2006. december 7., csütörtök

(Reméljük) Lájtos tanulás - Kísérlet - képek!!!

ildinko: no, szép álmokat mindenkinek....
pétráá: lájtos... Very Happy
ildinko: tik vagytok rajta, milyen lenne Very Happy
pétráá: Már itt sem vagyok! Very Happy Szorgalmas pétráá....Very Happy ildinkó, jó a blog!! Very Happy
pétráá: mindegy, nekem úgyis tanulom kell... Razz
ildinko: nem bírom én ezt...
ildinko: jajj, a fene ijesztegetés mindig...
pétráá: vmi gebasz van... hm..
ildinko: rédióóó????????
ildinko: mi történt???
pétráá: eh, én is...csak 10ig szünet, aztán vissza tanuló...bár..Very Happy szia caludy!Very Happy
pétráá: eh, én is...csak 10ig szünet, aztán vissza tanuló...bár..Very Happy szia caludy!Very Happy
ildinko: el ne keseredj! írtam neked iwiw üzifalon is! Smile
ildinko: szia Claudy!!!
claudy: cuppancs neketek Very Happy csak köszönni jöttemVery Happy
pétráá: bezony..a blogunkat nem lehet eléggé népszerűsíteniVery Happy
Sztranyi: Hali! MSN nem működik?
doki: olvassák már az msn-t
gubi: ere vártam
gubi: nagfyon helyes
Pécsi Egyetemi Rádió: Már ZÚZUNK is! 8-)
Pécsi Egyetemi Rádió: Szép jó estét Kedveskéim!
ZavaROCK: Jövünk!!!
ildinko: pétráá, a reklámszakember erre azt mondaná, nézzétek a blogunkat, az jó ;) Very Happy Very Happy
ildinko: na mindegy...
ildinko: tényleg nem oké a fórum, és az adatlapok sem teljesen...
Gica: ez van... egyedül maradtunk... hihi... Very Happy
Gica: nem-nem... a kapcsolatokat továbbra sem látom... a tieidet sem...
Gica: ühümm
doki: szedd már össze magad
Gica: oké... a fórumot már tudom használni... valahogy...
Gica: mi a fene történt itt? SadSadSad
Gica: miért vesztek el a kapcsolataim a profilomon?
Gica: miért azt írja ki, hogy ebben a fórumban még nincs témakör?
Gica: miért nem látom az üzeneteket?
Gica: miért nem tudom használni a fórumot?
ildinko: mentem tanítani! puszi mindenkinek!!! Smile
ildinko: este pedig igyekszem hazaérni a ZavaRockra... mert őket is szeretem Smile
ildinko: mi is imádunk titetket!!! mert megérdemlitek!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: ZavaROCK
Pécsi Egyetemi Rádió: 20:00
Pécsi Egyetemi Rádió: MA ESTE!!!
norci: ide nem jott a mikulasSad
Tyger: PUSSZ
Tyger: MINDEN JÓT!TOVÁBBI SZÉP NAPOT!!
norci: udv nektek!!
Tyger: imádunk benneteket
Tyger: és nem győzzük megköszönni a képeket
norci: koszi balazs
Tyger: és hajráköszönjük ildinkoooo
ildinko: megint nem készültem fel rendesen az órámra...
Tyger: hajrá norci
ildinko: nagyon jó műsor volt!!! köszi a szép dálutánt!!!
Tyger: és jöjjön össze minden
Tyger: kívánom, hogy legyél boldog
ildinko: minden verben fő a rím, mari néni lábat mos... Very Happy
norci: i decided to broke up with him, sooo jol vagyokVery Happy
Tyger: szedd össze magad
Tyger: az nem jóóó
Tyger: ohhh Sad
norci: omnak szoval a penzemet piaba fektettemVery Happy
norci: kicsit magam alatt voltam mostansag...veget vetettem a tobb mint 3eves kapcsolat
norci: elittam az osszesetVery Happy
Tyger: kint vagy angliában és nincs pénzed?
Tyger: nincs pénzed?
Tyger: szijja norci
norci: egyszeru leszokni...nincs penzem sem most sem cigim se szoval...nincs valasztas
norci: helloooSmile
ildinko: itt a blog
ildinko: vagy mégis? Very Happy Very Happy Very Happy
LeeJu: mi a címetek?
ildinko: lehet, hogy nem...
ildinko: remélem, minden nevet jól írtunk oda...
ildinko: csak pétráám ált elhamarkodja a dolgokat...
ildinko: no, tényleg fenn vannak a blogon...
pétráá: én léptem..tanulni... remélem, ma is lájtosan, virágbábosan...Very Happy


Jucus




A bársonyos hangú Csenge




Botond, akinek beceneve tesóméval azonos: boti :D
egyébként Future




Zsolti




Krisztián




És végül Balázs, azaz Tyger

pétráá: Képek fenn a blogon
ildinko: még szerkesztés... Very Happy
ildinko: képek már fent, de még nincs publikálva...
pétráá: a blog szerkesztés alatt...Very Happy
LeeJu: már a tehén
LeeJu: Ja itt ül mellettem
ildinko: stresszes ez a moströgtön felrakjuk dolog Very Happy
ildinko: nem is írtad el... no mindegy
pétráá: elírtam a nevét...szal ILDINKO! Very HappyVery HappyVery Happy
bóbita: B1c0 hol van?
bóbita: Hallgattok LeeJu?
pétráá: megvalósító ő maga, ILDINKOI!!!!!!!!
pétráá: Köszönjük a dícséret! Én csak a félig kreatív vok, a szakértő és
Tyger: nem mondod hogy fent vagy?
Tyger: szeva chris
bóbita: sziasztok! Nem is köszöntem...tahó vagyok, bocsSmile
LeeJu: Szeva Bóbi
ildinko: helyes!!! Very Happy
Tyger: F.:Tudom;)
bóbita: mi is titeket, nagyon jó a blogotok
pétráá: helyes, bóbita! Very Happy jajj, olyan jó volt lenn...átkos szigrolat!!!! Razz
Tyger: Future: Ildinko ami késik nem múlik
bóbita: Botond tud, Krisztiánt meg szeretem, úgyhogy...nekem meg megy magától..Smile
ildinko: csak egy kicst...
ildinko: irigyellek titeket Smile Very Happy
bóbita: a stúdióban mi is nyomjuk
ildinko: jajj, én most is nagyon táncolnék, mint mindig...
pétráá: mindj fenn lesznek a képek is! Very Happy
pétráá: a blogunk
ildinko: bizony!!!
pétráá: Mert most ez a fő törekvésünkVery Happy mindegyik műsor képileg is megjelenítve! Very Happy
pétráá: ma már viszont láthatnátok magatok a blgon.
pétráá: Szóvaszólva..itt a lehetőség: lemennék képet csinálni rólatok, és akkor
pétráá: No, felkeltem! Very Happy
ildinko: viszont le szándékozik menni hozzátok, ha jól tudom Very Happy
ildinko: fél óra, és felkel... de aztán tanulni kell szigorlatra Sad
ildinko: alszik...
Tyger: pétráá merre van?
ildinko: nagyon helyes!!!! Smile
Tyger: akkor majd meghallgathatod Razz
Tyger: de mostantól felvesszük majd a műsorokat és
ildinko: nem Sad
Tyger: az nem jóóó
Tyger: ohhhhhh Sad
ildinko: akkor ma még hallgatlak titeket Smile jövő háte meg csak fél órát Sad
Tyger: jövő héttől leszünk 2-től 4ig
ildinko: akkor most hogy van a műsorrend???
ildinko: no, mégis most???
Tyger: ON AIR
Tyger: SZIJJASZTOK
ildinko: uhh, télleg kettőtől négyig van kísérlet??? Sad
pétráá: no, fél óra szundi, aztán tanuló....
ildinko: kvízjáték hint 3.
pétráá: Very Happy
pétráá: ugye, lesz ma kísérlet?
pétráá: a koncentráció javítása is...Very Happy
pétráá: remélem, nem az összes serkentő hatása a tanulóban tör rám...Very Happy egyelőre elég
pétráá: amúgy mától egészségesebb dopping..vettem ginseng teát...Very Happy
pétráá: jajj, annyira szép idő van!!! süt a napcsi..Very Happy
pétráá: megígérem!!! Very Happy
pétráá: én szeressem...és szeressem megosztani másokkal is...Very Happy hihi...de többet nem,
ildinko: uhh ,reklámozva vagyok...
pétráá: jajj, mennyi mindent akarok én elolvasni, ha már túl leszek a szigón..:d
pétráá: ildinkom blogja, 11 perc
ildinko: a fórummal nem stimmel valami: nem látszanak a témakörök!
ildinko: tanulj.tanulj! nagyon helyes! közel a Fényhez könnyebben megy minden...
ildinko: pétráá!!! Very Happy Very Happy Very Happy jóreggelt!!! Smile
pétráá: nem is olyan szörnyű az egész...Very Happy Így ki lehet bírni, merthogy CSODANAP! Very Happy
pétráá: mivel délutánként mindg van, aki beinteget, vagy virágokkal bábozik, már messze
pétráá: szóval én már megyek is..fénymásolatokért el...aztán tanuló...De
pétráá: ha csak a könyveid vannak a tanulóban" - idézve egy fényes embertől...Very Happy
pétráá: De hát ugye, "nem csoda, hogy így meg fogsz bukni,
pétráá: Szép reggelt! Very Happy Süt a nap, hihi...Very Happy Szorgalmas pétráá viszont fáradt...Surprised
ildinko: Szép álmokat mindenkinek! holnap délután Kísérlet Very Happy, este ZavaRock Very Happy

Nincsenek megjegyzések: