2006. november 26., vasárnap

ildinko kergeségből félreért, 4csatornás szimultán kommunikáció, majd Endre a teszkóban 2 - pétráával...

2006. 11. 25.

fény: Very Happy
pétráá: ....
fény: a legszebb ami Veled történhet
fény
: álmodj velem
pétráá
: de...páva...Very Happy és a lényeget ki ne hagyd!! Very Happy
ildinko
: asszem más nincs...
ildinko
: szép álmokat mindenkinek! jó teszkózást, jó koránkelést, utazást, táncolást...
ildinko
: no, ha mindenki el, én megyek aludni...
pétráá
: tudja...ott volt Very Happy
ildinko
: vigyázz vele... nagyon kerge... ne ugráljon, a bokája miatt, tudod...
pétráá
: ok
E
: Hali Smile
E
: akkor a d26 előtt várlak
fény
: endre a tescoban take 2
pétráá
: télleg, az endre élete..basszus...


Illusztráció:

Endre. Az élete a tét...

(Plusz infó: pétráá imádja Sztre haját...)


pétráá
: Very Happy
pétráá
: ok én is
E
: Very Happy
E
: az jó?
ildinko
: és ha Endre élete a tét...
E: 10 perc, és elkészültem
ildinko
: Very HappyVery HappyVery Happylegjobb időpont... ilyenkor vanna nyuszik a rétenű
pétráá
: csak ha jössz, endre...
pétráá
: de egyedül nem megyek
E
: aham, most vettem észre, mennyi mindenre szükségem van Smile
pétráá
: mikor?
pétráá: jó
pétráá
: most?!
E
: léciléciléci
E
: pétráá, nincs kedved kimenni a tecsóba?
pétráá
: remélem, a kergeség nem tűnékeny jószág....:d
pétráá
: nekem is...kész vége...ennyi...:d
ildinko: jajjnekem.... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: vagyis bennünk, vagyis izé...ildinko....nemvan pirulós...:d
ildinko: igen Very Happya többit meg bízzuk az olvasók fantáziájára ;) Very Happy
pétráá
: sztem ezt így lehet félreérteni, mert a lényeg nálunk van...Very Happy
ildinko: de sztem én akkor is biztonságban lennék Razz
ildinko
: Very Happy
ildinko: húúúú... attól függ, ki értené és mennyire félre...
pétráá
: akkor nekünk végünk lenne...és a páva sem mentene meg minket...Very Happy
ildinko
: te hülyeeeee.... Very Happyés ha még más is értené... jajj.... Very Happy
pétráá
: jajj, ildinko..ez egyre veszélyesbb,....Very Happy
pétráá
: páva csokítóval...Very Happy
pétráá
: páva...az de durva!!! Very Happy
pétráá
: isten haramdik lába...Very Happy
pétráá: már röhögök...
ildinko
: csak aztán el ne röhögd magad Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: rám!
ildinko
: isten harmadik lábára... Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko: meg a nyuszikra a réten! a kerge birkabundára
ildinko
: áá, túléled! csak gondolj a pávára!!!
pétráá: de az út még hagyján, hanem a snőm apja...Very Happy
pétráá
: és basszus, 3 órás út...és vissza is anyni lesz...
pétráá
: az életem a tét, így a fél óra is sok!!! Very Happy
pétráá
: :d
ildinko
: nyuszik játszanak a réten subidubi Very Happy
pétráá: mégsem...kapok még fél órát...
pétráá
: eh...hnap 05:30 és kelés...tetves helyijáratok közlekedési gyakorisága....eh...
ildinko
: Very Happy
pétráá
: szal az alapanyag adott...Very Happy
pétráá: ildinko, mi más lenne? Very Happytudod, ők is csak hozott anyagból dolgoznak....Very Happy
ildinko: nagyon jó lett Very Happy
ildinko
: szia Endre Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Very Happy
pétráá
: eltérés csak a kényelem fokában van.
pétráá
: nem
ildinko
: mások rémálmát Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: a blog meg kül sem a mi ötletünk volt, mi csak megvalósítottuk
ildinko
: végül is nem nagy a különbség, hogy a fehérköpenyes,vagy kényszerzubbonyos oldal
ildinko
: méga végén dolgozni... Very HappyRazz
ildinko
: ugyan... felesleges ezen filózni... én megyek a sárgaházba
pétráá
: de nem hagyjuk itt ezt, csak ott archiváljuk...Very Happy
pétráá
: mármint külön blogot? Very Happy
pétráá
: és az mennyire normális, hogy az üzifalból blogot csinálunk?
pétráá
: Very Happy
ildinko
: ez biztosabb, mint hogy a tini nindzsa teknőcök imádata nem normális Very Happy
ildinko
: hát, tuti, hogy nem vagyunk normálisak...
pétráá
: jajj, belefáradtam...Very Happy
pétráá
: jajaVery Happy
pétráá
: beteges...Very Happy és dőlünka röhögéstől..Very Happy
ildinko: 4 helyen kommunikálunk szimultán - jobb, mint a sakk Very Happy
pétráá
: msn, szkájp, gmail, és a fal...Very Happy
pétráá
: ildinkóval jelenleg párhuzamosan beszélünk:
pétráá
: Szóval, hogy tisztán lássunk mi is és mások is:
ildinko
: Razz
pétráá
: király4
pétráá
: jatélleg..és íme, ott is.
pétráá
: abba kéne hagyni...Very Happy
pétráá
: megen eccerre uazt...Very Happy
ildinko
: az is van még!
pétráá
: nemmán...
ildinko
: gmail!!!
pétráá
: kergeVery Happy
ildinko
: kerge!
pétráá
: írjak smst? Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: izé...felhíjjalak?
pétráá
: szkájp...:d
ildinko: fura lenne, ha tudnám követni Very Happy
pétráá: de durvák vagyunk...:d
ildinko
: itt is kommunikáljunk már! nem elég az msn meg a szkájp...
pétráá: no, ildinkom, akkor itt is
ildinko
: lelke no Very Happy
ildinko
: szegény Aranka... leleke erősítsen téged! Very Happy
pétráá
: jah, és in memoriam Aranka...bár annyira nem hiányzik... Very Happy
pétráá
: kell az erő.....
pétráá
: asszem én ma bajnokcsapattal alszom, hogy hnap túléljem Dunaújt, és a snőm apját pétráá: naja Very Happyez a kergeség alapja...Very Happy
ildinko: Very HappyVery HappyVery Happyigaz pétráám?
ildinko
: ezt pétráától tanultam: hogyan kell profin félreérteni másokat Very Happy
ildinko: áhh, itt persze, csak már túllebbentem ahhoz, hogy megértsem, miről van szó Very Happy
pétráá
: ildinko is itt lesz, sztem...Very Happy
Tyger
: rádiózást
Tyger
: ooops
ildinko: Szia!!! Very Happy
Tyger
: és jó rádiózász
Tyger: sziasztok
Tyger
: legyetek jók....további szép estét mindenkinek
Tyger: na mind1!
Tyger
: ez tök jó!Very Happy egyszer pétráá egyszer ildinkó hiányzik a műsorból
Tyger
: Sad((
ildinko
: de igen, aktívan hallgatlak titeket Very Happy
ildinko: sajnos Sadpedig szívesebben lennék ott....
pétráá
: vagyis BAKTAT Very HappyVery Happy
pétráá
: csak fél3kor indul a buszhoz, asszem.
pétráá
: pont ezt mondtam neki...Very Happy
ildinko
: mondom Siófokon tanítok Very HappyRazz16-tól
Tyger
: csütörtökön este tanítasz?attól még ráérsz 12-14 ig nem?
Tyger
: Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Tyger
: Very Happycsak nézzük a megatáncot
ildinko: mostanában ez nem olyan gyakori...
ildinko
: ti tényleg ilyen nagy táncosok vagytok? Very Happy
Tyger
: űVery Happy
Tyger
: jó táncit
Tyger
: minden jót future
ildinko: csak azt remélem, hogy rédió addig is lesz....
Tyger
: megyek
pétráá: vagy aludnék...Very Happy egyszer már sikerült délutánig aludnom, háhta...Very Happy
pétráá: meghalnék...
pétráá: ja, idlinkom, hanp itt 8-14.ig áramszünet lesz. Még jó, hogy nem leszek, kül.
Future
: köszönöm
pétráá
: igen, jó bulit!
Future: byebye
Future
: KÁRPÁTIA 4EVER
pétráá
: de a kísérlet belefér.
ildinko
: Jó bulizást! Smile
Future
: tyger holnap este jössz föl ugye?
Future
: hallgatni továb /-t aztán jónak lenni
Future
: uha skacok mennem kell
ildinko
: én csütrötökön este tanítok siófokon Sad
Future
: ő otthon van
pétráá
: hiába, vannak még dolgok, amiken javítanom kell....Very Happy
Tyger
: és Rád ildinko?
pétráá
: igen:d
pétráá
: ja, egyébként okés, megyek én is táncolni, de abban is ildinko a profibb Very Happy
Tyger
: drinkben?és a b.nőd? Razz
ildinko
: Very Happy
Tyger
: pétráá számíthatunk Rád csütörtökön?
pétráá
: hülye, én komoly? csak fáradt...csöndben vagyok...Very Happy
Future
: ja olyasmi mondjuk ma annyit fogok táncolni drinkben hogy besz*rás
Future
: Very Happy
Tyger
: jöttél táncoltatni?
Tyger
: Very Happy
Tyger
: hi future, jöttem csajozni Razz
ildinko
: no, abbahagyom a bolondozást... Very Happypétráá komoly...
Future
: Very HappyVery Happy
Future
: tyger ammeg mit keress erre éjnek éjjelén
pétráá
: ildinko...te kéééész vagy.....Very Happy mint én szoktam..
pétráá
: megjeyezni, ildinkom.... Razz
ildinko
: még jó, hogy nem kísértet találkozó... Very Happyhihi bolond ildinkó vagyok ma
pétráá
: no, pl. ezért lépek. Én nem vok odavaló, mint az voltál szíves csüt is
pétráá
: áááá......mindegy...tesóm miatt....
ildinko
: én nem álmos, én kergülök... Very HappyVery HappyVery Happytiszta bolond vagyok már...
ildinko
: helló! kísérlet-találkozó van?
pétráá
: jajj, kezdek álmos lenni...lassan lépek alunni, hnap durva napom lesz...
pétráá
: igen, ildinko...Very Happy
Tyger: hello mindenki
doki: mr fjúcsör árulja már melyik maga?
ildinko: végül is nézőpont kérdése... Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: reggel???? Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: doki! sajnálhatod... tényleg jó volt, nekem tetszett legalábbis Very Happy
doki
: mivel reggel van
ildinko
: totálkáros vénasszonyok vagyunk mi már Very Happy
ildinko
: bizony, csak nekem a vállamra, neki a térdére-bokájára kell vigyázni...
doki
: még nem volt szerencsém hallani azt a műsort
Future
: doki bácsi mit csinálhat abban a nagyon szigetelt szobábanVery Happy
Future
: jaja meg asszem ha ildinkót megtáncoltatom vmikor akkor téged is meg kell... ildinko: open your mind - ahogy transzmissönünk mondta anno Very Happy
ildinko: túlságosan egy Fényforrásra koncentrálsz...
pétráá
: ez szörnyű dilemmákat okoz....!
pétráá
: akkor három...ildinko, taníts már, én nem tudom így megosztani magam....
ildinko
: őőő, cigi nélkül...
ildinko: no, azért nem csak kettő, mert pepééket is szeretem!
Future: konkurens? ugyanmár teljesen más műsort csinálunk Very Happytea cigi és mehet a beszél
pétráá
: ildinko, a legfőbb rajongóHALLGATÓ két kedvenc műsorra lelt...Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: oppá...megjelent a színen a blues on air konkurrense....
ildinko: pontosan! drága Fény (aki a Doki, akkor is Razz) Kísérletet a műsorrendbe!!!
Future
: a kísérlet mikor kerül ki a műsor rendbe?Very Happy
Future
: egy kis jimi Hendrix is lesz ma?Very Happy
Future
: tiszteletem doktor úr!

Nincsenek megjegyzések: