2006. november 25., szombat

Megpróbáltuk visszafogni magunkat, de a Fény szerint akkor nem érdemes működtetni a falat. MARADUNK!!!


No, szal BIRKABUNDA!!!
Merthogy igenis hiányzunk a FALnak, vagy másnak?
(csak a vakuval nem tudtam mit kezdeni.... :P )

2006.11.15.

pétráá: tudom... Very Happy
ildinko
: jólvanna, őt is szeressem... de ezt tudja úgyis! Very Happy
pétráá
: a fényt is...ildinko...megbántódik, ha nem... Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió
: sziasztok
ildinko
: bizony! és ennek szólt a kedvenc! (meg az uránnak is, úgy egyébként)
ildinko: Very Happy
pétráá
: hallgatjuk mi is ám, ám, ám!! Very Happy
pétráá
: tudom..
Pécsi Egyetemi Rádió
: MOST!!!
Pécsi Egyetemi Rádió
: PepperOOni
pepe
: Szép jó estét mindenkinek így írásban is!
pepe
: sziasztok! Very Happy
ildinko
: egyik kedvenc műsorom... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: eh... Very Happy
ildinko
: mondjuk, ez azért nem volt meglepő Very Happy
ildinko: ahhoz képest, hogy ad hoc, jó volt a műsor!! Very Happy
Noémi
: Kriszut most mi hallgathatjuk nap mint nap!Smile
köszi
: köszi
ildinko
: Szép volt, Kriszu...
next one:
: iron maiden lesz just for you
Csüli: jó lenne Very Happy
Csüli
: egy kis iron maiden - run to the hills nem mehetne le?
Csüli: ez tök jó volt Smile
ildinko
: hallgatlak titeket, természetesen Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: miénk ám! és nem rajtunk múlott - kivételesen Razz
pétráá
: újra miénk a fal.... Very Happy
pétráá: no, viszont most megyek, vár a Kriszu, meg az Urán... Very Happyhallgasd! Very Happy
ildinko
: hú, ennek meg én örülök!!! Very Happy
pétráá
: nagyon...
pétráá: jajj, ildinko...és elfogadta a megoldásom...és ennek örülök...
ildinko: sajnos ezzel a géppel nem tudok olyan jó képeket csinálni, nincs picasa... Sad
pétráá
: beszéltem anyukámmal, és ÖRÜLT NEKEM!!!!
pétráá
: látom...
pétráá
: nekem tejeskávé...Very Happy blogod megkuksi...
ildinko
: na jó, egy nagy bögre kakaó is Very Happycsak a bűnözés kedvéért Smile
ildinko
: karalábé, cékla, krumpli Very Happy
ildinko
: ma én is legeltem inkább, nézd meg a blogom Very Happy
pétráá
: de én is tele vagyok.
pétráá
: úú...Very Happy én almát ettem. Krisz közölte, legelek, nem eszem.... Very Happy
ildinko
: mi megettünk anyával egy egész tepsi prószát - tele vagyok... Very Happy
ildinko
: biztos finom! Very Happygyorsan el fog fogyni...
pétráá
: kész a sütim..már fogy.... Very Happy
pétráá
: és ismét a régi vagy.... Very Happy
doki
: persze
pétráá
: és amint látom, még te is élsz, így megnyugodtam....
pétráá
: komolyan? nem is hittem volna... Very Happy
doki
: Very Happy
doki
: én is
pétráá
: láttuk a képeket...Very Happy
ildinko
: inkább bosszankodni szoktak miattunk...
ildinko
: de másnak úgysem...
pétráá
: és igen..mondjuk kicsit magunknak is, sztem...Very Happy
pétráá
: pont beszéltük egyébként, hogy Neked tuti hiányzunk...Very Happy
ildinko
: olyan sokan panaszkodtak már ránk, úgy gondoltuk, jobb, ha visszafogjuk magunkat
ildinko
: Szia! Very Happy
pétráá
: ildinkó tanul, én olvastam, és gyógyultam.
pétráá
: hát...kicsit most magunban vagyunk... Very Happy
doki
: egész nap...
doki
: néma csend
doki: erre...
doki
: mondom reggel szokás szerint elolvasom mi van veletek
doki
: teljesen összetörtem
doki
: ezért nem érdemes az üzenőfalat működtetni
doki
: lányok!!!

Nincsenek megjegyzések: