2006. november 25., szombat

félreértés, de csakis a kergeség miatt

2006.10.25. éjjele

ildinko: úgy látszik, csak ál-online vagy Very Happyno mindegy... Very Happy
ildinko
: no, jó éjszakát és szép álmokat!!!
ildinko: holnap délelőtt ugye jó zenék lesznek? Very Happy
ildinko
: most már lassan jó lenne, én lebalábbis mára befejezem...
ildinko
: doki, te sem alszol?
ildinko
: HUG Smileés Fény Very Happy
pétráá
: reHUG Very Happy
pétráá
: a megérzéseim.... Very Happyhihi :d
pétráá
: Na, télleg közelebbi kapcsolatba kerülök ágyinkómmal! Smilepusz
ildinko
: pont jó, hogy írtál közben pétrám, van indokom, miért kérjem Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Hogy kompenzáljunk az éjszakai tanulásokért, okzsok?
ildinko: doki, kérhetek egy mai utolsó Patinece-t a tanuláshoz? ... jutalmul? Smile
pétráá
: ildinkom...mint leghűbb és ÁLLANDÓ hallgató majd kitalálunk Neked vmi díjat.
ildinko
: mert elszúrtam az estémet a rédióhallgatással... de hát ha jó műsorok voltak...
ildinko
: neked is jóéjtpusz! meg mindenkinek! én még tanul...
pétráá
: no, jóéjtpusszhug! Very Happy
pétráá
: neked is viszont egyébként.... Very Happy
pétráá
: Remélem, az Angyal is velem lesz, úgy könnyebb!
pétráá: Lesz mit ma feldolgoznom...Very Happy
ildinko
: szép álmokat!!! Angyalt! ;) Smile
pétráá
: Így van...Very Happy na, angyalom, mostmár aztán télleg usgyi tanulni!!!
ildinko: éljen a három legaktívabb felhasználó! Very Happy
ildinko
: de köszönöm!!! Smile
ildinko
: lesz, akkor megleszek magam is Smile
ildinko
: köszönöm, pétráám, de igazán nem muszáj...
pétráá
: tudod...
pétráá
: megoldom, hogy kicsi lelked rendben legyen...Nekem fontos...
pétráá
: akkor majd délután megyek be...CSAK miattad...
ildinko
: Very Happybár én nemtom, mikor fogok felkelni hnap, azaz ma... még ezer dolog...
pétráá
: Csak nem képzeled, hogy itt vok Pécsett, és kihagyom a reggelo műszakot?!
pétráá: Jut belőlem Neked is hnap délelőtt!!!!!
pétráá
: szóval ne sírj, ildinkom, megoldom, jóóó?
pétráá
: mer tkönyvtárba kell mennem...de az csak 10 után nyit...
ildinko: pétráám meg nem lesz itt holnap napközben velem üzifalazni Sad
ildinko
: mert úúúgy szeretem az olyan dokizenés délelőttöket... Smile
pétráá
: mert a rádiót hallgattad...hihi :d
ildinko
: ugye holnapra a dokizene mappában marad Dj Random? Smile
ildinko
: no, én még pár órát tanulok...
pétráá: igen, ildinkom, ehhez tehetségem van...Very Happy

pétráá
: Jom és Terry!!!! Very Happy
pétráá
: Hát akor tényleg ÉLJEN
pétráá
: tudom... lol
pétráá
: jajj, tiszat kéész vokVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy:
ildinko: bocs, péétráám... Very Happyvicces volt Very Happy
pétráá
: jóvanna....
ildinko
: pétráának nem kell dikti, nélküle is hülyét csinál magából Very HappyRazz
ildinko
: pétráá, balra nézz!!! Very Happy
pétráá
: milyen hülye vok... Very Happy
pétráá
: de most nagyon lol
pétráá
: Very Happy
pétráá
: jajj... :d
pétráá
: tudom... lol
pétráá
: jajj, tiszat kéész vokVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy:
ildinko: bocs, péétráám... Very Happyvicces volt Very Happy
pétráá
: jóvanna....
ildinko: pétráának nem kell dikti, nélküle is hülyét csinál magából Very HappyRazz
ildinko
: pétráá, balra nézz!!! Very Happy
pétráá
: milyen hülye vok... Very Happy
pétráá
: de most nagyon lol
pétráá
: Very Happy
pétráá
: jajj... :d
pétráá
: tudom....
pétráá
: Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: vagyis ő húzta be saját magát, de ha már ilyen bolond... Very Happy
pétráá
: teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......
pétráá
: te szemét!!!!! és végignézted ahogy magamra vezsem?!
ildinko
: behúztad a csőbe pétrát! gonosz Very Happy
doki
: nem neked írtam
doki
: á
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ha megtennéd, hogy elmagyarázod, kedves fény, és nemcsak majd egyszer....
pétráá
: jójó, megnyugodtam már...csak hát nem tom, mit kellett volna értenem... Smile
ildinko
: én-e??? inkább te, ha kérhetem...
doki
: nyugtasd má meg!!!
ildinko: no, ezért nem kell sírni, pééétráááám!!! jajj... Sad
pétráá
: Crying
pétráá
: mert megbántottam...
pétráá
: de látom, a Fény nem érzi át a súlyát...
pétráá: ildinko...jajj...de köszike a biztonságot! Very Happy
pétráá
: megvakultam...Very Happy
pétráá
: ez pontosan így van.-...
pétráá: vmi nagyon fontosat...jujj...
ildinko
: a Fény már teljesen összezavarta, azt sem tudja, ki ő maga...
pétráá
: esem kétségbe...mert vmi fontosat nem vettem érszre...
pétráá
: jajjjj..........jajjjj...
pétráá
: no jó, de ki miatt?!
pétráá
: összezavarodtam....egy kissé...Very Happy
doki
: bravo
pétráá
: hát én már semmit sem...és még pirdulós ikon sincsen....Very Happy
doki
: ááá, nem érted
fény: Éljen Terry
pétráá
: hallgatónkak...ildinkonak...
pétráá: igen, Meg ha lehet kérni, hnap Random barátunk dokizenét játsszon, a legjobb
ildinko
: ébren kell maradnom... lesznek még ma jó zenék, ugye? Smile
pétráá
: A biztonság viszont fontos. Very Happy
pétráá
: mármint ezt az előbbire írtam
pétráá
: azé annyira nem is....remélem....Razz
ildinko
: a cél, hogy el ne bizonytalanodjon... Very Happy
ildinko
: de nem baj...
ildinko
: mert gaz csábító vagy Very Happy
pétráá
: ja, azok után, amit itt most látott? Very Happy

Nincsenek megjegyzések: