2006. november 26., vasárnap

Kísérlet - love is all around in the száloptika :D

2006. 11. 23. folytatás pétráá nélkül

ildinko: köszönöm nektek ezt a szép délutánt!!! Smile
Tyger: :*
Tyger: további szép napot
Tyger: örültünk, hogy itt voltál
Tyger: pussz ildinkó
ildinko: nem a függöny, nem a szél... a lebbenés Very Happy
ildinko
: szerelem: amikor a szél meglebbenti a függönyt...
ildinko
: ez a lebbenés!


Mert a lebbenés fontos...ha nem a legfontosabb...
És vannak barátok, akik mindig...akiket lehet ölelni, ha az kell, akik felemelnek, ha az kell.
És akik visszavárnak, ha már megjártad a magad útját....
Krisz ilyen. Az egyik legilyenebb. A legölelgetnivalóbb....
BARÁT!!!!!

Very Happy
ildinko
: imádlak titeket!!!! Very Happy
Tyger
: Razz
Tyger
: pussz NEKED
Tyger
: SZERELMESEK VAGYUNK ILDINKO!!!!!
ildinko: menni fogok! ezek után ne mennék??? Very Happy
ildinko: ez a tánc... mikor egy vagy a másikkal, nem gondolkozol, csak a szivedben vagy..
Tyger
: de ahhoz mindenképpen el kell jönnöd Pécsre Razz
ildinko
: önbizalom, bizalom, zene, a másik, ennyi a világ... és valami varázslat
Tyger
: megtanítunkVery Happy
ildinko
: azt sem tudjátok, hogy tényleg tudok-e táncolni Very Happy
ildinko
: tánc lényege: teljes ráhangolódás a partnerre
ildinko
: a lényeg az OFF üzemmód Very Happy
ildinko
: mire is?
ildinko
: tiszteli a ritmust. nem lép rá Very HappyVery HappyVery Happy
Tyger
: taníts meg ildinko
ildinko
: Very Happynagyon is!!! Very Happy
Tyger
: Razz
Tyger
: élsz még ildinko?
ildinko
: én már táncolok, de komolyan... miután megfúltam a teámtól Very Happynevettemben Very Happy
Tyger
: jaaaa
Tyger
: ;)
Tyger
: jöhet a tánc
ildinko
: az ildikó a krümhilda név forditása, teeeee Very Happy
ildinko
: pétráá nvezett igy el Very Happykergeségünkben Very Happy
ildinko
: a Niebelungsliedben van Ildikó, Attila hun király utolsó felesége Very Happy
ildinko
: egyébként a krümhilda német név forditása Arany Jánostól
Tyger
: ezt miért nem értem?
ildinko: ildikó vagyok, ildinkó a pétráá műve Very Happy
ildinko
: no, mondjuk mindegyikőtöknek Very Happy
Tyger
: összehozok én egy randit a botonddal Very Happy
ildinko
: hűűű, és Botondnak milyen kellemes hangja van... Very Happy
ildinko
: Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Tyger
: nah adás leszSmile
Tyger
: általában hallhatsz
Tyger
: Sad
ildinko
: csak nagyon ritkán vagyok Pécsett Sad
ildinko
: ejnye... no mindegy...
Tyger
: (Future voltam;))
Tyger
: hamarosan reSmile
Tyger
: most viszont el rohanok rágyújtani mert éheznek a rákok
Tyger
: Smile
Tyger
: arra lehet
Tyger
: ma este Fek gólyabálon Mistery gang lesz...
ildinko
: szavadon foglak!!!! Very Happy
Tyger
: (Boond): Ildinkó egyszer megtáncoltatlak mit szólsz;)
ildinko: majd ha esetleg sikerül megcsinálnom a gépemet, akkor lesz webcam... ;)
ildinko
: pétráám most irná, hogy sámántáncolhatok végre Very Happy
Tyger
: Razz
Tyger
: kérünk webcamerás képet
ildinko
: Very Happy
Tyger
: ;)
Tyger
: és otthon nyomhatod
Tyger: teszünk be valami táncis zenét is jó?
ildinko: jajj, de táncolnék!!!!! Very Happy
Tyger
: jajj ildinkó azt hittem már elmentél
ildinko
: félrenyelem a teát a nevetéstől!!! Very Happy
ildinko
: hűűűű, nagyon szoritok, Claudy! Very Happy
Tyger
: ügyes legyél
Tyger
: szióka
Claudy
: szijasztok
Claudy
: reggel matek, délután biosz
Claudy
: aham
Tyger
: Very HappyVery Happy
Tyger
: bioszra?
Claudy
: oktv-re
Tyger
: hova claudy?
Claudy: most télleg elviszem a számológépet...Very Happy
Tyger: 06705016839
Tyger: !?
Tyger
: mi visszahívunk
Claudy
: hmmm....Very Happy
Tyger
: vagy megcsörgetni és
Tyger
: adunk egy számot fel tudsz híni bennünket?
Tyger
: Neked bármit
Tyger: ;)
Claudy: Tyger, köszi Smile
Claudy
: na mostmár télleg szisztok
Claudy
: vmi jó pörgőset
ildinko
: szintén! Very HappyTéli Álom tea mézzel... Very Happy
Tyger
: gyere be és kapszVery Happy
Replay
: Állok rendelkezésetekre!
Claudy
: én is, én is Very Happyúgyis hideg van itt nálam Very Happy
Claudy: fincsi meleg tea...Smilehmm...Smile
Tyger
: pls
Tyger
: jelezz replay
Claudy
: ildinko, igyekszem Smile
Replay
: Van még kb. 10 percem: tehát igen
Claudy
: további jó szórakozást ! Very Happy;)
ildinko
: ügyes legyél! Smile
Claudy
: páspás mindenkinek
Claudy: puszika
Claudy
: köcci Smile
Tyger
: replay itt vagy még?
Tyger
: pussz
Tyger
: egy kalappal
Tyger: ;)
Tyger
: szoirítunk
Claudy: szorítsatok!! Very Happy
Claudy
: meg mennem kell úgyis
Claudy
: majd akkor jövő héten Very Happy
Claudy
: nah most nem találom,lehet odaadtam anumnak... :S
PDL: A füst tartósít, tehát egészséges
ildinko
: de profin telepitek gépet Very Happy
ildinko
: eddig minden pasim infós volt Very HappyVery HappyVery Happyén btk-s
Claudy
: na keresem a füzetet, amiben leírtam őket Very Happy
lidi
: sziasztok
ildinko
: bár fogalmam sincs, miben megy a net Very Happy
Lidi
: csillag2
ildinko: száloptikában Very Happynem éterben Very HappyVery HappyVery Happy
Claudy
: van 12 érvem, miért káros a dohányzás Very HappyRazz
PDL
: A legnagyobb király Paco De Lucia
Claudy
: még a biosz sem Very Happy
Claudy
: nekem naon jó kedvem van és ezt már semmi nem ronthatja el Very Happy
ildinko
: ááá, kergüljünk inkább tovább, az legalább ér valamit ;) Very Happy
Replay: Viszont kib. jó zenéket nyomtok!
Claudy
: húúú, most el kéne ájulnunk? Very HappyVery HappyVery Happy
Replay
: Az egyik fő(szponzora) vagyok a rádiónak!
Claudy: ez az...ha ész kellene oda, te Replay tuti a közelbe se mehetne Very HappyRazz
Sajtipajti: HAJRÁ PÉCS, HAJRÁ EGYETEM
ildinko
: jajj, de én nem gonoszkodom... ez nem volt szép tőlem...
sajtipajti
: Szerintem nagyon jó a műsor, végre nem valami megszokott. Éljen a Kísérlet! ildinko: a Danubiushoz biztos más kell... ész nem... RazzVery Happy
Claudy
: na me neked annyira sok van...mi?
Replay
: Kellene hozzá ész is! Nincs mi elvesszen!
ildinko
: a lényeg: Pécsi Egyetemi Rádió: Vesszen az ész! ennyi Very Happy
ildinko
: én már csak tudom Very Happy
Replay
: Danubius Rádió Műsorszolgáltató Rt. 1138 Budapest, Váci út 141.
ildinko
: gyerekek! össze ne vesszetek! mindenki jó! Very Happy
Tyger
: vagy ha van valami jó tanácsot örömmel meghallgatjuk
Tyger
: ÖRÖMMEL
Tyger
: és meghallgatunk benneteket
Tyger
: add a címet kedves replay
Replay: Ott vannak műsorvezetők is! És itt?
Replay
: Bizony, hogy van!!!
Tyger
: szívesen meghallgatnám
Tyger
: van Neked rádióadásod kedves replay?
Replay
: Nulla az egész!
ildinko
: = ki kell lépni a világból...
Revisor
: Köszönöm a tájékoztatást!
ildinko
: pétráá szavaival: magic of love, magic OFF ildinko Very Happy
Tyger: én is Téged replay
Claudy
: de miért,? mondd el Very Happy
Claudy
: vágd fejbe és gyorsan fuss el Smile
ildinko
: boszorkányság! Very Happy
replay
: Nagyon szar a műsor!!!
ildinko
: hmmm... én nem ismerem a WAW-ot, nem foglak titeket érteni... Very Happy
Claudy
: de hallgattam, csak én nem arra írtam RazzSmile
Claudy
: gratula Very Happy;)
Tyger
: nem hallgattad a műsor elejét Razz
Tyger
: meg is történt
Claudy
: ha nem muatod fel, akkor kihívhatják a rendőröket RazzVery Happy
Tyger
: ohh köszönöm
Claudy
: igen, neked Smile
Claudy
: ildinko, nem vagy egyedül.. Very Happy
pétráá
: sziasztok!!!!! pápá
ildinko
: lebuktam, de hamis cimet mondtam Very Happy
Tyger
: claudy ezt nekem írtad?
pétráá
: szép lány Very Happyenyni a trükk Very Happy
Tyger
: szijja pétráá
Claudy
: ügyi vagy Very Happy
pétráá: no, szaladokrohanok....ahogy vissza is....
Claudy
: nah szép... Very Happy
ildinko
: de mindig félek... Very Happy
ildinko
: te jó ég! én jegy-bérlet nélkül garázdálkodom pécsett Very Happy
pétráá
: hihiVery Happy
pétráá
: köztörvényesVery Happy
pétráá
: neeee
pétráá: ok
pétráá
: itt minden műsor LÉNYEG!!! Very Happy
Tyger
: ezt a storyt figyeljétek
Tyger
: ;)
pétráá
: mert akko utólag meghallgatom!!Very Happy
pétráá
: az titeket nem vigasztal, hogy este visszajövök...archiváljátok?
Tyger
: amúgy szép teljesítmény
Tyger
: Razz
Tyger
: de mi vagyunk a lényeg
pétráá
: bocsánat...de majd jövő héten!! maradokVery Happy
pétráá
: idlinko tnpa több mint 8 órán át hallgatta a rédijót! Very Happy
Tyger
: DE EZ AZ ILDINKÓ
Tyger
: Sad
Tyger
: sajnálom, pétráá
pétráá
: de ildinko MARAD! fényes jókedvvel! Very Happy
ildinko: ááá, én balatonföldvár, pétráá rögvest útban elfele pécsről... Sad
pétráá: sajnos itt kell hagynom a rédijót, mert meglepi parti lesz szülinap okbólVery Happy
pétráá
: ildinko otthon, bföldvár, én a kóterben még, de fél lábbal már paks felé.
Tyger
: hol vagytok most?
Tyger
: az nem baj, pozitív
ildinko
: és télleg nem ittunk, magunktól kergülünk... Very Happy
ildinko
: semmi, csak pétráával megbolondultunk, kergék vagyunk, meg minden... Very Happy
Tyger
: mi van veletek?
pétráá
: és igen, nagyon szép lány vagy!!!! Very Happy

Nincsenek megjegyzések: