2006. december 6., szerda

Mikulás napja: Lájtos csodareggel! :) - vagyis Lájthoz illően: délután!!

Bár még nincs szilveszter, de hát ivócimborák között ez nem akadály, ugye...
:)

ildinko: ú, de durva az a Búj-búj zöldágas! milyen igaz!!! húúúúú...
ildinko: nagyon jó műsor volt!!! az elején főleg nagyon sokat nevettem!!! Very Happy
ildinko: tini nindzsák Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ez hihetetlen Very Happy még mindig számomra Very Happy
ildinko: no, itt a baj... majd menni fog egyszer...
claudy: áhh, mind1, úccsem tudom Smile
ildinko: menni fog! próba kettő, pozitív hozzáállás ;) Smile
ildinko: te is úgy vagy, mint pétráá: eleve attól félsz, hogy nem fog menni, és lőn...
claudy: elvben...na ez az, ami nálam sohadesoha nem jön be Smile
ildinko: próbáld meg még egyszer... mennie kell!
ildinko: nemeee??? pedig elvben lehet...
claudy: én is akartam,de nem tudok kommentálni:S
ildinko: addig is felkerült pepe a blogra, bár csak egy galáréiás kép...
ildinko: és természetesen matricástul felkerül a blogra... Smile
ildinko: pepe ajándéka egy almás matrica! jövő héten pétráá átadja neki ;) Very Happy
ildinko: megvan! egy almás matrica! Very Happy

Ajándék Pepének az első kommentért, addig is, míg a matricát megkapja...
Mert ma Mikulás van...

ildinko: az első?? erre még nem gondoltam, de jó ötlet!!!! Very Happy
pétráá: mármint az első komment?
pétráá: a kommentet!!! Very HappyVery HappyVery Happy Az ELSŐ!!!!ildinko, az első is kap vmit?
pétráá: de köszönjük
pétráá: most mennem kell...hív a tanuló....
pétráá: hát lájtosan sikerül eszem vesztenem, de sajna...
gg: dont2(1):- writeln('Melyik filmet veszed ki?'),
gg: dont2(1):- writeln('Melyik filmet veszed ki?'),
Claudy: FÉNYes Very Happy
ildinko: csak nem elvette az eszed valami fényes???
ildinko: te kerge bolond, hogy figyelsz te rám??? Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: kutya füled, holnap ez lett volna a következő hint...
ildinko: nem ér pértáám!!! hinteket elárulni!!!
pétráá: köszönjük...!!!!
Claudy: reklámozva vagytok Very Happy
pétráá: a Bicaj neve HUBA Very Happy
pétráá: csakis commentben..Very Happy hihi..
pétráá: bezony! Nagyon jók vagyunk!! És tessék megfejtéseket vájruk..
Claudy: máris Very Happy
pétráá: légyszíves, caludy!! Very HappyVery Happy
pétráá: Még csak tanulgatunk, de azt hiszem,nagyon jó úton járunk!!
Claudy: reklámozzalak titeket iwiwen? Very Happy
ildinko: no, és az önimádás - amit a Főnöktől tanultunk Very Happy
ildinko: bizony! éljen az első nehivatalos rajongói blog Very Happy
pétráá: mármint, hogy a Pepperoniban reklámozzák...Very Happy És az itt linken találhatóVery Happy
pétráá: itt
Miss Sapka: tudja, egyszerre többfelé kell figyelni Very Happy
pétráá: éljen, reklmáozzák a blogunkat!!!!
Miss Sapka: menni fog ez... ha ez nem megy, akkor tényleg komolyan aggódhat a készting miatt
Disznó Tank: uh...izgulok, nem megy ez így nekem..hogy kégrúm is, meg fal is...
Disznó Tank: Ön pedig csak hallgat? Mert tudom, a sapka...
Miss Sapka: De megpróbálom még rábeszélni... én ismerem, tényleg lenne ott helye... Very Happy
Claudy: télleg, ti mennyit tudtok a halakról?Smile
Miss Sapka: hát, kicsit megijedt...
pétráá: de sztem sem mer lejönni Tank..látod, már most hallgat...
pétráá: sziasztok, fijúúk!! Very Happy
pétráá: ildinko, a kászting jövő héten lesz...
Pécsi Egyetemi Rádió: boszi-fm@index.hu
Pécsi Egyetemi Rádió: KÉGruM
pepe: magyek Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: Gyertek MSN-re
Pécsi Egyetemi Rádió: SZIASZTOK!
ildinko: és szia Csucsu és Vojnó! Smile
Claudy: cija pepe! Smile
ildinko: pepe Smile Very Happy Szia!
Miss Sapka: én pedig tudom, hogy drága Tank elmegy! mert ott ahelyes...
pepe: sziasztok
ildinko: te pétráám, figyeld meg, holnap Disznó Tank nem mer majd elmenni a válogatásra..
ildinko: Miss Sapka és Disznó Tank? kerge perszónák... elég bogarasak...
Claudy: áhh, rájöttem mi ez a Miss Sapka és Disznó Tank Very Happy
pétráá: ildinko, ezek a perszónák már megen itt?!
pétráá: okVery Happy
Claudy: hívom bnőimet, akik legább ojan kergék, mint én Very Happy
ildinko: persze, hogy be! én már meg is ígértem!!! Smile
ildinko: jajj, adás!!! Very Happy Very Happy Very Happy pepperooni Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: uh..buli? ildinkom? bevállaljuk? Very HappyVery Happy kergeparty leszVery Happy
Claudy: jöttök telekre és bulizunk egy nagyot Very Happy csinálok házibulitVery Happy
Disznó Tank: szóval bizonyos kapcsolatai...ezek szerint akkro beszélt a főnökséggel?
Miss Sapka: bár gondolom, a nőkre vonatkozó válogatási szisztémán át kell esnie...
Disznó Tank: Igen, igen, ezt már múltkor is mondta, hogy önnek vannak a rédijóban, khm...
pétráá: Miért is? De persze...Very Happy
Miss Sapka: Talán tehetek valamit Önért!
Disznó Tank: Tudja, fel kellett dolgoznom az infókat, amiket megtudtam...
Miss Sapka: egy nagyon jó ismerősöm a válogató bizottságba került be...
Claudy: Pétráá, ugye Rád i számíthatok nyáron? Very Happy
Miss Sapka: Drága Tank! de rég vártam, hogy megint felbukkanjon...
Disznó Tank: ööö...Miss Sapka? Úgy dönöttem, megpróbálom a kásztingot...
Claudy: végre 2 kedves emberkét is felvidítottam ma Very Happy
pétráá: Ja, meg úgy mindenkinek!!! Very HappyVery HappyVery Happy De kergét, mint mi!! Very Happy
pétráá: Neked is boldog mikulit!!! Very Happy
pétráá: És nagyon nagyon köszönöm!! Most néztem!! Very HappyVery Happy
pétráá: MEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!
Claudy: Pétráá, megkaptad te is az e-mailemet? Very Happy
pétráá: Szíja caludy!Very Happy
pétráá: blogunk papuccsal, kvízzel...Very Happy
Claudy: szijjja Pétráá!!! Very Happy
pétráá: hállihóóóó!! pétráá pihen...Very Happy



Claudy: de majd legközelebb Smile
Claudy: áááhhhh, telefonon lettek csinálvaSad az így nem megySad
ildinko: ha küldesz nekem egyet át emailben, felteszem a blogunkra, ha szeretnéd ;) Smile Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
Claudy: de annyira jóóóóVery Happy
Claudy: anyum most unatkozott és egy csomó képet csinált rólam a sapibaVery Happyannyira dedósVery Happy
PepperOOni: Jövünk!
Pécsi Egyetemi Rádió: 20:00 PepperOOni
ildinko: de lesz pepperooni Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: meg nincs is ma este bluesonair...
ildinko: nekem csak a bluesonair rajongói sapkám van,de az meleg most Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: villogó mikulás-sapi? Very Happy Very Happy Very Happy

Van, akinek Lájtot hozott a Mikulás reggelre, még csak nem is a cipőjébe, hanem...
No, és van, akinek a papucsába :D

Claudy: nini, nem vagyunk egyedül Very Happy
gg: kiir :- forall( film(Film,Db),writef('\n %w %w',[Film,Db]) ).
ildinko: mondjuk feleslegesen aggódik ennyit, de hát hadd aggódjon... Razz
ildinko: én már nem szigorlatozok, azokon más mind túl vagyok.. de pétráá... Sad
Claudy: öcsémtől most csórtam el a villogó mikulássapiját Very Happy és abban ücsörgök itt Very Happy
Claudy: most ne a szigorlatra gondolj!! mikulás van hékás!! Very Happy
ildinko: fene vinné a szigorlatokat... Sad
ildinko: azám!!! fogunk... 8kor jön pétráá, talán ráér egy órácskát...
Claudy: de jó!!! akkor kergüljünk!! Very Happy
ildinko: sikerült, az biztos!!! most visszatért a kergekórom Very Happy
Claudy: akkor sikerült vkit ma boldoggá tennem Very Happy ez volt a szándékom Very Happy
ildinko: és milyen jó ötlet!!! én is küldök azt hiszem mindenfele... Very Happy
ildinko: NEKeD IS!!!! jajj, annyira örülök a képeslapodnak!!! Very Happy Very Happy
Claudy: Boldog mikulást!!!Very Happy
Claudy: sztem naon cuki Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko: jajj, de aranyos vagy!!!!! Köszönöm szépen!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Claudy: küldtem neked vmit e-mailben! Smile nézd meg Smile;)
ildinko: a matek pedig menni fog!!!! nekem is sikerült anno Very Happy pedig... Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: ne aggódj, ezt azért nem tudod megfejteni, mert nem ismered az előzményeket...
claudy: de én minden téren igen türelmes vagyok Very Happy
claudy: azt hiszem a nem túl bíztatóan eléggé kimerítő kifejezés Smile
claudy: a matekot sem tudtam megcsinálni, akkor mit vársz tőlem...? Very Happy
ildinko: hogy haladsz a tanulással? Smile
claudy: cijóka Ildinko Smile
ildinko: de azért izgi lesz remélem, és lehet találgatni Very Happy
ildinko: azt hiszem, hogy nem te fogod megfejteni... csodálkoznék nagyon Very Happy
ildinko: szia Claudy! Smile
claudy: na most mi jót találtatok ki? Smile
ildinko: meglepi és kvízjáték a blogunkon
claudy: majd ha netántán megunnád a tanulást, akkor szólj és dumcsizgatunk Very Happy
pétráá: de roppnat nevetséges egyébként, h ez a sok beteg ember miket írkál össze...Very Happy
pétráá: Szia Claudy!! Very Happy De én már menek is vissza tanulóba...Muszáj...Surprised
pétráá: tenkjú, vizsgaidőszak, a mai Urán is ugrott...Sad Sad Sad
fény: semmi különös, nincs adás
claudy: szijasztok!!!Smile Végre megjöttemSmile Mizujs veletek? Smile
ildinko: és egyeseknek pedig milyen bolond-kerge frizurája volt tegnap este Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: hűűű, micsoda kompromittáló képeket láttam Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: én is tanul... majd este falitali Very Happy Fényes tanulást!!! ;)
pétráá: No, most viszont tanuló.... Surprised
pétráá: Köszönöm, az indítás már jó volt! Very Happy
ildinko: Lájtos csodanapot!!! Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy csodanapot!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: Remélem, a folytatás is ilyen lesz...
pétráá: Mennem kell tanulni....lájtosan indult ez a mai napVery Happy
pétráá: no, halihóó, ildinko!!!!

Nincsenek megjegyzések: