2006. november 25., szombat

A gyógyító Fény - az egér is a fénnyel játszik...

Az egér és a Fény...
sajnos az eredeti fény-kép már sehol... lekéstem a mentéséről...


2006. 10. 18. szerda

Pécsi Egyetemi Rádió: köszi...
pétráá: Doki,CSAK Neked hatalmas cupp a réjnbó miatt... :d
Főni: Holnap jó neked 10-kor este
Főni: Hello Doki!
Ancsi: :-)
doki: zúgás grátisz
pétráá: ha féllábbal is, de lesz... Very Happy
pétráá: naná Very Happy
doki: nem maradnak el
Ancsi: műsorok? :-(
Ancsi: Sziasztok! Jövő héten jó pár műsorvezetőtöknek szünet lesz. Elmaradnak a
pétráá: egyébként meg szavadon foglak....úgyhogy már nincsen visszaút...
Very Happy
pétráá: de soakt ne várj, mert még mindig elég furán megyek..... Sad
pétráá: no, de lehet ezért a vallomásért megpróbálok vmit csinivé tenni rajtam....
pétráá: aham...
doki: mindig őszinte típus voltam
pétráá: és most lenne pirulós emotikon, most sok jönne...
pétráá: de felvállani ezt egy egész világ előtt....könnyeket csal szemembe...
pétráá: hát konkrétan így még nem.... :d
doki: nem montam még???
doki: Rólad szól az életem
doki: persze
pétráá: szal ennyi kijár Very Happy
pétráá: igaz, még senki miatt nem sántítottam....
pétráá: ó, és már hányszor hallottam ezt....
doki: nyomorékan
doki: nem hogy mire vagy képes...
doki: csak Te vagy fontos
pétráá: ez az igazi áldozat....
pétráá: akkor télleg értékeled! Very Happyegy nyomorékkal élni..
pétráá: jajj, télleg!
doki: én, ki venne el...
pétráá: bioptronnak hívják...a fény...
doki: bioptron ez az
doki: vagy mi is volt?
doki: gamma lámpa
doki: értékelem
pétráá: Sad
pétráá: így most ki fog elvenni?!
pétráá: és igazán értékelhetnéd ezt az áldozatot...
pétráá: de lehet, egy életre megnyomorodtam...
doki: Smile
pétráá: uupsz....
doki: majd csak hallgatlak..
doki: lehet nem megyek le uránba...
doki: mivel nem leszel csini
doki: megondoltam magam
pétráá: Rettegsz, mi? eza leghelyesebb... Very Happy
doki: fent lesz
ildinko: Evil
ildinko: Ha nem lesz fenn az archívumban, nem kaptok sütit! Egy szemet se!!!
ildinko: Mert nekem most mennem kell, és nem fogom hallani a FÉNYt! SadMeg Péétrámat. Sad
ildinko: Ugye végre-valahára az archívumba is felkerülnek a műsorok?
ildinko: Kutya fültit! Sztem tök jó! Legalább ennyi örömöm legyen itthon egyedül... Very Happy
pétráá: ildinkóm, mi annyira kattantak vagyunk...ez mármár ciki...
ildinko: Az egér játszik a fénnyel...
pétráá: :d
pétráá: megmozdítottad az egeret, mi?
pétráá: Very HappyVery HappyVery HappyLüke!
ildinko: A gyógyító FÉNY! Very HappyVery Happy
ildinko: Very HappyDe jó, a FÉNY, A FÉNY! Már látom...
pétráá: no, látod! transzmissön...már OTT van a fény! Very Happy
ildinko: Very Happy
ildinko: Meg a szombat és a PIRANHA KUPA!!!
ildinko: Különben meg: ÉLJEN A PÉNTEK!
ildinko: A koliban ez hiányzott! És kül. is: te is kapsz sütit. Razz
ildinko: Legalább irigyelheted, hogy én meg tudok rendesen sütni-főzni itthon. Razz
pétráá: egyébkétn meg hnapután lesz.
pétráá: nem kell fölvágni a sütőre..... Very Happy
pétráá: azé, me te otthun vagy, én meg itten, jóval szerényebb körülények közt,
még
ildinko: És viszek sütit! Very Happy;)
ildinko: Azért a pénteknek örülök ám!!! Very Happy
ildinko: Pár nap meg kevés... Sad
ildinko: Very Happy
ildinko: Nyugszik?! Teeeee...!!!
pétráá: nyugszik! Very Happy
pétráá: ILDINKÓ!! hisz gyüssz péntekön! Very Happy
ildinko: Én meg ülök csak itthon a net előtt, és ott szeretnék lenni... Sad
ildinko: Jajj, Pétrám, úgy irigyellek! Mindenért: koli, banda, rédió, Pécs, buli...
istvaan: istvaan34
pétráá: vagyis rekedten harsány és sánta.. Very Happy
pétráá: A/1...MÁSODIKAK lettünk! Very HappyKöszi, Kriszu és a többiek! Harsány Petrátok... Very Happy

Nincsenek megjegyzések: