2006. november 25., szombat

Fejezet, melyben megtámadják a Fényt, Pétráá megmenti, cserébe a Fény falra is hajlandó lenne mászni... :D

A FÉNY!
Csoda, ha imádják a rajongók?
De nem kell félni, Pétráá mindig megmenti...

2006.10. 29.

ildinko: semmi, csak részegek... - egymástól Very Happy
ZMT
: árulja el h mi történt
Pécsi Egyetemi Rádió
: Very Happy
pétráá
: pétráá pirul...
ZMT
: thai akciófilmSmile
ZMT
: Smile
ZMT
: hallgatva kapcsoljatok a tv2 re
ZMT
: ha fetrengeni akartok a röhögéstől,akkor (persze hangot levéve,és az egyetemi r)
pétráá
: tudom... Very Happya krt. Very Happy
ildinko: Doki-Pétráá fanatikus vagyok, ha nem lehetett volna észrevenni Smile
ildinko
: no, no... még a fégén valaki félreérti!
Pécsi Egyetemi Rádió: értékelem
pétráá
: értékeld.... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: oh
pétráá
: az ildinkó...
pétráá
: már az...egyébként dokifanatikus Very Happy
ildinko: csak hogy érthető legyen Very Happy
ildinko
: ja, mert mindenre felmászok, úgy kerültem oda fel a harangjátékra Very Happy
pétráá
: ja,a fény...:d
pétráá
: Very Happy
ildinko
: csak elszúrtam Sadén hülye, hülye, hülye...
ildinko: azóta is szerelmes vagyok, nagyon...
pétráá
: Very Happy
pétráá
: nekem tetszik ez az ablakos dolog..bár a kosaras autó...
ildinko: ennél lovagiasabb tettet el sem tudok képzelni
ildinko
: engem egy harangjátékról vett le kb 2 m magasról életem férfija
pétráá
: még jó, hoyg nem nyugodtunk... Very Happy
pétráá
: Ezért éltem veled majd 3 évig békében! Very Happy
pétráá
: nem baj, így szeretünk...Very Happy
pétráá: okoskodsz csak mindig....Very Happy
ildinko
: de miért baj ez???
ildinko
: na jó, kell, mer nem vok magamnál én sem Sad
ildinko
: ne kérdezzük, mert azt mondaná, pofozz fel! nem kell pofon nekem! én tudom!
ildinko
: na igen... Very Happy
pétráá
: kérdezzük meg dorkát..Very Happy
pétráá
: No, erről azért vitázhatnánk...
pétráá
: nem kell?
pétráá
: Nem-e?!?!?!
pétráá
: amiben az egyetelen biztos pont a rádijó...
pétráá
: te, ildinko...ebből az üzifalból kirajzolódik a bioritmusunk...
ildinko
: nekem nem kell pofon... Razz
ildinko
: lelkifúr hát, én tönkremegyek ebbe Very Happy
pétráá
: szívesen....
pétráá
: számthatsz rámVery Happy Adok pofont!
pétráá
: okés
pétráá
: Very Happy
ildinko
: vagy majd a jövőben, ha én szúrom el valami hülyeséggel... Razz
pétráá
: ja, lelekifúr? Very Happy
pétráá: hülye... Very Happy
ildinko
: de te nem hagytad, úh most magadra vess...
pétráá
: izé..remélem.. Very Happy
ildinko
: ja, benne, pedig próbáltam kilépni innen...
pétráá
: biztos lehetsz benne... Very Happy
ildinko
: és marad holnap délelőttre is randomnak... Smile
pétráá
: Értve?!
ildinko
: ugye az lesz?
ildinko: jajj, én imádom az igazi dokizenét!!! Very Happy
pétráá
: és ebbe BENNE vagy!!!
pétráá
: De nem fogod, kölcsönös és érdekmentes..
pétráá
: neis! Very Happy
ildinko
: no de nem rontom el a jókedvet! Very Happy
ildinko: azt hiszem, félek, hogy már nem, és elszúrtam... Sad
ildinko
: igen, igen... de...
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Ja, meg kapsz még egy köszönömHUGot is.
pétráá
: Very Happy
pétráá
: biztosHUG
pétráá
: vissza fogtok...gondolj bele, nekem medidg volt sötét...
ildinko
: de talán még visszatalálunk egymáshoz... talán... csak messze van...
ildinko
: igen, ismerem, csak az én fényem elveszett... Sad
pétráá
: bár, ah meggondolom, nem rossz állapot...Very Happy
pétráá
: de ennyire?! Very Happy
ildinko
: vigyázzni kell a fénnyel, részegít... Very Happy
pétráá: nagyon rossz...
pétráá: jajj,azt ne,,, röhögőgörcsöt azt ne...az nagyon rossz....
pétráá
: hát inkább...
ildinko
: de inkább orvosit ;) Very HappyRazz
ildinko
: végezz előtte elsősegély tanfolyamot, minimum...
ildinko: a röhögőgörcsei félelmetesek, vigyázz...
ildinko
: na igen, pétrááért határozottan meg kell küzdeni...
pétráá
: azért én talán igen...bár sztem röhögésben fulladna... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: hát azért...
pétráá
: hát ja... Very Happy
ildinko
: ma már nem várnak el efféle tetteket a modern lovagoktól... Very Happy
ildinko
: inkább ne mássz sehova, mert még leesel...
pétráá
: hova?!?!?!?!!?
pétráá
: Hova mászol te?!
pétráá
: meg...nagyon...
pétráá: msot ezt képzeld el ildinko...
pétráá
: figyi, én mint sztár küzdöttem ezzel a dilemmával..
ildinko
: saját egymásról visszaverődő fényetektől megkergültetek... Very Happy
pétráá
: olvasok... Very Happy
pétráá
: olvasni?
ildinko
: nem kell plusz önbizalom...
pétráá
: mit?
ildinko: neked kéne, így is el vagy szállva... RazzVery Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: ezt most olvasom ám!!!!!
ildinko
: de így legalább nem kell titokban hallgatnom amit szeretnék igazán Smile
ildinko
: ez komoly gondot okozott, és épp így döntöttem, csak nem akartam neked elárulni.
ildinko
: jajj, köszönöm a feloldozást...
pétráá
: én is így dönöttem el...itt az élmény minden pillanatban más.
pétráá
: az megvár,.
pétráá: és utána cdVery Happy
pétráá
: akkor most rádijó
ildinko
: engem tényleg zavar, hogy nem hallom a rédiót, míg ezt hallgatom...
pétráá
: MI Very Happy
ildinko
: jajj, TI! Very Happy
ildinko
: ja, igen, nem is vagy igazi k.r.t., ha ez lelkifúr nélkül megy...
pétráá
: kompromisszum...Very Happy
pétráá
: én is megoldottam... Very Happy
pétráá
: nemis... Very Happy
ildinko
: de nagyon...
ildinko
: pedig ez engem, a törzshallgatót frusztrál ám!!!
ildinko
: én meg emiatt nem hallgathatom a rédiót... mert nekem megígértem a cd-t
pétráá
: látod?!
pétráá
: de én mást hallgatok...Very Happy
ildinko
: hogy ti nem bírjátok provokálás nélkül... Very Happy
pétráá
: Can't hurry love... Very Happy
ildinko
: de ha már provokálsz...
pétráá: Phil collins! Very Happy
pétráá
: jajaj.
ildinko
: lehet, nem most kellett volna kérdezned Very Happy
pétráá
: jajj, nagyon jó....
ildinko: ön, hölgyem, terhes nő...
ildinko
: kösz... még jó... Razz
pétráá
: hol tartasz a cdben?
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ja, és el is jöhetsz.... Very Happy
ildinko
: még jó pétráám, nem tart még ott a klónozás...
pétráá: Nekem nem lesz időmVery Happy
pétráá
: jó, azt megköszönjük.
pétráá
: Very Happy
ildinko
: Very Happy
pétráá
: de. regényírós terveim vannak. gyereket nem tőled szeretnék.
ildinko: neked akkor nem lesz időd úgysem... de itt befejeztem...
ildinko
: azért azt a narancsosat megsütöm az esküvőtökre...
pétráá
: mit mondasz?!
pétráá: tehát?!
pétráá: itt fesztí a papucs a kezemben...
ildinko
: neked csak ne velem legyenek terveid...
pétráá
: hallod?!
pétráá
: nekem terveim vannak veled...
pétráá
: ildinko...
pétráá: Lüke..
pétráá
: Akkor kível írom meg a következő Nobel díjas regényt!?
ildinko: úh sziasztok! meg jó éjszakát, és utána mindent! Smile
pétráá
: LÜKE!!
ildinko
: ez a stressz... Very Happy
ildinko
: no, én soha többé nem szólok bele... és ide is most írtam utoljóra...
Pécsi Egyetemi Rádió
: mennie kell és sokkal jobb minőségű
Pécsi Egyetemi Rádió
: válts 128-ra
Pécsi Egyetemi Rádió
: szántós kolléga a 64 kbps sávon
pétráá
: nem szeresek dönteni...de a jövőm miatt meg kell tennem... Very Happy
pétráá
: jajj, most el kell válnom a Marozsán albumtól...a rádijó...jajj...
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: de...
doki: ugye nem?
doki
: ne ne
ildinko: nagyon kéne az a pirulós emotikon...........
ildinko
: izé, megígértem, hogy nem szólok bele, upssz....
ildinko: nehogy!!!! már megy...
doki
: asszem le kell menekülnöm a stúdióba...
doki
: ennyi
doki
: kész..
pétráá
: de addig is...
doki: valami töltött hús
doki
: nemcsak süti jön
doki
: okés
pétráá
: és jövő 7Vgn sütök olyat, ami nagyon ízlett...
doki
: kakaós túrós
doki
: jajjaj
pétráá
: Figyi, én jobb vok a sütinél...
pétráá
: Arra nem volt időm... Sad
pétráá
: uppsz...jujj.,az nincs.... Sad
doki
: ???
doki
: nem kötelezem le magam
doki: elfogadjam skacok?
doki
: mindent bevetnek
doki
: megpróbál sütivel lekenyerezni...
doki
: 22:15 Spontán vasárnap
doki
: ha nem mondtam volna...
doki: ja
pétráá
: izé..nagyon jó...jajj, nagyondenagyon...
ildinko
: aztán ne hiányoljatok, és jók legyetek! és okosan! Very Happy
pétráá
: ildinkó, akkor odaért ezek szerint...kurva jó! Very Happy
pétráá
: ó..akkor ez kihívás...Very Happy
ildinko: bocs, hallgatok... zenét... titeket meg itthagylak...
pétráá: no, mi van?
doki
: minden szobához volt kulcsom...
doki: milyen jó volt a boszis időklben
doki
: jajj
pétráá: Smile
pétráá
: most akkor ki a türelmetlen kettőnk közül? ;)
pétráá
: elrontod,...Sad
pétráá: te...
pétráá: ne dumálj bele....hallgass magadra!
pétráá
: teeeeeeeeeeeeee.
pétráá
: áljj már le!!!!
pétráá
: ildinkóóó
pétráá
: ildinkó...Marozsán Erika? Nálad már?
ildinko: én meg nem dumálnék folyton bele a románcba Very Happy
ildinko
: nem kéne mászni, meg zárat törni... Very Happy
ildinko: mi lenne, ha félúton találkoznátok???
pétráá
: és zavarában mosolyog...
pétráá
: Rám? pétráá pirul.... Very Happy
doki
: én a világ végéig is várok
pétráá: akkor halljam...
doki
: elismerésem
doki
: BB King
doki
: Mr Brick
pétráá
: no, inkább olvasok...elkések a válasszal... :d
doki
: köszi ildinkó
pétráá
: már miért lennél bunkó?
doki
: pedig..
ildinko
: összeilletek, mint zsák meg a foltja Very Happy
doki
: hogy fázol....
doki
: nem..
ildinko: meg kell mondjam, ha eddig nem lettem volna biztos benne, mostmár tuti:
pétráá
: még nyitva van...leköt a terved...
doki: tudom hogy olvasod?
pétráá
: hoyg becsukom?:
doki
: bunkó lennék ha bezárnám az ajtót..
doki
: mi?
doki
: jajj ezt olyan rossz hallani...
ZMT
: hogy?
doki
: fentről ereszkedem le...
pétráá
: de lassan becsukom az ablakot, majd kpogj. Fázom.
doki
: szóval nem kell lepedő...
pétráá
: te bolond...
doki: vissza a kedvesemhez...
doki
: na
doki
: Profil, tudja..
doki: próbáljon képet felrakni
doki
: figyeljen már
doki
: mint amit az előbb átéltem
doki
: ilyen sztorit ő sem tudna mesélni
doki
: na?
ZMT
: pill
doki
: nem kell...
ZMT: Pé sztorizik...
pétráá: A hajam sajnos nem elég hosszú.... meg az fájna...
pétráá
: Nyújtsak ki lepedőt?
pétráá
: akkor gyere...Very Happy
pétráá
: jaaa.
pétráá
: persze, hogy minden te...te vagy a férfi!!!
doki
: gondoltam, felmászok...
doki
: csak az nem lenne olyan romantikus
ZMT
: ?
doki
: simán ...
doki
: oszlatni kellene a rajongókat
pétráá: ez már nem véd meg kellőképpen....
pétráá
: akkor felszökök a tetőre, mert rossz a zárunk..
doki
: jelenjen már meg vízágyúkkal a d/26-nál
pétráá
: Jajj, tudsz olyat szerezni?
doki
: a felmentő sereg
doki: mr. Brick
pétráá
: igenVery Happy
doki
: huh
doki
: ilyenkor sajnálom h nincs bekapcs diktafon a közelben
doki
: ez nagyon kemény
doki
: nem mintha nem tudtam volna emelőkosaras autót szerezni..
doki
: még jó hogy az elsőn lakik a drága
doki
: minden én
ildinko: már aggódtam...
doki
: én
ildinko: helyes, akkor megnyugodtam...
doki: kitörök
doki
: ildinkó tervbe van véve.....
pétráá
: Azoktól ki ment meg engem, a gyenge nőt?!
ildinko
: sokkal romantikusabb ;) Very HappyRazz
pétráá
: és az én ostromlóimaml mi van?!
pétráá
: nemán hogy én mentsek meg egy ffit...
ildinko
: és elrabol téged! Very Happy
pétráá
: hát inkáb...
ildinko: sztem várd meg, míg kitör a Fény az osrtomgyűrűből
pétráá
: Ha segítek azzal, hogy feltűnök... Very Happy
ildinko: bár sztem a Fénynek kéne elrabolnia pétráát!
pétráá
: ildinkó, megkönyörüljek rajta?
ildinko
: pétráá, menj már megmenteni! még baja lesz... Very Happy
doki
: nem
doki
: nem tudok írnikl
doki
: betörtek
doki: úristen
ildinko: akkor magadra vess, ha nem értesz minket Very Happy
pétráá
: ja, akkor ezért nem esett le, hogy írtam, hogy hazamegyek még pénteken...
doki
: mentsetek már meg
doki: a rajongók
doki
: verik a szobám falát a tanuló felől
pétráá
: szép..
pétráá
: de mindegy
pétráá
: Ez regény. Nem vers.
doki
: minden 20. sort
pétráá
: No látod...Akkor most felnézek Rád!
doki: úgy olvasom az üzifalat, mint a kortárs verseskötetet
doki
: engem is meglepett
doki: képes voltam rá
doki
: ennyi
ildinko
: olvass vissza... ;)
doki
: elhárítottam a közeledést
ildinko
: hogy olvasod te a falat? teljesen egyértelmű az alapján...
ildinko
: a legfontosabb családtag Very Happy
doki
: egyre jobban érdekel...
pétráá
: Családtag, mint Pöszméte
pétráá
: Basszus, tényleg...csak az élvezet kell neki...ej...
pétráá
: Nélunk megosztás van: anyukám ad kaját, én meg a dögönyt.
doki
: ki az a frici
ildinko: Frici is engem szeret, az is bizonyítja, h ma kaja után jött ide Very Happy
pétráá
: ááá, Pöszméte engem szeret...Very Happy Meg a dögönyt is..Very Happy
pétráá
: tégy ellen.
pétráá
: gondolom....de mondom, nem bírom el huzamosabb ideig, szal légyszíves
ildinko: mint minden pasi Very HappyRazzVery HappyRazzVery HappyRazz
ildinko: na igen, de csak azért ilyen kedves, mert kaját szeretne...
pétráá
: de tnap Pöszméte sem úszta meg... Very Happy
pétráá: ildinkom...Ez a Frici...jujj,de megdögönyözném...
doki
: de fel kell dolgoznia
doki
: nagyon kiábrándító a helyzet
doki: gondolom...
pétráá: jajj, remélem, nem lesz gyakori az ilyen stressz, mert nehezen bírom
pétráá
: Very Happy
pétráá
: okés, bízom Benned!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: hát...ez most nem tudom, kinek a legrosszab...
doki
: ne aggódj...
doki
: még nyomás alatt vagyok
pétráá
: Haladsz?
pétráá
: helyes...
pétráá: No, mi az állás?
doki
: mindent megteszek...
pétráá: Smile
pétráá
: de csak azért, hogy felnézhessk Rád!
pétráá
: Ááá, te vagy a ffi, légy úrrá a helyzeten.
pétráá
: aham...és én mentselek meg? a gyenge nő?
doki
: nem adom magam
pétráá
: te....
pétráá: te,te egem provokálsz!!!
doki
: meg akar erőszakolni
doki
: megtámadtak a szobámban...
pétráá
: többek közt....
doki: mit?
doki
: igen?
pétráá
: midnenütt
pétráá
: de ezt meg úgyis tudod... Very Happy
doki
: külön akartam...
doki
: holis?
pétráá
: akkor a legjobb helyen jársz.
doki
: csak a lényeg érdekel...
doki
: így van....
pétráá
: itt vannak a summák, a kifejtés nem lényeg, csak az eredményVery Happy
szabadnap-on!
: szabadnap-on!
pétráá
: jaja, télleg, csak össze kell rakni
doki: Mr Brick?
ildinko
: különben is tudsz mindent... innen minden összerakható, amit beszélünk
pétráá
: csak azt nem tudod kontrollálni...ezért zavar... :d
doki
: mindenhol ott vagyok
doki
: már meg is valósult
doki
: ez lehetséges
pétráá
: féltékeny vagy a szkájpra... Very Happyédes! Very HappyVery HappyVery Happy
doki: nem
ildinko: kiről másról? lehet másról beszélni? a Fény van mindenütt!!! Very Happy
pétráá
: tudni szeretnél mindent, pedig ez lehetetlen... Very Happy
ildinko: hűű, ha midnent itt bezsélnénk meg, akkor lincselés lenne...
pétráá: nem...vagyis nem csak... Very Happy
doki
: vagy pedig rólam van szó...
doki
: igen
pétráá
: de ez itt sokkal izgibb, ott csak a mellékcsevely megy, nyugi! Very Happy
pétráá
: jajj, nem költöztünk át...mindig is voltunk ott is...Very Happy
doki
: kíváncsi vagyok működik-e végre
doki
: tegyen fel képet magáról a profilba
doki
: mr. brick
pétráá
: jéé, ezt már írta ildinko... Very Happy
pétráá
: több helyen...
pétráá: jajj, nem benned van a hiba!!!!! te....bolond! Very HappyCsak mi beszélünk egyszerre
doki
: ezt roppantul nehezen tudom feldolgozni...
doki
: úgy tűnik a lányok átszoktak a szkájpra
kriszta: köszi...
doki
: tisztelet Mr. Brick!
doki: kutya a kriszta hallgat

Frici, aki akadályozza ildinkót a törzshallgatásban és gépelésben...:D

De nagyon szeressük, mert macska...

ildinko: nem tudok gépelni a cicámtól, majdnem a billentyűzetemen ül Very Happy
ZMT
: az uraknak
ZMT
: legnagyobb tisztelet
kriszta
: lécci mondjátok meg szkútyának, h itt hallgatom(végre...Smile)
ildinko: még véletlenül sem értheted Very Happybocs
doki
: pedig...
ildinko
: nincs benned hiba!!! mi közben szkájpon is komm...
GAbi
: akkor semmi
GAbi
: ok
doki
: nem
GAbi: Doki, te a stúdióban vagy?
doki
: bennem van a hiba
doki
: bocs
doki
: de nem megy...
doki
: próbálom követni
pétráá: anynira jó....Very Happy
pétráá
: na, teccik a szám???
pétráá
: természetesen te meg én Very Happy
pétráá
: két hülye egy pár.... Very Happy
ildinko
: tessék, én is dög vagyok Very HappyVery HappyVery HappyRazz
ildinko
: tényleg az vagy! vigyázz vele, drága Fény!!! Very HappyRazz
kriszta
: szia zoliiiiiiii!!!( ha olvasodRazz)
pétráá: és tudom... Very Happy
pétráá
: ildinkot most szó szerint idézem: pétráá, disznó szemét vagy Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: De most a helyén van lelkileg, csak engem zrikál. Dorkánk ebben segítene nekem :
pétráá
: ildinko!! megy át egy szám szkájp, fogadd el!!!!!
pétráá
: ezt szinte gondoltam...Very Happy
doki
: pont ráérek
pétráá
: Egyébként ildinkot helyrerakni.... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: :d
pétráá: mindegy...
doki: miben?
pétráá
: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: Ha most itt lenne Dikti, segítene nekem....Razz
pétráá
: Az exPetid az okoskodópartnered nem én...Razz
pétráá: na, lehet rólam szállni, ildinko...Razz
ildinko
: fogadok, te sem érted, én is csak magyarázat után Very Happy
pétráá: Oda még nem érsz el..de hát van időnk...Smile remélem... Very Happy
pétráá
: vagyis a Dunán túlra még gyúrnod kell
pétráá: Very Happy
pétráá
: és mindenütt vagy
pétráá
: igen őVery Happy
pétráá
: ő megnyugodtott, hogy itt vok, aztán ezzel le is van tudva a dolog...
fény
: rá tippelek
fény: ha btk-s
fény: szendi petra?
fény
: vagyis ott..
fény
: itt vagyok
pétráá: hát ja...kellet nekem médiasztárral kezdeni....
pétráá
: persze biztos dolga van...
pétráá: de akkor is...
pétráá
: köff, ildinkó...
pétráá
: hát ja...
pétráá
: mindegy....
ildinko
: legalábbis ahogy pétráát ismerem...
ildinko: én azt mondom, nyugodtan bízhattok egymásban... ;)
ildinko: aztán lehet, hogy csak nincs kedve menni Very Happyés inkább hazajött Very Happy
ildinko: az öcsémnek nem megy a vonatj pestre a vihar miatt...
pétráá
: Benned?! ej, tee....
pétráá
: nem is érdekel...és még te fenygetsz engem...no, szép...Smile és én így hogy bízzak
konfig
: Raccsolsz!!!!
pétráá
: basszus...naggyon durva idő van kinn...kinylít az ablak, meg szélvihar...
pétráá
: És télleg nagyon üdvözöl! Very Happy
pétráá
: megvan?
pétráá: Very Happy
pétráá
: Na??????????????????
pétráá
: Hát akkor csak annyit, hogy ő is Petra.
pétráá: jajj, idlinkom..ez a Marozsán Erika nagyon jó...átküldöm minél hamarabb... Very Happy
doki
: érdekel ám...
doki
: ?
doki
: naaaaaaaa
doki
: passzolok...
doki: jó lenne
pétráá
: ááá, még gondolkodj egy kicsit... Very HappyAz sose árt...Very Happy
pétráá
: van új háttérképem...Very Happy mint ildinkónak...Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: no, megkönyörüljek Rajtad?
pétráá
: és egyetemista.
pétráá: ahol te.
pétráá
: leszedtem otthona pétráás függönyöketa szobámból felsőbb parancsra...Sad
doki
: nem néz tv-t
doki
: hol lakik?
pétráá
: ja, és üdvöl, mert régen hallott felőled.
pétráá
: Very Happy
pétráá
: lány
doki
: kicsit leszűkíthetnéd...
doki
: passz
doki
: no...
pétráá
: hogy ilyeninfókat tud... Very Happy
pétráá
: háát...Smile tessék gondolkodni...én már régen ismerem régóta, csak nem tudtam,
doki
: na ki lehetett az..
pétráá: És kinn vihar van, villámlik!!DeJÓ!!!!Very Happy
pétráá
: Fény az ősrobbanás előtt...
pétráá
: Ja, és kedves Fényem! Ha tudnád, kivel utaztam vissza...Smile Aki tudja, mi volt a
pétráá
: KöszönömVery Happy
doki
: jó étvágyat
pétráá: és látom, már nagyobb a fal... Very Happy
pétráá
: és örülök, hogy hiányoztam....
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Csak, hogy tudj mindenről, doki!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: fúú. ez kellett...és most bejelentem, hogy enni fogok.
ildinko
: végre... hiányoztál, mert nagyon szeretünk! Smile
pétráá
: jajj, de jó, hoyg végre itt vagyok...Very Happy
pétráá
: Very Happy
doki
: inni szoktuk
cSaBi: Egyetek baracot!
doki
: mondta...
pétráá
: amitől meg kell hatódni...és ildinkó is tudja, hogy nekem is nagyon szar volt...
pétráá
: és dokim, hidd el...jó??? (most ilyen nagyon esdekelve nézek ám..Very Happy)
ildinko
: örülöknekedHUG neked!!! Very Happy
pétráá
: tudod, a feszkó... Very Happy
ildinko
: no, azért bőgni nem kell... Very Happy
pétráá
: jajj, ildinkóm..itt bőgök azon amit írtál..jajj, KÖSZÖNÖM!!!
ildinko
: és nagyon aggódtam!!! olyan jó, hogy visszajöttél!!! Very Happy
ildinko: Szia pétráám!!! én is nehezen bírtam ám nélküled...
doki
: pedig próbálok hinni Neked
doki
: ha egyszer megtetted...
pétráá
: többet ilyet soha...
pétráá
: És hogy részben én voltam az oka...de nekem is szörnyű volt....hidd el...
pétráá
: Hallottam dokim....Sad
doki
: szörnyű hétvégém volt...
doki: szia pétráám...
snowmen
: Petra írjál iwiw-re
snowmen
: ez egy sorozat lesz...a különböző országokat vizsgáljuk meg
pétráá
: Szia Doki! Very Happy
doki
: dzsimi ít wörd
pétráá
: rokonság... Very Happy
pétráá
: Bence, baszus, mekkora sztorim van!!!
doki
: na
pétráá
: jajjj...
pétráá
: ildinkó....ildinkóóóó!! merre vagyol??
snowmen
: HOLNAP 20.00 - 22.00 ZSÖTEM...a téma a franciák (zsötemesenSmile ) és francia zenék
pétráá
: hallgatom...:d
Csiga
: Tessék hallgatni
Csiga
: K.O. Közületek Okostojás most
pétráá
: Szia Fény, szia ildinkó, szia Peti jappánból és szia Bence! Very Happy
pétráá: Ja, és halihó!!!!
pétráá
: jajj, itt vagyok! Very Happy
pétráá
: jajj, végre...

Nincsenek megjegyzések: