2006. november 25., szombat

Most ki kicsoda? Pétráá vahj Endrét fényezi épp??? Ildinkó meg száműzetésben...

2006. 11. 12.

pétráá: amúgy a mosgatógép karcmentesen tisztít?
Gica
: úgy konkrétan... ja... Very Happy
pétráá
: mint ebben a rádióban mindenki Very Happy
Sanyi 0N
: Very Happy
Sanyi 0N
: örülök, h sikerült!
Sanyi 0N: Azért vagyunk, hogy örömöt szerezzünk a kedves hallgatóknak!
Gica
: gica tombol! juhéjjjj Very Happy
Gica
: ááááááááá, a kedvenc kispálom... Very Happy
pétráá
: jók...mint mindig...ennyi... Very Happy
Gica
: wuháháháááá...
Doc Holiday
: galária6Szabadnapon
pötti
: no, pont ezt a választ vártam! Very Happy
Doc Holiday
: már betettem a mosogatógépbe
pötti: dobozom? tányérom? Smile
pötti
: mindegy...
pétráá
: többek közt....
Doc Holiday
: velem...
Doc Holiday
: holnap remek műsor lesz
Doc Holiday
: így van
pétráá
: ildinko lojális Very Happy
pétráá
: tessék, itt a fény. A fényező...hogy szegény doki lelke örüljön...
pétráá: de azt mondta, mindeképpen adjam át üdvözletét, és nehéz a rádió nélkül! Very Happy
pétráá
: a blues on airre feltétlen on line lesz.... még még ugye amik előtte vannak...
pétráá
: ildinkoval most bezséltem. hnap megy haza, és üzeni:
Sanyi 0N
: pillanatokon belül jövünk!
Sanyi 0N
: bocs a késésért!
Sanyi 0N
: Szabadnap-ON!!!!! 20:00-tól
Gica
: büszkék vagyunk rá! Very Happy
pétráá
: de erős csajszi (a bénőmVery Happy), és kibírja...ennél már rosszabbat is!
pétráá
: van...de milyen...és hol...
Gica
: de milyen??? Very Happy
Gica
: ezek szerint van élet a rádió nélkül is... Very Happy
pétráá
: csak szegény ildinkóm...hüpphüpp...de még él...
Gica
: még jó, hogy jó... Very Happy
pétráá
: félreismerhetetlen stílus....de jó játék Very Happy
pétráá
: tudtam...
pétráá
: ez van....beteges...függés... Very Happy
doki
: otta fény
pétráá
: háháhá....
endre
: na kiszálltam
endre: jajj pedig annyira megfogadtam h nem szórakozom a csajokkal...
Gica
: meg sem érezhető Very Happy
pétráá
: persze, mert megjelentünk mi a színen. ez várható volt.
endre: visszaesett a hallgatottsága 300ezer alá
endre
: az utóbbi időben nagyon maga alatt van
pétráá
: meg kell ismételni, mondtam ma Kriszunak is.... Very HappyVery Happy
endre
: dehogynem
pétráá
: szóval nagyon ott volt a péntek, kár hogy nincsen archiválva...
pétráá
: így van...ennyi... :
endre
: csak hogy lássa, nem az ő műsorát fényezed az üzifalon
endre
: szerintem sem
pétráá
: meggyőzöm...Smile
pétráá
: de mondd...úgysem hiszi el Very Happy
endre
: Very Happy
pétráá
: kiforgatod a szavaim...Razz
pétráá
: a röhögéstől... Very Happynaná, hogy tetszett, még ma is téma Very Happy
endre
: mit fog szólni?
endre
: majd megmondom dokinak...
pétráá
: nem látszott, hogy végigbőgtem az egészet?
endre: jobban mint a blues on air...
endre
: tetszett?
pétráá: egyébként meg még egy pénteki esti műsort Very Happy
pétráá
: gyakorlok...gépelni a neved. ennyi Very Happy
endre
: mit kívánsz tőlem?
endre
: tessék?
pétráá
: endre... Very Happy
nyenye
: blüp

Nincsenek megjegyzések: