2006. november 25., szombat

Julcsipulcsi színre lép, az ellentábor gyülekezik, és beindul a szőnyegbombázás....:D

006. 10. 30. hétfő

pétráá
: A buliba menőknek meg felöltözni ám!!!!!
pétráá
: á, csak alvás. Reggel zuhiVery Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: pusszancs
ildinko
: Jóéjszakát mindenkinek! Smile
Smile
ildinko
: zuhi, jóga, alvás Very Happy
pétráá: No, akkor pizsipartiVery Happy
ildinko: köszi szépen a szép estét!!! Very Happy

pétráá
: Very Happy
Very Happy
pétráá
: a fény elárulja őket
Pécsi Egyetemi Rádió
: persze
Rita
: és honnan ismerlek meg titeket?
Rita: remélem a csajok ott buliznak
Rita
: sziasztok

Rita: köszönöm mindenki nevében a jó zenéket
Rita
: sebaj indulok a tk-ra majd ott folytatom
Rita
: sajnálom hogy hamarosan vége a műsoridőnek
Rita
: sziasztok Domi bánhatja,hogy elmennt bulizni
pétráá
: így nem félek!Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: meg más...

jack
: kign az adás, de persze ez nem meglepő doktor úrtólSmile van még hely a kanapékon?
pétráá
: van most csomó HUGom, meg egy falam.,.
pétráá
: most azt nem...Very Happy
Very Happy
ildinko: csak félni ne félj Very Happy
pétráá
: kezdek tényleg húdemegijedni...Very Happy
pétráá: én. pl. buszokat kések le emiatt, ami korábban nagyon nem volt rám jellemző....
pétráá
: hát ja.. másra idő sem jut...
ildinko
: életünk, na, ma nemtok gépelni
ildinko
: erről szól az éetünk mostanában... Very Happy
Very Happy
pétráá: azóta is csak ezt csináljuk...Very Happy
pétráá
: óó...mi a kezdetektől bevallottuk...itt többek köztVery Happy

Pécsi Egyetemi Rádió: megkönnyebbülsz
Pécsi Egyetemi Rádió
: be
Pécsi Egyetemi Rádió
: valld

Pécsi Egyetemi Rádió: hát persze
pétráá: ennyi hát Very Happy
ildinko
: élvezem az érzést Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: ennyi
ildinko
: ZEN Very Happy
pétráá
: ez a sorsunk....

ildinko
: elemzi a fene Very Happy
pétráá
: vagyis rajongunk... Very Happy
pétráá
: fogadd el... Very Happy
pétráá: rajongasz és kész.
pétráá
: hát ildinko...sztem ez van, nem kell elemezni.
pétráá
: én bírom, laktam veled, engem érdekel tudod... :d
ildinko: akkor inkább a rajongás pszichológiája? Very Happy
pétráá
: köszziVery Happy
pétráá
: azt neee...

pétráá
: neeeeeeeeeeeeee

ildinko
: most majdnem belekezdtem egy pszichológiai értekezésbe, de rájöttem,nem való ide
pétráá
: köszönöm, ildinko....de tényleg....Very Happy
pétráá
: no, ennyit a mély lelki világomról a kvázi blogunkbanVery Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: aha

pétráá
: ez nem olyan jó...de rajta vagyok az ügyön. azért van a fal.
pétráá
: ennyi....
pétráá
: igen...
ildinko
: ez pszichológia... pétráá túl érzékeny...
ildinko: hanem mások pakolnák rá a sajátjukat...

ildinko: a fal megvédi pétráát, hogy ne vegyen fel olyan érzelmeket, amik nem az övéi...
ZMT
: kényeztet
Pécsi Egyetemi Rádió
: hol
Pécsi Egyetemi Rádió
: milyen fal
Pécsi Egyetemi Rádió: mi ez a fal?
pétráá
: ott a fal... Very Happy
pétráá
: tudom...nem is fogok...Very Happy

ildinko
: nem kell tönkremenni a mások iránti aggódásban ;)
ildinko: ne aggódj, pétráá, megtetted, amit kellett, most már nem rajtad múlik...
ZMT
: down kötelezSmile

pétráá
: de jól elvannak egymással...
pétráá
: hát ja...petraanyu aggódik, pétráá rádiózik:d
ildinko: jééé, rájöttem, hogy rajongani jó Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: ott az árnyék...
pétráá
: szegény Mara...azért aggódom érte... Confused
Pécsi Egyetemi Rádió
: kész
ZMT
: ott a Sweet homeSmile

Pécsi Egyetemi Rádió
: ja
pétráá: Szívesn Domi! Jajj, és a szívthómVery Happy
Domi
: köszi Pétraa
ZMT
: Doc HolidaySmilehagyja jóvá a feltöltött képeimetSmile
Pécsi Egyetemi Rádió
: ott a fény

Domi: nem tudom ti menntek e bulizni, ha igen jó szórakozást mindenkinek
pétráá
: jó kompromisszum, DomiVery Happy
Vido
: ááááá, Kooooorn
Domi: sziasztok

Domi
: a szobatársam hallgat továbbra is titeket,én pedig lépek bulizni Smile
pétráá
: én ám...Very Happy
pétráá
: nem...délután sem tudtál megijeszteni....Very Happy
Vido
: igen, TeVery Happy

Pécsi Egyetemi Rádió
: ne tapizzon
Pécsi Egyetemi Rádió
: vidonak
pétráá
: vok az, aki nem normális... Very HappyVery HappyVery HappyD:
pétráá
: anynira hülye vagyok...mások hülyeségégn húzom fel magam, közben simán lehet, én
ZMT
: megijedtetek mi.)
ZMT
: hu

ildinko: óóó, köszönöm!!! Smile
pétráá
: no, üvegfal...épül, épül....Very Happy
pétráá
: hogy lehet vkinek ennyi esze...?!
pétráá
: bake rolls...ááá....
ildinko
: én is kérdezhetném...
pétráá
: Ez most Fricinek szólt? Vagy ildinkónak? Very Happy
Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: na na
ildinko
: meg inkább attól, hogy sokáig ébren vagyok...
ildinko: ő is megőrül a rédiótól Very Happy
Very HappyVery Happy
ildinko: jajj, már látom, hogy a Frici ma éjjel sem fog hagyni aludni...

Frici nem akarta, hogy gépeljek...
azért megoldottam :D
féltékeny...
pétráá: De lesz, aki megvéd... Very Happy
pétráá
: és miért kapok popsidádát? jaa...értem... lüke!! Very Happy
pétráá
: de elmondom nekiVery Happy
pétráá
: már kórházba vitték...azért győztem...Very Happy
Vido
: Petrááá.....popsidádáVery HappyVery HappyVery HappyRazz
Pécsi Egyetemi Rádió
: aha
pétráá: ezért adtam hülye tanácsokat is.. (pétráá pirul...)
pétráá
: én pörögetm túl magam, szokás szerintVery Happy
pétráá
: ej... hol a gyakorlatiasság?! Ennyi...de már kidühöngtem magam... Very Happy
Vido: Hogy növeld a hallgatottságot, hát ez szánalmasVery HappyVery HappyVery Happy pétráá: most akkor mi legyen, mit tegyen marával...
pétráá
: Mara fickója...Nem orvoshoz vitte volna marát, haem felhívta az anyját, hogy
pétráá
: de tényleg..
Pécsi Egyetemi Rádió
: ha ha ha
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Nem te...NYUGI!!! Te messze vagy attól...
Domi
: minek hagynám bekapcsolva?
Pécsi Egyetemi Rádió: hey
Pécsi Egyetemi Rádió
: ki a tehetetlen?
pétráá
: legalább hagyd bekapcsolva a géped..:d
Pécsi Egyetemi Rádió: nem iszok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pécsi Egyetemi Rádió: boszi-fm@index.hu
Domi
: hallgassátok végig a műsort , az kedvet ad aztán buli
csiga
: mennyünk, hehe ?
pétráá
: de hját te tudod..
pétráá
: a műsor után menj...:d
pétráá
: dehogynem, Domi! Ott a legjobb...
Domi: megyek pörögni és szerintem mindenki tegye ezt
Pécsi Egyetemi Rádió
: mindent tud...
Csiga
: az msn cymet pliiz
Domi
: hát azt hiszem én most túlságosan pörgök és ezt nem a szobában kellene tennem pétráá: én most nagyon ki vok akadva, ha egy ffi tehetetlen.,..jajj...
pétráá
: igen, a Fény ad..
ildinko
: nem ő ad, hanem a Fény Very Happyzenét! meg Fényt! Very Happy
Domi
: Pétráá mit tudsz ami miatt érdemes maradni?
Domi
: marad a megszokott életvitel, buli
pétráá
: megbánod...
Vido
: Csokkko, csokkko csokkkoládé
pétráá
: Ne lépj..
pétráá: Domi!
pétráá
: jül esett neki...
Domi
: na azt hiszem tényleg lépek inkább
pétráá
: és dokim, köszöni mara a számot...
pétráá: na, Petra anyu győzött...
Vido
: Domi: még szépVery Happy a mi kutyánk kölyke, muszáj
Domi: Vido te is ezt hallgatod ezek szerint
Pécsi Egyetemi Rádió
: így van...
Pécsi Egyetemi Rádió
: a legjobb helyen vagy...
Domi
: kicsit maradok még én úgy gondolom egy bulihoz jó alaphangulatot ad
Pécsi Egyetemi Rádió
: lót
Vido: Domi: nem tudta mit beszél....Very Happy
Domi
: eddig tetszik,de most buliba akarnak cibálni
Domi
: egy ismerősöm mondta,hallgassalak titeket
Vido
: Very Happyköszi Petra, de nem nevezném magam azért sztárnak
pétráá
: Szegény ildinko...csk sztárok veszik körül..
pétráá
: ááá....
pétráá
: az ügyelet azt mondta, vírus..igyon kólát kikevrve...
ildinko
: helyes pétráám! Marának jobbulást!!!
pétráá
: Azt mondta a Fény, szokjam...Very Happy
pétráá
: de most anyut játszom...Sad
pétráá
: én is szeretem...ennyi.
pétráá
: mert lehet...
pétráá
: szeressed...
pétráá: ildinko...
ildinko
: háááát... nekem nincs tököm... (pirul) Very HappyVery HappyVery Happy
Vido
: Szerintem csak a tökös csajok szeretik a blúúúúzt
Renátó
: sziasztok
Renátó
: csuma Bence
ildinko
: bár mindegy, mert én akkor is szeretem a bluest Smile
ildinko
: de azért kiváncsi vagyok, mások mit gondolnak...
ildinko
: pétráám azt modnta erre, hogy hülye vagyok... Very Happy
ildinko
: illő egyáltalán, hogy egy lány szeresse a bluest???
ildinko: arra gondoltam még tegnap, h a blues férfias zene...
Vido
: Hajrá Doki
Ms. Magic
: köszi
Ms. Magic
: Hahó! Nincsotthon netem jelenleg és lassan megyek, úgyhogy msn-re lépj fel! pétráá: bocsi....Very Happy
pétráá
: jujj. felhoztam egy tollat lentről.azonnal leviszem.
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ildinkó, van fűtés!!!!!!
pétráá: Este programod vanVery Happy
pétráá
: na, akkor usgyi tanulni.
ildinko
: mást már kétséges... Very Happy
ildinko
: azt tuti!!! Very Happy
pétráá
: pl. a timefucking művészetét Very Happy
pétráá
: ááá...tőlünk csak tanulni lehet...
pétráá: és köszönjük az engedélyt!!! Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: de reméljük, hogy nem elriasztunk másokat...
pétráá
: az extra is... tudom.. és te is.. Very Happy
ildinko
: az utóbbi kevésbé... Very Happy
ildinko: a függőség az biztos! Very Happy
pétráá
: Ezt idlinko mondat :d
pétráá
: extraműsor, amihez még hangfal sem kell.
ZMT
: remélem isÍSmile
pétráá
: Kettő: mi van azokkal, akik csak miattunk látogatnek el ide? Mi vagyunk az
pétráá
: Két nagyon durva dolog van: egy--betegesen függők vagyunk a site-tól.
19:00
: Hírek
ZMT
: nyugodtan hangoskodjanakSmile
ZMT
: nemám Smile
ildinko
: én már nem is írok ide.. ezt sem írtam... Very Happy
pétráá
: meg... Confused
pétráá
: és vettük a célzást...csendesebbek leszünk.. Very Happy
ildinko
: modntam én, hogy egyszer csak megunnak itt minket Very Happy
pétráá
: ez így van..de lehet félnek..pedig adunk ám teret...
ZMT
: Az Ildinko-Petra blog szeretettel várja mások hozzászólásait isSmile
ildinko
: tudom, tudom... aludj csak... Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ahhoz nagyon sok energia kell, hoyg hatékony legyek.
pétráá
: nekem kell...különben hogy őrködöm?
ildinko: csak éjszaka... de ezet már mondtam...
ildinko
: Very Happyna igen.... Very Happyén ilyenkor nem tudnék aludni Smile
pétráá
: én meg alszom...Very Happy ez a legkingebb munkamegosztás... Very Happy
ildinko
: Very Happyértettem! Tanulok! Very Happy
pétráá: ildinko...te meg tanulj! Very Happytudod, "ne a magnót..."
pétráá
: bár még elég álmos vok....Very Happy
pétráá
: Kirszu...kicsit nekem is... Very Happy
pétráá
: jajj..most keltem fel...
fény
: kriszu gitározik live
fény
: adásszünet
ildinko: bizony Smiletanulok ám, és most plusz erőt adtatok Smile
doki
: programja van estére
doki
: nem nem
pétráá
: persze, tudom, hogy a tanulás öröme miatt tanul, nem azért, mert rászóltunkVery Happy
pétráá
: ügyes lesz...ismeri személyiségem dikti részét...
doki
: és hallgass pétráára
doki
: ildinkó ügyes legyél
pétráá: de psssszt...Very Happy
pétráá
: mondjuk azért közben ME...Very Happy
pétráá
: mármint tanulj! Very Happyhogy este...
pétráá
: tnaulj!
pétráá
: akkor a könyvet most az egyszer télleg arra használd, amire vannak.
pétráá
: jó?!?!?!?! haha.... :d
ildinko
: jókislány vagyok Smile
ildinko
: ki is nyitottam a könyveket...
ildinko
: értettem, már itt van előttem a könyvkupac
ildinko: Very Happyti meg engem tartotok ép elmével nem bírnám nélkületek most...
pétráá
: No, TÜNÉS!!!!!
pétráá
: Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: de ne is nyomd el...tartópillérünk vagy....!
pétráá
: a krt identitásod elnyomhatatlan... :d
pétráá
: Mindeképpen, hogy most mész tanulni...és anyukád sem öl meg...
ildinko: ha belepusztulok is, rédiót fogok este hallgatni SmileVery Happy
pétráá
: számítunk RÁD!!! és akkor éjszakáznod kell...No, melyik a jobb?
pétráá
: ildinkom, anygalom...MENJ MÁR!!! Így nem leszel kész estére, amikor pedig
ildinko
: jajj, tanulnom kéne...
ildinko
: Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: igen, de ezt most nem bírtam már szó nélkül...
pétráá
: úú..ez nem jó...ez a kettő nem illik össze, szóval akkor DiktiHUG
pétráá
: ildinkom...tanuljHUG... Very Happy
pétráá
: én már meg sem próbálom kommentálni, csak átadom magam neki.. Very Happyröhögök Very Happy
ildinko
: negyed órája ezen nevetek Very Happy
ildinko: és de Very Happy
ildinko
: hihetetlen... mindig azt hiszem hülyébbek már nem lehettek... Very Happy
ZMT
: indokolt
ZMT
: híg f*s,friss tusSmile
ZMT
: ()szőnyegbombázásSmile
ZMT: vétel vége
ZMT
: megyek tisztázni magamSmile
ZMT
: sikerült
doki
: szarjon be
doki
: kész Mr. Brick
pétráá
: Smile
pétráá
: no jó...max. még egy meleg radiátor...de ez már csak extra kérés a más mellé... pétráá: nem kell más...
pétráá
: más...
fény
: hát ha még...
fény: más...
pétráá
: én meg köszönömHUG, márnemisfázomannyiraHUG
ildinko
: most nézem, az rooibush... Smileés szívesen, mellé meg HUG!
pétráá
: köszönöm....
ildinko: küldök neked forró narancsos sooibush teát, az felmelegít, ha más nincs... Sad
ildinko: ... Sad
pétráá
: de nem így...Sad
pétráá
: tök jó belevackolni. No, azt szeretem...Very Happy
pétráá
: Fázni csak akkor szeretek, ha lefekszem alduni. És friss az ágyenmű, és olyan
pétráá
: már csak egy kucsma kéne, meg usánka... :d
pétráá
: szibéria fíling..
ildinko
: nehogy nekem megfázz...
ildinko
: és pont ott ülsz a huzatban... Sad
pétráá
: süvít be a hideg az abalkon...NEM SZERETEM!
ildinko
: aztán mostmáraztántényleg tanulni!!!
ildinko: forró tea...
ildinko
: én is fázom...
pétráá: nemszeressem... Sad
pétráá
: van rajtam pulcsi, és még a pléd is...
pétráá
: kávét iszom, magamhoz kell térnem..basszus nagyon fázom...
ildinko: főzz forró teát! én is azt fogok mindjárt Smile
ildinko
: bár legalább sosem gyűrött Very Happy
ildinko: én nem tudom... Sad
ildinko
: dögség határozottan, hogy össze tudod gyűrni a szempilláidat Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: jajj, nem fűtenek...a szemetek...hideg van...Confused
pétráá
: valld...Very Happy
pétráá
: jajj, összegyűrtem a szempillámat...eh..
ildinko
: oké, akkor ez utóbbit fogom vallani... Very Happy
pétráá
: nekem igen...neked is...másnak meg ha nem, hát nincsen ízlése. ennyiVery Happy
pétráá
: ildinko...olyan ügyes vagy!!!!
ildinko: köszönöm szépen... remélem, tényleg szép Smile
pétráá
: .D
pétráá
: jajj, ez nagyon szééép!!!ildinko....
pétráá
: jajj, de ildinkos...
pétráá
: nézem
pétráá
: de ez most komoly...
pétráá
: jajj, arra ébredtem, hoyg elaludtam..Very Happy
ildinko
: így nem kell küldözgetnem a képeket Smile
ildinko
: még nincs teljesen kész, finomítgani kell rajta, de valami ilyesmit szeretnék...
ildinko
: meglepi
Esty
: Ja, köszi! Akkor a jövő 7en...
pétráá
: ildinkom...jó lesz...Very Happy tudom....jajj, még mindig nem alszom...Very Happy
fény
: esty, na
pétráá
: ildinkó, én is újra hallgatom...
pétráá
: "táncol nekem a szél, simogat..." jajj, ez olyan szép kép...
fény
: jövő héten jön a Doriszka fény: elmaradt a műsor
fény
: eastí nem is fogod
pétráá
: jaja...majd ha megyünk hozzá!!!
ildinko
: persze, a Dikti is kell hozzá még harmadiknak...
ildinko
: vagyis mással meg még nem próbáltam Razz
ildinko: ááá, egyedül nem jó a délutáni alvás, csak veled...
Esty
: Bár a hangodat még nem hallottam, úgyhogy szeretném, ha megszólalnál!!!
Esty
: Doriszkám, ha ezt olvasod, akkor tudd, h most a "te rádiód" hallgatom!
pétráá
: aztán ti is rászoktatok.. csak próbáld ki! Very Happy
pétráá
: Délután..meg hsiz tudod...laktunk együtt.
pétráá
: én is kelek fél7kor...szerencsésebb esetben, külős behatás nélkül 8kor.
ildinko
: és most, hogy éjszaka rédiót hallgatok... Very Happy
ildinko
: irigyellek, hogy tudsz délután aludni... én meg csak éjjel, 8kor meg ébredek...
pétráá
: jééé..krifuu a rádijóban... Very Happy
pétráá
: pedig akkor hogy utáltam a délutáni alvást...de már más...Very Happy
pétráá
: no, akkor én most erre alapozok...Very Happy mint az oviban Smile
pétráá
: Very Happy
ildinko: inkább az legyen a közös, hogy mindhárman jól alszunk...
pétráá: bár a fény még nem mondta, miért aludt rosszul...
pétráá
: de ugyanakkor közös is. Ez meg jó Very Happy
ildinko: és ez szomorú, hogy mind a hárman Sad
pétráá
: a szél...biztos....
ildinko
: igen, én is rosszul aludtam... Sad
pétráá
: nyitva az ablak, pedig csak ennyire rossz a szigetelés...
pétráá
: ez a rohadt szél...annyira durva volt...arra keltem fél8kor...azt hittem,
pétráá
: én is rosszul...meg ildinkó is...
fény
: mondom
pétráá
: jó, kérd...
fény
: hogy tudjátok, rosszul alaudtam
pétráá
: aham...persze...Very Happy
fény
: de...
fény
: kikérem magamnak
pétráá
: Very Happy
pétráá
: amúgy meg örülök, hogy tetszik az album...
fény
: nem most keltem fel!
pétráá
: jójó, hagylak...akkor alszom, és mire felkelek, lesznek! Very Happy
pétráá
: jajj...macska...hiányzik... Sad
ildinko
: képek készülnek... de még van vele munka
ildinko
: Frici kiment... jó idő van Smile
pétráá
: itt tél...pétráá álmos...Very Happy
pétráá
: jajj, álmos vagyok...most ettem...lehet alszom... de csak egy picit...
pétráá
: Frici van? Very Happy
pétráá
: No, ildinko..én hagylak, mert kíváncsi vok a képekre.
ildinko: szép napot! Very Happy
ildinko
: jóreggelt Very Happy
pétráá
: Hát jó reggelt.... Very Happy
pétráá
: Felkelt a Fény...Very Happy
fény
: ot..
fény
: jó reggelt görlz
ildinko: HUG és türelem Very Happy
pétráá
: ige, érettem...és HUG Very Happy
ildinko: többet ér, no...
ildinko
: szeretek abban hinni, hogy az többet és, mint egy kis ajándék Smile
ildinko
: de a kellő időben verbális pofonokat és öleléseket mindig időben adok!!! Very Happy
ildinko
: de ismersz, én ilyenekkel mindig elkések Very Happy
ildinko
: meg fogod kapni az ajándékodat!!!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: no jó...dög voltam...szorii!!!!
pétráá
: hm..és az ajándékom?! Razz
pétráá
: meglepit?
pétráá: én is....vissza...ide....
ildinko
: majd küldök képeket, és lehet, meglepit is csinálok... Very Happy
ildinko: gyönyörű az őszi erdő Very Happy
ildinko
: észre sem vettem, hogy ilyen hosszú idő eltelt...
ildinko
: visszaértem... Very Happy
pétráá
: ildinkom, ha közben visszaérsz, kűggyé képet!! KösszencsVery Happy
pétráá
: no, én most kilépek dm, patika, stb...
Julcsipulcsi
: puszika
Julcsipulcsi
: pápá, átjött, igen, minden!!
pétráá
: örülök, hogy ITT voltál, és remélem, átment a fíling... Very Happy
pétráá: pápuszibarabásgyuszi...Very Happy
pétráá
: jólvan, Julcsám! Very Happy
pétráá
: de regelj...Very Happy Azt kell...úgy az igazi..és akkor kép is meg minden...Very Happy
Julcsipulcsi
: lassan megyek, mert vendégek jönnek
Julcsipulcsi
: az ám!!!!
pétráá
: jó móka mi, ez az üzifal?Very Happy ildinkóm most nem van itt, úghogy veledVery Happy
pétráá
: ez csak természtes...Very Happy
Julcsipulcsi
: Gabika nagyon jól van, köszöni, reméli,majd megkapja az új telefonszámokat pétráá: eh, és Horváth Gabirella hogy van?
pétráá
: azé majd te is meséhecc... Very Happyha szóhoz jucc.. (pétráá pirul...)
pétráá
: Vagyis tulképpen csak egy, de az bőven...tudod...a proton voltom...Very Happy Julcsipulcsi: helyös!!már alig várom!!
pétráá
: Jajj, Julcsám..... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: sok mesélnivalóm van....Very HappyVery Happy
pétráá
: És remélem, már tudunk talizni, ha otthon leszök, meee annyira de annyira
pétráá
: Jajj, dejóóó!!! Very Happy
pétráá
: Szíjja, Julcsám!!!!!!
Julcsipulcsi
: Itt vagyok Petra!!!!
pétráá
: Jól döntött tegnap... Very Happy
pétráá
: jajj, büszke vok ám a Fényemre, nagyon!!!
pétráá
: Sad
pétráá
: itt is fúj, mint az atom..azért nem bírtam aludni...
pétráá
: én most jöttem vissza, norbiztam, büféztem.
pétráá: jól vanVery Happy
ildinko
: de jövök vissza nemsokára Smileaddig puszi Very Happy
ildinko
: kár hogy fúj a szél Sad
ildinko
: én most elmegyek sétálni, fényképezni... süt a nap Very Happy
ildinko: majdnem, mint egy ember Very Happy
ildinko
: de annyira aranyosan szuszogott álmában Very Happy
ildinko
: macska... Very Happy
ildinko: inkább hagyom... hátha ma ő is engem...
ildinko
: de ha most bosszúból megdögönyözöm, akkor ma sem fogok aludni, az tuti Very Happy
ildinko
: éjszakai állat, ezért én nem aludtam...
ildinko
: frici ilyenkor valahol alszik...
ildinko: méleken már túlvagyok, jót nevettem rajtuk, köszi Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: és a Fricit szeretgesd meg a nevemben, jóó?
pétráá: ildinkóm...küldtem méleket, nézd meg...Very Happy
pétráá
: női...nagyon...és átélhető...mindegyik szám.
pétráá
: most is azt hallgatom, de pszt... Very Happy
ildinko
: igen, eléggé hidegrázós Very Happy
pétráá
: örülök, hogy tetszik a Marozsán....nagyon ott van...a zene és a szg s.
pétráá
: tudom...az élvhajhászok...Very Happy de én nagyon szeretem őket.
ildinko
: és a macskáért meg mindent meg kell tenni, kikönyörgi Very Happy
ildinko
: na igen, csak ha folyton felébreszt éjszaka, az nem olyan jó...
pétráá
: jöhet be...snőm meg úgyis balhézni fog miatta... de leszarom!Very Happy
pétráá
: de a Frici miatt irigyellek....az olyan jó...egy macska...nálunk Pöszméte nem
pétráá: itt meg annyira fúj a szél, hogy félek, betöri az abalkot..
ildinko
: ráadásul a Frici a lábamon aludt, akkor meg nem lehet mozdulni sem Very Happy
ildinko
: alig tudtam elaludni...
ildinko
: ma nem ment olyan könnyen a felkelés, tegnap elfáradtam a rédiót hallgatva... ildinko: Jóreggelt! Very Happy
pétráá
: Jó reggelt! ildinkó, én már itt. Várlak!

Nincsenek megjegyzések: