2006. november 25., szombat

ZsöTeam olasz adás: mindenki házasodik mindenkivel, megjelenik Guppi, megalakul a TZsFC

2006.11.06.

pétráá: ja télleg...akik mennek, azoknak szépet..nekünk is szépet álmokkal, szépekkel..
ildinko
: egyeseknek szép éjszakát...
ildinko
: szép álmokat mindenkinek!
ildinko
: igen, addig meg alvás!
pétráá
: ildinkom, akkor pár óra múlva falitali! Very Happy
Gica
: (na, így kell majdnem egydül teleírni az üzifalat! Very Happy)
Gica
: még egy ilyen, és... ááááááááá
Gica
: ezt nem hiszem el! a legjobb számok... még csak most jönnek!
Gica
: gica nagyon hálás! Very Happy
Gica
: kicsi szívem ragyog... Very Happy(most már!)
Gica
: annyira mosolygok! annyira... Very Happy
Mr_FaCe: ebből soha sem elég...
Gica: ááááá... imádom ezt a számot! imádom!
Gica
: (én álmatlanul tölöm... hüpp-hüpp...)
Gica
: Joe éjt Mindenkinek!
Gica
: (a plusz jelet sem írja ki?!)
Gica
: Gica Very HappyVery HappyVery Happy
Gica: Funkyman ZMT Pé
pétráá
: azám! Very Happy
mas
: metálboly!
Gica
: gyötrődöm... áááááááááá
Gica
: ismét under pressure... wáwáwá...
mas
: mindegy, úgyse tetszene a népségnek
mas
: vigyek le? Razz
Pécsi Egyetemi Rádió
: sajna nincs pink floyd
mas
: ummagumma!!!!!
pétráá
: köszönöm
Mr_FaCe
: Smile
mas
: lehet kérni itt a pinkfloyd ummagumma albumáról a several species of smal..."-t
Editke: örülök hogy ízlett!
pétráá: Komolyan? Örülök, ha ízlett..már, ha az enyém az...Very Happy
Mr_FaCe
: köszi Edit...
Mr_FaCe: abból a sütiből én is ettem és finom volt
pétráá
: jajj...most zavarban vagyok....
pétráá: és t öbbi, amit ma meséltem...ULTRAjó... Very Happy
ildinko
: te meg árulkodós vagy Razz
Főni
: Doki miért nem válaszolsz msn-en???
pétráá
: no, jó...tudom....náda kerek...1-1 Very Happy
ildinko
: nem baj, én felvállalom önmagam Very Happy
ildinko: jaaaa
ildinko: mit mondasz el?
pétráá
: Diktinek, bibí.... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: és igen ildinkom...a wind of changes éppen EZÉRT volt akkor poén.. Very Happyelmondalak
Editke
: Smile
pétráá
: Noémim, a hírolvasó Very Happyüzieni, nagyon szereti ezta számot...Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá: el egy imát...itt már a szó nem segít....
pétráá
: hát...az előzőt nemánemondodugyeugyekomolyan, a másodikért pedig mondjunk
ildinko
: ugyan, hátha egyszer csak megunnak minket, és lesz pirulós...
pétráá
: báár..az lehet nekünk fáj jobban.... hm.. :s
pétráá
: csak maradjunk csöndben..
pétráá: ildinko...nee...
pétráá
: na ja...ígéret....
ildinko
: kik felelősek vagytok a honlapértpirulós emotkikont, a kutya fületeket, vagy megharaplak titeket...
Pécsi Egyetemi Rádió
: lesz
pétráá
: mér nincsen pirulós emotikon?! pétráá pirul...a hebrencs énem...
pétráá
: uppsz....
ildinko
: biztos vagyok benne... de mi van, ha meglepetésnek szánta???? Very Happy
pétráá
: de tudom, hogy a szíve mélyén erre várt! Very Happy
pétráá
: remélem, attól még elvesz, hogy nélküle kértem meg a zenekart...
pétráá: és pont ezeket a szavakat kerestem, ildinko..
Gica
: Yeah! Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: lettlévén jó barátságban vannak, vagy mi... Very Happy
Gica
: áááá, a macska!
pétráá
: ragozni sem tudok már...ááá...télleg megijedtem...
ildinko
: sztem a vőlegény sokkal jobban tudja velük egyeztetni az időpontot
pétráá
: legyen készek mindig Very Happy
Gica
: Very Happy
pétráá
: mármint hogy mikor...
pétráá: jönnek....fúbasszus...most gondban vagyok..
pétráá
: hát...a kezem megkérték már, azt mondták, az eskövő előtt 3/4 órával értem
pétráá
: a szám hatása alatt vok...még nem tudok tisztán gondolkodni... Very Happy
Gica
: Very Happy
Gica
: hány év múlva?
Gica
: mikorra tervezed az esküvőt?
Gica
: hú pétrááá, ez egy merész kijelentés volt!
pétráá
: csak szóljatok, mikor értek rá, és ahhoz igazítom az esküvőm!
pétráá
: most lapozgatják sztem a naptárukat, hogy hova férek bele...
nobody
: vééégreSmile
pétráá
: így van, Gica! Very Happy
pétráá
: én is komolyan mondtam....és átjön a fíling...
Gica
: na, az első igazi felkérés egy fellépésre Very Happy
mas
: ez nem vicces ám... (a metálboly mármint)
pétráá
: sőt, hogy maga a zenekar játssza el ELŐBEN! Very Happy
nobody
: Very HappyVery Happy
Gica: annyira jó, hogy lehet hallani az arcotokon feszülő mosolyt is Very Happy
pétráá: én ezt szeretném, hogy szóljon az esküvőmön....hogy rendhagyó legyen....
pétráá
: igen, Endre...még el sem kezdődött, már kifújt egy 100as zsepi...
Gica
: ez egy gyöngyszem, kedves metálboyz! Very HappyVery HappyVery Happy
nobody
: ez olyan szép szám Smile
pétráá
: lüke... Very Happy
Ettem hagymát: bizony Smile
Gica
: majd... Very Happy
Gica: fetrengek a röhögéstől... Very Happy
Mr_FaCe
: büdös s szád
Gica
: ehhez nem kell zsepi! ez annyira parádés paródia...
Főni
: vagy ma Doki?
pétráá
: Smile
pétráá: hát igen...a csaj hangja is hihetetlen...többek közt....
Gica
: ez a csaj! hogy lehet valakinek ilyen hangja! annyira... Very Happy
pétráá: jajj, Dokim...ez a szám....tényleg hihetetlen....
ildinko
: tényleg hihetetlen...
pétráá
: Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: ildinko...tudja...nemtudod? már mondtam hihetetlen...
ildinko: vagyhogy mondják... pirulós emotikont!!!!
ildinko
: jééé,doki gondolatolvasó Very Happyépp herflis számot szerettem volna hallani Very Happy
Gica
: szeretlek CSIBU! Very Happy
pétráá
: fényez a Fény... Very Happy
Gica
: mr face hihi... a problémás életű... Very HappyVery HappyVery Happy
Mr_FaCe
: ajaj
Mr_FaCe
: hali
pétráá: pont.
ildinko: ennyi.. Very Happy
pétráá
: ennyi....
Mr_FaCe
: így van
ildinko
: éljen a Fény és a Blues! Very Happy
pétráá
: ott hát Very Happy
Mr_FaCe
: ott a fény
ildinko
: akkor gyilkolj! cupp! Very Happy
pétráá: Smile
pétráá
: bearanyozta a napom, és hálakönnyeket csalt szemembe!
Főni
: Hello Doki! Vagy ma?
pétráá
: no, hogy fényezzem a Fényt, itt is megköszönöm kitüntető dícséretét, mely Gupp: na csók
Guppancs: de én igen
pétráá
: Very Happy
pétráá: ildinko gyógyít...hihi
ildinko
: nem gyilkolunk, táncolunk!
ildinko: jajj, teeeee Very Happy
Vemhes Guppi
: ',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',
Vemhes Guppi
: jó zenére gyilkolni a,legjobb Razz
Vemhes Guppi
: nem lövöm le a winampot
pétráá
: de gyakoroljon, hogy megérezze, amit mi... Smile
pétráá
: nem tud...reméljük..vagy akkor még kezdő...
Editke
: léptemSmile
Editke
: Haloihó, felláptem
pétráá
: nekem meg megfájdult a fejem.... Sad
ildinko
: Szia! ha el tudsz innen szakadni Very Happy
pétráá: hát táncolj...!!!
ildinko
: jajj, táncolni, azt nagyon!!! Very Happy
Vemhes Guppi
: táncolni volna kedvem... :'(
Vemhes Guppi
: nah bye girls és egyebek!
pétráá
: mert kell....
pétráá
: és igen, most télleg
Blues on air

pétráá
: Very Happy
pétráá
: önmagaddal bmikor lehetsz kettesben, de mással....
ildinko
: de most ÉLJEN A BLUES!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: hát, az sem rossz, de talán jobb mással RazzVery Happy
Vemhes Guppi
: nászéjaszkámon kettesben leszek önmagammal Very Happy
ildinko
: Very HappyVery HappyVery Happy
Vemhes Guppi
: csak házasodni kell mindenkivel
pétráá
: mármint abban, hoyg vkivel...nem mindenkivel... Smile
pétráá
: háát...én benne vok...khm... Very Happy
Vemhes Guppi
: még jobb, mindenki házasodik mindenkivel Very Happy
Sanyi 0N
: hi
ildinko
: nagy közös rédió lagzi Very Happymidnenki összeházasodik valakivel Very Happy
Gica
: mr. face illesszen be a szűk napirendjébe Very Happy
pétráá
: naná!!!!!
Vemhes Guppi
: Pétráá, össszeaddsz ildivel?
pétráá
: jajj....
Gica
: jelen Very Happy
Gica
: köszönöm Mr. face! Very Happy
snowmen
: Blues on air!
Vemhes Guppi
: Zugabe!!!
Vemhes Guppi
: Áj láv ZsöTeam!
Vemhes Guppi
: huhh
Mr_FaCe: megerősítve
mas
: hátez nemnagyonjó... ;)
kicsix
: Yóccaka all
etele
: sziasztok
kicsix
: Van ott 1 bíró!! Hossszabítás??
ildinko: örülök, hogy hallgattad, és annak még jobban, hogy tetszett!!! Very Happy
Vemhes Guppi
: de most nekimegyek Diablonak
kicsix
: szerintem a Kerozin yobbVery HappyDD
Vemhes Guppi
: ami passzolna ebbe a lagziba Smile
Vemhes Guppi
: lidinkó, egyszer már igértem neked vmit Razz
zsöteam
: mindenképpen....
ildinko
: vagy mi, kezdem elveszteni a fonalat Very Happy
ildinko: hát, de csak ha közös lagzi lesz, és ott lesz béla is, meg a férje Very Happy
pétráá
: veled? jujjdejóóVery Happy
ildinko
: bár nem vagyok a műsorban.... Very Happy
ildinko: jelen pillanatban esetleg vele, hogy én se lógjak ki a sorból?
ildinko
: hmm... gondolkozom, kivel lehetne összeadni...
kicsix
: Very HappyDD
pétráá
: küldj képet...azt bemonjuk....
Vemhes Guppi
: én is be akarok házasodni a műsorba!
Vemhes Guppi
: TZsFC köszöni a mai adást!
etele
: a besamel is olasz
pétráá: Very Happy
pétráá
: félünk...rettegünk...
pétráá: jajjj, ritucska....
Doc Holiday
: Very Happy
etele
: Very Happy
etele
: és a béla férje???
etele
: az nem probláma Smile
ritucska
: lütyők Smileélőben visszakapjátok Very Happy
etele
: a lelkem
etele
: nincs mit
snowmen
: thnx etele
etele
: áááááááááá nem birom a visszautasítást
Vemhes Guppi
: asseszeretem Smile
zsöteam
: én pl...
Vemhes Guppi
: olasz nemzeti kaja talán az Amaretto
zsöteam
: találgass... Very Happy
ildinko
: óóó, hát többen is, már én sem tudom követni pontosan Very Happy
pétráá
: a műsorvezetők
ildinko
: aggódtam... nagyon gyanús volt... elijesztenéd a vőlegényedet...
Vemhes Guppi
: Ildinkó, kik is fogják egymást eljegyezni?
pétráá
: ildinkom...PERSZEPERSZE!!!
pétráá
: vigyázok..
pétráá
: még megvagyok...
Vemhes Guppi
: nem bírom a röhögéstől...
Vemhes Guppi
: kicsit most szünetel a hack'n'slash
ildinko
: élő adásban fog megfulladni!!! ááááá
ildinko
: úristen, ne hagyjátok, hogy pétráá röhögő görcsöt kapjon
ildinko
: majd én elintézem... vannak kapcsolataim Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: lesz, az biztos! ;) Smile
Vemhes Guppi
: jah szeretnék majd egy német napot is!
etele: úgy is szeretem az édes nőket
ildinko: ugye milyen jók??? örülök, hogy tetszik, és csatlakozom a klubhoz Very Happy
etele: hidd el férfi Smile
ildinko
: sziaaaa!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
Vemhes Guppi
: És Ildinkó tiszteletbeli tag! Razz
Vemhes Guppi
: Terézvárosi ZsöTeam Fan Club
Vemhes Guppi
: TZsFC
Vemhes Guppi
: Megalakultunk! Very Happy
snowmen
: szüts
snowmen
: 72 501 669
kicsix
: Térdvédőt használj Very Happy
hibajavító
: Snowman! Térden állva jövök HOZZÁD!!!
mas
: cseeeeend... az isten szerelmére
etele
: megkaphatom Ivánné számát?
digó
: Az olaszok nemzeti étele a sör!
Sajt
: Sajt
Grappa
: grappa
kicsix
: szereti a focit?? Very Happy
zsöteam: ennél jobbat nem is tehetsz...és abba ne hagyd! Very Happy
etele
: elpirultam
kicsix
: köszönet a La maffiának !
etele
: tényleg hallgatom
etele
: cselik inkább ne énekelj Smile
kicsix
: Király a műsor !!!!!!
kicsix
: nem fért ki Very HappyAz a szép az a szépVery Happy
kicsix
: Egy utsó kérés Don Pietrótól: Szertnék egy magyar népdalt olaszul! PL: Az a sz pétráá: de már ügyes vok, és megoldottam... :d
pétráá
: én nemtom...mindeható Főnökünk, hozzád fordulok...
pétráá
: mi az url címünk? kérdezik
pétráá
: kompenzálást..:d
pétráá
: no, Dokim, szted honnan szedtem.... Very Happy
ildinko: nincs, a kutya vinné!!! mikor lesz???
pétráá
: és még mindig nincsen pirulós emotikon....Razz
ildinko
: de akkor is, kell kompenzálni a reklámozásban fellépett kölönbséget... Very Happy
ildinko
: igen, tudom, ő mindent tud Very Happy
ildinko
: és ma még jobb a Zsöteam, mint eddig bármikor Very Happy
pétráá: én tudom, ildinko...és ő is...sztem Very Happy
ildinko: de a kedvenc barátnőm meg pétráá, és most őt kell hallgatni Very Happy
blackman: Zimbabwei műsor mikr lesz?
ildinko
: dehogynem! nagyon is várom, mert akkor is az a kedvenc műsorom Smile
pétráá
: de, várja...csak szereti ezt is Very Happy
pétráá
: Én átlátok Rajtad...
Doc Holiday
: Te nem is várod!!!???
Doc Holiday
: ne aggódj Ildinkó
pétráá
: ja, és persze Rólad szól az életem... Very Happy
Doc Holiday
: próbáltam más néven a rajongók miatt
Doc Holiday
: elárultam magam
Doc Holiday
: áh
pétráá
: egyébként meg úgyis sztárolni fogunk....Razz
ritucska
: és milyen egy óra... :-D
Doc Holiday
: mondd édes
pétráá
: Dokim.....
ildinko: addig mindenki a ZsöTeam-Tiamót hallgassa!!! Very HappyRazz
ildinko
: addig még van egy óra...
Doc Holiday
: 22:00 Blues on air!
snowmen
: 72 501 669
snowmen
: telefonáljatok be
kicsix
: köszönöm Very HappyD Király volt
kicsix
: ya ezt én irtam...
horgász
: Pl. "CSET-királynak hívták a háta mögött..."
kicsix
: Pecás te ismerős vagy baxxus Very Happy
csapi
: Bocs téves volt, azóta már különböző álneveken jelentkezem.
kicsix
: Estleg don Pietro elénekelhetné ! Very Happy
horgász
: A kicsix-et kérjétek fel, remek dalszövegeket tud írni.
zsöteam
: Nincsen, de meglássuk mit tehetünk....
snowmen
: csapikám visszaérsz velem
kicsix
: Flipper Öcsitől nincs meg az Arrivedercsi Amóre véletlen ??? Very Happy
tit
: A Tutti-Frutti a német RTL-en ment.
mas
: bazz... jom and terryt akjatok digók
mas
: jom
kicsix
: Bravissinó!!! Very Happy
pétráá
: szia Very Happy
kicsix
: mi lenne felgyújtom vazVery Happy
snowmen
: Nem kell aggódni, családon belül vagyunk. (Keresztapa)
snowmen: Kicsi X. Mi lesz a szimatszatyrommal???
pétráá
: Don Gianni, te vagy? Don Pietro kérdi
kicsix
: És a Fradival??
kicsix
: Pietrótól kérdezem: Mi lesz a Milannal??
pétráá
: ildinko...pétráá pirul....
ildinko: a napszemüveges poén, de mindegy Very Happy
kicsix: Sziasztok
kicsi-x
: Adrianó cselescsávó??
pétráá
: miylen poénoddal, ildinko?
ritucska
: Pötti! Már a szék is nyikorog??? Smile
ildinko: hé, nédmá, az én poénommal villogsz, pétráám!!! Very HappyRazz
zsöteam
: Neked bmikor!!! Very Happyszívesen!
ritucska
: köszönöm Smile
snowmen
: tiamo
én
: na mikor kezdtek már??
pétráá
: uyge, ugye, hozod ŐT? Very HappyVery Happy
pétráá: szia Bencém!!!! Very Happy
snowmen: 20.00-tól ZSÖTEM Smile
ildinko
: no, nézd már, úgy szól rád, mint egy elnéző apuka Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: no, nézd már, úgy szól rád, mint egy elnéző apuka Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: azonnal....
pétráá
: éretttem...
pétráá
: igenis...
Doc Holiday: le
Doc Holiday
: majd gyertek
Doc Holiday
: ha kibeszéltétek magatok
Doc Holiday
: na
pétráá
: teljesen kifordít önmagamból ez az ember.... Very Happy
pétráá
: notessék, most meg elkezdtem védeni....áááá....
pétráá
: i olyan naiv, hogy a konkurrenciát is.... Very Happy
pétráá
: tudom...de általában minden műsorvezető a sajátját nyomatja...kivéve ugye én, ak
ildinko
: igen, de a reklám nem egyenlő mértékű... és ez nem fair... Razz
pétráá
: Very Happy
pétráá
: mindenre van válasza, ez a gond....
pétráá: bár erre meg azt írná, hogy akit érdekel, az nézze meg a honlapon a műsorajánlót pétráá: sztem értékeljük....egy kicst, mert a semminél több...
pétráá: most gondold el, mekkora harcot kellett vívnia magával, hogy ennyit is írjon...
ildinko
: nicsak... hát, ez is valami... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: csak ne unják, ildinko...de azért igazad van....khm....Very Happy
ildinko
: nem győzöm írni, hogy más műsor is van, az ismerőseim már unják Very Happy

ildinko
: doki, igazán nem szép, hogy iwiw-en csak magadat reklámozod... Razz
pétráá
: élejen a kreativitásfejlesztés! Very Happy
gica
: egy feltűnő jel a játékos kedvetekre... hihi... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: basszus, kezdek komolyan félni...3an lakunk egy szobában, és 8 fogkefénk van...
pétráá
: így van.... Very Happy
gica: ahhoz nagyobb kreativitás szükséges...Very Happy
pétráá
: jelentem, a körletet ellenőriztem: csak manuális fogkefék vannak.
gica
: Csibum! Hiányzol! Very Happy
gica
: pusza
gica
: hiába! Very Happy
pétráá: húúbasszus....dejó, hogy szólsz...Very Happy
gica
: biztos... csak az elemes fogkeféket hagyjátok otthon Very Happy
pétráá
: köszönöm, meglesz....remélem.... Very Happy
Gica
: jaja... a lényeg a fontos! Very Happy
Gica
: Pétráá! kellemes műsorozást ma estére...
Gica
: na, én befejeztem a pöntyögést a fórumban, távozom is...
pétráá
: Gica, a lényeg az eredmény! Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: áá..megvan...majd Béla bának... Very Happyvagy a Csetének...esetleg Béla a könyvtárból?
Gica
: jó volt! Very Happy
Gica
: és utána is össze-vissza beszéltem mindenkinek Very Happy
pétráá
: nyelvöltögetés..csak azt tudnám, ildinkó, kinek mondjalak meg?:
pétráá
: előtört az ovis énünk...kezdődött nálam a délutáni alvásokkal...most meg ez a
Gica: bár aznap este egy félóra totál kiesett! Very Happy
Gica
: élek! köszi a tippeket...
Gica
: hihi... Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: Razz
pétráá
: jóvanna, Okosoka! érettem.... Razz
ildinko
: Smile
ildinko
: de gondolom, mostanra már teljesen
ildinko: tudom, hoyg írta... de attól még nem biztos, hogy akkor teljesen meggyógyult
pétráá
: mondjuk, végül is mindegy, lényeg, hogy meggyógyult.
pétráá
: csak nem tudom, melyikünké.... Very Happy
pétráá
: írta még múltkor te..Very Happy
ildinko
: meggyógyultál???
pétráá
: sziaVery Happy
ildinko
: szia!
Gica: pussz
Gica
: sziasztok lányok! örülök, hogy ismét a soraitokat olvashatom Very Happy
pétráá
: a hülyeség? Nálam családi vonás... Razz
ildinko
: na, nagy erény... RazzVery Happy
ildinko
: Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: nem röhög...komolyan....
fény: Very Happy
fény
: ha ha ha
pétráá
: és most elkezdtem félni....de ha Sztre nagyon szeretné, nem állok útjába!
pétráá
: ááá..basszus...nem megy.... Very Happy
pétráá
: most következetesnek kell lennem, komor arc, és nem röhög...
pétráá
: nekem is, de erről mélyen próbálok hallgatni...
ildinko
: remélem, neked is ;)
pétráá
: azért vagyok a legmérgesebb, mert nem tudok haragudni....Razz
ildinko
: Very Happynekem jobb kedvem lett... Very Happy
pétráá: te, te, te, te.....jajjj.....teee....
pétráá
: lükenő.... Very Happy
ildinko
: tényleg mérges... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: széép vagy...még jó, hogy a többit nem... MEGVERLEK!
pétráá
: ildinkooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ildinko: csak úgy tesz majd... Very HappyRazz
fény
: Very Happy
fény
: tényleg haragudni fog...
fény
: a hírműsorban...
fény: szóval most Te vagy az asszisztense?
ildinko
: garázdálkodom, míg alszik Very Happy
ildinko: és majd most jól le leszek szidva, hogy ezt meg is kérdeztem itt... Very Happy
ildinko
: mert ő józan életű lány ám! Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: ja, és azt kérte, faggassalak ki, szándékaid komolyak-e irányában... Very Happy
ildinko
: de nemsokára felébred, és akkor majd megmondja, a lényeg, hogy akkor lesz műsor ildinko: bár nemtom, hogy sztrehez mit szólna...
ildinko
: csak most pétráá alszik, és addig rámbízta ügyei intézését
ildinko
: akkor ők ketten...
fény
: Very HappyVery HappyVery Happy
fény: vagy szóljak Sztrenek?
fény
: Very Happy
fény
: hát, akkor Ti ketten
pétráá
: vagy árnyék?
pétráá: Doki! Gábor nem tud jönni hírműsorba, szólt Neked? Mi legyen? Ketten Noémivel? pétráá: ja, nekem is a 7VGe...az biztos...többszörösen is...
ildinko
: na meg a hétvége persze, amire úgy készültem, és semmi...
ildinko: nekem meg a filmtől, de nagyon...
pétráá
: tudom, az a fránya könyv..attól van az egész...meg azért az idő is Very Happy
pétráá
: nem...de most fog...a melegfront, vagy nemtom mi....egész nap alig beszéltem.
ildinko
: bár azért nem sikerült egészen Very Happy
ildinko
: bár biztos vannak, akik örülnek, hoyg végre csöndben maradunk
pétráá
: biztos nem....
ildinko
: talán nem... Very Happy
pétráá
: tőlem sem többre...és ez nem hinném, hogy feltétlenül baj lenne...Smile
ildinko
: Very Happyma tőlem ennyire tellik.... Sad
pétráá: milyen ügyesen tudunk köszönni Very Happy
ildinko
: szia! Smile
pétráá
: Szia! Very Happy
ZMT
: sziasztok LÁnyOK
pétráá
: köszönöm.... uh, de megkönnyebbültem...
ildinko: nem adom Smile
pétráá
: életem titkát pedig ki ne add..... Very Happy
pétráá
: no, ildinkom, örülök, hogy felderítettelek! Very Happy
pétráá
: halihóó... Very Happy
Mia: Hi mindenkiek!!
pétráá: ismersz....és addig készülj.... Very Happy
ildinko: Smile
pétráá
: van még jobb is...de majd csak ha megjöttem a stadtból.
pétráá
: no, örülök, hogy a kispétráá sztori felderített.... Very Happy
pétráá: adnék sütit is, csak....messzi vagy... :s
pétráá
: szívesen, hisz tudod...kölcsönösésérdekmentes
ildinko
: kösz Smile
pétráá
: ildinkom...pétrááenergiaHUG, jóóó?
pétráá
: :S uppsz...de tnap volt itt a Fény...és hnap KATA!!!! birkabunda
ildinko
: Very Happy
ildinko
: igen, de örültél a reggelnek... ez megbocsáthatatlan egy ilyen reggelen Razz
ildinko
: ja, ZEN, de nem ma, vagyis így
pétráá: És én nem mondtam, hogy szép, csak hogy reggel van, és köszöntem... Razz
pétráá
: ildinkom, életem...hát a ZEN??
ildinko
: inkább filmet nézek...
ildinko
: ilyen vidáman ilyen randa reggelen??? ez sehol nem szép, a kutya fülit neki!
pétráá
: jujj, hnap Kata és a csodaolló... Very Happy
pétráá: jééé...reggel van... Very HappySzóval, szia Reggel!

Nincsenek megjegyzések: