2006. december 19., kedd

Karácsonyulunk...


Magyal*

(* = azt hittem, ez is fagyöngy, mert a gúgli ezt is kiköpte a fagyöngy szóra. De ildinko felhomályosított, a magyal nem fagyöngy...:D De meggyőzött, hogy hagyjuk fenn ezt a képet, mert sokkal szebb, mint a csókos élősködő (mert a fagyöngy az:D) Szóval pétráá kerge... :D Megen! ÉLMÉNY ez is! )

pétráá: Mindegy, örülök annak, hogy ITT volt, hogy velem volt!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: de ráébredtem, tennap hazavitték....Crying
pétráá: Jajj, olyan rossz, hogy Andor nincsen itt...Ki akartam vinni Lencihez táncolni
ildinko: ma is szeretem Dj Randomot Very Happy
pétráá: esztétikáról szól... Very Happy Mégsem állhatok oda jáccósban... Very Happy
pétráá: De hát akkor kicsit fel kell tunningolnom magam, mert a vizsgaidőszak nem az
pétráá: ja, lehet Réka kerít?! Very HappyVery Happy
ildinko: vagy esetleg valaki ott is maradna, és senki más nem férne hozzád... Very Happy
ildinko: aki nem szeret, az nem - így aztán kiderülne rögtön Very Happy
ildinko: akkor kiderülne... mindenki sorban állna Very Happy
pétráá: Mindezt a porta előtt... Very Happy Biztos, hogy szeret a szint?! Very HappyVery Happy

No, hát under the misletoe... :D
Valahogy így fogok a porta előtt állni...
És várni...

pétráá
: engem pedig aláállít, és én fogom csókolgatni a népeket! Very Happy
pétráá: Amúgy meg Réka közölte, elmegy fagyöngyöt venni
pétráá: Csak azért is!! A régi, tök jó számokat...rocking around, meg az i deraming of..
pétráá: szép napot!! Ma Lencivel karácsonyi zenét hallgattunk, és tancoltunk a folyosón!

Nincsenek megjegyzések: