább ez van...
pétráá: hihi, a bnőm...Very Happy és ebből csak 3/4 órát nem volt benn a szobában....Very Happy
pétráá: ildinkó csúcsot dönött!!! 14 órája hallgatja a rédijót!!
d.: Faszinak üzenem....még szerencse!!!!
Bandzsaw: jah nem, most nem Smile kicsit nem tudunk hova lenni a témától Smile
rendzsaw: hej, bandzsaw , ne tekerj be sokat!
pétráá: már mondták, de: boszi-fm@index.hu
rendzsaw: vagy valaki...mondaj meg, köszi
rendzsaw: mi az msn-címetek bandzsaw?
pétráá: Nem isVery HappyVery HappyVery Happy Hasonló a hasonlóval barátkozik, tudod...Very Happy
ildinko: túl sok a kedvenc Smile de komolyan... nem vok normális...
ildinko: egyékbént akkor is az a legjobb műsor... meg a... jajj... nem is sorolom...
ildinko: arra figyelni, hogy az ember a Fényt meg ne bántsa...
ildinko: hogy itt mindig mindenkit nagyon szeretni kell, de közben a legjobban
pétráá: Very HappyVery HappyD de ildinko az EGÉSZ rédijóba szerelmesVery Happy
ildinko: nem azt modntam, hogy ez nem jó... jajj...
pétráá: Ildinko..vigyázz, mit mondasz...Very Happy Különben endre rendre tesz! Very Happy
Bandzsaw: Ez jobb! Smile
ildinko: nem mintha az előző két műsor ne lett volna jó... mert jó volt mindkettő Very Happy
ildinko: KOponya Meteorit Ok... hihi Very Happy subidubi Very Happy
pétráá: Jujj, mindjárt Koponya Meteoritok Very Happy
pétráá: Üdv itt, nyuszisz! Very Happy
nyuszisz: szija
pétráá: Igen, így van...Bellámtól tanultam...Very Happy Basszus,régen volt...Az alföldi gettó...
ildinko: Felkelni! MIért? Mert reggel van! A munka nemesít! - asszem így van...

ildinko: vagy nem is így, de mindegy most már...
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy meg Bella? Felkelni? miért? Mert a munka nemesít...! Very Happy
pétráá: Bob és Bobek? Very Happy
ildinko: jajjj, X Akták... én már rágondolni is félek, más témát, ha lehet.... jajj
pétráá: és utána jön a csörgetés...télleg, ma kedvenc párunk vissza sem csörg...Very Happy
pétráá: tudom...szted naponta hányszor nézem meg a közös képeket?! áá...sokszor..
ildinko: itthon egyedül rosszabb sokkal...
ildinko: bizonyám! de te csak ne hiányolgass senkit - én már ott sem lehetek... Sad
pétráá: DIRIDONGÓÓÓÓ!!!! lol
pétráá: és hát veszettül hiányzik innét...a hómfílingem része...Very Happy
pétráá: hogy én ölelgetem őt, mert volt idő..Very Happy mondom, de azok már elmúltak...Very Happy
pétráá: jó, akkor nem gond, meg ölelgetni nagyon jó őket!! Csete le is döbbent tnap rajt
ildinko: ez nem gond... csak más után kell néznünk... Very Happy
pétráá: Igen...ez a legfőbb gond...ahoyg a Krisznél isVery HappyVery Happy
ildinko: csak annyi a baja, hogy BARÁT
Sanyi 0N: Szabadnap-ON
pétráá: hát igen.., a csete...szeressük, de...khm...Very Happy túl csetés...Very Happy
ildinko: majd találok valakit magamnak, eddig is ment ez, most is így lesz Very Happy
ildinko: no, oké... lemondok a te kerítésedről...
pétráá: ajtócsapkodásVery Happy emlékszel? hányszor, de hányszor....Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: és kül. is, te akartál tőle csetemetéket...Very Happy Nekem elég volt a nevelés, és az
pétráá: öö..itt a csete még keddig...tnap már velem is akart...Very Happy ki van éhezve...Very Happy
ildinko: valami húsvér férfiemberrel többre mennék...
ildinko: no, hát sokra megyek a rédióval, ha összekerítesz vele...
pétráá: hogyisne..Very Happy csak kerítek, mint te szoktál Razz
ildinko: nem mintha eddig nem lett volna ez egyértelmű...
pétráá: ééééééééééééééééééééén?!
ildinko: árulkodsz? Razz
pétráá: ildinko szerelmes a rédijóba...Very Happy egyre jobban... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: jujj... Very Happy
statik: hó? hol? :-)
nyenye: HAHÓÓÓ
nyenye: bab hova vigyem a cigit?
putika: .
Edes1111: kötikeSmile
Edes1111: oksi
de ne aggódj: nem felejtettek el
edeske!: nem látják lenn az üzenőfalat
Edes1111: fiúúúúúúúúúúúúúúúúúk!!!!!
ildinko: működik...
Edes1111: Smile
Edes1111: aha
doki: látja?
doki: itt működik
doki: hoho
Edes1111: mikor lehet majd beszélni a cekcológussal?
Edes1111: jaaaaaaaa..és
Edes1111: petee......király a zene..nem ismersz mást
Danuz: byebye:9
Danuz: de mar nem is vagyok csak a 4444 beszolasos topikhoz jartultam hozza!Smile
Danuz: kukucs
pétráá: no, JUMP ON HUG! Very Happy Very HappyVery Happy
pétráá: persze, hiszen fényév távolság..Very Happy
ildinko: na igen... még van mit tanulnia a törzsfőnöknek ott Afrikában... Very Happy
pétráá: jó a beszámoló..tényleg az...Very Happy Csak Ő azt mondaná, persze...Very Happy
ildinko: olyan szintjére, ahol Ő van... Very Happy Razz
ildinko: dehogy volt direkt... csak úgy látszik még nem értem el a tökéletesség
pétráá: kerge..Very Happy te is kerge, én is kerge...mind kerge Very Happy
pétráá: No ez most direkt volt? Very HappyVery Happy
ildinko: az afrikai törzsfőnökök is a Fénytől tanulnak ;) Very Happy :p
ildinko: au, na mindegy... cikk 13. bekezdését ajánlom mindenki figyelmébe
ildinko: [url=http://kispad.hu/hatizsak/200612/ghana-8-a-vegere-elegunk-lesz.html/[/url]

"Mi stoppal igyekeztunk visszajutni a varosba, es a mellettunk megallo szemelygepkocsi vezetojeben meglepetesunkre az egyik beszedet tarto nagyfonokot ismertuk fel. Lathatoan jol esett a hiusaganak, hogy tudtuk, kicsoda, es amikor elvtelenul megjegyeztem, hogy mekkora megtiszteltetes szamunkra, hogy pont o vett fol minket, akkor joindulatuan azt valaszolta, hogy tenyleg az."
A Kispad cikk részlete, hogy ne kelljen keresgélni ;)

pétráá: Very Happy
pétráá: próbáld ki....tudod, a pohártörés...Ebben a vonatkozásban én elég jó vok benne :
ildinko: hihi Very Happy
ildinko: ezt nem tőled tanultam, de nem áll távol tőled, akitől... Very Happy Very Happy Razz
ildinko: igaz! Very Happy majd tanulok tőled... sajnos, túl tökéletes vagyok, hogy hibázzak... Very Happy
pétráá: Kérlek, drágám, én már hibázni is csak kergén tudok! Very Happy Ez az igazi tehetség! Very Happy ildinko: igazán viccesen tudod elszúrni mindig Very Happy Very Happy Very Happy bár a bibliás jobb volt... Razz
pétráá: POHARAK

Csak egy pohár... széttörheted...
A világ nem áll meg, de legalább megtetted...

pétráá: jajj, az előbb vmit elszúrtam, tehá helyesen:
ildinko: törjetek poharat... ez az egyetlen jókívánságom Nektek!
ildinko: tanulj!!! meg én is tanuljak!! Razz
pétráá: és indulás a tételekhez... Razz Confused Razz Confused Razz
pétráá: Még olvasok a poharakról
pétráá: ildinko sosem adja fel..Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Láttam a blogot, cSabi télleg ott figyel! Very Happy No, most extra kávé,és tanulás Confused
pétráá: Bár lehet, ő még szundi...
pétráá: másfél lett...mondjuk, így nagyjából most tán akkor keltem, mint a Fény...Very Happy
pétráá: pétráá a délutáni alvásokban vesztes....csak fél órát szerettem volna aludni...
ildinko: mert ildinko soha nem adja fel... Very Happy
ildinko: a tegnapi postnál van...
ildinko: sCaBi! Sikerült feltenni a képed a blogunkra!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: wind of changes! Very Happy akkor én most nekiállok tanulni, ez elég változás lenne...
pétráá: Aztán szunya, és tanulás...Very Happy Majd jövök! Pusz: a Vitrin Very Happy
pétráá: Én is mentem, még egyszer meghallgatom az Amorfot...Very Happy Amit most tölöttem le.
pétráá: puszi!! SZép Napot!! Very Happy
bóbita: na akkor majd megnézem ,de most megyek roonokhoz..pááá jók legyetek
pétráá: akkor sikerült!! NAGYON jók vagytok!! Very Happy
bóbita: ok.. különben ez is volt a cél
pétráá: be van linkelve, a "blogunkra" kell kattintani
pétráá: nyugalom, otthon, befogadás és elfogadás...ez az, amit éreztem lenn.
bóbita: ok..melyik is az?
pétráá: Egyébként meg nagyon jó a műsor!!! komolyan!!! Meg nagyon jó volt lenn lenni...
bóbita: na most mennem, kell, csak benéztem, aztán még biztosan találkozunk
pétráá: Very Happy
pétráá: Szóval nézd a blogunkVery Happy Jó lenne, ha rólatok is tudnánk képet feltenni...
bóbita: hát igen, beszélni azt tudok...
pétráá: láttad már a blogunk
bóbita: jól esett...még az öreg rókáknak is
bóbita: Örülök, hogy hallgattatok, én még új vagyok ebben a világban és már ez is nagyon
pétráá: ugyan, az itt nem számít... Very Happy beszélni kell és kész.
pétráá: No, szal persze megyek, ha úgy gondoljátok, hogy menjek! Very Happy
bóbita: és nem tudok helyesírni Smile
bóbita: áhh kösz, de szerintemrémesen visítok..
pétráá: jajj, szia Csenge!! Azám!! A hangod!! Télleg nagyon jó rédijóhangVery Happy
bóbita: Krisztián szerint a bársonyos hangú Csenge
ildinko: nagyon áradozott ám rólatok!!! Smile
ildinko: szia!!! én itthonról, de pétráá biztos megy!!!
pétráá: Szai Bóbita! Te ki vagy, onnan "lentről"? Very Happy
bóbita: Remélem jöttök még a műsorba! kísérlet, és tea
bóbita: Szia Pétráá és Ildinko!
pétráá: Köszike a meglepit ildinkom!
ildinko: tán csak sikerül egyszer...
ildinko: utólag gondoljak rátok, kilépve a hármasból...
ildinko: ha már akkor nem volt annyi eszem... Very Happy
ildinko: errea blogra is meglepi nektek ;)


pétráá: csak ezt az egy számot ám..de már Dj, Random szól!!
pétráá: ja, zoránt hallgatok, a szöveg: megyünk sátor után nézni...Very Happy
pétráá: jéé..télleg..a réjnbó...Very Happy Ég és föld között...áthidalva a fényév távolságot...:
ildinko: közte pedig a réjnbó ;)

Ég és Föld között...

pétráá: És van középút: hogy egy padlás, ég és föld között...
pétráá: De az mégjobb, hogy FÉNYév távolság....
pétráá: De nagyon jó ez az idézet!! Very HappyVery Happy
pétráá: egyébként is mostanában szinte kétnaponta bőgök...
ildinko: "szeretni csak a szerelem minden fájdalmával együtt érdemes, vagy sehogy"
ildinko: ide is, főleg Claudynak, de másnak is:
ildinko: a könyvön is, de egyébként is, gondolom... Razz
pétráá: Kész vitrin vagyok...ez lesz az új identitásom...Very Happy
pétráá: mármint a könyvön, ugye? Very Happy
ildinko: fogsz még bőgni, én mondom, mint jósnő Very Happy
ildinko: meg ám!!! már ígértem...
ildinko: helyes!!! de nem CSAK neked szólt... te érted, de vajon ő?
pétráá: Mármint kölcsibeVery Happy
pétráá: ha megvan a szigóm, ugyeugye megkapom a Cohelo könyvet?? Very Happy
pétráá: és sírok...de csak egy picit..tudod, hagyom, hogy átjárjon...Very Happy
pétráá: ildinko...KÖSZÖNÖM!!!!el kell olvasnom azt a könyvet...
ildinko: hihi! pétráá Very Happy
ildinko: dj Randomba pedig ma is szerelmes leszek, ha ez így megy tovább Smile
ildinko: nyuszik játszanak a réten, subidubi... csak úgy eszembe jutott Smile
Vemhes Guppi: msn-re fel! Smile
ildinko: Szia Guppi!
Vemhes Guppi: szia pszichomokus Smile
ildinko: kettőtöknek...
ildinko: kaptok ma tőlem meglepit... ;)
ildinko: de ha neked így jó... mag amúgy is...
ildinko: amúgy jóreggelt!!! Very Happy
ildinko: pétráám, nem vagy normális... semmi sem múlik a korán kelésen... Razz
pétráá: a tökéletes kispárna hiányáról nem is beszélve....
pétráá: idejét a tanulás terén, akkor ez a következménye....Razz
pétráá: Jó reggelt! Very Happy pétráá komolyan csapágyas, h ilyenkor kel, de ha tnap elszúrja az

Nincsenek megjegyzések: