2006. december 20., szerda

Pétráá szigorlatozik, szintkarácsony...


A fagyöngy, amit alatt hiába álltam... (igaz, nem is a porta előtt volt kinn, csak a szinten, de...)




A KARÁCSONYFA
ildinko: szép álmokat!
ildinko: mi? és mi mindent? no mindegy, én alszok...
swjt: mindent visszadob
pétráá: Puszi!!!!!
pétráá: No, nagyon szép álmokat!!! Very Happy És karácsony jön..Very Happy
pétráá: Ezen tuti, csak vmi figyelemfelkeltő tárgyat...Very Happy
pétráá: kovacs_tamas_doki@yahoo.com
pétráá: El lehet
ortó: ??
ortó: mint ez-->kovacs.tamas@emedia.hu
ortó: sziasztok, nem működik a Kovács Tamás mélcíme...El lehet őt érni más mélcímen is
pétráá: hanp meg jön neves szobatársa....Very Happy
pétráá: behát...D: Endrétől is elköszöntem, újfent, hogy boldi karit!! Very Happy
ildinko: te kerge, aki még ráadásul be is van csípve Very Happy
pétráá: amúyg meg, tenk jú a szintnek!! hnap blogon a képek!!!

Under the misletoe


pétráá: nem több..
pétráá: ennyi...
pétráá: íííz. júúúúúúúúúúúúúúúú
pétráá: all i want for christmas....
pétráá: ja sam ti najbolje od svega, de egyébként is:
pétráá: különben is...
pétráá: akkor is...mindenképpen,....
pétráá: és
pétráá: Itt leszel Pécs, pétráá meg péráá
pétráá: jujj... Sad de ne aggódj, ildinkom!!
tilos: hallgassatok periszkóp rádiót
ildinko: csak úgy eszembe jutott... már csak 13 nap a műtétig, és utána biztos tilos lesz
ildinko: táncolni akarooook!!!!
pétráá: mindegy..Very Happy
pétráá: jujj. dede most nagyon nagyon őszinte vagyok, vagy lennék...hm,...
pétráá: úújajjj...berúgtam, vagy mi...Very Happy Norbííííííííííííííííí... a forralt borod!! Very Happy
pétráá: fagyöngy...még hnap is itt lesz a szinten....hm...
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: uh...forralt bor...uh...
pétráá: csak Norbival van képem a fagyöngy alatt...ejnye....

Norbival a fagyöngy alatt...:D
(Az igazi mással lett volna...)

pétráá: Nem raboltak el...bárcsak...de nem,...
ildinko: megvan... huhh... hűdemegijedtem Very Happy
ildinko: pértáát elrabolták!!! segítség!!! eltűnt!!!
ildinko: jóéjt Claudy! és a fel-a-fejjel-HUG! Very Happy
ildinko: nincs karácsonyi dc-m Sad
ildinko: bezzeg én már nem lakok a szinten... kutyafáját... Very Happy
claudy: akkor további jó kergülést nektek!Very Happy joccakát nektek! Very Happypápá
pétráá: ez csak úgy OFFként az off-falraVery Happy
pétráá: hihi, a Fény karácsonykor kiélheti magát...Very Happy fényár...Very Happy
pétráá: mármint a szintkarácsonról!
pétráá: hnap kerülnek fel képek a blogra róla!!!
pétráá: És úgy összességeében mindenkit!!!
pétráá: jujj, de szeretem a szintem...Very Happy
A SZINTEM
(Csak sajnos nem állt ide mindenki a magból...:D) Balól jobbra: Lenci, Editke, Klári, Réka, Nándi és Norbi


pétráá: karácsonyi dalokVery Happy
pétráá: cd-t
claudy: mit kaptál?mit kaptál? Very Happy
pétráá: jajj, olyan édes emberek között lakom....szeretem őket!!!
pétráá: sírok....Very Happy
pétráá: a szintjézuska hozott NEKEM is ajándékot!!!!! jujj...
claudy: hallgatnám, ha hazaérnék...de sajna nem tok...Sad
ildinko: ma velük álmodtam Very Happy egy botanikus kertben barangoltunk Very Happy
ildinko: holnap tudod hallgatni a kísérletet?
ildinko: boszi-fm@index.hu
fény: boszi-fm@index.hu
claudy: Smile
claudy: mi a rédijónak az msn címe?
pétráá: itt is van fagyöngy...Very Happy Kláriéknál...
claudy: nekem volna tippem, hogy pétráán kívül kivel kéne ezt eljáccaniVery Happy
claudy: ma volt fagyöngy a suliban és pont ezzel szórakoztunk Very Happy
ildinko: hátha végre...
pétráá: boldog, boldogtalant. Állítólag engem tesznek ki a fagyöngy alá...hogy hátha...
pétráá: jajj, rámfér... ma nagyon HUGhiányom van...Kell!! Very HappyVery Happy De ölelgetek
claudy: köszike Very Happy neked is nagy nagy HUG!! Very Happy
pétráá: HUG, just for claudy!!!
pétráá: jajj...akkor hát..szóval ha faszinál is rosszabb, akkor HUG!!!!!!!
pétráá: rajtuk és magadon, úgy sokkal könnyebb!! Very HappyVery Happy
pétráá: ááá...nem éri meg kiakadni...nagyon máshogy műúködnek, mint mi...Very Happy Nevess
claudy: annál is rosszabb...de mind1
pétráá: uh....faszi?
statik: üdv PepperOOni!
claudy: inkább más...vmi sokakkal rosszab...
pétráá: Meg a vakolat lol lol lol
pétráá: lyuk, tudod...Very Happy ami nőnek is van, és fának isVery Happy
pétráá: jajj, remélem, nyáron Kirszu jön érte...megen bandázni, az lenne a jóóó!!
pétráá: Szia Claudy! Vmi rosszra a suliból, vagy téves találat?
pétráá: riszató vok mostanság, asszem...vagy mi... Sad
pétráá: ja, télleg, ildinko..ott laknak...ha még nem menekültek el előlem... Sad
ildinko: most sem a tieitek, csak nálatok laknak... Very Happy
claudy: szijóka Pétráá!!Pontosan mire gondoltál a csak nem..re?
pétráá: pincénkben eddig még minden kibírta! Very Happy Bár népeink még nem voltak.. Very Happy
pétráá: Krifu népei tuti jól vannak, bár már egy hónapja nem voltam otthon, de a
pétráá: claudy...csak nem??
ildinko: Sad jajj, az nem jó!!!
claudy: de azért még megvagyok
claudy: hát vagyogatok...meg egy kicsit naon padlón...Sad
ildinko: remélem, hallgatod a rédiót épp Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: és veled mi újság?
ildinko: ráadásul borosteáztunk anyával, és kicsit kóválygok Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: ma sem fogok sokat aludni...
ildinko: csak a szokásos: megint utolsó pillanatban állok neki az óravázlatnak...
claudy: mi újság mostanában veled?rég beszéltünk már
ildinko: szia Claudy Smile
claudy: szijóka Ildinko!
ildinko: hallelúja Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: messziről imádnak téged Very Happy
ildinko: Krifu! Very Happy a népeid biztos karácsonyoznak pétrááéknál a pincében Very Happy
LAcee: hallgatok Razz
Kalózsáv: kalózsáv a rádióban, most!!!
ildinko: a Frici ma fogott egy madarat Very Happy mégsem olyan öreg talán... Smile
pétráá: Mindegy, de MA SZINTKARÁCSONY! Very Happy
pétráá: no, tessék..még a falat is széthúztam...
pétráá: elegem van az állatokból...ma főleg kicsi a toleranciaszintem....áááááááá....
ildinko: ha nincs műsor nem sokan hallgatják, ez tény...
ildinko: bár jelen pill-ban épp csak én...
ildinko: nem csak én vagyok hallgató!!!
pétráá: profi!! CSAK neked, a HALLGATÓNAK!!! Very Happy
pétráá: Neked?! Sztem mindig jó lesz! És mire a kórházból kijössz, már pikkapakk lesz,
ildinko: Very Happy csak aztán jó tematikákat adjon, mikor hallgatom
pétráá: Hogy megtanulja, mit is rejt a tematikus szó... Very Happy
pétráá: hát ilyen az élet...de ha jól hallottam, nem rúgják ki, csak továbbképzésre megy
pétráá: Crying
pétráá: akik szerelmesek voltak bele...
pétráá: ja, most már csak a felmondási idejét tölti... Sad Pedig azért voltak
ildinko: szegény, már nem sokáig marad.. ki van rúgva Sad
: ő akart ott maradni...
pétráá: mert ti ott hagytátok Randomot abban a mappában Very HappyVery Happy
: éss még mindig ZMT zenék a rádióban...!!Smile
pétráá: majdcsa 28tól. Ma ivás...többnyireVery Happy
pétráá: A többi meg ajd januárban...addig újra tanulóVery Happy
pétráá: jujj, de álmos vagyok! De legalább az írásbelijeim megvannak
pétráá: uh..Very Happy az, de megérdemlik!
ildinko: ez már a rédiófüggés kóros megnyilvánulása Very Happy
ildinko: jajj, most jut eszembe: a Kísérletes műsorvezetőkkel álmodtam Very Happy
pétráá: pfuj, a számító perszóna pétráá....pfujjj! Very HappyVery Happy
pétráá: Hátha, még a lábaim hatnak Tamásra, más néven Seregi mesterre! Very Happy
pétráá: annyira durvák (1,5 óra alvás, 5 energia ital...Very Happy), de szoknyában megyek.
pétráá: Forevör szigorlat...óje...Very Happy Háát, szemem szépségéért ma nem fognak átengedni,

Nincsenek megjegyzések: