2006. november 25., szombat

Gépdöglés, macskagorror indul, féltékeny Fény...

2006.11.08.

Vemhes Guppi: pápás
Vemhes Guppi
: én most balra el
Vemhes Guppi
: amugy a 42 a kép címe...
Vemhes Guppi
: annyit mond,j, hogy kerestél, vagy Ildi súgott?
pétráá
: Flóra édes...de az egy margarin....mindegy :d
pétráá
: hm...42
Vemhes Guppi
: annyit mondj, hogy Flóra édes Razz(42)
pétráá
: ígéretes törzshallgatópalánta vagy, szal igen.
Vemhes Guppi
: és a függés jelét tutira nem wiwen láttad, hanem itt Smile
Vemhes Guppi
: teszek? Very Happy
pétráá
: és a függés jelét...
pétráá
: azt láttam, amit a képek elém tártak. Mondom, téged. Ennyi
Vemhes Guppi
: bővebben?
pétráá
: a TZsFc-t Very Happy
pétráá: téged
Vemhes Guppi
: mesélj, mit láttál Razz
pétráá
: Lefigyeltelek a wiwen Very HappyVery Happy
pétráá: Szia Guppi!!!
Vemhes Guppi
: ja és jó éjt Sad
Vemhes Guppi: szia pétráá
Vemhes Guppi
: ááá, ekéstem ildinkót
pétráá
: HUGHUGHUGHUG!!!
ildinko: Köszi!!! Jóéjt! Very Happy
Gica
: jól van pétráá... vágtatok a cél felé :d
ildinko: Jóéjt végleg mára!!! Very Happy
Gica
: biztos ügyi leszel! Very Happy
Gica
: ildinkó! sokk sikert a holnapi kiránduláson!
pétráá: hát...hajrá...sebesen :d
Gica
: de majd... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: így van, jó rádijós lesz :d
Gica
: á, annyira még nem fényesen rekedt a hangom Very Happy
pétráá
: HUGhiány Very Happy
pétráá
: tudod...
pétráá
: jóó...tudom...csak mondtam...
ildinko: csaknem! vagy inkább a jó rádióshang elérése miatt mélyül ;) Very Happy
Gica
: Very Happy
Gica
: mert akkor csúnyán szőrös leszek...
ildinko: miattam nem kell aggódni, eddig még minden rosszat túléltem, sőt! ez is meglesz
Gica
: remélem, nem a tesztoszteron szintem emelkedett...
Gica
: hihi... nem... azon már túl vagyok Very Happy
pétráá
: ígyhát: HUG!!!!!
ildinko
: no, jóéjszakát mindenkinek! Very Happy
pétráá
: jajj,..úúgydeúúgy segítenék Neked!!!
pétráá
: ildinko.. visszvárunkHUG...tudod...
ildinko
: a megfázás előnyei, gica? azért inkább vigyázz magadra, mint a mély hang...
ildinko
: bocsánat, hogy megyek, de a mai nap... a holnap meg még nehezebb lesz...
Gica
: Very Happy
Gica
: hűűű, úgy bemélyült a hangom... a végén még janis joplint is tudok majd énekelni
pétráá
: "te voltál a legjobb a mai napomban, meg a rédió"
pétráá
: ildinko, te igazi rajongó vagy...köszönjük!
Pécsi Egyetemi Rádió
: Cékla
pétráá
: a HUG ragadós...többékevésbé...:d
ildinko
: én nektek köszönöm! HUG! Very Happy
PepperOOni
: SZIASZTOK
PepperOOni
: köszi szépen!
pétráá
: Nekem is, de Neked jobban...és kaptál igazit is máma!! Very HappyDe azért : pétrááHUG
ildinko: pétráám, köszi, nagyon kell ma!!! Sad
ildinko
: Fényt is szeressem! Very Happy
pétráá: ildinkom...HUG! Very Happy
fény
: én el tudom viselni
PepperOOni
: örülünk neki Drága! Smile
ildinko
: még jó, hogy épp pepperooni van Very Happymert nagyon szeressem Very Happy
PepperOOni
: akkor hallgass minket
PepperOOni
: szia!
ildinko: sziasztok! Very Happyrengeteg jókedvre van most szükségem...
Gica
: diplomatikus válasz Very Happy
PepperOOni
: de a jó zene azt hiszem, egyetemes.. nemde Mr. doki? ;)
PepperOOni
: dehogy pélyázunk Smile
Sztranyi
: Itt is szia mindenkinek!
Gica
: hát, hát... lassan komoly esélyük lesz rá! Very Happy
doki
: csak nm a blues on air!re pályáznak?
pétráá
: semmi gond Very Happy
PepperOOni
: és bocsi, csak alig látok.. Smile
PepperOOni
: Very Happy
PepperOOni
: nagyon örülünk
PepperOOni
: no
pétráá
: oké Very Happyildinkonak most nagyon sokat fogtok jelenteni! Very Happy
PepperOOni
: mindenki hozzon nmég egyí embert! Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: PepperOOni
PepperOOni: pár pillanat
PepperOOni
: nemsokára indulunk
PepperOOni
: sziasztok!
ildinko
: Drága Fény! Köszönöm, tényleg vidámitó képek... Very Happy
pétráá: te ott, én itt. Very Happy
pétráá
: ildinkom, megoldjuk Very Happy
pétráá
: de igen, nézd meg a képeket. Ifi után...én úúgy DRUKKOLOK!!!!
pétráá
: a falon..
pétráá
: és el tudunk gondolkodni, miért itt élünk....
fény
: Ildinkó! hogy vidám légy megint nézd meg a galériát
pétráá
: legalább tényleg nem velünk lesz tele a fal...
ildinko
: fogalmam sincs, meddig kell ott lennem, max szerdáig...
pétráá
: no, de megtanulunk "egymás nélkül" élni ...
pétráá
: ildinko....
pétráá
: miii? Nekem csak a 7Vgt mondtad...
ildinko
: legalább nyugi lesz az üzifalon... RazzVery Happy
ildinko
: NO, puszi mindenkinek, én most pár napra eltünök, kb egy hét...
pétráá
: pétráá kiborult...Sad
ildinko
: öcsém gépéről irok, de ez szar... Sadenyém megdöglött
ildinko
: ja, azt nem... Very HappyVery Happy.D mert sztem mindenki találkozott már ott emesével Very Happy
pétráá
: Cryinglegalább könnyebb lesz Bsz...
pétráá
: mi van a gépeddel?????
pétráá: ildinkom...nem vetted, hogy te vagy az a bnőm? Very Happy
ildinko
: az apja zongoramúvész, a testvére ruhatervező annak az emesének
ildinko: pétráám, arról az emeséről szól a kispál szám, az emese most már indul a buszod
ildinko
: plusz irhatom újra a holnapi órámat - ma nem alszom... Sad
ildinko
: nem tudom, mi a baja, de addig se rádió, se semmi, mig nem lesz jó... Sad
ildinko
: nem lehet bekapscolni a gépemet, pétráám... Sadmegdöglött... Sad

Nincsenek megjegyzések: