2006. december 9., szombat

óriási...(a fórum megjavul, ildinkó öngyilkolódna, viszont közben is csak a blúzoner, ekkor azonban jön a PALACK. A blogunk népszerűbb, már VBK is :D)


Ildinkó ma nagyon maga alá került, mint ez majd a mai falból is olvasható lesz..Komolyan foglalkoztatta, hogy megöngyilkolja magát...csak a rédijó és a HALLGATÓi identitása fogta vissza...
Így hát gondoltam, szerzek neki egy kis örömöt, és latba vetem minden befolyásom (szerencsére ehhez a manőverhez a melleim nem kellettek...:D). Elintézem neki, hogy saját automatája legyen...És rajta a kedvenc óriás rúdja...
Remélem, hatott...

Pétráá

Ps.: Tenkjú, Fuji FinePix és Bence


No és akkor a fal, ami ebbena postban télleg óriási, merthogy a tennap és a ma... (tanulás miatt csak csökkentett módban vunk jelen...sorry...azaz, hogy egy klasszkust idézzek:
"ÓÓó...qrva vizsgaidőszak! Ilyenkor mindig eszembe jut, el kellett volna menni --- asztalosnak"
/Ákli Művész Úr, 2006. június/)

pétráá: No, szép álmokat, jó éjt!!
pétráá: KÖSZÖNÖM, Endre!!!!!!
pétráá: hát igen...nekem szendót hoznak a tanulóba...Very Happy és mennyivel könnyebb így... :d
Dö Szöndvitsch


Azrael
: jó éjt
Azrael: még ki sem adták Smile
Azrael: Tristania legújabb albumáról egy szám
Azrael: gu
Azrael: Smile
Gica: csak már így is túl sokat lógatom a lábamat itt...
Gica: nem-nem... tanulok...
Csiga: már fekszel is?
Csiga: neked is
Gica: szép éjszakát mindenkinek!
Gica: bye
Gica: én csak fórumoltam egyet, aztán visszatérek a fizikához...
Gica: sziasztok! legyetek ügyesek! Smile
Azrael: tessék hallgatni
Azrael: Fémkuckó!!!
Csiga: Fémkuckó most tessék hallgatni
Azrael: hail
Gica: juhéj... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: valaki most nagyon nagy örömet szerzett nekem!
Gica: el sem hiszem! Smile
pétráá: bezony!!!Very Happy
ildinko: és a kapcsolatok is látszanak az adatlapon...
ildinko: NI! amúgy jó a fórum!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: magasan száll a labda..de mondom, van egy palack borom, végszükség esetén...Very Happy
A végszükség esete és a PALACK...
Csak akut fényhiányban használandó fel!
1/3-a hiányzik....
No jó, de a tanulnivaló?! Vhogy túl kell élni a kettős csapást... :D

ildinko: talán varásnap majd megteheted... Smile
pétráá: jó lenne magamhoz ölelgetni....
pétráá: a palackom másnál van, remélem, még őrzi...bár nagyon hiányzik...
pétráá: szóval HUG, igaz, megértős és átérzős...mert ez most nem mell...hanem komoly...
pétráá: voltam otthon...ezért tartok is a karácsonytól..mert akkor megyek haza...
pétráá: az anyák nálam is ilyenek...de hisz tudod...csak mi most parkolunk, mert régen
pétráá: én is egyedül iszom...Very Happy de ha felhívsz szkápj, hangilag együtt ihatunk!
ildinko: bár egyedül inni... no mindegy Very Happy
ildinko: bár úgyesm hagyom magam Very Happy meg fogom szerezni a bort magamnak mára Very Happy
ildinko: bocs... nagyon kész vagyok... Sad
ildinko: hogy semmire sem jó...
ildinko: nehéz elhinnie az embernek, hogy nem ROSSZ, ha folyton csak azt kapja vissza,
ildinko: asszem, csak fiúkat szeretnék szülni...
ildinko: hogy lehetnek az anyák ENNYIRE szemetek a saját lányaikkal?????
ildinko: no, én feladtam, télleg meghalok
ildinko: csak a tiéd valaki másnál van ;) biztos emlékszel Very Happy
ildinko: van neked saját palackod, és ne az enyémet fogdosd!!!
pétráá: ildinko, megfoghatoma palackot?! Very Happy
pétráá: de érted, mindent!! És már van saját automatád!!!! Very Happy
pétráá: csokit ettem és túró rudit, MOST!!! ááá....szét fogok folyni....
pétráá: parti.... Very Happy AMúgy meg hogy tudd, mennyire együtt érzek jelen helyzeteddel...
pétráá: jajj, nee... a kép... Very Happy Mint a 100 év magányban, abban is van egy ilyen temtés
ildinko: és majd ott lesz a megdöglött aranyhalam is... tudod Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: tök jó buli lesz... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: aztán majd ha elterültök már, akkor kísérteni fogok Very Happy
ildinko: és letapossátok a szép dombot fölöttem... Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: röhögni akarok rajtatok, ahogy részegen sirattok, és szétdobáljátok a koszorúkat
ildinko: tényleg!!!! de kéterik az én síromon is borospartit tartani!!!!
pétráá: a temetésed meg legalább lájtos lesz...Very Happy
ildinko: de tényleg nem tehetem meg: egy törzshallgatóval kevesebb lenne...
pétráá: megvana kép!!! lol
pétráá: mert a hallgató nem bírta tovább, de halálában is a rédijót hallgatta...
ildinko: komolyan: kipróbálnám, csak hogy tudjam, milyen érzés... Very Happy
pétráá: búcsúlevél Disznó Tanknak, és bocsánatkérés doktiól
pétráá: rajta a sapka, közben ordítja, hogy blúzoiner, és kezében az üres boros palack..
pétráá: ildinko kiugrik az ablakon...
ildinko: kitaláltuk! Very Happy
ildinko: tökéletes öngyilkosság forgatókönyve Very Happy
pétráá: ildinko! HUGHUGHUG!!!
pétráá: fujjdeutálom...Very Happy bolond pétráá...no, már itt sem vok!!
pétráá: nagyobb netező...Very Happy szóval, basszus..már megen saját csapdába estem...
pétráá: amiket szeretünk...izé, amiket ildinko szeret... Razz mondjuk kettőnk közül ő a
pétráá: király a blogunk... lol
ildinko: a 100 év magány egy hihetetlenül jó könyv! tényleg eredetiben kéne olvasnod...
pétráá: no, majd eccő elmagyarázod...Very Happy léptem vissza tanulni...Surprised
pétráá: tudom, tudom, eredetiben kéne olvasni,nem rövidítve, de..Very Happy
pétráá: mindenkit ugyanúgy hínak..
pétráá: ildinko...a 100 év magány követhetetlen!!!!
ildinko: én háziasszonyoskodom, mert anyukám (!) vizsgázik ma Very Happy
ildinko: jó tanulást! Very Happy
ildinko: hihihi!!! jók vagyunk Very Happy akkor így tovább!!! Very Happy
Gica: pussz
Gica: de én most elzúzok tanulni... épp ideje lenne... Smile
Gica: ha ezt így folytatjuk tovább, jövő héten már elérhetik a 100 HSZ köszöbét... Very Happy
Gica: és még nincs vége a napnak... Very Happy
Gica: azta, ildinkó! három nap alatt majdnem 20 hozzászólást produkáltunk a fórumban
ildinko: szívesen!!! Smile
VBK: KösziSmile
ildinko: remélhetőleg, bár ehhez pétráának is aktiválnia kell magát
ildinko: még a kvízjátékkal is el vagyok maradva, de ma felkerül az újabb hint...
ildinko: bár most épp nem sok minden történt itt a falon és egyébként, úh most pihenünk
ildinko: Very Happy tessék! Very Happy örülünk, ha érdeklődnek az oldalunk iránt Very Happy
ildinko: http://petraa-ildinko.blogspot.com/
VBK: Meg tudja vki mondani?
VBK: Megtudhatom anem hivatalos rajongói oldal címét?Smile
VBK: Smile
VBK: Sziasztok!
pétráá: uh, megen ügyes voltam..finya lett a főzelék! Very Happy
pétráá: jajj, csak már legyen kész...totál rá vok kattanva....Very Happy
ildinko: tejfül, hihihi Smile én sütök valami sütit...
pétráá: hihi, megen elírtam..tejfül...Very HappyVery Happy kerge pétráá
pétráá: tészta, tejföl, tészta, pizzakrém, tészta tejfül, ma krumplifőzelék...Very Happy
pétráá: No, menek krumplifőzelékezni...éljen a változatos kóterkoszt...
pétráá: mint a rédijóban és környékén mindenhez...Very Happy
ildinko: valószínűleg sok idő... Very Happy
ildinko: csak idő kell hozzá... Smile
ildinko: ne aggódj gica tényleg... majd megjavítják...
Gica: ehe... Smile
Gica: Gica meg... "szedd már össze magad" ...
Gica: jó tanulást és kitartás!
Gica: használjuk...
Gica: mert ahhoz képest, hogy nem működik rendesen, elég intenzíven használom ;)
Gica: Hi! Petra! nem vagyok ám türelmetlen,
pétráá: No, léptem tanulni...birkabunda.... Surprised
pétráá: csak ugye idő kell hozzá...ahogy itt mindenhez... Smile
pétráá: Szia Gica! Very Happy Ildinko is panaszkodott rája, hogy rossz vagyon, de tuti megoldják
gica: rettentően bosszant ám, hogy nem tudom visszaolvasni magam... Very Happy
gica: és még mindig nem működik rendesen a fórum...
ildinko: jóéjt mindenkinek! és szép álmokat! Smile
pétráá: No, de most jó éjt!! Szép álmokat, tökéletes kispárnákat.....
pétráá: elemi érdeke is... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: de megtesszük, ami ilyen ínséges időkben tőlünk telik, elvégre ez a blogunk
pétráá: sztem egész 7VGn...tanulás, sötétség, miegymás..
ildinko: ma pihen az üzenőfal...
pétráá: Ill, kicsit továbbképzik, és tematikus leszVery Happy
pétráá: mi szerettük Dj Randomot, de jövő héttől sajnos felmondtak neki...
ildinko: éljen Dj Random... én is mindig ezt mondom Very Happy
ibkisz: remek zenét játszotok!
ildinko: elharaptam a nyelvem hegyét... Surprised még vérzik is... ez a teljesítmény...
ildinko: nom megjöttem, művház csodaszép karácsonyi, bár 20fokban karácsonyi hangulat...
pétráá: no, after kaja, before kávé, go tanuló...Very Happy
pétráá: És Dj Random, köszönöm Norah Jonest...Very Happy most éppen nagyon ez a jó...
pétráá: Fú, Csiga! Kitratást!!! Very HappyVery Happy
Csiga: hát én már a dolgózóban vagyok egy ideje
pétráá: csak lájtosan... Very Happy
pétráá: Jó reggelt! Very Happy Télleg süt a nap, én is menek a dolgomra, ki a tanulóba....
ildinko: gyakorlom, milyen lesz majd Very Happy Very Happy Very Happy már szülőnek lenni... Very Happy
ildinko: én most mentem művházat díszíteni, szülők közé...
ildinko: szia! jó reggelt neked is! Very Happy
Csiga: jah jóreggelt
ildinko: feényeset (amúgy süt a nap!!!!) Very Happy
ildinko: jóreggelt! szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

ildinko írta...

Köszönöm, pétráám!!! Nagyon-nagyon kellett most ez nekem. :D

Asszem a hűtőben van pirospöttyös, és ha ki merek merészkedni a szobámból a borért, hát azt is hozok be magammal. ;)

Nagy cupp és HUG ezért a képért!!! :)

Péétrá írta...

Ez a minyimum..És ez a klasszkus eset, hogy mos a méret nagyon is számított! :D
Örülök, ha feldobott, ildinkom! :D

Remélem, a mai alakulás is tetszik! :D
birkabunda! :D