2006. november 29., szerda

Ildinko el, majd hazaér, közben pétráá bővít, Claudy lelkesedik és OFFolni tanul :D

Ez itt a reklám helye...


2006. 11. 29.

ildinko: kell mindent az utolsó pillanatra hagyni?!
ildinko: jóéjt neked is! én tanulok... el kéne már kezdeni... kb 1ig tuti nem végzek
pétráá: Szép álmokat, jó éjt!!!4
pétráá: No, pusszancs, és még mindig keresem a tökéletes kispárnát...
pétráá: én is lassan szundi, asszem..hanptól kemény tanulás...
pétráá: jó éjt, Claudy
pétráá: uh, még jó, hogy leszedted...
ildinko: jóéjt Claudy!
ildinko: nem tettem ki, ill törölve... Very Happy
claudy: nektek pedig jó éjt Smile és további szép napot...ill. maradék napot Smile
claudy: na sztem én go csicsikálni Smile
ildinko: kiteszem Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: mindegy...
pétráá: az már így is OFF, és ha azt offolod, akkor az már ON lesz, lehet.
pétráá: akkor a szkájp is mehetne...ja, aggódásom epád miatt?
pétráá: nomármost mé?
ildinko: csak AZT nem akartam szétoffolni Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: te, sztem az msn-ünket tegyük ki a blogra... kész...
pétráá: Very Happy
pétráá: enyád szólít!
pétráá: drága lényom? Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: Idlinko?
pétráá: fuh... a Botond, asszem ő a Future, de nekem ennyi.
claudy: tudjátok,hogy a Kísérletben kik vannak még Tygeren kívül?
pétráá: hm...közös élmények. köszike a felidézéstVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko: mihez?
pétráá: hűűű, ez mekkora szám! a tequila...kár, hogy a MaKIBo-ból csak a Bo hallgatja...
pétráá: ildinko...elfecseged a csládi titkot...azért elég jól tartom magam, nem? Very Happy
ildinko: lehet, inkább epámnak... Very Happy
ildinko: áhh, szóval az alsó kép alapján, no
ildinko: kép
ildinko: pétráá, drága enyám! Very Happy
ildinko: Very Happy
ildinko: dokit pedig apámnak szeretném fogadni a közös kép alapján...
pétráá: Very Happy
pétráá: én vok ildinko enyja, ő meg a lényom.
pétráá: hihi
pétráá: enyjalényaVery Happy
pétráá: de a molekuláris izé, ha gáztörvény, meg mozgás, az igenVery Happy
pétráá: ez most is meglátszik rajtam...
pétráá: no látod...én meg azt nem...bár a fénytan sem jött be,
ildinko: de arra is roppnat büszke vagyok Very Happy
ildinko: az nekem sem menne, csak a sortörés kódját tudom Very Happy
ildinko: képzeld, ha html-ben kéne írnunk...
ildinko: te is értesz a bloghoz, mert ez már lebutított... csak türelmetlen vagy Razz
ildinko: az áramot én értettem... de csak annyit Very Happy apa ugye műszerész volt Very Happy
pétráá: nem is tudom ki szokott okoskodni... RazzRazzRazz
pétráá: és tudom milyen nem éretni vmihez, pl. blog..
pétráá: jóvanna, én sem értek....nem azé mondtam ildinko...
claudy: de már nincs sok vissza Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: persze, ha áramos cuccos, azt én is utáltam... Very Happy
ildinko: aki nem ért hozzá, annak ennyi...
claudy: dinamikát még én ia nagyjából,de a rezgések és hullámtan...
ildinko: Very Happy
ildinko: fizikát... nem egyértelmű?
pétráá: mit tanulsz most?
pétráá: tök logikus, egyébként..
pétráá: claudy, én szerettem, de komolyan....
pétráá: de az úgy sokkal viccibb volt, hoyg veri hepiVery Happy
pétráá: bocsi...pétráá pirul...
claudy: áhhh, ennyi hüjeséget,mint amennyi a fizikában van...:S Very Happy
ildinko: nem csak hogy Very Happy meg Razz Very Happy
ildinko: ni! a blogon látszanak az emotikonok!!! Very Happy
ildinko: ja és fahéjjal...
ildinko: forró csoki chilivel Very Happy subidubi!!!!
ildinko: hogy beszélsz!!!! mi lesz a nőiességgel??? Razz
pétráá: ildinkooooooo
pétráá: basszus!!! ILDINKO!!!!
pétráá: 101 látogató!!!!
pétráá: baszd ki ildinko!!!!
pétráá: de jól teszi!! Very Happy nagyon helyes!
pétráá: basszus
pétráá: ki rekláémoz minket?!
pétráá: egyébkétn meg 99
pétráá: egyébkétn meg mi az, hogy nekem NEM látszik a legújabb kép a blogon?!
pétráá: de nekünk az nem van.
pétráá: hol jár az eszem, csak a csengőt figyelem...
pétráá: Very Happy
pétráá: hülye...
ildinko: a pétráá erre azt mondaná, mi a fenének írom ezt, úgyis tudod... de akkor is Very Happy
ildinko: jajj, de jó zenék... Very Happy
ildinko: még normálisan beszélgetni sem lehet vele... nem bírom tovább Very Happy
ildinko: pétráának kérném a Hol jár az eszem? c. számot... tiszta készen van
pétráá: jajj, pétráá szemét vagy.......ejj.
pétráá: adagokban kapta...Very Happy
ildinko: szegény tesztalanyok... szegény célszemély... te DÖG! Very Happy
pétráá: de most kellet a lelki világomnak! ezért volt jó, amíg itt lakott., mert kis
pétráá: jajj, de szemét vagyok!!! Very Happy
pétráá: megmondtam neki, és azt mondta: menj a p...ba... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: ildinko, rohadt jó eza kép!!! Very Happy Csetén tesztelem, de dög vagyok...Razz
pétráá: bekészülök, nem jó ez így....
pétráá: shrek
pétráá: mi? ja, igen...kéészen vok..pedig tanulnom kéne...jájjj.... :d
pétráá: bezony, ahogy tanítjuk!! :d
ildinko: pétráá lebben... készen van Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: és kerge! Very Happy
ildinko: szia Claudy! jó legyél!!! Very Happy
pétráá: szia claudy...Very Happy
pétráá: anyáddal. Én is ezt mondtam otthon, és nem tudtak mit válaszolni rája Very Happy
pétráá: ja, ildinko, a bor maitt ne aggódj, csak mondd azt, hogy már nyíltan isztok
claudy: na páspás nektek Smile
pétráá: hallom.... Very Happy ez most főleg.... full hangerőn ....Very Happy
ildinko: illenék megismernem, igaz? no, mindegy... Very Happy
ildinko: ez boogie??!!! Very Happy vagy csak ő is énekelte ezt a számot, az tuti... Very Happy
ildinko: pétráám!!! hallod??? Very Happy Very Happy Very Happy
claudy: holnap átkozott fizika tz :S
claudy: eddig voltam, most pedig go tanulni...:S
ildinko: igaz... kérdezned is felesleges volt, hisz tudod Very Happy
pétráá: asszem, dokizene van, igaz-e, ildinko? ebben te vagy profi, a HALLGATÓ Very Happy
pétráá: love me tender volt...hihi..Very Happy és évám tuti nem hallgatta....Very Happy
claudy: nah visszagyüttem Smile
statik: úgy bizony!!
ildinko: no, akkor ellentmondó infók - hallgatni kell, és kiderül Very Happy
statik: persze, ha nem jött közbe valami váratlan
statik: ildinko személyes forrásokból tudom, hogy lesz pepperOOni
ildinko: pedig úgy vártam...
ildinko: nem Sad Sad jajj...
fény: sajna nem
ildinko: ugye lesz pepperOOni?????
ildinko: no, tanulok...
ildinko: de hát minden nem lehet tökéletes...
ildinko: csak az a fránya blog lenne már jó...
pétráá: Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: ildinko sámántáncol...
ildinko: el sem hiszem... tényleg van rédió???
pétráá: juhéjj, van rédijó
pétráá: és még nője sincsen, ami ott nagyobb gond, mind itt...
pétráá: igen, és a Csete...minidg is kicsit megalomán volt...
pétráá: de komolyan...
ildinko: de én szóltam előre...
ildinko: mondjuk nem is csodálom, nagy teher a polgiság...
pétráá: Csete meghülyült...szegény Csór...a polgi kééészen van...
pétráá: uff helyett OFF Very Happy jajj subidubi
ildinko: mit szerver, szerverpark... Very Happy
ildinko: nem semmi, hogy az egyik legnagyobb internetes szerver szolidarít a rédióéval!
ildinko: vacakol a gugli szervere is...
pétráá: jaja, OFF
ildinko: várunk vissza! OFF Very Happy
ildinko: köszi! ez igazán jó kívánság Very Happy Very Happy Very Happy
claudy: addigis legyetek rosszak és kergék Very Happy
claudy: nah én majd később jövök vissza
claudy: aham, azokat láttam Smile
pétráá: csak a régebbi képek sajna az othon gépen vannak, mega CD isen... Sad
pétráá: ott van.
pétráá: a meglepi labelben
pétráá: a képeken láthatod őt is
ildinko: igen, így hárman... a legendás A115... Very Happy móka és kacagás Very Happy
claudy: ti 3-an laktatok együtt, ugye?
pétráá: ige, ő nagyon..és nem si biztos, hogy jön pénteken... Sad
ildinko: íhy is van... három év együttélés után... Very Happy csak a diktink hiányzik...
claudy: látom naon szeretitek egymást Smile
ildinko: de leginkább a saját hibáinkból - mint mindenki Very Happy
ildinko: a tanítás teljesen kölcsönös volt... tanultunk egymástól és saját magunktól
pétráá: mindenre az elmúlt 3 évben.... Very Happy
pétráá: mindenre az elmúlt 3 évben.... Very Happy
pétráá: Hidd el, csodákra képes...magamról tudom...ildinko tanított meg rá, mint oly sok
pétráá: mindegy, kihez, csak álljon közel hozzád lélekben, és megöleled.
pétráá: sokat segítenek...de komolyan, még így, virtuálisan is. Főleg, ha odamész vkihez
claudy: akkor köszyke Smile
claudy: jah Very Happy
ildinko: HUG = ölelés... ánglisul Very Happy
claudy: akkor 1 kérdésSmile mit jelent a HUG? Smile
ildinko: Sad nem baj, kitartásHUG neked is! menni fog
claudy: mármint segítségemmel
claudy: és a segytségemmel már majdnem 1 hete nem beszéltem...:'(
claudy: csakhogy jövő héten írunk dolit és az uccsó 2 anyag teljesen sötét nekem:SSmile
ildinko: hmm... én is... nem baj, mindig van valaki, akitől lehet segítséget kérni ;) Smile
claudy: rájöttem, hogy total hülye vok matekból :S Very Happy
ildinko: szia claudy! miújság ma?
pétráá: cíjaVery Happy
claudy: szijasztok ismét Very Happy
pétráá: egyre jobban szeretem nézegetni...Very Happy forever a szakdogád, ildinko!
pétráá: ném érhető el még 10 percig a blogunk...kezdek félni...
pétráá: Very Happy
pétráá: eh...
pétráá: mármint tankot?!
pétráá: ki látott már kege tanokt?!
pétráá: lujós az előbb etetett velem mignont..hát hogy fogok én így kinézni?!
pétráá: jaj, tudom..
ildinko: nincs rédió Sad
ildinko: megjöttem, te kergenő... Very Happy
pétráá: Szerbusz ildinkom, virágszálam bogárkám!!!! Very Happy
pétráá: naszóval, ja, jót aldutam...És várom vissza a felmosócuccunkat....
pétráá: p
pétráá: jajj, készen van!!! Very Happy
claudy: jók is a meglepik Very Happy
pétráá: mármint meglepiVery Happy
pétráá: meglpei készül ildinkomnak rajta!!
pétráá: királyság! Very Happy Jajj, egyre több képpel bővítem..subidubi... Very Happy
claudy: jóót aludtál? Smile
claudy: naná hogy vagyok Very Happy
pétráá: no, halihó, claudy, vagy még?
claudy: ok, akkor jó szunyát! Very Happy
pétráá: Álommanó sajnos győzött...de max. egy óra!! Tovább nem osztom meg vele az ágyam.
pétráá: de a címe: Ildinko is fodrászolódik, valamint megegyezünk abban....
pétráá: a post benne van a fény-képesben
claudy: álommanó!meg ne próbáld!! Very HappyVery Happy
claudy: és az meg hol van?mert nem találom csak a 2.0-ásat
Álommanó: most azonban elrabolom pétráát egy picit...
pétráá: bővülő blog
pétráá: sőőt, msot töltöttem fel messzídzs pépör 1.0át is... Very Happy képben Very Happy
claudy: tök jó!az egerem már nem csak nyílVery Happy1 delfin ugrálgat Very Happy
claudy: teccik a kép Smile
pétráá: sziviszivi, már kép is van hozzájaVery Happy
claudy: kösti kösz köszi Very Happy
pétráá: még keresek képet hozzá...Very Happy
pétráá: fenn van claudy, külön könyvjelzőt is tettem neked hozzá!!! Very Happy
pétráá: de pill!!! és fenn lesz!!
pétráá: minjd. felteszem az egészet...Very Happy egy Zorán szöveg egyébként! Most éppen képezek.
claudy: mert teccik így az eleje és kivi vok,mijen végig Smile
claudy: az a "gyere velem..." idézet hogy szól teljesen?
claudy: pétráá, csak így tovább! Smile
pétráá: de nagyon örülök, claudy, hogy tetszik!! Very Happy
pétráá: OFF....vki húzza már elő a Napot!!!
claudy: egy kicsit olvasgattam is... Very Happy
claudy: naon jó és teccik Smile
claudy: jah, azt már láttam Very Happy
pétráá: a főoldalon, hogy urai a szervernek az illetékesek...de én csak OFF... Smile
pétráá: amúgy, ha olvasnék, és nem csak off ki a fejemből, akkor látnám itt balra a
pétráá: itten vala
pétráá: amúgy szia, és nézd a blogot, bővült!! Very Happy
pétráá: nem, itt sincsen.... Sad nem tom, mi lehet, tennap is 3kor jött vissza.
claudy: már megint nincs adás vagy csak nálam nem megy? Sad
pétráá: a felsomóvödröt és a partvist visszavárom, MA! Very Happy
pétráá: ildinko elment...én OFF.... ennyi...
pás: Ló reggelt!
ivory: Stúdió: a Szántónak 7633 az ir.száma...

Nincsenek megjegyzések: