2006. november 25., szombat

baglyok, féltékenység és tyúkudvar

2006. 10. 27. péntek

pétráá: jajj, ez nagyon jó szám....kellett most nekem...tényleg jóéjt! Smile
pétráá
: jóéjt...és szép hétvégét....!
pétráá
: Köszönöm...ildinkoért...és jó éjt, Gica!
ildinko: szép búcsúzás ma estére... Smile
ildinko
: hűűűű, hűűűű... köszönöm a patience-t.... nagyon sokat jelent Smile
gica
: jó éjt mindenkinek! sziasztok!
ildinko: ez nem fenyegetés volt, csak egy krt kérése Smile
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ildinko fenyeget...Very Happy a krt
pétráá: és ahhoz, hogy megérkezz, végig kell menned az úton Smile
ildinko
: és jó hétvégét! (én itt leszek, úh remélem, jó zene lesz Smile)
ildinko: jó éjszakát mindenkinek!!!
pétráá
: és mindig a megérkezés a legjobb...Very Happy
pétráá: és ígérem, visszjövökHUG
pétráá
: örökhálaHUG
pétráá
: ildinko...KÖSZÖNÖM....de hisz tudod...
ildinko
: kitartás!!! VisszaváróHUG!!!
ildinko: igen, nagy erőHUG neked!!!!
pétráá: csak még nekem...tudod, 7VGre...
ildinko: nagyon álmos
ildinko: álmos
ildinko
: hiába szeretném hallgatni a műsort, ma nem megy...
ildinko
: igen, lassan megyek aludni...
pétráá: Hát akkor tégy ellene... Very Happy
ildinko
: hűűűűű, én nagyon álmos...
pétráá: Elküldtem. Ahoyg szoktam... Very Happy
ildinko
: áááá, üss vissza _D
pétráá
: Very Happy
pétráá
: basszus...
pétráá: uramistesn, meg akar verni....
pétráá: de aztán cska szóbanVery Happy
pétráá
: ugye? De tegnap én is felpofoztam, amit mondott...majdnem télleg kapott...
ildinko: kiváncsi vagyok rá... kicsit "felpofoznám" őt is, mint tegnap téged...
ildinko: úúú, ez nagyon durva volt, pétráá!!!
pétráá
: basszu, elképzeltem.... lolkicsit nagy lett az arca, mióta polgi.... Very Happy
pétráá
: üzeni: ugyanmár, az övé hosszúra elér...
ildinko: csetének: hát, ez ma nem lehetséges, úgyhogy ez van... nem kicsi a távolság Very Happy
ildinko
: függök... ez tény... anyukám már aggódik...
pétráá
: függsz, ildinko.... Very Happy
pétráá
: ildinko: Csete üzeni még: ez egy egyszeri alkalom...mai...használd ki... Very Happy
ildinko
: már nagyon vártam...
ildinko
: no végre!!! Smile
pétráá: ildinko...TÜRELEM! leszVery HappyVery HappyVery Happy:
pétráá: én drukkolok!! Very Happy
ildinko
: de ha az nem jön össze, akkor megpróblom Very Happy
ildinko
: ááá, én inkább másra pályázok...
pétráá: No, akokr hajrá Very Happy
pétráá
: CSete üzeni: idlinko, van még esélyed, csak ügyesen kell pályáznod!!! Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: csak egy picit engedd meg nekem, jóóóó???
pétráá
: és nyugi ildinkom, tudom.,.
pétráá
: jujj, dejóó!! Balázs megdícsért....Very HappyVery HappyVery Happy jajj, én úúúgy izguluk értük!!!
pétráá: ööö...pétráá pirul... Very Happy
fény
: adás...
fény: ha ott vagyok még forróbbat éreztél volna
pétráá: De az milyen durva, hogy mennyire forró volt a víz....Very Happy
pétráá
: durva, fullon, télleg...
ildinko: 35 millió napi auditált oldalletöltés!!!
ildinko: 1millió235ezer felhasználó, napi 10ezer új regisztráló...
ildinko: persze.... iwiw: 100millió kapcsolat - sztem iszonyú szám!!!
pétráá: jah, értem...Magánéletünk másik tere. dánkesün Very Happy
pétráá
: te, mi ez a blog, amit küldtél?
pétráá: ildinko, akkor ma sem fekszünk időben... Very Happy
doki
: pici csúszás...
doki: 22.10
ildinko
: mert akkor lehet, hogy megyek aludni időben kivételesen...
ildinko
: lesz spontán péntek, vagy csak zene lesz?
pétráá
: köff...
pétráá
: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: fúúúú....basszus....megynugodtam!! úúú, dejóóó!!!
ildinko: akkor barátok maradhatunk Very Happy
ildinko
: no, ez lehet látod..
pétráá: A szellemszúgyog mellé.
pétráá: áá, ezek csak szellembolhák.
pétráá
: mert ugye az nem tűr foltot, még kevsébé tűr bolhát.
pétráá: Sad
pétráá
: én is errre jutottam,...és akkor nincsen kölcsönös és érdekmentes...
ildinko
: sztem bolhás vagy... Very Happy
pétráá
: Ez ciki....Very Happy
pétráá: vagy Aranka volt nagyon aktív az éjjel, vagy bolhás vok...
pétráá
: abc csoki...
pétráá
: pl. estike keksz, vagy ZOO keksz...
pétráá: á a régi jók nem vannak már...
pétráá
: nemtom..csak aszonták, arra hasonlít, és ut. nem tudta a nevét.
ildinko
: létezik még olyan csoki?
pétráá: állítólag kicsiként nem szerettem...én nem emlékszem...
pétráá
: Very Happy
pétráá
: csak mert hanp olyan csokit kapok unokatesómtól, és hogy be tudjam lőni az ízért pétráá: áá, midnegy...
ildinko
: valaki más tudja esetleg???
ildinko
: nem tudom... nem emlékszem...
pétráá
: hihetetlenül nem hagy nyugodni a kérdés...
pétráá: egy sárga kutya volt rajta?
pétráá
: te, idlinko...Kajla volt annak a nugátos csokinak a neve, ami piros volt, és
pétráá
: tudom...
ildinko: csak én Very Happy
ildinko
: nem vagyunk mi félelmetesek, és nem is harapunk...
pétráá
: ja, télleg...Very Happy
ildinko: úgyhogy... Very Happy,ajd ha ránkszólnak, befejezzük ;)
pétráá: Viccelsz?! Szted mernek?! Nem hiszem... Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: a Fény meg egyenesen azt írta, meg ne próbáljunk csöndben maradni...
pétráá
: tudom..egy ffi...DNS, ahogy te szoktad írni...jujj..
ildinko
: de nem szólt még senki ránk... Very Happy
ildinko
: sokk vagyunk, az biztos...
ildinko: csak az kérdéses, én szerepelek-e az ő útvonaltervében...
pétráá: persze, mások hülyeségén jót lehet röhögniVery Happy
ildinko
: ááá, előbb végig kell járnom az utamat, azon pedig csak egy férfi szerepel...
pétráá: sok(k) vagyunk sztem... Very Happy
pétráá
: te ildinko...szted rajtunk kívül más is szórakoztatónak tart minket?! kicsit
pétráá: Vigyázz, mostanában nagyon kerítek... ?dű
ildinko
: igen, így nem lesznek csetemetéim... de hát nem kellek neki Sad
pétráá
: Már csak el kell hálni a frigyetVery Happy
ildinko
: pedig nem lenne rossz parti Very Happy
pétráá
: és a csetemeték, ugyebbár...
ildinko
: ááá, én valamilyen rejtélyes oknál fogva nem kellek neki...
pétráá: Láttad mennyit keres...jól gondold meg..
pétráá
: hm?
pétráá
: Te mindig is jobban egy hullámhosszon voltál vele.
pétráá: Lehetsz polginé, ha már engem semmi képpen nemm tudott ráveni.
pétráá: Very Happy
ildinko
: tudom, tudom, még szerencse, hogy ők vannak, különben még depis lennék Very Happy
pétráá
: Tessék ketten az öregebbek vunk idlionkonal és kóterosok klubból.
ildinko: már úgy értem, egy nőnél, jelen esetben nálam...
pétráá
: De itt Csete, meg a Krisz.
ildinko: nem illik fiatalabbnak lenni...
ildinko: és ez nem szép dolog mmásoktól, főleg férfiemberektől...
pétráá
: bocsi... Very Happy
pétráá
: és a protkó is...jajj, ez durva volt...
ildinko
: csak az átlag kolisnál Very Happy
ildinko
: már úgy értem, hogy bélabánál azért tényleg nem vagyok öregebb Very Happy
pétráá
: De hát ő öregebb, mint te...(ártatlanul néz pétráá)
ildinko: én meg mindenkinél öregebb, a fene vinné...
pétráá: asszem ma a szokottnál is hülyébb vok,...jajj, bocsi... Very Happy
ildinko
: na, te is dög vagy pétráám! Razz
pétráá
: ildinko, Béla bá! Very Happy
pétráá
: Erre a válasz majd az lesz: tudom.. Very Happy
pétráá
: mik mások lennének?! te...Very Happy
ildinko
: Jók! Smile
ildinko
: nézem már, nézem... Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ildinko, ugrás, új képek!!!!!
pétráá: még jó, hogy csak ezt fejtetted ki.... khm.. Very Happy
ildinko
: by ildinko Very Happy
ildinko
: juh-héj - csak hogy más is értse = birka-bunda Very Happy
pétráá
: ahhát...Very Happy az mekkora volt!!! Mint a megvilágosodás napja... Very Happy
ildinko
: Very Happy
ildinko
: birkabunda, mi?
pétráá: jajjdejóó!! BOBAN!!! Juhéj!!! Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: és nem is olyan rosszak a fogaim, a fogdoki azt mondta - de ezt már írtam
ildinko
: nem is nyomor... nincs semmi bajom...
pétráá: jajj, de olyan szar..tulképpen most a nyomorodon röhögök...neharagudjHUG !!!! pétráá: uyge?!
ildinko: holnap már igen Razz
ildinko
: de csak azért, mert keményet MA MÉG nem ehetek...
ildinko: húúú, így tényleg nagyon rosszul hangzik Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: ildinko....jujj, te lüke...jajj, pétráá naggyon naggyon nevet.... lol
pétráá
: no, de ezt a "banánt eszem, mert csak azt tudok" nem kellett volna...
ildinko: Very Happynagyon bolond vagy...
pétráá: Meg te is, tudom...velem együtt...most is röhögszVery Happy
pétráá: csak a Dorkadikti miatt ám..még az ő hatása...előtted van, hogy röhögne most?! ildinko: és nem, nem tudom kivenni... Very Happycsak befalazták a baglyomat Very Happy
pétráá
: jajj... lollol

ildinko
: azt kell mondjam, dög vagy! Razz
pétráá
: nyugdíjas romantika....jajj, elképzeltem..Very Happy
pétráá
: igaz, 60 év fölöttiek, de legalább bölcsek már... Very Happy


pétráá
: de nyugi, vannak, arra buknak...
pétráá
: Mert akkor azt kell mondjam, átvágtak...az protézis...
pétráá: te, ildinko...kivenni is kitudod?
pétráá: eh, már ki is lépett...pedig ő köszönt rám...De itt volt! Very Happy
pétráá
: DEJÓÓÓ !Very Happy
pétráá
: aham...persze...mindegy..De itt a CSUDI msnen!! Very HappyJajj, a Dorkaditkink Zsoltija
ildinko
: csak én a rédiót hallgattam, és interferált a kettő, azért tettelek le Very Happy
ildinko
: tudsz te énekelni, azzal nincs baj...
pétráá: mármint belső... Very Happy
pétráá
: így legalább kifejlődika belős hallásuk... Very Happy
pétráá
: Majd bedugoma fülük, lévén a zenei nevelés fontos... Very Happy
pétráá
: már sajnálom a gyerekeim...merthogy szeretek énekleni, csak nem tudok....Very Happy
pétráá: azt pedig megértem, hogy inkább rédijó, mint az én éneklésem... Very Happy
ildinko
: haha... nem érdekel, mert legalább finomat eszek Very HappyRazz
pétráá
: fúj...Razz de így legalább csak te hízol nem én Very Happyhaha
ildinko
: elmosogatok, és eltüntetek minden nyomot, és akkor mindet én ehetem meg Very Happy
pétráá
: csak a lényeget jegyeztem meg belőle: csoki....khm...
ildinko: köszönöm... csak mindig kevés Very Happy
ildinko
: mousse au chocolate Very Happy
pétráá
: ja, és ildinkom, JÓ ÉTVÁGYAT a csokis izéhez... Very Happy
pétráá
: remélem...csak innen tűnik nehéznek, tudom ám! csak mert félek, azért....Smile ildinko: és elfelejtesz minden rosszat ;) Very Happy
ildinko
: hiszen tudod... várunk rád! a Fény pedig meggyógyít minden sebet, ugye? Smile
pétráá
: muszáj lesz...basszus...jajj, ildinko...az nyugtat, hogy tudom, várnak vissza...
ildinko: csak ha szükség van rá!!!
ildinko: az biztos!!! otthon alkalmazhatod azt az üvegfalat...
pétráá: jajj, félek....
pétráá: jót tesz..remélem...ugyeugye, ildinkom?!
pétráá: nem van kedvem hazamenni...jajj...nem akarom...Sad de legalább az üvegfalamnak
pétráá: ja, és Doki...KöszönjükSmile ez elmaradt, de így nekünk is könnyebb Very Happy
pétráá
: és én is...ja, meg még a szinten is Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: a szkájpot és az msn-t ne hagyd ki, plíz...
ildinko
: üzenőfalakon és csetprogramokban élem az életem... de ezt már mondtam
pétráá: basszus, komolyan!ildinkó....!
pétráá: hihetetlen jó posztmordern mű lenne...
pétráá: Életünk regénye... :d
ildinko: Very Happy
doki
: már nem tudtam követni
doki
: picit nagyobbra állítottam az üzenőfalat
pétráá: azért nézitek el, mert nekem a nagy szívem kompenzál Very Happy
pétráá
: jajj, most szemét vok.... Very Happy
pétráá
: mármint izé, csinálok, vagyis csinálnék, csak nem olyan körülméynek között....
pétráá: igen, és én olyat sem csinálok, mint egyesek....
ildinko
: nem baj pétráám, neked elnézzük Very Happyés nem is vagy olyan hanogs, mint egyesek..
pétráá: már akkor is ordibáltam, ez azóta sem változott.
pétráá: sosem tudtam csöndben maradni....így születtem...Very Happy
pétráá
: tudom...
ildinko: vesztettél, pétráám... te írtál előbb Very Happy
pétráá
: csak ildinkónak vannak ilyen lehetetlen öteletei....Very Happy
pétráá
: hogyan is mernénk...nem is lennék rá képesek.
doki: meg ne próbáljátok...
ildinko: kíváncsi vagyok, sikerül-e...
ildinko
: próbáljunk meg csöndben maradni... Very Happy
pétráá
: ildinko...ez naggyon kéész..már megint a saját poénunkon röhögünk...Very Happy ildinko: pétrááá, a főnöknő jeeee Very Happy
ildinko
: Very Happyigen... Very Happy
pétráá
: az üzifal nekünk kváziblog..itt éljük a magánéletünket....Very Happy
pétráá: én is..és tudod, mi vicces?
ildinko
: én nagyon élvezem Very Happy
pétráá
: mi meg vagyunk kattanva, hallod-e...Mint az ovisok...Very Happy
pétráá: no azééé.... Very Happyhughughug Very Happy
pétráá
: a téglatársad, hisz tudod...Very Happy
ildinko: nem vagyok mérges, no... Very Happy
pétráá
: ildinko....tudod...mint régen...tudod...nyugi, tegnap a Csetét is kioszottamVery Happy pétráá: Ne haragudj....léccííílécccí.....
pétráá
: necsináld! Itt a HUG Very Happy
pétráá
: jajj,teeeeeeeeeeeeeeee!!! neeem iss....
ildinko
: mindenki engem bánt... Sad
ildinko
: én meg a kicsi... Sad
pétráá
: de tudod, hogy szeretünk...tudod, a ház..meg a tégla...TUDOD!!!!
pétráá
: áá, most elememben vagyokVery Happy NAGYON Very Happy
ildinko
: dögök... Razz
pétráá
: éljen, éljen, mind régen...ildinkoból hülyét csinál dikti és pétráá sálálá...Very Happy pétráá: egyébként meg úgyis tudom, hogy tetszik...haha Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: "nem tudom, az életemet hol rontottam én el..."
ildinko: igen, én is szeressem őt is nagyon!!!! Very Happyhiányoztok mind a ketten...
pétráá
: át hát...ez hiányzik, de nagyon... a DIKTI! de nagyonszeresem...jajj....Very Happy
doki: kellett Neked médiasztárral kezdeni
ildinko
: dorka átlát a szitán... Very Happy
pétráá
: áá...csak bolondok vagyunk... Very Happy
ildinko
: neveld meg pétráát! rám nem kell féltékenynek lennie...
doki: ez az örökös féltékenykedés...
pétráá: ildinko!!!vedd fel a szkájpot!!! A legandás szobatársaid hínak!!!
ildinko
: Razz
ildinko
: de csak mert én vagyok az erősebb Very Happy
ildinko
: én is szeretlek téged!!! és nem is tudnál megölni...
pétráá
: de szeretelek ám! Very Happy
pétráá
: LÜKE!!!!!
pétráá
: De durván, és közben csöndben leszek....naggyon csöndben!
ildinko
: még, nem kell téged komolyan venni??? azt hittem, igen... Very Happy
pétráá
: esküszöm Fölvárig megyek, és megöllek!!!!!!!!!ű
pétráá: most ha komolyan mersz venni
pétráá: ildinko!!
ildinko: akkor én most egy darabig csöndben leszek... nem zavarok itt... :p
ildinko: mindig csak féltékenykedsz!!!
ildinko
: dehogynem érdekel, pétráá!!! hogy gondolhatod, hogy nem???
pétráá
: persze, a fogorvos rosszabb, az tény...
ildinko
: de én az előbb a fogdokira gondoltam Very Happy
pétráá
: én is túléltem pl. a mai napot...de ez senkit nem érdekel....Razz
ildinko: jéé, ez is doki, az is doki Very Happy
ildinko
: és a doki azt mondta, nem katasztrófa a fogaim helyzete, és ez nagyon jóóó Very Happy
ildinko
: nem is volt olyan szörnyű...
ildinko: túléltem!!! Very Happy
pétráá
: megérzések.... :d
pétráá: de pont itt is vagy! Very Happy
pétráá
: aztán aggódunk
pétráá
: ehVery Happy
pétráá
: jaja, kéne...éppena diktivel szkájpook...:d
fény
: adj életjelet a családnak
pétráá: ildinko...remélem, még élsz...Very Happy
pétráá: akkor a RÁDIÓVAL? :d
pétráá: túléeld, tudom, ot tne merj maradni, mi lesz
ildinko: no, szaladtam... ha túlélem, visszajövök Very Happy
pétráá
: és nefélj, nefélj, szal: NEFÉLJHUG Very Happy
pétráá
: há nemtom..kinn volt atv, mtv, pécstv... Én meg csak mosolyogtam és osztogattam. ildinko: én meg: nemfélek, nemfélek, nemfélek Very Happy
ildinko
: helyes, épüljön az az üvegfal...
ildinko
: TV-ben? hol és mikor??? Very Happy
pétráá
: üvegfalam Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: ildinkom...együttérzés a fogdoki miatt, de én most nem érzem... Smileépül az
pétráá
: és még lehet, tv-ben is leszek... Very Happy
pétráá
: Én meg kurva jó kajákat ettem ingyen... Razz
pétráá
: no, fájdítsd még a szívem...kösszi....
ildinko
: lemaradtál a délelőtti műsorról, pedig jó volt Smile
ildinko
: szia pétráám!!! Smilejó, hogy megjöttél
pétráá
: De legalább van egy újabb névkártyám! Very Happy
pétráá
: Éljen a Pannon Power és megújuló energia...de a térdem nam újul meg...Sad
pétráá
: szia ildinkom...Very Happy
pétráá: jajj, megjöttem...jajjjVery Happy
ildinko
: itt is köszi a délelőttöt, jó volt nagyon Smile

Nincsenek megjegyzések: