2006. december 21., csütörtök

Karácsonyulunk...2.0 :)

A dísz a karácsonyfánkon.
Igazi, hand made üstökös csóvával.... :)

Gica: szép almokat! Very Happy
Gica: tiszta és normális és esztétikus... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: ohh... köfi Very HappyVery HappyVery Happy már szép fehér! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: okzsokVery Happy És a lábodnak pirosmenteset!! Very Happy
Gica: Detto!
pétráá: No, jó éjt! Szép karácsonyt, ha addig nem... Very Happy
pétráá: várom már!!! Very Happy
pétráá: Milyen régen voltam otthon...nov.18, a névnapján...de most karácsony!!! jajj, de
pétráá: alvás, és hnap haza...édesanyázni,....jajj, hogy megölelgetem!! Smile
pétráá: No, én mászok alunni...ha nem, hát nem..
pétráá: sztem biztos....Very Happy korr-korr...Very Happy hihi Very Happy
Gica: köszöni szépen... Very HappyVery Happy
Gica: korr-korr...
Gica: hajaj... vajon ezt ő a gyomromban is hallotta?
pétráá: És ez Gica Narancsemberkéjének is szólt ám!!!
pétráá: Szóval köszönöm, h vagytok nekem....!!!Viszlát dec.27-ig,legalábbis asszem...Very Happy
pétráá: akkor is, ha vkinek terhes..akkor is...mert bennem végre bennem van!!
pétráá: BOLDOG KARÁCSONYT!!!!
pétráá: No, akkor, h legyen vmi humánus is:
Gica: wá, Gica! ehe.. ehe... már megint tiszta brutális vagy! Very Happy
Gica: aztán eljátszom hannibált és kieszem az agyvelejét...
Gica: na de most belenézek a fejébe! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: tartalmas gondolatai lehetnek...
Gica: olyan bambán üveges a tekintete...
Gica: jaja... jól néz ki a fejéből!
pétráá: de jól nézhetnke ki!! Narancsemberke,...Very Happy
pétráá: hátja..a tárgyak nem annyira, mint az emberek...de jobb híján.....
Gica: és ez egész jó érzés! hihi... Very Happy
Gica: ahogy bámul rám, sokkal szánalmasabb, mint én...
Gica: de azért kedvelem...
Gica: na, azért ölelgetni nem akarom, annyira nem szimpi...
Gica: Very Happy
Gica: némi hurkapálcikából emberkét magam mellé...
Gica: hihi... én meg most csináltam két különböző méretű narancsból és...
pétráá: A bőség zavara, óójee.... Razz
pétráá: hihi, akkor már ketten vagyunk...nekem itt van az üres palack, meg a mókus...
Gica: Hm... nekem is! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: jajj, ölelgethetnékem van!!!! Very HappyVery Happy
Gica: Petra Cica! Neked is! sok-sok boldogat...
pétráá: Meg a két csöppet, Atillát, a szerelmem...és Csengét...
pétráá: jajj, meg látom tesómék is, ha minden igaz..
pétráá: De azért várom..karácsonyfa...Very Happy
pétráá: Sad
pétráá: Jajj, Gica! hát Boldog Karácsonyt!!Mert én hnap megyek haza...
pétráá: hihi..Very Happy édes sztem inkább!!
Gica: na ez azért már beteges... Smile
Gica: hűűű... egyszerre két lejátszóval hallgatom a rádiót... profi... Very Happy
Gica: köfi pétráá, még egyszer! Very Happy
Gica: dok! ne szivasson má' a fórummal! miért akarja erősíteni a középső ujjam izmait?
Gica: hihi... face majdnem elhányta magát a lábam láttán... ;)
Gica: a kedvenc borom...
pétráá: Nagyon tetszika blogod, itt is mondom...Very Happy Az a piros fösték, nem semmiVery Happy
pétráá: jajj,. Gica!! Naná, hogy szeressem!!! Very Happy Bor...Very Happy
Gica: Neked is ildinko! sok-sok puszi... és köfi a kommentet! ;)
ildinko: szép álmokat mindenkinek!!!! Smile
Gica: végre valaki, aki szereti a szekszárdit! Very Happy
pétráá: palack.. Very Happy öö..megfoghatom?! ...hihi.... Very Happy
ildinko: palack! Very Happy
pétráá: ildinko, palack? Very Happy
dokk: inger
pétráá: uh..Very Happy én csak szekszárdi...Very Happy jujj...Very Happy
drazsé: fahrenheit az nagyon nagy!!!
ildinko: megfogja... bár most műanyagban kaptunk két liter házit Very Happy
pétráá: ildinko...anyukád jó fej! Very Happy Csak fogja meg a palackot.. Very Happy
Csucsu: Smile
drazsé: Szia Csucsu! Végre elkaptam a műsort...-csop.társad-
csaszi: Petének üzenem, hogy kifőztem a szilvátSmile
pétráá: szia KATA!!!!! Very HappyVery Happy
ildinko: jajj, Kataaaa!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: natessék..Very Happy ezért szeretlek, mert most is igazad van! Very Happy
ildinko: egyébként meg igaz Very Happy
ildinko: no, mindegy, én is mindig dög vagyok veled, megérdemeltem Very Happy
ildinko: vagyis titkoltam volna... most már mindegy Very Happy
ildinko: pétrááááá!!!! én ezt titkolom!!!
pétráá: "jajj, csucsúúúúúú Very Happy egyszerűen imádom a hangját! Very Happy"
pétráá: idézem ildinkot:
ildinko: így már sokkal jobb Very Happy
pétráá: jajj, ez a szintCD...Very Happy haladok a gyorstalpalón...Very Happy
pétráá: már van, he! Very Happy
ildinko: adhatnátok neki valamit, azon él - így meg éhen hal... Very Happy
pétráá: nálam is...sztem dj randomnak nincsen mit játszani...
ildinko: de most miért van csönd? vagy csak nálam?
Pécsi Egyetemi Rádió: persze
pétráá: Very Happy
pétráá: ildinko, lesz műsor, nyugi...Very Happy látod?!
Pécsi Egyetemi Rádió: 20:00 ZavaROCK
Future: már csak Áldott karácsonyi ünnepeket kívánunk mindenkinek
Future: zárja a mikrofonokat a kísérlet beszélgettünk a víusbankról, magyarosrszág helyz
pétráá: Pussz!
pétráá: Egyész stábilag, mindenileg! Én most kicsit alszom...Very Happy
Future: mi is őt
Future: thx
pétráá: Kísérletnek Boldog Karácsonyt! Very Happy
pétráá: Majd, ha hazaérVery Happy
pétráá: ildinko csókoltatja és öleli az egész stábot!!!! Itt is kiírom, hogy lássa! Very Happy
pétráá: Jajj, a nesze nem neked szólt Very Happy Csak közben kérted a linket... Very Happy
pétráá: nesze a blog
Future: linketSmile
pétráá: hihi, a blogunk...Very Happy megy ám fel rá a fal!
Future: pussz
Kincsi: Bocs Skacok mennem kell dokihoz!!!Pedig maradtam volna még...
Future: szia
Future: majd llegközelebb
Kati: na sziasztok!!!!
Kati: kárrr!!!
Future: egyébként Kincsi a nővérem
Future: de Édesapám nem ér rá mindigSmile
Kati: na boldog karácsonyt!még neked is Krissz
Future: igen oylat akarunk csinálni mindig
Kincsi: Kati azért jó lenne ha a saját neved használnád ha írsz és nem enyémet
Kati: Na az tetszett!!!
Kati: Múltkor hallottam a vallásról egy beszélgetést
Future: javítunk rajta
Future: köszönjük a véleményt
Kati: mivel ez egy hozzászólás fal....nem?
Kati: Szal szerintem úgy is lehet vmit szeretni hogy segítek véleménnyel...
Future: lehet nem ma
Future: de az építő beszélgetés lesz
Kati: a Kincsi:én voltam..:S
Future: sajnos mindanyian kinyúltunk ahétre ezért most nem találtunk vendéget
Kincsi: ha nem tudsz írni nem a rádióhallgatást javaslom!!!
Kincsi: Kati,ha szereted akkor jobban mutasd ki...Very Happy
Kati: de mint mindenki én is szeretnék mondjuk értelmes beszélgetéseket hallani!!!
Kati: szeretem ezt a rádiót hallgatni..
Kati: én meg Pote egyetemi hallgató
Future: a kísérlet mindig is nagy részt rögtönzésből állt
Future: minket bántani?
Future: pmmf településmérnök egyetemi hallgató
Kincsi: Kati,szerintem ezzel csak bándod őket és ez nem épít!!!
Future: én Botond vagoyk
Future: Kati mesélnél vmit magadról?
Kati: Mér Te KI VAGY?
Kati: Te meg csak rajongjál ha akarsz4
Kati: Kedves Kincsi!az üzenetem ÉPÍTŐ jellegű
Future: nincs mit
pétráá: ja, a ? helyett ! akart lenniVery Happy
pétráá: ez így van, nem muszáj hallgatni, el lehet menni! ?Very Happy
Kati: te legalább tudsz mondani egy értelemes mondatot!
Kati: Krissz a király!!!
Kincsi: Szerintem ha vkinek nem tetszik akkor kapcsold kiVery Happy
pétráá: És mégegyszer köszönöm a múltheti tanulós beköszönést!!!! Very Happy
pétráá: Szia Botond! Very Happy Meg szia mindenki: Csenge, Jucus, Krisztián és Zsolti! Very Happy
Kati: jobban jársz
Kincsi: Kati,na te meg ki vagy???
Kati: Krisztián inkább csak Te beszélj
Kati: ÁÁ
Future: kincsi ez egy random műsor
Kati: ne már!ez egy rádió műsor?
Kati: szerintem NAGYON GÁZOK vagytok!
Kincsi: Csak én vagyok a rajongótábor???
Future: mert a krisztián kitúrSmile
Kincsi: Boti alig lehet hallani
Kincsi: CSenge nyomjatok jó mézeskalács recepteket
Kincsi: NEM!!!AZ ENYÉMREEEE
Kincsi: Krisztiáőn ne utálddddd az ünnepeketVery Happy
Future: Smile
Kincsi: Rendezzetek gyűjtést a sanyarú sorsú felső oktatásban tanulók részére
Future: nah hallgatok megmondják hogy miről szóljon a random műsor
Future: szia pétráá
Future: jaja
pétráá: Very Happy
pétráá: halihóó! Very Happy most értem haza, pedig siettem ám!
Kincsi: Wááááááá ez szörnyű volt gyerekek!Ne énekeljetek!!Smile
Kincsi: Boti itt a Te témád!!Dragon Ball
Kincsi: mármint a szövegem
Kincsi: Nagyon megleptetek a telefonnal,legközelebb szóljatok előreVery Happyés előtte leírom
Kincsi: Krisztián a combodat mi???Very Happy
Whisper: ybk.tlof.hu
Whisper: sziasztok ismét itt a Kísérlet
ildinko: pussz, este jövök Very Happy
ildinko: jó kísérletezést annak, aki hallgatja! tegyétek helyettem is! Very Happy
ildinko: no, én rohatam!
pétráá: Szóval tessen mindenki nézni a blogunkat!
pétráá: Képek a tennapról...fagyönggyel, karácsonyfával...és KÖSZÖNETTEL!!!!
pétráá: szintkarácsony
pétráá: hihi Very Happy
pétráá: de msjd 28tól én is...újra..:d
pétráá: Viszont! Kicsit fura, hogy nem kell a tanulóba mennem...szegény kintiek...Confused
ildinko: Jóreggelt! szép napot! Fényeset! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: