2006. november 25., szombat

egy este a romantika jegyében...

2006. 10. 24. kedd
pétráá
: Köszöni nojemi!!!
pétráá: nem fogok...Very Happy
ildinko: 11 TO pétráá!!! el ne aludj! mert éhen halunk... Very Happy
pétráá: ildinkó....jajj....11 , TO? :d
ildinko: puszi és ölelés!!! Very Happy
doki: ennyi ám...
ildinko: holnap megyek pécsre... hosszú napom lesz...
ildinko: szép éjszakát, gyerekek!!! Very Happy
pétráá: ennyi....
pétráá: de hisz úgyis tudod, amit kell....
pétráá: köszönöm a réjnbót...
Pécsi Egyetemi Rádió: különben is?
pétráá: :d
pétráá: én különben is....
pétráá: én is...
ildinko: legalábbis míg hallgatom... Very Happy
ildinko: mert boldoggá tesz Very Happy
ildinko: szeretem a pécsi egyetemi rádiót Very Happy
ildinko: köszönöm a szép estét itt is! Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: azért...
pétráá: Very Happy
pétráá: nem is tudok mit szólni....
ildinko: én is köszönöm a pétrá számát Smile
pétráá: ÉS KÖSZÖNÖM!!!
pétráá: Nem is szólok...
pétráá: majd máskor újra... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: ennyi
Balu: Zsír Király!!!!
béla: sziasztok
pétráá: az is kétbetűs...és hiheteteln humoros...Very Happy
doki: köszönöm szépen a bulihangulathoz szükséges muzsikát!!!Ámen
pétráá: vagy TO...:d
pétráá: na, ezta képet ne....Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: nem, ő maga az Isten Lába! Very Happy
pétráá: meg fogja, sztem, béla... Very Happy
pétráá: khm.... :d
Pécsi Egyetemi Rádió: köszi
béla: isten áldjon meg doki
ildinko: doki, te bolond Smilede szeressünk nagyon ám!!! Very Happy
pétráá: héééé...
pétráá: Az A/115ben is nagy sztárok vannak!!!!
ildinko: pétráá: holnap 11, TO előtt... becsípett pétráá emlékezzen Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: ildinko, hogy tudjam: hnap, 11? TO előtt?
pétráá: ójee!Very Happy
pétráá: goldenboyz..
ildinko: igen, szeretnénnk pirulós emotikont! Smile
pétráá: de nem van pirulós emotikon, és az HIÁNYZIK!!!! ű
bélla: és hol van sandy???????????
pétráá: de szabad, nem? Very Happy
pétráá: így van... Very Happy
ildinko: csak msot féltékeny, mert én kaptam... Smile
ildinko: pétráánknak is szeretnék számot kérni, mindegy mit....
ildinko: Sinatra jöhet Smile
béla: igen-- én adok nki helyetSmile
béla: kis pált játszatok!!Smile
pétráá: Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: hagyj teret nekem is... lécci...bár mindegy, itt a Karesz meg a Norbi, Kriszu...
deák BILLY: hol vagyok?
pétráá: ildinko.... :d
ildinko: úgy lesz! és már azt is tudom, hogy muffint fogsz kapni Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: eddig sem rajtunk múlt....khm...
pétráá: _D
Pécsi Egyetemi Rádió: na de akkor ezt csak személyesen lehet ám...
ildinko: doki, ezért plusz adag sütit kapsz, meg egy nagy ölelést!!! Smile
ildinko: hát még nekem mennyire jajj... Smiletotál remegek, minden porcikám...
pétráá: jajjj..... Very Happy
pétráá: jajj, ildinko....
pétráá: Very Happy
pétráá: tudjuk..
pétráá: tudom...
Pécsi Egyetemi Rádió: Very Happy
ildinko: köszönöm, doki, mára nekem ennyi volt... Ildinkó boldog...
ildinko: jajj nekem... DNS!!! Jajjjj!!!!
Pécsi Egyetemi Rádió: mindjárt segítünk rajta
pétráá: ildinko....csak ki a mocsárból... ez a lényeg,,..Very Happy
ildinko: legközelebb a Patinece-t kérem, és akkor itt fogok elszállni a boldogságtól... : pétráá:köszi, Csiga...Very Happy
Csiga: akkor remélem a lottószámaink is egyeznek és Doki úr bemonja a tiéidet rögvest : ildinko: és béla: mindenkinek szól, mert a rédióban szól!
ildinko: ez a szám nagyon sokat jelent nekem... köszönöm...
ildinko: huhhh...... most enyhén kirázott a hideg, és minden...
pétráá: ildinko
pétráá: Very Happy
pétráá: navajon?
ildinko: ezt honnan tudtad, Doki???????????
béla: de a számnak még jobb
ildinko: Smilejajj, tényleg jó! köszönöm!!!
béla: jo neked ildinkóSad
pétráá: Very Happy
pétráá: ej, hoyg beszélsz?!
Pécsi Egyetemi Rádió: megyünk vazzeg
pétráá: tudja, kedves szinttárs... :d
béla: gyerünk vazzzzeg!!!!!!!!!!!!
Pécsi Egyetemi Rádió: persze
Csiga: Huh ez mekkora szám Very Happy
ildinko: mindhármónknak mindig igazunk van ;) Very Happy
pétráá: mint nekem...hasonló csak a hasonlóval barátkozik... :d
pétráá: ildinkonak mindig...
Pécsi Egyetemi Rádió: fülelni...
Pécsi Egyetemi Rádió: ildinkónak igaza van
ildinko: elcsendesedett az üzifal... midnenki ámulva hallgat... Very Happy
pétráá: párhuzamosan végzem...:d
ildinko: ugyan, ne pirulgass, hanem hallgasd a zenét!!! Very Happy
pétráá: ildinkó...pirulás....Very Happy
zámbó Jimmy: de dokinak mindent
Zámbó jimmy: nem engedtem meg hogy számot játszatok!!!
ildinko: csakis magánkurzusra gondoltam pétráá számára Very Happy
zöld Csillag!!: Deák Billt nyomjatok!!!!
béla: a cigány jimmy
pétráá: te? Very Happy
fejbe: ez én vagyok
Pécsi Egyetemi Rádió: listeners?
a cigány: jikky
Pécsi Egyetemi Rádió: na ki ez?
zsófi: doki leadnál egy hiperkarma számot, lécci
pétráá: ildinkó............................ Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: javasolhatom a magánkurzust számára...
Pécsi Egyetemi Rádió: oh
ildinko: pétráát beíratom azokra az órákra ;) Very Happy
pétráá: értem, és pirulunk. ildinkó... :d
pétráá: jóvanna.....Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: adok óraákat is...
Pécsi Egyetemi Rádió: ennyi
pétráá: ildinko részeg a rádijótól....:d
ildinko: nekem innom sem kell, én megrészegedtem a rédiótól Very HappyAnnyira jóóóó! Very Happy
pétráá: önbizalom felsőfokon...tanulható... :d
Pécsi Egyetemi Rádió: ez a műsor ilyen...
Pécsi Egyetemi Rádió: lesz jobb is...
Pécsi Egyetemi Rádió: de tudod mit?
Pécsi Egyetemi Rádió: így van...
szintjeti: nagyon jó ez a szám
pétráá: igen, heló :d
Pécsi Egyetemi Rádió: heló mi?


Norbim. A diákpálesz atyja...Az uram, akivel franciágyon alszunk, csak a fal van közöttünk.
Szóval Norbertus Magnus. A legjobb barátok egyike!


pétráá: és ildinko, nem én, hanema pálesz, és norbi...csak az a hibás...Very Happy
mi: téged
mi: doki
pétráá: igen, jó vagy doki..
mi: imádunk
Pécsi Egyetemi Rádió: passz
Ancsi: Király vagy Doki, de hol a ZMT P csapata?
jo vagy: fújj britney
Pécsi Egyetemi Rádió: meg se merek szólalni
Pécsi Egyetemi Rádió: na ne
béla: jo vagy doki
béla: azok vagyunk fanatikusok
Mary: bár itt négyen inkább haldoklanak
bééla: ez már perverz
Mary: sőtt mi pedig kilencen
ildinko: krt! pétráá!!! elrontottad!! Very Happy
béla: így van egy gép és több ember
szintjeti: mi si hárman vagyunk
Pécsi Egyetemi Rádió: cool
béla: mistery gangtől a rockabilly start
pétráá: a ktr... Very Happy
szintjeti: ez azért van mert sokan vagyunk egyhelyen és így többen halgatjuk a rádíot
pétráá: hárman... :d
pétráá: itt pl igen... Very Happy
ildinko: Doki, lehet, hogy egy gépet többen is hallanak... Very Happy
pétráá: miylen vagy, teeee Very Happy
pétráá: jajj, béla...Very Happy
béla: igen !!!!!!!!!!!!!!!
béla: mindig csak a kefélés jár a csajok figyelmébe
Pécsi Egyetemi Rádió: Smile
Pécsi Egyetemi Rádió: kár hogy negyed annyian hallgatják mint ahányan írjátok
szintjeti: Thunderstruck című számot a az Ac/Dc tól
béla: pocsájáb léptem sáros lett az új cipőm
pétráá: tudjuk... :d
tombol: pem pem pem és pimpim
Pécsi Egyetemi Rádió: jók ezek a nevek srácok
Pécsi Egyetemi Rádió: igen, mi vagyunk...
szintjeti: ac/dc jöhet nekem is
cipi: Smile))))))))))))))istenek --eddig azt hittem nem is léteznek
pétráá: pocsolya,...tombolunk... :d
ne sirj: sirtál volna akkor mikkor elhagytál
frédi: kérhetnék ac/dc számot?
Pécsi Egyetemi Rádió: pont ráérek...
Balu: Deák bill is jöhet minden mennyiségben!!!
pétráá: pálesz...:d
pétráá: jóvanna...Very Happy
pétráá: jaaa. látom...:d
Balu: Egy kis Katona Tamásotok nincs??pl
ildinko: Piros!!! pétráá
pétráá: ildinkoVery Happy
ildinko: hipotézisem immáron teljesen bebizonyosodott Very Happy
lila: ciánzöld
pétráá: jajj...Very Happy
pétráá: piros!!!
pétráá: piros!!
béka: feljelentek mindenkit---jo a zene
béla: szét megy a hang fal!!!!!!!!!!!!
ildinko: pétráá ha álmos reggel, azért van, mert Aranka nem hagyta aludni...
ildinko: tapasztaltam...
ildinko: és nagyon idegesítő szegény Aranka...
pétráá: mindig csíp..Very Happy
pétráá: Pedig aranka az én leszbikus szúnyogom...:d
ildinko: jajj, már én is gonoszkodom Sad
ildinko: szegény Misi... fárasztó lehet ennyi lányt szeretni egyszerre...
ildinko: gondolom, mindenkinek akkor pirosítja be, ha a leírja valaki a nevét...
pétráá: Very Happy
Mary: bár lehet mindjárt kiderül belé is szerelmes
mary: pont ezt akartam írni misi is vetélytársnak fogja gondolni
pétráá: aham:d
ildinko: jó kis feature Very Happy(vagy hogy írják...)
sáros cipő: játszatok takácsot please!!
ildinko: akkor pirosítja be, ha az n regelt nevem szerepel a hozzászólásban...
ildinko: elméletem megerősítve!!!! Very Happy
pétráá: ez ciki :d
pétráá: Very Happy
pétráá: jajj, már nem tudok írni...
pétráá: nyugi, nem vetélytrás, csak ildinko is ismeriVery Happy
pétráá: a szúnyogom:d
mary: csajok a virág nyelvre megint rákattan a beteg csávó
Pécsi Egyetemi Rádió: ki az az aranka?
balu: Légyszi játtszatok egy kis Takáts Tamást!!
ildinko: igazad van, mary, nem vitázunk...
pétráá: ildinkó...Aranka jól érzi magát...én is...Very Happy
pétráá: okés, mary...Very Happy
mary: szerintem ne bonyolódjunk misivel vitába csajok
pétráá: jajj, de kuusolunk kéne...mert szólt a főnök...a leendő férj, vagy mi...:d
ildinko: nem is lehet...
ildinko: mert nem értem, hogy lehetne egyszerre több lányba is szerelmes valaki....
ildinko: és mi szeretjük dokizene Very Happy
Misi: miért ildinko?
pétráá: mi cska így híjjukVery Happy
pétráá: dokizene
durva vagy doki: durva vagy doki
ildinko: jajj, de jó zenék Smile
ildinko: Misi, te nagyon fura vagy... mindegy...
pétráá: az..Mary...Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: nagyon...
pétráá: én szeretem ez a zene...
Misi: nem vagyok beteg csak szerelmes belétek
Mary: de Pétráá ez beteg
béla: durva zenét nyom a trio
Mary: értelek, de tuti készen lenne
pétráá: de én azért5 sajnálom...Sad
Pécsi Egyetemi Rádió: ADÁS
pétráá: okés..Mary..
pétráá: hát sajnos meg kell húznom a határaim... :d
Mary: lefagyna a mosoly az arcáról
Mary: Pétráá, Ildinkó fogjunk össze és .... Smile
Mary: nem tehetjük ezt vele
ildinko: minden nap lánybúcsú... nem is rossz Very Happy
Mary: ne törd össze Misi szívét...
pétráá: melyik lesz az utolsó napom hajadonként Very Happy
pétráá: Kösz,Mary...de mivel csak 3/4 órával az esküvő előtt jönnek értem, sosem tudom,
Mary: semmi baj Pétráá...
pétráá: de a Bon Jovit Dokim köszöni a KTR Mara. :d
pétráá: basszus, asszem berúgtam..
Mary: írd meg melyikünk és honnan?
Mary: szerintem Misi téged egyikünk sem ismer, de ha igen
pétráá: pálesz, házit, vagyis ittam...Smile
pétráá: helyes BÉLA!! Very HappyEz egy jó hely...
béka: mit iszol????????
béla: petra én is kérek piát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Smile
Misi: biztos nem ismertek?
béla: csak hogy tudjátok megállásnélkül híveket szerzek a rádiónak!!!!!!!!!!!!!!!!:
pétráá: Nem is iszom annyit...csak a kedvem lett jobbVery Happy
Mary: Kösz
doki: milyen szeszszag lesz a hitvesi ágyban
doki: marha jó
pétráá: Mary jó fej vagyVery Happy
pétráá: Very Happy
Mary: oks Pétráá azt hittem zavar ha leosztom a senki nem ismeri csávót
ildinko: regisztrálj, és akkor tudsz feltenni képet
Misi: hova kell képet rakni, vagy nem mindenki kerül fel?
pétráá: Jajj,velem 60%os páleszt itatnak..jajj, ez szörnyű...:d
pétráá: Hites uram... Very Happy
pétráá: KÖSZI DOKI!!! :d
pétráá: jajj, látom magam...:d
pétráá: ez bók volt!! Very Happy
pétráá: jaj, mary, dehoyg!!!
Mary: Misi tőled nem kérek bocsánatot úgysem ismerlek
Mary: bocsánat ha megbántottam valakit a stílussal
ildinko: éljen a Doki! fényezzük a Fényt! Very Happy
doki: éljek-éljek
ildinko: éljen-éljen!!! Very Happy
ildinko: pétrá is fent van Very Happy
ildinko: jajj, fent vagyok!!!! Very HappyVery HappyVery Happy
doki: ott vagy Ildinkó
pétráá: Very HappyMary, kemény, de őszinte... Very Happy
Mary: csodálkozol ha hülyének nézünk?
Mary: te miről beszélsz Misi?
pétráá: többek közt...
Misi: az üzenő falon?
pétráá: A fény? Az ott van.... Very Happy
Mary: bocsi csajok hogy ilyeneket írok,de....
pétráá: de Arankáról és a kölcsönösésérdekmentesről meg a HUGról csak mi tudunk...Very Happy
Misi: és a fény?
Mary: tudod van az úgymond virág nyelv amit csak a csajok értenek
pétráá: Elég magyarázat?Very Happy
pétráá: a mocsár=depi, azaz az önsajnálat mocsara.
ildinko: elég, ha mi értjük... Very Happy
pétráá: ez a szobtárs szleng.
Misi: Mary te érted őket?
Misi: már megint titkossan beszélgettek
ildinko: jó Very Happyértettem Very Happy
pétráá: ildinkó...a vizet zárd ki!És hallagsd meg magad...Very Happy Az segít...A fény... Very Happy
Misi: mindenkiről raktok fel képet?
pétráá
: ajánlom is, mert jön a papucs, és a verés..És a DIKTI!!! Very Happy
ildinko: de amint rádöbenek, hogy elszúrtam az estémet, visszajön a víz, és ellep...
ildinko
: mocsár ma estére kiszáradt...
pétráá: ildinkó küldi át...Very Happy
pétráá: egyébkétn meg csak a rádijó miatt tudott kilépni belőle! Very Happy
pétráá: a mocsár kiszáradt ildinkónál, REMÉLEM!...és akkor depi=lepi?
pétráá: a kis kotnyeles... Very Happy
pétráá: :d
pétráá: Én nis átküldhetem?
pétráá: az mi?
pétráá: lepi?
doki: küldd el msn-en a képet amit fel akarsz tenni
doki: ildinkó hova lett a lepi?
Misi: ááááá ezért buktok rá, mert káromkodik is
ildinko: ennek is örülönk... a több meg majd holnap? Very Happy
doki: több kép nem lesz...
doki: ennyi
doki: mára
doki: kibaszott számítógépek
Mary: Misi én neked nem vagyok drága
Misi: drága Mary kivel hasonlítgatsz?
Mary: kb.egy szint ez a két személy
Mary: csak nekem ezt nem szabad kimondani
Mary: Misi hasonlít egy szőke hölgyre aki reggeli ital néven lehet ismert
béla: jo ez a blues!!!!!!!!!!!!!!
béla: valaki át programozott valamit és egy profi rádiót hallok most!!!
Misi: Doki lehet
béla: basszussss!!! valami probléma történt!!!
doki: van Rama
Mary: Doki vigyázz mert még rád is rád cuppan
doki: Te már láttad a fényt?
ildinko: és igen, te nem is ismersz minket - én legalábbis nem ismerlek téged...
doki: egyszerűen eldönthetjük Misi!
Mary: hogy lehetsz belém szerelmes ha nincs is Misi ismerősöm?
ildinko: itt nem mindenki akarja a Dokit...
doki: ennyi
Mary: nektek van Misi ismerősötök?
Misi: szerelmes vagyok belétek és ti nem viszonozzátok, mert Dokit akarjátok
ildinko: igen, én is ettől félek...
Mary: képzeljétek ha engem meg összehoz Ildinkó gépével
Mary: ne írj Pétráá ilyet, mert Misi kombinálni fog
ildinko: azt nem értjük, mi a bajod...
Mary: de jó nekem...
Misi: most mi a baj, mit nem értetek???
pétráá: Szeret a gépe :d
pétráá: Mary, de mindig piros vagy ildinkómnál. Very Happy
pétráá: Mi sem...Very Happy
Mary: én már réges régen nem értem csajok..
pétráá: én sem...
ildinko: nem. de én pl. nem értelek...
Misi: komolyan hülyének néztek?
pétráá: ildinkó rendes...Smile Tudom...a legjobb fek virtuális szobatárs, meg egyébkétn is.
Mary: ha pedig nem ma, akkor ...
Mary: Misi javaslom menj inkább buliba hátha szerencséd lesz ma
Mary: köszi ildinko örök hála
ildinko: Mary... nemtok írni, bocs
pétráá: dejóóVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko: bocs Marí, akkor nem szabadítom rád újra... Very Happy
pétráá: tudjuk..látjuk Very Happy
doki: van ott több is...
Mary: Misi szerintem ez ma reménytelen lesz
doki: alakul...
pétráá: Engem békén lehet hagyni.... Very Happy
béla: szia doki!!!::Smile)))
Mary: ildinko drága én már leráztam
ildinko: Misi! Miért nem Mary? ő talán szabad...
Mary: szerintem Misinek tényleg orvosi segítség kell
ildinko: már van fent három kép a galáriában Smile
Misi: béla szerintem ha összefogunk nyerünk doki ellen
ildinko: vagy a volt szobatársat: nagyon jó! a legjobb! Smile
doki: béla még egy ilyen kérdés és bannolva leszel
pétráá: kéredzed a leendő uram...Very Happy
béla: olyan jó csaj az a Petra??

No, hát el lehet dönteni, hogy...IGEN! :D

Smile
pétráá: ez van, de én menyasszony vok, olvasd béla az archive-ot.Very Happy
ildinko: ha pasi lennék, én is szerelmes lennék pétrába... de így nem belé vagyok... Very Happy
pétráá: csak nem hagyjuk dolgozni a főnököt....
pétráá: sztem...Very Happy
béla: petra valaki szerelmes beléd!!!!!!!!!!!!
ildinko: vagyis főnökre? Very Happy
ildinko: vagy moderálásra vár?
pétráá: A főnökre vár, ildinkóm....
béla: talán azt hoyg le van terhelve a gép vag yaz internet
ildinko: mit jelent az, hogy elfogadás függőben? a képfeltöltésnél...
pétráá: tudjuk, bélám...Very Happy
béla: királyok vagytok----jó a rádióóóóóóóóóóóóóóóó
Mary: mi soha nem tennénk ilyet veled
Misi: most direkt szivattok?
Misi: szerelmes vagyok Pétráába
Misi: én ezt tényleg nem bírom tovább
doki: csak h szokjam a megszólítást
doki: drága menyasszonyom
doki: 200x500 képpont max
doki: 100 kb max
Mary: Pétráá már nem tudom sajnáljalak, vagy röhögjek ezen az egészen Smile
Misi: szóval tényleg nincs egy csepp esélyem sem?
Misi: megoldható?
Misi: remélem a vőlegény jelölt lemond rólad
pétráá: majd megnézed az esküvői képeket,.
pétráá: hát misi, ez télleg egy ilyen nap....
Misi: csak téged néznélek
Misi: pedig szívessen nézegetném a fotódat
pétráá: egyébként meg nekem nem töltötte fel a képet, pedig OLLYAN jóóó volt... Sad
Mary: én nem szeretnék élni a lehetőségemmel
pétráá: ha hagynánk, szegény leednő férjemet dolgozni... Very Happy
ildinko: hmm... én nem értem Misit... a visszautasítás fáj? vagy mi?
Misi: nekem nem pszichológus kell hanem ti
doki: órák kérdése
doki: soha nem látott képek
doki: az igazi kezdetektől
doki: hamarosan lesznek képek a galériában...
doki: fiatalok
pétráá: de ha nem, hát nem...pedig idlinkó NAGYON jó!
doki: mások elmesélték
doki: sejtem
pétráá: Nem szórakozom, de tényleg...segítséget ajénlottam...
Mary
: te tudod Doki?
Misi: persze ti jól szórakoztok rajtam én meg...
doki: de nem is tudjátok mit érez ilyenkor egy férfi
pétráá: ildinkóm, neked csináltam a pr-t, ki másnak? Very Happy
ildinko: ja, oppá, még nem is vagyok szabad... csak gondolatban, a fenébe... Very Happy
ildinko: azért beszélhetsz róla, ha szeretnél
pétráá: Egyébként meg télleg ez egy ILYEN nap... Very Happy
Mary: szegény Misi
ildinko: én szabad vagyok, pszichológus - de a szívem nekem is foglalt...
Mary: nem lehetünk ilyen gonoszak...
pétráá: Szegény, azért sajnálom ám...
doki: ez egy ilyen nap MISI
pétráá: Very Happy
pétráá: róla...
pétráá: hát misikém, ez bukta...de van egy jó pszichológus ismerősöm, ha beszélni
doki: hiába nem csalódtam..
doki: jajj a lányok már választottak is...
doki: hogy tudjunk egymásban gyönyörködni
Mary: Vidó? Anik????
doki: amúgy töltsetek fel képet
doki: na..
doki: kispajtás
Mary: szerintem próbálkozz másnál!!!
pétráá: no, Misi, pont ezt szerettem volna írni, hoyg Mary?
doki: csak szeretnéd!
pétráá: tudom... :d
doki: megvádolnak hogy apu vagyok...
Misi: Mary nálad sincs esélyem?
doki: ezek a sztárság mérföldkövei
doki: látjátok
Mary: Pétráá ez nem jelenti azt, hogy komolytalan az ajánlata Smile
pétráá: én még bízok....
pétráá: így van...
pétráá: hát azé aztat nem..
Mary: hééé Misi te mit gondolsz magadról???
Misi: óóóóó, akkor rád is rád lehet startolni
pétráá: oppáá...
Mary: bár nálunk nem volt házasság Smile
Mary: vigyázz Pétráá, ezt már velem is eljátszotta csak nekünk van így két gyerekünk i i
ildinko
: figyelünk, persze... Smilenagyon szupi lesz ez a weblap...
pétráá: Very Happy
pétráá: igen...jó, pihenj rá... és döbbenj r á döntésed súlyára...
doki: figyelitek a bubikat bal oldalon?
doki: amúgy...
Misi: látom jó témát dobtam fel Smile
doki: főleg a menyasszonynak...
doki: meg kell emészteni a történteket
doki: mára főleg...
doki: gondolom elég is volt Nektek
pétráá: tudja...Very Happy
doki: de mennem kell
doki: fáj
doki: most viszont....
doki: de érted, na
doki: kimaradt egy d
doki: majd renbeszedem azt a lányt...
pétráá: jajj.... Very Happy
pétráá: jajj, akkor ruhát kell néznem, jajj...és a vendégek...
pétráá: Very Happy
pétráá: igen...ha már magamra nem tudok...
ildinko: valakinek vigyáznia kell péétráára...
pétráá: fényezi magát....Very Happy
ildinko: nem nézem ki, hogy csapodár lennél, csak a mihez tartás végett!
doki: a hűség mintaképe..
doki: h csapodár vagyok
doki: ildinkó kedves, kinézed belőlem
doki: oh
pétráá: hát még én...és a többiek..akik nagyon szeretnek és FÉLTENEK....
pétráá: ajánlom is, hogy csak nekem....
ildinko: de doki, ha átvered a kedvenc virtuális szobatársamat, én megverlek!!! Very Happy
doki: háromnegyed órával előtte
doki: csak neked
doki: na jó
pétráá: azért nem lehetne korábban?
pétráá: írtó romantiksu lesz, de spontán, az biztos...
doki: az esküvő előtt fél órával érted megyek
doki: mindent megbeszéltünk
pétráá: de remélem, tisztában vagy azzal, mit nyertél...
doki: szerintem én ki is lépek
doki: hát..
pétráá: elég? Very Happy
pétráá: Akkor itt is, mindenki előtt: IGEN.
pétráá: de már mondtam...Very Happy
pétráá: igen
pétráá: kezeld,,,,
doki: hozzámjössz akkor?
doki: ööö
Misi: Pétrááá csalódnom kell...
doki: új helyzet...
doki: ááá
pétráá: Eh....
pétráá: most ezért pattintottam Misit?!
doki: Mr. csóka! MSN
doki: mr csóka látja mait írok?
doki: majd alakítunk egy fan klubot
doki: az én érzelmeim is plátóiak
doki: ki kell ábrándítsalak
doki: misike
doki: szal
doki: bocsi telefon
pétráá: Very Happy
doki: nem most hogy bejelentkeztél a kezembe vagy
Misi: pedig én mindent megtennék neked
Misi: tehát nem dobod értem?
Misi: Mr.Acs azt hittem segitesz...
Mr.Acs: Hy!
Mr.Acs: na jó a választ már nem várom meg lépek
Mr.Acs: Very Happy
Mr.Acs: erre biztos reagál valamit amiből kiderűl mi is van köztetek
pétráá: ez van.
Mr.Acs: Very Happy
pétráá: nekem a főnök szava szent....
Mr.Acs: Misi mond azt neki "nem szeretnéd hohy megmérjem a lázad a bőr hüvelymérőmmel?"
Misi: kösz az infót
Misi: remélem Pétráá dob téged miattam Smile
doki: misi ha bejelentkezel nem kell nevet beírogatni az üzenőfalra
doki: hívom
doki: mr pur
doki: oh
Misi: doki ne szólj bele, próbálok becsajozni
Pur: Elnököm! beszélnünk kellene
Misi: legalább egy pici puszi
Mr.Acs: de hogy nem ne hallgas dokira
doki: pétrá ne engedj...
pétráá: igen...
Mr.Acs: Very Happy
Mr.Acs: teljesen összetöröd a szívét
Mr.Acs: Pétráá adj életjelet misinek
Misi: Sad
Misi: le kell mondanom Pétráááról
Misi: én úgy gondolom valaki beelőzött...
Mr.Acs: Addig van amíg végleg ki nem derül hogy NincsSmile
Misi: ezek szerint mégis csak igaz, hogy ....
Misi: szomorú lettem azt hittem van esélyem
Mr.Acs: Na ebből mi lesz?
pétráá: Very Happy
pétráá: Teljesen.
pétráá: Egyébként nem, az ki van töltve.
pétráá: Very Happy
Misi: és én nem tölthetném ki az életed egy részét?
Misi: nem más??? Smile
Misi: a rádiózás vagy más????
pétráá: a rádió... Very Happy
doki: hoppá...
doki: dj random
pétráá: az egész életem kitölti, Misi...Very Happy
Mr.Acs: Na de Doki EZ elég DARKEEN TIMES BEÜTÉSŰ zene nem?
Mr.Acs: Szevasz Doki
Mr.Acs: Balu te aztán tudsz fogalmazni. Le vagyok kötelezve! Very Happy
doki: Balu! kösz h ezt megosztottad...
Misi: ja értem Pétrááá lefoglal és nem tudod megadni..
Balu: Amit csinál azt jól csinálja! (szegeden a bebaszást) Igazai egyetemista
Balu: Hali! Mr. Acs egy kurva jó arc, ne merje senki szidni!
pétráá: Very Happy
Misi: nem kapok telefon számot?
cSaBi: kösz mindenki sziasztok
Misi: én is irigyellek Csabi
Vera: Csabikám neked arany életed van 4 nő között!Smile
Misi: telefon szám?
Pécsi Egyetemi Rádió: engem
Misi: akkor kit?
Misi: Pétrááát? ja ő másé...
Misi: kit és milyen számon?
Pécsi Egyetemi Rádió: hívj fel
Misi: igazatok van... én is szeretnék a szexuális tárgyatok lenni
Pécsi Egyetemi Rádió: fény
Misi: úr isten utódok...???
Misi
: máshol is így mennek tény, vagy fény?
pétráá: a rádió jövője....Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: így indulnak a pletykák a médiában
Misi: nyugi Csabi én is itt vagyok
Misi: Pétrááá csak nem összejöttél a főnökkel?
cSaBi: nem is:-)
Vera: Csabeeeee elnyomnak a lyányok!!!
pétráá: tudom.... Very Happy
ildinko: nem azért, mintha te nem lennél jó, csak hát... azért... az mégis csak más Very Happy
ildinko: és esetleg úgy kezdődjön a neve, hogy Dé, a vége meg nes...
ildinko: no, hát én olyasvalami fényt szeretnék ám, mint a te Fényed...
pétráá: részben...khm... Very Happy
pétráá: az én vagyok! Very Happy
ildinko: csak nekem még meg kell találnom a magam fényét...
ildinko: hiszek... Very Happy
pétráá: Így van...A fényben jobb, higgy nekem Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: Nem is tudok ezzel már mit kezdeni, meg így olyan nehéz mocsarazni... Very Happy
ildinko: Jajj, de kedvesek vagytok! Very Happy
pétráá: Szóval hajrá!!!
pétráá: Látod, mennyien várunk vissza?!
pétráá: Tudod, visszavárlak...Csak előtte meg kell hogy járd az utad...
Pécsi Egyetemi Rádió: szorítunk
Pécsi Egyetemi Rádió: hajrá Ildinkó
cSaBi: Kezdődik a Nemek Harca..:-D
cSaBi: Sziasztok
ildinko: még ha ott lennék...
ildinko: hallgatom... Very Happyigyekszem kijönni... csak elég kilátástalan...
pétráá: HUG HUGHUGHUG Very Happy
pétráá: ildinkóm, mocsárból ki! Tudod, hallgasd... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: köszi
somi: nagyon jóóó volt!!!
somi: jóóó volt
BAB: J.lo-legjobb filmje a SEJT!!!
BAB: imádom ezt a számot!!!!Very Happy
shortcut: megőrülés!!!
pétráá: place of hugs és somewhere....Very Happy
ildinko: Most már nekem is... ... ... Very Happy
pétráá: szeretem az ilyen napokat...most vhogy úgy jó...nagyon....
pétráá: Very Happy
ildinko: És főleg boldog vagyok, hogy vagytok egymásnak!!! Very Happy
ildinko: Very HappyTe is nekem! Meg a Fény is!
pétráá: Mert te magad is egy angyal vagy, ildinkóm...Nekem mindenképpen...És ez elég.... ildinko: Drága Fény! Nem is tudom, mivel érdemeltem ki, hogy ilyen kedves vagy velem is. ildinko: Jajj, én most csak mosolygok! Very HappyDe nagyon!!! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: de éne mg nagyon örülök, tudod, ahogy szoktam, ugráltam is meg minden.... Very Happy
pétráá
: tudjuk... Very Happy
ildinko: Jó reggelt és szép napot különben! Very Happy
ildinko: Nem hagyjátok, hogy elmerüljek a mocsaramban, már látom! Ez összeesküvés... Very Happy
ildinko
: Olyan jól esett! Very Happy
ildinko: Nagyon-nagyon szépen köszönöm az ajándékot!!! :)
Pécsi Egyetemi Rádió: ildinkó! pusszancs
Pécsi Egyetemi Rádió: nem én kezelem az msn-t
pétráá: Very Happy
pétráá: és télleg SZÉP éjszakát!!!
pétráá: tudod...
pétráá: ildinkóm...drága ildinkóm!!!tudd, hogy vagyok...hogy vagyunk...
ildinko: szép éjszakát! Very Happy
Réku: az msn, már megint csak dísz...
pétráá: ok
pétráá: Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: adás után érted megyek
Pécsi Egyetemi Rádió: leviszlek a pokolba
pétráá: Smile
pétráá: csak mondd meg, mikor és merre? Más nem kell...
pétráá: megnyugdotamVery Happy
pétráá: okés
Pécsi Egyetemi Rádió: nélkülem....
Pécsi Egyetemi Rádió: eszedbe ne jusson
pétráá: vagy vágjak neki egyedül...
pétráá: Very Happy
pétráá
: no, kedves Fény, mutatsz nekem utat ma az éjszakában?

Nincsenek megjegyzések: