2006. november 25., szombat

Identity OFF us - újra működik a honlap, birkabunda!!!

Hogy tudd, miről maradtál le:
Ez a kép csak azért került ide, mert hétvégén, mikor ez történt, épp nem működött a honlap. És valaki késés miatt kegyetlenül lemaradt erről az ÉLMÉNY*ről, viszont épp emiatt vicces állapotban meglátogattuk este, aminek esetleg akár örülhetett is. Ki tudja.
VBK pedig ezen a meccsen sérült le, és a Spieler stábja ezen a kedden megcsappant.
A honlap csak ezután lett ismét életképes.
(*ÉLMÉNY = minket kerge állapotban látni...)

2006.11.21.

pétráá
: tudom...nem én mondtam Very Happy
ildinko
: áááá, az csak te... én részegen is hülye Very Happy
pétráá
: Very Happy

pétráá: Very Happy
pétráá
: no, télleg jóéjt!
pétráá
: like me Very Happy
pétráá
: részegen józanabbul viselkedsz, mint egyébként.
pétráá: mert te is inverz vagy
pétráá: OFF nekem már tényleg....Very Happy
ildinko
: jajjj, én is elirtam... senki nem fogja elhinni, hogy én (ma) nem is ittam... Very Happy
ildinko
: álomképek: mekk ellek, körben kerge birka bunda legyek, meg az OFF ... Very Happy
ildinko
: no, akkor szép álmokat!
pétráá: jajj, nee...nem bíroka röhögéstől... Very Happy
pétráá
: de menjünk...véget ért a móka mára Very Happy
pétráá: na ne...azt csak nekem szabad...
ildinko: mennyünk alunni, mielőtt meghalok a röhögéstől... Very Happy
pétráá
: főleg, ha mekk elek trekk eleken... Very Happy
ildinko
: esetleg trekk eleket.... Very Happy
pétráá
: Zsiga bá meg nem volt hülye... Very Happy
pétráá
: igen..mekk eleket csak a mesében szeretem Very Happy
ildinko
: pétráám!!! Freud???? de legalább nem vagy kecske, az rosszabb... Razz
ildinko
: bár mi nem vagyunk akkora dráma, mint a teszkós sztori... Very Happy
pétráá
: izé..nem lészükésglet, hanem lét... Very Happy
pétráá
: igen...mert mi csak magunkra gondolunk. Lészükséglet, az életünk a tét...Very Happy
pétráá
: na ja, meg a falat és az akusztikus nézettséget Very Happy
ildinko
: és végre jó a honlap! holnap megint OFF Very Happybocs, de mi jól szórakozunk rajta Very Happy
ildinko: Very Happymi köszi a műsort! Smile
ZMT
: jövő7
ZMT
: köszönjük a megtisztelő figyelmeteketSmile
pétráá
: ildinkom, ide is: forever OFF a legyek ellen Very Happy
ildinko
: Szia! Jóéjt!
pétráá
: szia zsoli, szép álmokat! Very Happy
zsoli
: jó éjt nektek. sziasztok
pétráá
: Very Happy
pétráá
: már egy kuka is elbizonytalanít...
ildinko
: pontosan! valakinek meg kell védenie, ha már megkergültél egészen... Very Happy
pétráá
: egyébként meg engem jobban szeretsz, azért írtad, igaz-e? Very Happy
pétráá
: nembaj...szokja, hogy van sötét oldalunk is.
ildinko: bocs! csak mert szeretünk... Very Happy
doki
: jeheheheheeeee
doki
: hahhah hahhahh haahhahahhahhah
pétráá: ildinko, identity OFF usVery Happy
pétráá
: de igaza is van emelett,. ez is szabály ittVery Happy
ildinko
: the magic OFF ildinko Very HappyVery HappyVery Happy, igaz pétráám... bocs mások! Very HappyRazz
pétráá
: ildinko meg dög..kerge dög Very Happy
zsoli
: oks értem köszi
ildinko
: az időpontokat itt lazán kezelik, mert a főnök nem egy pontos ember Razz
pétráá
: a páva és a nyusziVery Happy
pétráá
: az végVery Happy
pétráá
: páva..
pétráá
: jaj, ildinko..nee...itt borulok..tudod, milyen a fantáziám.
pétráá
: de itt van Very Happy
ildinko
: birkabunda, juh-héj! kerge lámpa körbe... sámántánc Very Happy
pétráá
: mondom, az életed a tét..Very Happy
zsoli
: nekem ezt az infót mondták
ildinko
: jajjj, meghalok!!! ez mennyire hiányzot!!! Very Happy
pétráá
: az életed a tét... Very Happy
zsoli
: éjfélig tart a műsor ugye?
pétráá
: és a pávát ki ne hagyd.
doki
: piff
ildinko: subidubi! nyuszik játszanak a réten! Very Happy
zsoli
: mondd doki Smile
pétráá
: királynője...Very Happy
doki
: vétel zsoli
doki
: a kerítők királya
ildinko
: és pont ettől jó! Very Happy
doki
: ildinkó
zsoli
: veszem az adást Smile
ildinko
: nagyon kerge itt mindenki, kezdve a dokival és pétráával! kész...
zsoli
: semmi gond
doki
: ennyi
doki: dirr
doki
: poff
doki
: kiszálltam
pétráá: ildinko....bocsi....Very Happy
doki
: Very Happy
ZMT
: jöjjön Doktor ÚrSmile
ZMT
: Smile
pétráá
: kergék Very Happy
zsoli
: ilyeneket nemszoktam csinálni. szeretem az állatokat
doki
: jesssz
doki
: a sinterekkel megöletel
doki
: pitbull kutyákkal megetetel
ildinko: az üzifal részegit... Very Happy
doki
: Very Happy
ildinko: mer kergék!
pétráá
: jajj, megvan! este jó, este jó, este mégis jó! Very Happy
zsoli
: most írok ide elöször. egy havertól hallottam, hogy megy itt egy rádió
zsoli: srácok engem valami valakivel összekeveztek
kiskutics
: minnyá mennem kell tüzet oltani!
pétráá: melyik az?
pétráá
: hogy bogárkarika forog a lámpa körül..azt én szerettem...
kiskutics
: szép ez a ballada!
doki: zsoli mi van a pitbull kutyákkal
pétráá
: van aza dal, tudod ildinkó..
ildinko
: a legyeket is a lámpa körül, de az nem olyan szép kép... Very Happy
zsoli
: köszi pétráá
ildinko
: meg a fény, ami a lepkéket is vonzza
pétráá
: többé nem tudod itthagyni. A krokodil szája...
pétráá
: jól tetted zsoli, a legjobban! Very HappyVery HappyVery Happy
kiskutics
: BÁZIS!
zsoli
: gondoltam belehallgatok
kiskutics
: mi vlt a kérdés?
zsoli
: veszprémből írok nektek most hallottam a rádióktól
kiskutics: megjöttem
kiskutics: wááááááááá
pohan
: lépek toc és pé, pápá:pó
kiskutics
: szevasztok!
doki
: várnak a lányok a szexpresszóban
doki: lesz?
ZMT
: lejön Mr D.?
ZMT
: az hagyjánSmile
doki
: poff
zsoli
: csak így. nem bátonból
doki
: bátonból?
doki
: zsoli vagy zoli?
ZMT
: jótSmile
zsoli
: jó estét!
pétráá
: így van, ildinko! :d
pétráá
: tudjuk...Very Happy
ildinko: kölcsönös!!!! Very Happy
ZMT
: szeretelünk ám titeketetekSmile
pétráá
: neked? nekünk...
pétráá
: igen...sőt...
ildinko: jajj, végre jó a honlap.... nekem nagyon hiányzott ám!!!
ildinko
: én nagyon jó verekedő vagyok, igaz pétráám?
pétráá
: a mieink is...Very Happy
doki
: harcban
ZMT
: csapataink hadban állnakSmile
doki
: a jobb oldal ég mindig nem jó
pétráá
: mi midnent túlélünk Very Happy
pétráá
: igen, it vagyokVery Happy
ildinko
: pedig mi megpróbáltunk leállni, de ezt most hadüzenetnek vettük! Very Happy
ildinko
: midjért itt van pétráá, és szétoffolunk mindekit!!! Very HappyRazzRazzRazz
ildinko: csak nem hiányoztunk!!!???
ZMT
: azért írtam ki mert így nem kelll használni a görgőtSmile
ZMT
: ÁSÁBAN
ZMT: Önök résztvesznekatörténelemALAKÍTÁSÁBANélőadásban
ZMT
: tiszteletem az Uraknak
Mr_FaCe
: csákó
pohan
: szintén
fény
: tövig
ZMT
: itt


Nincsenek megjegyzések: