2006. december 28., csütörtök

Karácsony után.. Gica fest, sörözik, Búvár Benőné színrelép, pétráá SZERELMES

2006.12.27.

:D
: Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
gica: és mennyi-mennyi queen szól A rádióban! gica nagggyon boldog!
gica: (le is szokom róla... !!!!!!!) Smile
gica: (ó, hogy ez az ex szó milyen személytelenül hangzik... brrrrr...)
gica: na, joe éjt!
gica: Very HappyVery HappyVery Happy
gica: főleg a mai napom után, amikor 2 exemmel és egy fél tanszékkel söröztem együtt..
gica: tehát gica is egyre jobban mosolyog... Very Happy
gica: de már jobb a pécsen ragadtak aránya, mint pár napja...
gica: és nagyon hiányoznak a sok-sok népek! Sad
gica: ja, a kari kiakasztott... de ez nálam szokásos...
gica: puszi nektek! Very Happy
gica: csak az alap maradt! Smile
gica: a plusz őrültséget kialudtam magamból... huss...
ildinko: no gúdnájt!
ildinko: palackok, subidubi Very Happy
ildinko: bár ha most költöznék be.... ajjajjj...
ildinko: sztem jobban szórakozunk, mint ha én is a koliban laknék
ildinko: meg én a neten
pétráá: de itt vannak nekem az emlékek!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: nem kerge a szoba fennmaradó 2/3 része, mint én...
pétráá: jajj, de szép is volt!!! A115...móka és kacagás...kár, hogy idén annyira
pétráá: hulla fáradtan, az elindulás mindig teszkós futással volt egyben... Very Happy
pétráá: baktattál, virágszálam, nem caplattál...azt max. csak vissazfelé
ildinko: bár lehet, nem is nehéz, ahogy mondjuk caplattam hetente 3-4x az uszonyaimmal Very Happy
ildinko: és jó, hogy emlékszel rám...
ildinko: azám! szeretünk Papi! Very Happy
pétráá: ez mekkora!!! Búvár Benőné...Very Happy SZERETÜNK PAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ildinko: búvár benőné jeee Very Happy subidubi Very Happy
ildinko: épp ide akartam én is kiírni Very Happy
pétráá: hihi... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: hihi, BÚVÁR BENŐNÉ...:d
pétráá: és remélem, te is túletted magad karácsonykor, mint mi ildinkoval...Very HappyVery Happy
pétráá: őrült vagy még? Very Happy láttam, 26án hajnalban sikerült...Very Happy
pétráá: szia Gica!!!! dehogy félünk!!!hajrá hajrá!!!
ildinko: hahó! Szia Gica! Very Happy
gica: majd valahogy eljuttatom Hozzátok, ha nem féltek tőle... Very Happy
gica: pétráá! festem a képeket a kerge lányokról... Very Happy
gica: háj evribod(r)i! Smile
pétráá: halihó! újra pécs...after karácsony..kajamérgezés...Very Happy


2006.12. 22-26. között
pétráá
: Persze, Csenge is szivem csucske, csak o meg picur....Very Happy
pétráá: hihi, gyerekezek...Very Happy jajj, ismét csak szerelmesebb lettem Attilámba...
...: na de tényleg!!! Very HappyVery HappyVery Happy
...: 2006. december 26, 1óra 19 perckor... Gica megőrült!
...: Közlemény!
Csiga: na de tényleg kellemes ünnepeket mindenkinek
Csiga: Boldog karácsiny mindenkinek, remélem mindenki vett fel hitelt!
Csiga: Fémkuckó, karácsony elött
Csiga: 23.án
Csiga: holnap
Csiga: valamint
Csiga: K.O. Karácsonyi Különkiadás!!!
Csiga: 24-én a K.O. nem marad el!!!!!!
Csiga: és
Csiga: holnap este is lesz adás
Csiga: csak hogy tudjátok
Csiga: sziasztok
ildinko: az ember attól betegszik meg, ha orvoshoz megy Sad
ildinko: fenébe, reggel még nem volt semmi bajom
ildinko: meg egész délután vásároltunk anyával, és az nagyon jó volt Smile
ildinko: kiütött az antibiotikum teljesen.... megyek, és alszok...
ildinko: boldog karit...
ildinko: én mára meghaltam, bocs

Nincsenek megjegyzések: