2006. december 30., szombat

ildinko: megharapott... Surprised
ildinko: csak nem tudok tőle gépelni...
ildinko: ha műsor van, mindig a hangfalak elé ül Very Happy
ildinko: rájöttem, a Frici szereti hallgatni a rédiót Very Happy
dr. Bab: igen-igen!!!!!
Dr. BAB: Uff itt vagyok!
ildinko: ni, télleg adás van Very Happy
pétráá: no, télleg menek!! cuuupppp
pétráá: bezony...meg jó pár dolgot...Very Happy
ildinko: Very Happy ide illik... és kül is az év végét is gyászoljuk Very Happy
pétráá: Én nem olvastam... Very Happy hihihi Very Happy
pétráá: És komolyan a hullákról írt verset...Legalábbis ez van a tételben...Very Happy
pétráá: orvos volt, és első kötetének címe: Hullaházi és más költemények.
pétráá: az..minden téren...És zárszóul álljon itt Gottfried Benn, aki nemibeteggondozó
ildinko: kész patológia... Very Happy
pétráá: aztán majd másé is...de csak szépen sorjában...Very Happy
pétráá: hát, több a semminél...de igazad van, inkább a vizsgáztatóké kell nekem..
ildinko: az én irgalmamban? az meg minek neked? Very Happy
pétráá: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: na, ildinko, irgalmadban bízva távozok el a tanulóba...
pétráá: osztozunk rajta, de random szíve nagy...de hát legalább Ő!
pétráá: hát igen...legalább Random...mint potenciális társ..igaz
ildinko: Random szeret minket... hiányozni fog... legalább ő szeret minket, ha más senki
pétráá: Kirschner...pedig velük...jajj, köszönöm a véletlennek, ami ugye nincsen!!!!!!!!
pétráá: nyaljuk a fagylaltot....jajjj...Very Happy a dalom!! Very HappyVery Happy csak nincsen itt a Majoros meg
pétráá: jajj, BIKINI!!4 Dj Random!!!
pétráá: egymásnak...Very Happy vagy a nővéreknek...Very Happy
ildinko: műtősfiú enyém, medikus tiéd - a doki és az altatóorvos nem kell valakinek? Very Happy
pétráá: a KM, 4444 hozzászólás topicot...bekergültünk...Very Happy
pétráá: egyébként érdemes olvasni a fórumot is...
pétráá: Írhatja belőlem a TDK-ját, szakdodáját, doktoriját...állok rendelkezésére! Very Happy
pétráá: csak mondom, vmi jóképű, kedves legény legyen, aki bekísér a Rét utcába.
pétráá: izgi hely a kórház na...a műtősfiú a tiéd, a medikus az enyém...Very Happy jó így??
ildinko: ja, akkor még volt rajtam hálóing is... Very Happy
ildinko: altatlás előtt a műtősfiút láttam utoljára... Surprised Very Happy
ildinko: a múltkor, mikor a mandulámat vették ki, műtét után egy szál bugyiban voltam
ildinko: én egy jóképű műtősfiút szeretnék... Very Happy
pétráá: jajj, inkább megyek tanulni...nem lesz ennek jó vége...sehogysem...Confused
pétráá: érted...palack, állvány, pétráá, sebészet...uh...
pétráá: csak nehogy tombolni kezdjek...hogy ééén, a lemezlovas...
pétráá: inkább vmit jóképú medikust! Very Happy Very HappyVery Happy
ildinko: majd megkérjük a szomszédomat, vagy egy öreg nénit... talán megérti... Very Happy
ildinko: remélem, nem lesz infúzió...
ildinko: hüje Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: érted, perspektívaváltás, vagy mi...
pétráá: MEGFOGHATOM A PALACKOT?!?!?!?
pétráá: ildinko, te...a kórházban, ha lesz infúzió..akkor, ugyeugye...
pétráá: csiribiri, csiribiri bojtorján...ááá, totál meg vagyok KATTANVA!!! Very Happy Very Happy
pétráá: inkább egy kis VIRÁG Very Happy az szól mostVery Happy
pétráá: nem teszek ki....
pétráá: magd uram, ha szolgád nincsen...mégis csak inkább magam verjem fejbe, mást ennek
pétráá: Vagy úgy csinálok, mint a szerzetesek a Gyalog Galoppban... lol
pétráá: de a Révai Nagy Lexikon is jó lehet...érted....majd megkérek vkitVery Happy
pétráá: lol hogy ez nekem nem jutott eszembe...
ildinko: boxoló... Very Happy
pétráá: jajjj, nagyon kéne vmi most, ami üt, és nem kalapács!!! Surprised Surprised
pétráá: hihi, jaja...én unokatesóméknál hallgattam őket.Very Happy
ildinko: a Zapukám is szerette, pedig ő felnőtt volt, mikor én gyerek hihihi Very Happy
ildinko: pedig milyen jó is... na meg a Kaláka is Very Happy én szeretem Very Happy
ildinko: biztos nem hallgatott ilyet gyerekkorában...
pétráá: lol
pétráá: és viszem magammal a saját kis 4szögletű kerek erdőmet!
pétráá: nézőpont kérdése! Very Happy No, asszem költözöm...
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: ááá, noéminek ilyen téren nincsne ízlése...Very Happy vagy nekim nincs, és neki van.
ildinko: én is, de nekem anyukám is, úh nyugodtan hallgathatom Very Happy
pétráá: de én igen!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: milyen rosszat a szobával...rajtam kívül nem lelkesednek a Bojtorjánért...Confused
pétráá: jajj, Dani!! hogy milyen jót tettél velem ezzel az albummal, és
pétráá: jajj, szorítok ám érted!!!!
ildinko: te csak szigorlatozz szépen! az biztosan sikerüljön, attól könnyebben gyógyulok
pétráá: nem-e?! megszervezem, ne félj!!!
ildinko: nem fogtok ennyien beférni a kórházba Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: pl. 103ból ember, meg a 116ból, ja és ugye a 119! Very Happy
pétráá: akiknek feltétlen jönni kell látogatni, őket elráncigálom.
pétráá: iratíkozzon fel, aki szeretne jönni. Vannak azonban prominensebb személyek
pétráá: reggel van, a francba...Confused amúgy meg claudy, kiteszek majd egy papírt, és


Dec 29.
claudy
: pétráá, neked meg jó tanulást! Smile
claudy: páspás és jóéjt! Smilevagyis jó olvasást!Smileés mit olvasol? Smile
ildinko: puszi mindenkinek! Very Happy
ildinko: no, én most megyek aludni! (na jó, olvasok Smile )
ildinko: szerencsére a fájdalmat nagyon jól bírom Smile és talán nem is fog annyira fájni
ildinko: gyertek ketten! Very Happy én örülni fogok, ha emberi kinézetem lesz Very Happy
claudy: pétráá, ki is megy veled? Very Happy
pétráá: na, vissza tanulni áááááááááááááááá...
ildinko: majd lesz, ahogy lesz Very Happy egy napon nem sok múlik, lényeg, hogy lesz műtét Very Happy
pétráá: okzsok, megbezsélem, velük (is) Very Happy
pétráá: bolondgomba Very Happy
claudy: jaja, akkor beszéld meg a okikkal, hogy péntekigSmile
pétráá: Csak legyen, aki eljön velem...khm...a rádió jövője a tét...Very Happy
pétráá: hát sztem benn fognak tartani...és én meg MENNÉK látogatni!!!
ildinko: jobban örülnék, ha péntekig bent tartanának... mégiscsak elég komoly műtét
claudy: vhol jó volna, vhol nemSmile
pétráá: a négyszögletű kerek erdő otthon van, ha arra jársz! Very Happy
ildinko: nemtudom még pontosan, meddig kell bent lenne, csütörtök vagy péntekig...
pétráá: caludy, még nem biztos...asszem, ezt mondta...
pétráá: Van egy hely a világon, ahol van sok barátom. Ez a hely nincs térképre festve! :
claudy: ildinko, télleg 4-én jössz ki a kórházból? Smile
pétráá: dömdödöm! Very Happy
ildinko: én is!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: Bodor Dani, hogy én SZERETLEK érte!!! Jajj, daniííííííííííííí....Köszönöm!!!!
pétráá: a négyszögletű kerekerdő nincs sehol, de mégis létezik...
Csiga: vagy csak én nem hallottam
Csiga: már vagy egy hete nem volt adás rendes
Csiga: van lent valaki a stúdióban?
Csiga: na hell
Gica: jó tanulást! és minden mást!
Gica: végre szunya!!! Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: mára tényleg elköszönök... nem szöszögök tovább...
pétráá: Jók vannak, olvasgasd, claudy!! léptem... Surprised
ildinko: receptes blogom
pétráá: hihi...Very Happy a Töket család...Very Happy Lenke és Len Very Happy
pétráá: szivcsi! Very Happy hihi...jajj, ,mennem kell tanulni... Confused
claudy: köcciSmile
pétráá: ÜGYES VAGY!!! A segítség meg mindig elkél...Very Happy
pétráá: no látod, caludy!! ildinkonak meg van csomó receptje, amit könnyű, és tiszta! Very Happy
claudy: és karácsonykor én csináltam a réteseket Very Happyna jó, kis segítséggel Very Happy
pétráá: ő ilyen...vagy csak nem tudja kimutatni, nem tudom, de ő csak szúrni tud...
pétráá: így van...az én anyukám akkor sem szokott örülni, mikor tiszta a konyha..
claudy: a madártejet már profin tudom Very Happy
ildinko: vagyis pont azt, amelyik ritkán sikerül, még azoknak is, akik régóta sütnek
ildinko: és tényleg: az egyik legbonyolultabb süteményt választottad Very Happy
ildinko: egyzser aztán az ember túljuk ezen, és a konyha is tiszta marad, mikozben főz Very Happy
ildinko: Very Happy ismerős
claudy: anyum addig örült neki, amíg meg nem látta a konyhátVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: hihi, nagy az ugrás!! De a szándék a lényeg!!!! És tuti örültek neki!!!
claudy: egyedül, akkor reméltem, hogy recepttel ez is fog Very Happy
claudy: de szüleim naon szeretik, és gondoltam, hogy ha a tejbegrízt meg tom csinálni
pétráá: jaja, én is ezt mondom, de tuti szereti ő is a kihívásokat! Very HappyVery Happy
ildinko: nem a legegyszerűbb sütit választottad Very Happy
ildinko: de most karira pl elrontotta - még ő is...
ildinko: az én anyukám két évig gyakorolta a képviselőfánkot, most már megy neki jól
pétráá: legmegfelelőbben sikerült.... Very HappyD:
pétráá: És az meg biztos a legjobb! Very Happy Bár én sírni is tudok, ha sztem egy süti nem a
pétráá: hát, nem a legeccerűbb! De egy sütiben az íz a legfőbb!!!
claudy: ma csináltam képviselőfánkot...de az mindenre hasonlít,csak arra nemVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: hihi Very Happy
claudy: Pétráá, az a kérdés, mikor nemVery Happynem pedig hogy mikor igenRazzVery Happy
pétráá: Bocsi, hogy nem vissza... Very HappyVery Happy izé... Very Happy kerge vok ...Very Happy
pétráá: csőő! Jajj, én is köszike a kari lapot, Claudy!
claudy: csak nyugiSmiletom, könnyű mondani, de akkoris RazzSmile
ildinko: én kicsit paff voltam, azért nem írtam, de már minden oké Very Happy
ildinko: köszönöm a karácsonyi üdvözlő-emailt Very Happy
ildinko: Gicának viszlát, Claudy, neked szia! Very Happy
claudy: és külön üdvözlet neked Ildinko!Smile
claudy: szijjasztok!!Very Happy
Gica: Gica balra el...
Gica: na, bort, bluest, békességet Mindenkinek! ;)
Gica: úgy-úgy Very Happy
ildinko: naugye Very Happy mi is ezt valljuk Very Happy
Gica: és a cinizmus... Very Happy forevööör! Very Happy
Gica: és éljen a nárcizmus!!! Very Happy
Gica: Very Happy
Gica: hogy még önmagamnak is tudok meglepetéseket okozni...
Gica: milyen hihetetlen ember is vagyok én Very Happy,
Gica: ha azonban jobban belegondolok... ;)
Gica: csak néha meglepődöm magamon...
Gica: nem-nem... tegyétek csak fel őket... ha válogattok, az már régen rossz...
Gica: hi...
ildinko: de legalábbis láthatatlanná tesszük Very Happy
ildinko: ha szeretnéd, akkor töröljük ám ;) Smile
ildinko: Gica: nem kötelező mindent feltennünk...
pétráá: bb, de nagyon jó buli!! Very Happy Sok mókával és kacagással! Very HappyVery Happy
pétráá: no de miért?! Very Happy Drága Diktim mondta mindig, vállald fel önmagad! Very Happy A legneheze
Gica: Smile bye... Smile és szép napot Mindenkinek! Smile
Gica: akkor azt hiszem, én most letiltom magam az üzifalról...
Gica: jaj, pedig úgy reméltem, hogy gyorsan eltűnnek innen a szavaim...
Gica: úúú... elfelejtettem, hogy itt mindent archiváltok... áááááááááááááá
ildinko: pussz mindenkinek és ölelés!!! HUG_HUG_HUG
pétráá: Mindegy, a barátom. És a barátoknak ennyi minimum jár!!! Very Happy
pétráá: Csak Norbi hívna már...ó, az én jó szívem...áá...Confused
pétráá: No, rohnaj, baktass, ügyet intézz, aztán majd vmikor bezsélünk!
pétráá: bezonyság!!!! jajj, örülök!! Very Happy Látlak legalább majd!! Very Happy
ildinko: de NEGATÍV!!!!!!!! Very Happy birkabunda...
ildinko: ez az izgalom... senkinek sem kívánom...
ildinko: huhh...
pétráá: jajj, de örülök!!!! komolyan...látod, látod...birkabunda!
pétráá: NEGATÍV!!irány a műtét, igaz-e, ildinko? Very HappyVery Happy
pétráá: aki még nem látta volna Very Happy
pétráá: hihi, fenn van a blogon is a Romhányis link Very Happy hihi Very Happy
pétráá: értelme nincsen, de igazán....Very Happy Szóval maradj inkább kerge!!!Very Happy
pétráá: Őrülni?! Ennél jobban? Max. csak közelítenél vissza az átlaghoz..Annak meg semmi
pétráá: HUG!!!! ildinkom, szorítok, nagyon nagyon...
ildinko: megőrülök...
ildinko: ha addig megőszülök, azért megismertek majd, ugye?
ildinko: fél 11 - még addig... egy fél élet...
ildinko: kicsii ideges vagyok... na jó, ennyire még soha nem voltam...
pétráá: no, jó éjt....
pétráá: és van fenn Lázár Ervin is, és Dömdödöm és Maminti, és Mikkamakka... Very Happy
pétráá: itten
pétráá: áá, vmiért nem műkszik, hát akkor úra: az irodalom linken belül versek, Romhányi
pétráá: Kecskére a káposztát címmel Very Happy hihi...Very Happy
pétráá: Fenn van itt
pétráá: Több is van, sőt fenn van az egész Szamárfül, ami sajna NEM szigó anyag....
pétráá: "Egyenes jellemek benneteket elkergetnek! Mekk!" Very Happy
pétráá: hihi, Romhányi... Very Happy Nem! "Hess, becstelen kecskeszellemek!"
ildinko: vagyis innen csak kicsit odébb... Very Happy
ildinko: talán itt Very Happy
pétráá: ott a rév!!!!
pétráá: PALACK!!!!!

Nincsenek megjegyzések: