2006. november 27., hétfő

Rendre Endre! Nem megy a szerver... segítő-javító HUG a szerelőknek! éljenek a fények!!! :D

Blues on Air rajongói sapkában...
kicsit meleg van benne... de jól lehet pomponozni vele :)))



2006. 11. 27.


pétráá: ja, meg hnap ildinko... Very Happy mert jön, ő, maga: a HALLGATÓ!
ildinko
: aludni kéne... no de a műsor!!! nem lehet itthagyni...
ildinko: ildinko is... álmos... holnap orvos reggel, sütögetés, utazás pécsre...
pétráá: menekülni kéne....de az ágyam megment Very HappyVery Happy Very Happy
pétráá: jajj, nagyon szundi lenni pétrááá....
pétráá: már megen uazt írtuk...Very Happy
pétráá: hiszen érzelem...és azokat visszaadni sazavakkal képtelenség...Very Happy
pétráá: ja, persze...szavakba nem foglalható...
ildinko: csak nem lehet szavakba önteni Very Happy
ildinko: ugyan...
pétráá: és a rédijóval kapcsoltaban....Very Happy
pétráá: mi már mindent elmondtunk, csak magunkat tudnánk ismételni a műsorral
ildinko: nemis Sad
pétráá: ma?! mindig...hehe
ildinko: ma dög vagyok Very Happy Razz
ildinko: nembaj, pétráá...
pétráá: no, egyedül teleírtam a falat...subidubi...
pétráá: nap között...Very Happy
pétráá: De én akkor is összefüggést látok a rádió egyik mottója a szerver neve és a mai
ildinko: fürödj, aludj ;) Very Happy Razz
pétráá: aztán persze, könnyen lehet, hogy én kombinálom túl, vagy értem félre.
pétráá: amely kikészítette! Very HappyVery Happy
pétráá: jééé..mot látom a winampban a szerver nevét....Very Happy megéredemelte! vagyis a vírus,
pétráá: mekkora ötlet!! Very HappyVery Happy
pétráá: basszus..
pétráá: köszi...Very Happy
ildinko: fürödj meg...
pétráá: eh.
pétráá: most bűzlök...
pétráá: fújj...végighúztam az oriflames prfümoldalon a kezem...fúúj...
pétráá: sapka!!4 Very Happy
pétráá: persze
pétráá: jajjVery Happy
ildinko: jó, hogy sikerült megcsinálni a szervert Very Happy
ildinko: jajj, nagyon megnyugtató hatással van rám ez a műsor... Very Happy
ildinko: birkabunda! subidubi! nyuszik játszanak a réten!!!
ildinko: jepííííí Very Happy
pétráá: ééén?? sosem....Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: tetvészkedik... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy rontod az imidzsét, pétráám!!! Very Happy
47: 47 Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá: itt van már, csak tetvészkedik, izé, készülődik! Very Happy
pétráá: ildinko, vedd le! Very Happy
ildinko: megsülök a rajongói sapkámban Very Happy
ildinko: csak gyere már, mert elvben már negy a műsorod!!! hol vagy?
ildinko: drága egyetlen Fény! meglepi a blogon és a stúdióban is vár!!!
pétráá: várom a sapkás eredményt...Very Happy
pétráá: de még nem vok ott a gépnél.
pétráá: botkap@hotmail.com
pétráá: okés
Vemhes Guppi: msn?
Vemhes Guppi: kérdés
Vemhes Guppi: pétráá
ildinko: csak a műsort várom, a legkedvencebbet... Very Happy
ildinko: már rajtam is van...
pétráá: a RAJONGÓ HALLGATÓ! Very Happy
pétráá: ildinko, készítsd a sapkád!!! Very Happy
rit: csak én nem hallottam karel gottot a német adásban??? Smile
zsöteam: Very HappyVery Happy
zsöteam: így van, ennyi..
ildinko: a műsorhallgatás masszázsként hat a fájós törzshallgatógerincre ;)
Vemhes Guppi: kérhetek még egy német műsort? Very Happy
Vemhes Guppi: a műsor gerincének fáj a dereka
pétráá: a törzshallgató nagyon fontos, a műsor gerince! Very Happy
ildinko: sőt pont azt szeretem benned! de hisz tudod!
ildinko: én azért szeretlek, de ezt tudod! és elfogadtak olyannak, amilyen vagy
pétráá: szia Guppi! Köszike, hogy hallgattál, tudjuk, hogy rád lehet számítani!! Very Happy
ildinko: (nem a műsornak szól, akinek szól, az érti... és nem fog megsértődni, remélem)
ildinko: a sztereotípiákon viccelődni bármikor lehet, attól még tudjuk,hogy mi az igazság
ildinko: mindenkin lehet vicceset találni... csak nem kell komolyan venni
ildinko: magunkat is kinevethetjük, a magyarokat... mást miért nem?
ildinko: no, ez most kellett... Sad
snowmen: Smile
pétráá: forevör!!!
ildinko: éljen a pótcselekvés...
ildinko: te is dolgozol vele... mindeketten más munka rovására Very Happy
pétráá: KÖSZÖNÖM!!:Very Happy
pétráá: annyit dolgzol vele, főképp a képek!!
pétráá: köszi ildinko!! Very Happy egyébként én büszke vok rája!!!
rokon: De igenis hallgatja Bence anyukája
ildinko: blogunk-csak h a család is lássa
csapágy: köszönöm....
ildinko: szegény csapágy... Sad sajnállak Very Happy
zsöteam: Szia Zsófi! Very Happy
csapágy: lehet, engem kéne sajnálni... Very Happy
Zsofi: jók vagytok!
Zsofi: hellóka
család: mint az egész családVery Happy
rit: én meg nem értek egyet Smile csak csapágyas.... Very Happy
ildinko: egyetértek!!!
Aranka: pétráá hülye....
pétráá: nekem nem köll....nem szab....tudod... Tank Aranka...Very Happy
pétráá: mert ők OTT vannak!!! Very Happy mindketten! Very Happy
ildinko: neked meg csak úgy! Very Happy
ildinko: sztrenek meg az ügyes takarításért Very Happy
ildinko: viszek sok sütit a Fénynek!!! a szerverszerelésért...
ildinko: persze, hogy megyek!!! fél8-8 között érek a koliba Very Happy
pétráá: ildinko...ugyugye, jössz hnap???
ildinko: rengeteg sütit kapsz ezért holnap este!!!!
ildinko: köszönjük doki, Drága Fény!!!
ildinko: már megy a műsor, birkabunda!!!
ildinko: dehogy!!!
pétráá: szegény fény.... Sad
pétráá: szorrííí
pétráá: elcsesztem..
Vemhes Guppi: zene szól
Vemhes Guppi: vezet a csapat Razz
ildinko: visszaéltek a nevemmel Very Happy gonoszság
ildinko: hé, ezt nem én írtam..
ildinko: megyünk...nem HUG....
pétráá: ildinko
ildinko: van zene!!! sikerültmegjavítani??? Very Happy
ildinko: ZENeeeeee Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: ZEN!!! a világ soha nem dől össze!
ildinko: kitartás! nagy-nagy HUG neked, pétráától átvehető!!!!
fény: de egyre kevesebb az agysejtem
fény: még mindig semmi
ildinko: javítás-szerelés-reménykedés...
ildinko: vagyok, csak most várunk...
Claudy: ti vajon vagytok-e? Smile
Claudy: nah, visszagyüttem Very Happy
ildinko: helyes! a legjobb műsorok lesznek ma! ZsöTeam!!!!
Claudy: a csüt délután tuti Very Happy
Claudy: majd még vmikor vissaznézek
Claudy: én is örülök, hogy megidmertelek titeket Smile
ildinko: szia Claudy! örülök, hogy itt voltál!!! Very Happy
Claudy: sziasztok Very Happy
Claudy: na én lépek
ildinko: nem azért jajj, csak mert már vártalak Very Happy
ildinko: ha sikerül addigra a rédió szerverét megjavítani... Sad Very Happy
Vemhes Guppi: ennyire szörnyű, hogy vagyok? Razz
ildinko: német adás lesz!!! számítanak a közreműködésedre!
Vemhes Guppi: jajj??? Smile
ildinko: jajj, szia guppi!!!
Vemhes Guppi: TZsFC onlájn Very Happy
ildinko: szóval tényleg, no
ildinko: jajj... lényleg... mi van, ha nem bírta a kergeséget...
pétráá: csak neki jó, őt lehet formázni, de minket...Very Happy
pétráá: megkergült...
Claudy: ok, köszi Smile
ildinko: de ha formázzátok, akkor minden törölve van? vagy mi a baja?
ildinko: jajj, jajj... izgalom... Very Happy
pétráá: mindjárt 100 %...
pétráá: oh..
f: 91 %
ildinko: ha nem veszed észre az elszólásodat, senkit nem fog érdekelni Very Happy
ildinko: egyébként az egészből nincs értelme ügyet csinálni...:
Claudy: oks, köszike Smile
pétráá: jajj, a stressz...ejnye...árt a szépségnek...Very Happy
ildinko: kész lesz és nem fogja megtudni ;) Very Happy
ildinko: kész lesz vagy nem, megtudja, vagy nem... Very Happy
pétráá: oh...Very Happy egyre gyorsabb Very Happy
ildinko: izgalom a köbön... több szinten is...
ildinko: hűűű... gyorsulunk Very Happy éljen!!!
ildinko: nem fogja megtudni... legalábbis nem rajtam fog múlni!
fény: 45 %
pétráá: claudy...nincsenek véletlenek, ez biztos...ugye, ildinko? Very Happy
Claudy: ildinko, egyvki tudja és még nem kéne megtudnia Smile
ildinko: gyorsító-angyalok küldve...
Claudy: na... haladunk Very Happy
ildinko: ugyan Claudy, senki sem tudja, min járt az eszed... (kül sincs még fenn a blogo)
fény: formázás 6% Very Happy
pétráá: de ez most komoly...és én aggódom...mert ildinko szívmehez közeli...
Claudy: és mindenkinek Very Happy
Claudy: fény!ha most nem megy,köv alkalommal 2 adaggal lógsz neki Very Happy
pétráá: súlyos és életveszélyes...
ildinko: jajj!!! drága szerver! kedves angyalok segítsetek a Fénynek szervert javítani!
fény: kritikus állapot
Claudy: én is kérlek Smile mi lenne velünk ildinko nélkül? Very Happy
fény: szegény egyre rosszabbul van
pétráá: meg úgy mindenkié...de a HALLGATÓ állapota súlyos és kritikus rédijó nélkül...
pétráá: léciilééccclécci...ildinko élete a tét...de komolyan...
pétráá: Kedves Szerver!! Légy oly szíves...ééés javulj meg! A két szép szememre kérlek!:
Claudy: komolyan...ezek után meg se szólalok Very Happy
pétráá: megcsinálja:d
Claudy: ildinko!lécci az uccsó megszólalásom töröld vhogy lécci Smile
pétráá: az jóóó!!! Very Happy Ebben az a baj, hogy nem érteni kell, hanem seggelni...Very Happy
Claudy: bár az más kérdés,min járt az eszem miközben próbáltam megérteni... Very Happy:$
Claudy: én meg tudtam csinálni egyedül a matek házimat és értem is ráadásul Very Happy
pétráá: már nem nagyon szivatnak..álllítólag...Very Happy
pétráá: jujj, de ismerem magam, megcsinálom. És összjegy:2! Very Happy ez legyen meg, meg itt
pétráá: ildinko, nyugtass meg, hogy a szegi sem tanult többet...(mondjuk én eddig semmi)
pétráá: élet utolsó nappali tagozatos szigója lesz 18-n és 20án..
Claudy: na ezt jól megasszondtam Very Happy
Claudy: mit tanulsz hogy tanulnod kell?
pétráá: jajj, tanulás...
ildinko: jajj, nos, tanulás... izé... kellene nagyon nekem is Very Happy
Claudy: kéne tanulnom...:S de úgy nincs hozzá kedvem :S
Claudy: aham Very Happy csak kicsik nem akarnak lenni :S Sad
ildinko: kitartok... rendíthetetlenül, de csak mert reménykedek...
ildinko: aranyosak, szerintem is... egy fiú meg egy lány?
fény: kitartás
Claudy: Tyger szerint nem is cuki :S de sztem azok Very Happy
Claudy: aham Smile
ildinko: göri? Very Happy Very Happy Very Happy gondolom, vadászgörény...
ildinko: csak egy cica: Frici...
Claudy: nekem 2 görim van és 1kutyusom Very Happy
Claudy: naon arik a cicáitok Smile
ildinko: de igen Very Happy
ildinko: de nem rossz... nem gondoltam,hogy a varázsképek képernyőn keresztül is működnek
Claudy: Smile
Claudy: ildinko, nem az enyém
Claudy: KARÁCSONYVery HappyVery HappyVery Happy
ildinko: ez a te oldalad: Very Happy
Claudy: még 26 nap és...
Claudy: ezt érdemes megnézni...anyi hüjeség van rajta Smile
Claudy: http://www.gportal.hu/portal/berkenye/
Claudy: nekem 03.20-án van a névnapom Very HappyRazz
pétráá: akkor született, ez a kép tennapi Very Happy
pétráá: BOTKA ATTILA, 2005. 03. 23, Dunaújváros...Very Happy
pétráá: pedig csak szeretem ŐT ennyi....Very Happy
Claudy: naon ari a kiscsávó Smile
pétráá: attilababa!!!!! BIRKABUNDA! Very Happy és a férfiolvasók msot menekülnek....
pétráá: nízöm
ildinko: nézzetek blogot Claudí és pétráá! ajándék nektek! (mai post)
Claudy: jobb ez így mindenkinek Very Happy
Claudy: inkább hallgattam Very Happy
ildinko: Very Happy na igen... én is voltam bios OKTV-n, de nem túl jó eredménnyel Very Happy
pétráá: a leghatékonyabb kábulás...Very Happy együtt a kettő...Very Happy
pétráá: nem mondtad neki, hogy mind2? A legrosszabb párostíás...Very Happy
pétráá: a pia...Very Happy anyukád éleslátó...Very Happy
pétráá: a régi szép lényegek Very Happy
Claudy: de nem baj Smilenekem így is teccett,h nem kellett suliba mennem Very Happy
Claudy: 150-ből elértem 94 pontot, és 110 az alsó határ
Claudy: de azért köszike Very Happy
Claudy: a biosz vhogy azok után nem is érdekelt Very Happy
Claudy: csak a délelőtt volt naon jó és az miatt volt jókedvem Very Happy
Claudy: a jótól messze van, nem jutottam tovább Smile
ildinko: ezek szerint jól sikerült az OKTV! szorítottam ám! Smile
Claudy: én meg mint a jókislány(aki vigyorog,mint a tejbetök):őőő..semmi sincs Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Claudy: Very HappyVery HappyVery Happy
Claudy: te sokat ittál vagy pasi van a dologban?
Claudy: mikor hazaértem anyám megszólal:
Claudy: csüt-ön örömömben ittam Very Happy de ez többször nem fordul majd elő Very Happy
pétráá: csúnya világ? Very Happy
Claudy: mi lesz szilveszterkor... Very HappyVery HappyVery Happy
Claudy: én annyitól kibuktam, míg bnőimnek meg se ártott Very Happy
pétráá: Very Happy
Claudy: utána meg vagy 2 órán át sétáltunk a sötétben Very Happy
Claudy: aztán visszamentünk suli és megittuk
Claudy: és bekevertük narancsos üdítőnkbe...
Claudy: csüt-i oktv után vettünk kisboltban 1-1 kisüveg vodkát...
pétráá: hát nekem már nem fájok...max. másnakVery Happy
ildinko: nekünk már nem fáj... inkább élvezzük, igaz, pétráám? Very Happy
Claudy: ojjan baromságokat tudunk együtt csinálni, hogy az már fáj Very Happy
Claudy: én leginkább bnőimmel vok naon de naon hüje Very Happy
pétráá: ezt tanúsíthatom...de sztem én is...nélkülük is, VELED együttVery Happy
ildinko: node, anélkül is lüke vagyok Very Happy
ildinko: irigyellek a lüke családért, meg főleg, hogy sokan vagytok... mi meg alig Sad
pétráá: Very Happy
pétráá: dehogy! mi hihetetlenek vunk, kicst mint a bazi nagy görög lagzi családja.
pétráá: ildinko tudja...Very Happy
Claudy: jó tudni, hogy nem csak az enyémnek van bajaVery Happy
pétráá: csapágyas ott mindenki...Very Happy de irtó lükék vagyunk, ugye a sztorik...Very Happy
pétráá: Very Happy
pétráá: jajj, a családom..hát van egy kis baja, annyi szent...
pétráá: a familim...ahogy megrohantuk a szobát, nagy csendben...Very Happy
ildinko: azótó is kergülünk egyre Very Happy
pétráá: jajj....igen.. a beköltözés...
ildinko: és bettoppant pétráá hasonlóan harsány családjával... minden bú elszállt Very Happy
ildinko: tökegyedül voltam pécsett, otthagytak anyukámék, félős elsőst... majdnem bőgtem
Claudy: hát ti is jól összehoztátok Very Happy
ildinko: Very Happy mi a koliban találkoztunk először pétráámmal... igaz? Very Happy
pétráá: és jó volt...több mint jó....LEGENDA!!! Very Happy
pétráá: bezonyám!! ildinko bföldvári, dikti zegi, én meg kalocsai.
Claudy: de majd megoldjuk idővel Very Happy
Claudy: csak 1ikük lellei a másikuk meg mislenyi :S
Claudy: én naon szívesen együttlaknék bnőimmel Smile
ildinko: néha mocsarak Very Happy
ildinko: 5 évig laktunk egy szinten Very Happy móka és kacagás...
pétráá: igaz-e, ildinko? bár ehhez kellett a dikti is...Smile úgy volt szép...de nagyon!!!!
pétráá: ez így van, merugye pétráával az élet MÓKA ÉS KACAGÁS! Very Happy
pétráá: úgy indult, hogy ötig, de...ez bonyolultVery Happy
pétráá: három évig voltunk szobatársak...
ildinko: 3 évig együtt laktunk, de már sajnos nem Sad
Claudy: vagy csak naon jó bnők vagytok?
Claudy: télleg, ti együtt is laktok?
pétráá: jajj,. hááát ééén...één...annnyira de annyira.....Very Happy
Claudy: de ari Very Happy
Csak mert édes! :)


ildinko: Claudy: a tegnapi postot nézd, ott a csokis maszatka Very Happy
pétráá: Ott van!! ildinko...köszike!!!!!! szerelem...csak rá kell nézni...Very Happy
pétráá: http://petraa-ildinko.blogspot.com
pétráá: de azért remélem, nem csak ildinko kedvence lesz...
Claudy: mégeccer a blogcímed
pétráá: és nézd a blogot...hiányoltad a képeket, hát tessék... Very Happy
pétráá: igen...picik... Very Happy de édes.... Very Happy
ildinko: ez megnyugtatóan jó hír Smile
fény: ne féljetek picik, lesz műsor
pétráá: hát még a műsorvezetőnek...gondold el...
ildinko: pedig a mai ekg-m tök jó volt, de akkor...
ildinko: igen, én is... egy este blues on air nélkül... jajj, megszakadna szívem
pétráá: kezdek aggódni a ma esti adások miatt...mert szeretem őket...
ildinko: Smile
Claudy: az én írásom Smile
Claudy: jó lesz, köszi Smile remélem annyira senkit nem érdekli Smile
ildinko: most nézd meg Claudy! jó lesz így?
Claudy: ha megtebnnéd,megköszönném Smile
Claudy: és én is végigolvastam Razz
Claudy: ennyi
Claudy: csak nem akarom,h megtudja
ildinko: megtréfálom a népeket... Very Happy
ildinko: de meg tudom csinálni, hogy ne lehessen olvasni, oké, claudy? Very Happy
ildinko: tök sokat kellene olvasni Very Happy
ildinko: kutya sem olvassa el utólag, ebben biztos lehetsz...
ildinko: ne aggódj!
pétráá: bezony ám! a mi blogunk erről szól...az üzifalat rakjuk fel Very Happy
Claudy: naon jó...minden mondatom...:S
pétráá: De legalább már FÉNYképesVery Happy
pétráá: kergenőőő!!!!!
pétráá: ildinko.....irgumburgum!!!!!!
pétráá: igen, fenn van...Te is ott vagy Very Happy
pétráá: ildinko....teee....én élek itt.. a következmények....
Claudy: héé, ez most fenntvan a blogotokon :S
pétráá: Very Happy
pétráá: emlékszel, 6 éve, a beköltözéskor....
pétráá: igaz-e, ildinko...a családom, mega sztorik... Very Happy
pétráá: ki, uniöcsi? az, mert az unokaöcsém Very Happy ezért már megéri neki Very Happy
pétráá: azt ő tudja....Very Happy
Claudy: mázlis... Smile
Claudy: de mé?
pétráá: Uniöcsi is babitsos volt, de már 4 éve végzett.
pétráá: Razz
pétráá: ildinko dög is többek között...
pétráá: ja, látom, ide a szomszédba, a Babits,
Claudy: ildinko, ez igaz Smile:$
Claudy: még van 1,5 évem:S
Claudy: még csak a babitsba :S
pétráá: claudy, te hova jársz?
ildinko: amúgy valamiben hasonlítotok pétráával, de nagyon: szeretitek a fényeket Very Happy
pétráá: ildinkoVery Happy
Claudy: nekem nem kell kerítő,csak összejöjjön Smile ojjan cuki Smile)
pétráá: dehogy baj....Very Happy
Claudy: jah Smile
ildinko: nem baj, dehogy! Very Happy
ildinko: a doki-fény írta egyszer ezt rám Very Happy mert... de a többi hosszú Very Happy
Claudy: én Very Happy meg pétráát is Very Happy ha nem baj Smile
pétráá: Very Happy
pétráá: a fény nevezte kerítőnek ildinkot.
pétráá: no, kerítők gyöngye, ildinko, akkor rakok fel Hurka Gyurkáról még képetVery Happy
Claudy: ezt nem értettem Smile
Claudy: ildinko: nem vagyok a kerítők királynője, igaz-e, fény...
pétráá: ez tnap durvult el a legjobban...miindig auz írjuk le...Very Happy
ildinko: claudy, te jelöltél az iwiw-en? Smile
pétráá: az van, ildinkoval ugyanazt írjuk le, egymástól függetlenül..
Claudy: jah pétráá, igen,naon cuki Smile
Claudy: na ezt az uccsót nem értettem:S Smile
pétráá: ildinko..már megint egyszerre gondolunk uarra...Very Happy
pétráá: ildinko..nem kombinálsz?! hihi....akkor miért vagy kerítő? Very Happy
ildinko: nem vagyok a kerítők királynője, igaz-e, fény... Very Happy
pétráá: ildinko?! a legjobbak között van titoktartásban!! Very Happy
ildinko: én csak hallgatok... nem látok, nem hallok, nem kombinálok... Very Happy
pétráá: zavarom a képet....
pétráá: claudy, tetszik a baba a blogon? akkor rakok még fel róla képet, ahol én nem
ildinko: HUG és ZEN bizony a szerelőknek! és a gonoszkodó szervernek is! hátha...
Claudy: köszi Smile de ildinko, ugye te is tucc? Smile
ildinko: no, FREUd bácsi itt van, látom... beindítja a dolgokat Very Happy
pétráá: én hallgatok...mert tudok, hiába vok a HANG...de a titkok nálam biztiben vannak!
Claudy: de télleg pls, ne!!!!
pétráá: ez egy ilyen hely...itt szinte mindenki elszólja magát... Very Happy
pétráá: ildinko...HUG a szerelőknek...ugyeugye????? jajj, javulj meg, a buta szerver!!!!
Claudy: ha vki is elszólja magát én folytom meg Very Happy
Claudy: hopp, na ezt nem kellett volna... :S
Claudy: mondom,h mindig rá gondolok Very Happy
pétráá: jajjj.....
pétráá: no, tán úton a javulás... Smile
Pécsi Egyetemi Rádió: NEM KICSIT, NAGYON
Claudy: én értettem,csak azt hittem,h ő az Smile jah értem Smile
pétráá: szenvedek én is... de máshogy Very Happy
Pécsi Egyetemi Rádió: ADÁSSZÜNET
pétráá: mert HALLGATÓ, a legfőbb..és fizikai elvonási tünetei vannak, ha nincsen adás.
ildinko: azért, mert nincs adás... Sad függő vagyok ugyanis...
ildinko: tyger is fény, csak egy másik... hosszú, én is nehezen értettem meg Very Happy
Claudy: mé szenvedsz ildinko?Sadmegint lemaradtam?Smile
pétráá: ez nagyon nem van jól.... ildinko szenved...Crying
pétráá: egyébként claudy sajna nem az enyém a törpicsek...Sad de imádom!! Very Happy
fény: tudom
Claudy: jah Smile én mondjuk most sem hallom az adást...:S
pétráá: a köcsög...megverjem?!
pétráá: nincsen...Sad
fény: nem bírja a szerver a bluest
fény: ha nincs adás szóljatok
pétráá: hanem a fény...csak így, egyszerűen...Very Happy
pétráá: a Fény nem tyger...Very Happy
Claudy: jah és a blogotokon a fény Tyger? Smile
Danuz: annyira pedig nem is tettuk oda magunkSmile
ildinko: pétráá nagynéni! Very Happy
Danuz: nincs,de szek sincsmert elfogyott
Claudy: ojjan cuki Smile
ildinko: azért megy jól a géptelepítés... átküldöm őket Nektek! Smile
Claudy: pétráá, az a kisfiu a tied? Smile
ildinko: külsök javító-angyalokat... Smile velem szoktak lenni
ildinko: igen... aggasztó nagyon, hogy nem oké a szerver...
pétráá: jajj, remélem,estére megjavul a szerver... Surprised
pétráá: kéészek voltatok tnap nagyon Very Happy bolondok... Very Happy Van már kocsi?
pétráá: hnap ADD ÁM LE a dogád!! Nem azért dolgoztunk vele...Smile
Danuz: Smile
pétráá: szia Dani! Very Happy
Claudy: kukucs...ez teccik Very Happy
Danuz: kukucs
Claudy: háát én se hallgattam eddig sokat,de mostmár mindenképp fogom Very Happy
ildinko: én is csak két kísérletet hallottam eddig, de lehet, hogy hármat, de 2 biztos
Claudy: pétráá, köszke Very Happy
Claudy: és mióta van a kísérlet?
pétráá: és üdv claudy az OFFklubban is! Very Happy
pétráá: és azonos a zenei ízlésünk, nagyon Very Happy
pétráá: nál pont az elejébe...Very Happy de ildinko, a HALLGATÓ, neki hiszek.
pétráá: hát izéé...én edidg kettőbe hallgattam bele: aze egyiknél pont a végébe,a másik
Claudy: ti már régóta hallgatjátok a műsort, ugye? Smile
Claudy: ez teccik Smile
Claudy: nézem, nézem... pill...
ildinko: láttad már a blogunkat?
Claudy: köszike Very Happy
ildinko: pontosan: kergeség és lebbenés! üdvözlünk körünkben Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: dehogynem kell!!!
pétráá: mi már csak tudjuk ildinkovalVery Happy
pétráá: a kergeség első állomása...Very Happy
Claudy: folyamat rá gondolok Smile:$ pedig nem kéne:S Very Happy
ildinko: de jó! Very Happy
ildinko: ahaaaaa!!!! értem!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Claudy: amíg nem biztos,nem mondom el Smile
Claudy: őőő...hogy kit? őőőő...
Claudy: ildinko!csak pozitívan Very Happy;)
ildinko: kit szoktatsz le? egyébként helyes! le is kell, nem jó az!
pétráá: helyes!
ildinko: na igen... én itthon egyedül Sad de legalább műsor idején lélekben a többiekkelVery Happy
pétráá: hihi Very Happy
Claudy: de akkoris leszoktatom a cigizésről..Very Happy ha addigélekis Very Happy
Claudy: de mégjobb vna vkivel,aki szereti...Very Happy
Claudy: úgy fincsibb Smile
ildinko: meg a teát! (csak én cigi nélkül...)
ildinko: nem??? hát... fura... én is szeretem az "ilyen" zenéket...
ildinko: az életem a tét...
Claudy: de nekem teccik Very Happy
Claudy: háát nem tom...ők nem rajonganak az ijen zenékért:S
ildinko: dr most már megint nincs adás??? vagy nálam van a hiba???
ildinko: bizony!!! hallgassa mindenki!!!
Claudy: bnőimnek mondtam,h legább csüt-ön hallgassák meg a kedvemért Very Happy
claudy: az naon jó volna...Very Happy
pétráá: és ha egyer...végre valahára...felkerülnek, akkor... Very Happy
pétráá: azért van ekkor...de elvileg archiválódnak az adások,
pétráá: Meg mire ők jöttek, már csak eza sáv volt szabad.
pétráá: Hát igen, claudy...de lehet, a műsorvezeknek csak ekkor jó.
pétráá: de az én üzifalas identitásom szempontjából ezen infóknak nincsen értékük.... Sad
claudy: lanám Smile
claudy: jó volna ha tovább lenne vagy ha később kezdődne...akkor legább én is tobbet hal
pétráá: és a Hírek.... Very Happy
claudy: voltam most csüt-ön meg előtte is...az ok már mellékesVery Happy:$
ildinko: izé.. bocs... éljen az URÁN és a ZsöTeam!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: irgumburgum! jujj, ezt csinálja Attila...Anynira édes, összepuszilgattam utánaVery Happy
pétráá: azémáléccilécci ne csak a kergeségem miatt emlegessél...
ildinko: tartani a műsort... Smile ha mindenki ezt szeretné...
pétráá: ildinko....khm...
ildinko: aztán meg lehet, hogy meg lehetne kérni a rácokat, hátha tovább tudnák
ildinko: de mintha az utolsó műsornál előbb is lettél volna a falon, nem?
claudy: nekem is naon teccik, csak kár,h én fél kettőig suliban vok...:S
ildinko: persze, csak a blues on air után, mert ugye... Very Happy még sértődés lenne... Very Happy
ildinko: nagyon jó műsor, egyik kedvenccé lépett elő nálam Very Happy
ildinko: mindig van azt hiszem... most csütörtökön lesz, az tuti Very Happy
claudy: nem tomVery Happy csak nemrég hallgatom ezt és naon nem vok tájékozott Smile
ildinko: miért ne maradnának? vagy mi???
claudy: de akik akkor műsorvezetők, azok ugye maradnak? Very Happy
pétráá: és nagyon jó...Very Happy
pétráá: kísérletVery Happy
claudy: 1ébként csüt-ön mijen műsor szokott lenni déltől kettőig?
ildinko: na, ez igaz... jó minden úgy, ahogy van Very Happy
pétráá: Hát igen...akkor nem esnének le ekkora poénokVery Happy
claudy: ildinko, azzal se érnél túl sokat...Very Happy
ildinko: pedig úgy lenne jó Very Happy
ildinko: igen, a jövőbe... csak az ember soha nem tudja akkor, hogy épp a jövőbe lát...
claudy: mért van az, hogy én mindig lemaradok? :SVery Happy
ildinko: REND! Very Happy

Rendre Endre! És Doki! :)
Vagy inkább csak Doki? :D

pétráá: Rendre Endre! Very Happy
pétráá: basszus...most esik le, mi tennap a jövőbe láttunk a poénnal Very Happy
pétráá: rendre endre
ildinko: még kecske állapotban is gondolni kéne arra, hogy én másnap hallgatnám...
ildinko: nemáhogy ezért nem volt adás egész nap!!!! Endreeeeee!!!!
pétráá: FÉNYképekVery Happy
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy b
ildinko: hírek a vízihoki világából: összeáll a korong szövetsége(fellowship of the puck)
ildinko: jajj, Ali G-t néztem, hát ez már annyira szar, hogy jó...
pétráá: szia Very Happy
claudy: szijasztok! Smile
pétráá: fullköd van...az ablakunkból már a PMFC pálya körvonalai látszanak....
pétráá: hihi Very Happy
ildinko: te, hisz nem is CSAK magadnak csináltad... na jó persze magadnak is...
pétráá: ja, persze, nekem Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko: tetszenek, de igazából nem nekem kell tetszeniük Very Happy
pétráá: ildinko, tetszeneke a képek? mert ez a lényeg...Very Happy
pétráá: nincsen....ildinko szenved...iszonyatos kínokat áll ki...még jó, hogy van FAL...
ildinko: nincs adás... Sad Crying
ildinko: na ja, ez jó mentség mindenre Very Happy kerge...
pétráá: láthatod is...Very Happy
pétráá: de hát tudod...kerge vok...Very Happy
ildinko: ezt az elbizonytalanodást is... khmmm... szal... no! Very Happy
pétráá: beugrott, csak picit elbizonytalanodtam...Very Happy de látod, meglett!!!
Csiga: SKA-PÉCS DEC.3-ÁN A KÖZÜLETEK OKOSTOJÁSBAN!!!
ildinko: Very Happy
ildinko: vajon volt ma reggel a rédió a danubiusban???????
ildinko: azt hittem, örök élmény marad a sapkavásárlás, de ha már téveszted... hát....
ildinko: pétráám! teee! hogy felejthetted el???? Razz
pétráá: hihi...Very Happy beugrott a kép, mega közderű, amit keltettünk kergén...Very Happy
pétráá: van rajta adóvevő is!! Very Happy
pétráá: jaaa, neeeem...megvan, hiszen múlt héten csájnáztunk, és ott vettél egyet!!!
pétráá: Vicces...Very Happy ilyen usánka jellegű, remélem..
pétráá: sapka?! Very Happy
ildinko: nincs adás Sad
ildinko: nincs adás??? Surprised
ildinko: ideje lesz hordanom a blues on air rajongó-sapkámat Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: lefagyott a fülem...
ildinko: kiv ugye a vállam, de két hónap, és az is az lesz Very Happy
ildinko: belgyógyászatilag és tüdőileg és rem. mindenhogy teljesen egészséges vagyok Very Happy
pétráá: Jó reggelt! És tényleg MOST keltem...ildinko orvosozik, remélem, sikerrrel.
ildinko: megálmodjuk! Very Happy szép álmokat! Very Happy
pétráá: no jó éjt...! Very Happy
pétráá: de kell neki név, az biztos...Very Happy no, majd megálmondjuk..rendre...
pétráá: de van nála rosszabb is sztem Very Happy
pétráá: jajj, hagyjuk már szegényt...nekem is csak akkor esett le, mikor leírtam...Very Happy
pétráá: no, szvít drímz...
ildinko: jajj, most itt esett le... rend meg endre??? össze nem illő foglamak Very Happy
pétráá: ő a témáink vége, rendre endre Very Happy
pétráá: mindenképpenVery Happy
pétráá: ezt még muszáj...rendre endre ...Very Happy
pétráá: Jó éjt, akkor én is, még zuhany, meg meglepi, csakis meglepi...Very Happy
pétráá: csakis szerethető...Very Happy kerge... :d
ildinko: mára ennyi... jóéjt és szép álmokat mindenkinek!!! Very Happy
ildinko: bolond kerge, no... de azért szerethető... Very Happy
pétráá: hihi....pétráá, pétráá, pétráá... Very Happy

Nincsenek megjegyzések: