2006. december 5., kedd

A Fényre várva, valamint Dj Randomba szerelmesen... iszonyat tanulás...

ildinko: Jó éjszakát mindenkinek és szép álmokat!!! Smile
ildinko: most már mindegy...
ildinko: tanulás helyett titeket hallgattalak, pedig megfogadtam, hogy tanulok...
ZMT: köszönjük,találkoznk jövőhétenSmile
Zita: ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Zita: Imádlak Tégla!!!!!!
ZMT: Ú!!!!!!-Pé szubjektív záró blokk
ZMT: még 15 percen keresztül
ZMT: MOST
ZMT: most
ZMT: zenei mentőÍÖv téglával és pével
ildinko: kivéve, ha szigorú leszel a válogatáson Very Happy
pétráá: bejut...mindenki...Very Happy
kiskutics: el is felejtettem hogy Kedd van
kiskutics: sssssssszevassssssssztok!!!!
ildinko: én már csak itt ijedezgetek...
ildinko: de... szerencsére Very Happy
ildinko: megint nem jó a szerver? Sad
PeTE: Vagy viw?
jimlemon: a statisztika nagyon jó fej
fény: de astatisztika szerint majdnem mindenki bejut
fény: annyira nem
jimlemon: sok jelentkező van már? (csak a para miattSmile
ÉN: http://download.yousendit.com/BA85AA186B7F5376
fény: tudom
jimlemon: jelentkeztem a meghallgatásra
jimlemon: annál is inkább!!!
viw: jöttem
fény: valami hasonló jöhet itt nálunk is
jimlemon: zuppa
fény: a múltkor elcsíptem a műsorod a periszkópon
fény: halló jim
msn: boszi-fm@index.hu
jimlemon: át kell küldeni nekem ezt a számot!
jimlemon: mi az msn címetek?
talán: 9 db ( http://193.6.243.150:8000/index.html )
jimlemon: hány netes hallgató van épp?
pétráá: nem kell...Very Happy
ildinko: szokásos... én nem tudom megszokni... mindig úúúgy megijedek...
fény: csak a szokásos
ildinko: huhh, zene... kezdtem megijedni...
ildinko: remélem, nincs nagy gond...
fény: 10 perc adásszünet
fény: kis gáz van az adásgéppel
fény: hírek
pétráá: ildinkom, jó a blogunk...Very Happy De mi más lenne?! Very Happy Te profi vagy! Very HappyVery Happy
pétráá: kávémérgezsét kaptam...Very Happy
boci: pete fainos
Egyetemi Rádio: Kösz Pete
mihhh: addd
Egyetemi Rádio: Évi..jó lenne ha abbahagynád a hulyeségeid!!!!!!!!!
PeTe: Évi: gondolom a baracsi. Egy másik oldalon fejtsd ki mekkora paraszt vagy.
MI: nyalom-falom
Egyetemi Rádio: Évi..aki mindenkit oszt ..pofátlanul
Évi: Pete nyald ki
G: G spot
PeTE: Még én....
boci: izgulunk
G: Addig nem tudunk várni...
PeTE: A következő műsorotok-nál, ban elárulom.
PeTE: Ejnye Évi
boci: ki vagy pete?
G: Nem tudom, de engem is érdekelneSmile
évi baracsból: tramplik!
fax: mi a tök az a barac?
PeTE: ok
G: egyé baracotSmile
PeTE: Majd elkérem Vivitől
gabika: egyé baracot
gabik: bekaphatod
Pécsi Egyetemi Rádió: hol laksz pete
G: Gabi ez fantsztikus volt!Smile
PeTE: Jók voltatok. Sziasztok...
PeTE: Már várom a köv. műsorotokat
boci: pete egy póló üti a markod és nyomj valami mail-t
szijó: pá
PeTE: Áhhhh
boci: pukishow
PeTE: Mit nyertem???
Viv: Ez volt a puki!
na mindegy: na mindegy
boci: vivi! ez nem is lehet! mondjuk sztem halk volt
Boci: Bocsi
szinte: mindent
Viv: Boci fingott a stúdióban!
de mit?: vajh mit tudsz?
én se: én igen
nem tudom: nem tudom
fehersrac: mi micsoda?
boci: most akkor micsoda?
fehersrac: meg kell várni amíg lészem melegvíz
fehersrac: mikó?
barmo: persze, de gyere, mer csinálok forraltbort!!
boci: az elérhetőséget dok
Pécsi Egyetemi Rádió: üdv blanka
fehersrac: barmo: este ?
Pécsi Egyetemi Rádió: mit adtam meg?
ehh: bizony a vége fáj...
boci: mér?
barmo: de hiába...
dilettáns: köf
barmo: itt vagyok végre
Pécsi Egyetemi Rádió: mr mad?
boci: dok megadtadVery Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: balra fent
boci: hallgasd online/64 kbps
Pécsi Egyetemi Rádió: hallgasd online menüpont
boci: aktívság
dilettáns: és azt, hogy lehet befogni, vagy mi?
Pécsi Egyetemi Rádió: ha akad, a 64 kbps sávon is megy már az adás jepííííííí
énis: 4en
PeTE: Kim Ki-duk filmek?
én tudom: mexikói felállás hö?
boci: tudjukVery Happy
PeTE: Köszi! Yeeeehhhh
lajos: nem is írtam :S
PeTE: IP cím alapján nehéz lesz.
PeTE: Kik voltak a zenei előadók a filmben?
PeTE: Az utolsó adás
boci: cím?
boci: játék: altman utolsó filmje?
PeTE: Meryl Streep, Kevin Kline, Garrison Keillor, Woody Harrelson, T. L. Jones, stb
boci: -z t
PeTE: Az utolsó adás
boci: nagyon szeretjük kitano-z
Cool: Halott menyasszony
PeTE: A Bábok című nektek mennyire tetszett?
persze persze: nem is tudtátok Razz
PeTE: Üdv Bábok!
szijaboci: szia boci
boci: szervusztok kispajtások. rendesedik a zene
rock4evah: végre normális zene
Éva: Semmit: Vivi, akkor ajánld magad!
hali: sziasztokhogyvagytok
gabika: shortcut, mindjárt kezdzdünk
cSaBi: hello ShortCut!
VBK: Smile
VBK: Köszönjük h hallgattatok minket!
VBK: Sziasztok!
PeTe: Nyomassátok csajok!
pernahajder: hógolyozzzzzzzunk
VBK: De maradjatok itt jön a SHORTCUT!!
VBK: Lassan elköszönünk!
VBK: Szia ivory ki is vagy?
alieno: csáááá arcok, sok sikert a vizsgákhoz!!!!
Bandi: most már megy
doki: amúgy működik a honlapról is
doki: a 8000 előtt
doki: kettőspont van
VBK: Próbáld újra!
Bandi: na még1x resolving hostname hiabüznet van.. nem enged be.. na mjad akkor 5 után
Bandi: resolving hostane
ivory: ez jólesz még 0,5hn át
Bandi: köszi mindjárt ráto kapcsolódok
doki: 193.6.243.150.8000
VBK: Very Happy
VBK: Köszi Ildinko
ildinko: tessék az URL... csak 128 kbps-en van most adás...
ildinko: http://193.6.243.150:8000
Bandi: mi az ip címetek? nem megy az online hallgatás
pernahajder: azééééé
VBK: Nincs Hóó!Sad
pernahajder: hóóócsata, gyerekek, aztat csináljátok most
ildinko: már a vízihokisok, ha valakit véletlenül érdekelne Very Happy

Csak a reklám kedvéért... :)

ildinko: pécs ljubjanában 9.-dik, pest 4. és a lányok őőő.. utolsók lettek két hete Very Happy
ildinko: még mindig vizihoki
VBK: Nemsokára kezdünkVery Happy
VBK: Spíler!!
ildinko: én is tanulok mostmáraztán!!! Very Happy
ildinko: a blogunk ma - ha valakit érdekel
pétráá: na léptem, majd vmikor este re...Very Happy
ildinko: drága enyám... Very Happy
ildinko: hihi Very Happy télleg szar poén Very Happy
pétráá: idlinkom, lényom...enya...Very Happy
pétráá: ez de szar poén volt, de nekem most teccett:Very Happy
pétráá: bezony, de ez neked nem lesz nehéz!! hihetetlen jó SZAKÁCS vagy...Very Happy
ildinko: majd valami nagyon finomat kell főznöm a gombából... Smile
ildinko: Smile köszönöm...
pétráá: büszke most is...onnan, ahol van...hidd el! Very Happy én is büszke vok Rád!! Very Happy

Tegnap talált késői laskagombám
(
Pleurotus ostreatus)

ildinko: apukám nagyon örülne a sok gombának Very Happy és tán még büszke is lenne rám... Very Happy
ildinko: min 2 kilós szép, friss laskagombát szedtem Very Happy birkamunda!!!
ildinko: Very Happy én is megjöttem az erdőből...
pétráá: megjöttem, és bokáim a helyén...szal go tanulni...Very Happy de csak 3tólVery Happy
ildinko: vigyázz a lábaidra...
pétráá: No, én mentem,...csincin az ember sebessége csökken...Very Happy
pétráá: uh... földöntúli kisugárzása van a rédijónak...Very Happy meg randomnak
ildinko: még a vinampom is lefagyott tőle hirtelen Very Happy
ildinko: egy latinos szám után egy ordítós Very Happy hihi
ildinko: na tessék, ez az, ami a randomban a hirtelen váltás Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: azaz bevallotta, no, de gyikőnk sem érti
ildinko: no igen... pétráá bevalottam, hogy nem értjük... Very Happy
pétráá: Very HappyVery Happy
pétráá: CSak azt mondja meg vki, mit jelent, hogy felázik a beton?!
pétráá: jajj, ez az amorf ördögök...Vedd fel a legjobb ruhád...Very Happy No, én ma ezt tettem!!

A felhők közül átragyog a fény...

pétráá: Bőven....Very Happy Ha benéz...mert kell...különben eluralkodik az árnyék....
pétráá: De nekem elég a Fény is...Very Happy
ildinko: bizony ott!!! Very Happy isten lába, tudod...
pétráá: Ez ám a nem semmi!!!Very Happy
pétráá: Igen...Együtt laknak...Very Happy Jééé, akkor én a mennyország kapuja mellett tanulok?!
ildinko: no meg az istenek és fények ilyen hajnalban még alszanak... nem?
ildinko: uhh... tényleg... a titkárnője...
pétráá: kéréseket sorba....Szóval kedves, khm..Micike! Ha megtenné....
pétráá: Uh...hallod, nem is neki kéne szólni, hanem a titkárnőjének, tudod, ő rendezi a
pétráá: ildinko óhaját teljesítsd!
ildinko: aki olyan, mint Dj Random a gondolataimban...
pétráá: Biztos forrásból tudom, hogy isten átlát a ruhán is...Very Happy De isten, kérlek,
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy oké! Isten, te látod gondolataim! teremts nekem egy szerethető Férfit!
pétráá: Hát ildinko...szólj istennek, lehet, elintézi...Very Happy Nagy rajongója a rédijónak...
pétráá: bezony, FA!! A két kerge rénszarvas... Very Happy hihi Very Happy
ildinko: szeretném ha a mai Dj Random hús-vér férfivá válna... beleszerethetnék Smile
ildinko: fa? Very Happy
pétráá: ildinko, gondoltam vmire....
ildinko: és főzök valami finomat - nekem ennyi kell a jó naphoz Smile
ildinko: helyes! én pedig ma összeszedem a tegnap talált laskagombát az erdőben Very Happy
pétráá: Ma azért is csincin fogok menni...Very Happy csak hogy jó napom legyen, mert ez segít! :
pétráá: ildinko, msn? csak a deles buszig vok.
pétráá: Biztos nagyok az igényeim, hogy a Nap mellett kell más Fény is...hiába...Very Happy
pétráá: A Nap így is süt rám...Very Happy Beragyogta reggel a tanulót...Razz
ildinko: majd szurkolok a Napnak, de akkor az ablak mellé ülj, hogy besüthessen Razz Razz Razz
ildinko: ez még sztem nem tematikus, de én szeretem Very Happy
pétráá: mesterséges fény...az nem az igazi...Very Happy Kell a remény, h van természetes is! Very Happy
pétráá: Remélem, a Fény ma is meglátogat a tanulóban...Very Happy kell az erő...és az a sok
pétráá: Ma már a tematikus Dj Random van? Mert nekem ez a mai is teccik... Smile
pétráá: és mit/kit rohanunk le? Very Happy
ildinko: éljenek a lánctalpak, miken majd együtt gurulunk!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: hállló!!! tank sapka..Very Happy én megen tésztát fogok enni..Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy én meg isteni müzlit készítettem!
ildinko: ::
pétráá: Jaa és hozzám már a portás is benéz a tanulóba...Very Happy Béla bá..Very Happy Szeretem... Very Happy
pétráá: És a büfében szólt a Can't hurry love... Very HappyVery Happy
pétráá: bezony, CSODANAPOT! Reggel már volt, mert sütött Napocska! Very Happy
ildinko: mára is CSODANAPOT mindenkinek! Very Happy
ildinko: no, azért mégiscsak Jóreggelt, ne az este legyen már felül...

Nincsenek megjegyzések: