2006. november 26., vasárnap

adásszünet, Replay ajánlata, sCaBi és pétráá a gólyabálról...


Itt a fény!
metalBoyz forever...



ildinko: SZERETÜNK MINDENKIT!!!! Very Happy én mindenképp, pétráá kicsit foglaltabb Very Happy
pétráá: jujj, a meglepi..no, abba is láv...Very Happy
pétráá: mert minket mindenki....bűvkör...Very Happy
ildinko: mi pedig köszönjük a rengeteg blogllátogatást! talán mégsem csak magunkért lesz
pétráá: nagyon királyok vagyunk!!!!! BIRKABUNDA!!
pétráá: 89 azt a mindenit!!! neee, ildinko....
pétráá: kergülök..ildinko....segíts....!
pétráá: Jujj, de hiz pont ezért vettem meg, meg láv...Very Happy
pétráá: fú, akkor ezennel beleszeretek a csíkos bögrémbe, itt van előttem.
pétráá: jaja, ezt már írtam korábban... Very Happy sugárzik...Very Happy
ildinko: a rédióval kezdve :Very Happy
ildinko: én szerelmes vagyok a világba... Very Happy
ildinko: vagy ott Very Happy
pétráá: egyre durvább a mai napom..már a blogunkba is szerelmes vok... Very Happy
ildinko: a fény meg a blogon is itt Very Happy
ildinko: jó műsor volt Smile
pétráá: hihi, meglepi...hihi.... lényeges...remélem... Very Happy
nobody: nem tudok ökörködni, hogy kell? :_)
Bandzsaw: ökörködjetek már búcsúzásképpen, mint a cékla elején!!!
nobody: Sziasztok
nobody: KÖSZÖNJÜK MINDENKINEK, HOGY HALLGATOTT MINKET
nobody: felhívlak műsor után, megdumáljuk
nobody: hát, hogy te is otthon maradsz, hogy én se uncsizzakSmile
pétráá: bár a lényeg még kimaradt.... Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Bandzsaw: mutatomaza
nobody: akkor megbeszéljük azért mégSmile
pétráá: ildinko...háát...beteges....Very Happy
Bandzsaw: ebben mi a kompromisszum?
nobody: jó
Bandzsaw: ok
nobody: én hazamegyek kedden, te meg leghamarabb csütörtökön vissza
Bandzsaw: ZSÁMI! ZSÁMI! ZSÁMI!
nobody: kössünk kompromisszumot
nobody: meddig leszel otton?
ildinko: metalboyz, ott a fény... megy a blogra Very Happy én már csak ebben gondolkozok... Very Happy
nobody: még nem tom mit tegyek
nobody: nem tom, nagyon vonz
Bandzsaw: pedig occsóé a hubi!
Bandzsaw: na akkó nem jössz bowlingozni? há nemá!!!
nobody: Okééé
ZoZo: Megdumáljuk és lesz!
nobody: kemény, fől is kell hangosítani
nobody: az ámm
nobody: Very Happy
Bandzsaw: rege mikó főkelek...
pétráá: már a blogon is... Very Happy
pohár: bennem a fény!
nobody: ZoZo, mikor lész újra próba?
pétráá: áá, nem, a rádió miatt Very Happy a bűvkör...Very Happy
fény: ott a fény
nobody: Very HappyVery HappyVery Happy
ZoZo: Hmmm
Bandzsaw: fateromnak nagyon tetszett Very Happy
nobody: a zene miatt van
pétráá: mindenki mindenkit...ennyi Very Happy
Bandzsaw: Very Happy
pétráá: endre, milyen költői vagy....Very Happy
nobody: ÓÓÓó ZoZo, téged is szeretlek
Danuz: csinaljunk fun-sitetSmile
Danuz: nem hazudnak a sracok
ZoZo: Tudni kell szeretni...
Danuz: tenyleg jol sikerult
nobody: jajj ez a szerelem, olyan gyönyörű, és még is néha mennyire fáj
pétráá: dö fláőrsz...Very Happy
nobody: sírok meg minden
nobody: az SadSadSadSad
pétráá: ez egy csoda...
Bandzsaw: he? mármint mi sok? mi?
Bandzsaw: ISTENEM!!! GYÖNYÖRŰŰŰ!!!
nobody: az sokk
Bandzsaw: virág
nobody: ha hazamegyek, az egy hét
pétráá: a virág...Very Happy
ZoZo: Virág!!!!!!
nobody: hát, nem tom
Bandzsaw: oké bébi
pétráá: Köszike!
pétráá: Endre...aza legjobbak egyike Very Happy
Bandzsaw: nem jössz haza bowlingozni? Smile
Bandzsaw: semmi külcsi otthon vok
nobody: mi a stájc Bandika?
Danuz: De megy am joool!Smile
nobody: MEGY A BOYZ BÉBI
pétráá: azt ám!!!
pétráá: bezony!!! Very Happy
Bandzsaw: METALBOYZT!!!
ZoZo: Ha 80 IQ fölé fejlődnek, mehetnek sulibaSmile
ildinko: no, most már tényleg zuhi!!! Very Happy elég a blogolásból mára...
ZoZo: Smile
pétráá: vagyis good Very Happy
pétráá: godd radio Very Happy
pétráá: jaja Very Happy
ZoZo: Good Music
ildinko: én is zuhi... Very Happy
pétráá: tudjuk, Csabi!! Várunk máskor is...a bűvkör bevonz...Very Happy
ildinko: szép élmokat neked is! Smile
pétráá: hát ildinko...no comment...innkább elmegyek zuhanyni...Very Happy
cSaBi: na léptem ..csoki lányok..egyélmény volt!..sweet dreams all!
ildinko: no mondom én!!! Very Happy Razz
pétráá: Zsiga bácsi...ön tudott vmit...Very Happy
pétráá: isten bizony diktit akartam írni.... úúh...
pétráá: úúú...
pétráá: télleg...
pétráá: jajj,. látom..
ildinko: én is magamra... saját nércizmusomból fogom írni a szakdogám...
pétráá: mivan diktivel? miért zsiga bácsi?
pétráá: ott is látszik az időpont. ILDINKO!!!!!! annyira büszek vok RÁD!!
ildinko: te, ez a dikti szövege!!! FREUD???
cSaBi: .-)
pétráá: ja, és ha a blogon a hozzászólások fölé viszed egérkét
cSaBi: gsúlyozni h nem sztároskodom
cSaBi: utánna lemaradt eg kérdőjel..szóval azt akartam azzal a lemaradt kérdőjellel han
pétráá: ez vanVery Happy
pétráá: szar ügy...de inkább add át magad az érzésnek, és fogadd el..
pétráá: jajj, a doki szövege Very Happy bezony ám! vállald fel önmagad!
cSaBi: mi van akkor h nem akarok sztár lenni...
pétráá: tudom...ezért momdtam, hoyg egyre nagyobb Very Happy

Reggae a háttérben...

cSaBi: bűvkör...hehe..te jány..micsoda zsargon ez??
ildinko: vállald fel önmagad... kergék klubja! Very Happy
cSaBi: miért is??...eddig "sztár " voltam,,:-D
pétráá: és sztem kép is lesz majd mellé rólad...Very Happy hihi Very Happy
pétráá: te, aki az elején ellenünk szóltál, már nem menekülhetsz bűvkörünkből...Very Happy
pétráá: na, látod... egyre nagyobb sztár leszel! Very Happy
cSaBi: banyek
cSaBi: msot olvasom h fent vok
cSaBi: na neeeeee
cSaBi: bepunyadtam
cSaBi: biztos jó ötlet ilyen későn a rasta zene
pétráá: éljen ildinko!!!!!! Very Happy
pétráá: ildinko aktív...Very Happy és egyre jobb!!! Very HappyVery HappyD:
pétráá: Csabi, eznnel közlöm, hogy FENN vagy a blogunkon..
pétráá: egyébként meg belőlem sosem elég...ahogy ildinkloból sem Very Happy
cSaBi: csak itt csak most
cSaBi: hiszek neked béjb
pétráá: dee....kérdzed ildinkót...vagy a tesóm... Very Happy
cSaBi: sok lesz:-D
pétráá: n, no, pont az n maradt le Very Happy
cSaBi: na neeeee
pétráá: ez pétráá rejtett oldala...csak néha mutatom meg, hogy a hatás elementáris legye
ildinko: hihi, egyre jobb lesz majd az önimádó-blogunk Very Happy
cSaBi: na..örülök, h jól telt...
pétráá: Very Happy
cSaBi: .végül is...erről szólnának a gólyabálak...
pétráá: bezony...ilyenek...maradandó élmények...

pétráá gólyabáli díszben :)


cSaBi: a gólyabálak már csak ilyenek
pétráá: igen, megadtam a módját...mindennek aznap este Very Happy
pétráá: tudom....Very Happy a szint is elámult, hogy van ilyen oldalam... Very Happy
cSaBi: :-D
cSaBi: láttam.."ünneplőbe"..szedte magát
pétráá: persze, mindenki az volt. Very Happy ja, bejelöltelek kapcsinak itt.
cSaBi: OHH..köszi...hát ..ön se volt semmi Hölgyem
pétráá: azt meg neked kell tunnod, mire nem emlékszelRazz
pétráá: Csini voltálVery Happy
cSaBi: vmire ne memlékeznék...???...
cSaBi: jó..de mire érted azt h "te sem voltál semmi"
cSaBi: a lényeg a lényeg
cSaBi: cool
pétráá: persze, lélegeztél, beszéltél, stb...Very Happy azaz éltél Very Happy
pétráá: De az összélmény feledhetetlen volt....Very Happy
cSaBi: "éltem"??
pétráá: pl. ruhám leöntötték, ahogy a telóm is, így meghalt, kiment a bokám...Very Happy
cSaBi: :-D
cSaBi: mire gondolsz?
cSaBi: mert hogy..??
cSaBi: pl??
pétráá: de te sem voltál semmi ámVery Happy
pétráá: ó..a gólybál...hát elég sok minden történt...Very Happy
cSaBi: láttam nagyon éltél...
cSaBi: Pétráá, h telt a gólyabál??
cSaBi: Egyetek baracot!!!!
cSaBi: bocsc Doki
pétráá: tudjuk...Very Happy
pétráá: Köszi, Csabi, örülünk, ha tetszik!!!Very Happy
cSaBi: szar az idéző jelbe
cSaBi: a PER
cSaBi: annyira szar..h már jó:-D
pétráá: ja, a sokk után elhiszem, hogy csak a majka kell... Very Happy
pétráá: színes, vidám, vicces és kerge Very Happy
cSaBi: gratula
ildinko: amúgy a valóság: PER imádat Very Happy
pétráá: igen, olyan, mint mi...Very Happy
ildinko: ez az igazi nárcizmus - az önimádat Very Happy felsőfokon...
cSaBi: tényleg ott minden fittyfene van
pétráá: tudjuk...Very Happy
pétráá: ugye?!
pétráá: de...Very Happy
cSaBi: képesek voiltatok bloggot csinálni "magatokból"...:-D...nem is rossz
cSaBi: komoyl
cSaBi: na neeeeeee
pétráá: csabi, kép is van rólunk, minden fittyfene Very Happy
pétráá: majkának kisebb a melle...mi lesz akkor a mottóval?
ildinko: a blogunk katt rá! Very Happy
cSaBi: hol van ez a híres blog??
pétráá: Nem, ildinko a HALLGATÓ Very Happy
fény: bakker, nem lehetne a majka?
cSaBi: ezt rólam írtad.."hallgató"
pétráá: nézd meg a blogunk, nagyon büszkék vagyunk rá!!!
pétráá: dehogy!
pétráá: Én csak a HANG....aki nem lehet HALLGATÓ nélkül...Very Happy
pétráá: ő a HALLGATÓ! Very Happy
cSaBi: ???
cSaBi: untakozol Pétráá
pétráá: ildinkó?
cSaBi: látom minden műsorban megtalálható vagy:-)
ildinko: Very Happy Very Happy Very Happy
pétráá: sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa CSABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! Very Happy
pétráá: tudom...Very Happy
pétráá: Szia Csabi! Very HappyVery HappyD:
cSaBi: bocs...PÉÉTRÁÁÁ
cSaBi: Hello Petro
cSaBi: Sziasztok
Replay: Bolond a Lovász Úr, hogy bevállal!!!
ildinko: pedig kapócs zsókával pl nyugodtan fényképezkedhetnél is ;) Very Happy
pétráá: bolond...Very Happy
fény: remélem a majka fog hívni
pétráá: kész, végem, meghaltam...kiütött a feszkó...ennyi...
ildinko: csili???
pétráá: képek...Very Happy színek...Very Happy kergék...Very Happy
Replay: Fény! Ha www.danubius.hu/musorok oldalra felnézel, akkor .... igen!
ildinko: Drága Fény! Láttad a blogot? mit szólsz hozzá?
pétráá: lehetnék, mint ő, és nem a rokona...Very Happy pedig még nem is ovis...Very Happy
fény: beszarok
pétráá: no, ildinko...ugyeugye.. a szerelem...CSODASZÉP Attila...istenem, ha annyi idős
pétráá: Neked is Replay...Very Happy
fény: replay, pont a danubius reklámozna más rádiókat?
ildinko: jóéjt neked is! Very Happy
Replay: Jó éjt nektek kergék! Jó éjt műsorvezetők és hallgatók!
ildinko: én itt is profin meg tudom mutatni, hogy milyen jó Hallgató vagyok Very Happy
pétráá: pszichológus!!!! Very Happy
pétráá: és ha lenne állása, ő lenne a legboldogabb kerge
pétráá: ő már mutogatja...állandóan...
pétráá: így van, MINDEGY.... Very Happy
Replay: Ildikó: legyél Te az egyik ember aki megmutatja a képességeit máshol is!
ildinko: ez a kitartó segíteni akarás egészen szimpatikussá tett... de ha nem, hát nem...
ildinko: de mindegy...
ildinko: hmmm... kösz... pedig én épp megkedveltelek...
Replay: Teszem ezt azért, mert én is onnan jöttem!!!!
pétráá: Very HappyVery Happy:
pétráá: és ezzel mi a gond? Very Happy
Replay: A hallgatól és a fórum v. blog olvasók nem igazán érdekelnek
Replay: Én csak pár embernek szeretnék segíteni, hogy az élete jobb legyen
pétráá: de ildinko nem az...vállaja magát...Very Happy és élvezi..láttad már a blogunkat?
ildinko: de te is: minden műsort hallgatsz, én tudom... legalábbis a falon leszidod Very Happy
pétráá: ha tudnád hányan...csomó Titkos Ilona van....Very Happy
ildinko: ott a pont! elsőként magamat kellene, komoly függő vagyok
Replay: Kezeld azoka a hallgatókat akik hallgatnak banneteket!
pétráá: Endre, jó a műsor! Very Happy tetszik!!!! Very Happy
pétráá: nekem egy kis mellékes pr lenne jó.... :d
ildinko: inkáb pszichológusi munkát szerezz nekem! Razz Very Happy
Replay: Egyszer majd kinövitek ezt a "világot" is! Rasta girl!
ildinko: a kergék meg még replayt is szeretik, mert mindig ugyanolyan unalmas dumával jön
ildinko: nem jó fórumon próbálod elérni a illetéseket.. itt csak a kergék vannak Very Happy
Replay: A rádótokat?
ildinko: bizony!!! Very Happy
Replay: És fent tudjátok tarta(t)ni s

A drága kis csokitorta-zabáló! :)
Hát nem zabálnivaló!!!???


pétráá: tiszta csoki a farmerom, mindenütt...meg a pólóm...Attila művészúr...Very Happy
pétráá: PER...hallgatom, igen, most is...csak ezt....Very Happy
pétráá: ildinkot innen el nem mozdítot..a hangfalt ölelve alszik, közben azt mormogja,
Replay: petráá! A későbbiekben hol dolgoznál? Ingyent itt???
ildinko: de abból nem eszel Razz Very Happy
ildinko: tudom, ez a célod... elcsábítani a Hallgatókat!
ildinko: Very Happy cskazért sem fogunk Danubiust hallgatni...
Replay: További jó műsort!
pétráá: inkább mi mutathatnánk be a danubiust....Very Happy
Replay: Ez olyan 9- fél10 magasságában történne meg. Legyetek telefonvonalban.
Replay: Holnap reggel a Danubius-ban bemuatjuk a rádótokat! A reggeli hírműsorok után.
pétráá: semmmi...csipszar....Very Happy
ildinko: Razz
ildinko: ugyan, Danubius! mi az ehhez képest????????
Koponya Meteor: KOPONYA METEORITOK Smile
Replay: Holnap a Danubius-ban egy rövid bemutatkozót megejtenénk rólatok!
ildinko: ezzel szúrtam el az egész napom... Very Happy
ildinko: blog lehet keresgélni...
pétráá: jót tesz a rádiónak! Very Happy ennyi
pétráá: tessék nézegetni!!!
pétráá: nagyon!! ildinkó képekket tűzdeli a postokat...nagyon jó!!!!!!
pétráá: hihetetlen jóa blogunk...
pétráá: azért mostmár nem ártana, ha kicsit lassulnék...Very Happy
pétráá: jajj,..
ildinko: Very Happy jólvanna, csak mer összevissza volt már ez a délután... Very Happy
per: na ugye...
per: Van akkora sávszéletek
PER: hahó 64 kbps rajongók! A 128-as sávot hallgassátok,
ildinko: ha lehetne...
ildinko: Very Happy
ildinko: szükségem lenne még egy sztre képre a bloghoz...
ildinko: működik, tényleg Very Happy
fény: aztán újra indítsátok el
fény: állítsátok le a rádiót
fény: működik Very Happy
pétráá: hihi
pétráá: jajj, nagyon jó a blogunk, a ríl blogunk!!!!
pétráá: tiszta csokiillatú vagyok...Very Happy beleémkente az anyja tortáját...Very Happy
pétráá: jajj, ildiniko..és ha még a hugát is kézbe vehettem volna...De eljön az az idő i
ildinko: én csak egy kutyalánnyal játszottam... de az igazi baba irigylésre méltó Smile
pétráá: jajjj...kééészen vagyok.....Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy
pétráá: és amit velem csinált, az varázslat...duplán kerge vok....
pétráá: jajj, de anynira édes eza picur...

Pétráá és a varázslatos Férfiú!

ildinko: örülök pétráám, hogy túlélted, és még szépet-jót is kaptál ettől a naptól Smile
fény: egy picit most akadni fog
pétráá: asszem, egyre szerelmesebb vagyok az unokaöcsémbe...Very Happy mindössze 20 hónapos...Very Happy
pétráá: jajj, megjötem...Very Happy
Azrael: persze a bakancs nem marad el
Azrael: féle bugyros ing Very Happy
Azrael: vagy pl.: Renczesét, 40 fokos meleg, hosszú, testhez tapadó bőrnadrág és valamif
Azrael: Csiga: lássd Linda ruhája
Peet: Helyes! Smile
Azrael: mentem is, csak visszatértem, közben meg hallgatózok. Smile
Peet: jó a müsor mi?!
Peet: azt hittem flash-elni mentél
Azrael: csak nem bírod, ki hogy szidod őket... Razz
Azrael: most, semmi több, megyek flash-elni
Peet: Egyéb kivánság?
Azrael: Razz
Peet: Sokkot kaptál olyan jó volt mi?
Azrael: amúgy fogalmam sincs...
peet: ok
Azrael: hehe
Azrael: Eperkutyus, nyálkahártya
Peet: Miről szeretnél hallani?
Azrael: nem Smile
Peet: Nem tetszett az ölöző zsír?
Azrael: legalább nem az öklözőzsírról van szó Smile
Mukk: mukk
Peet: Smile
Peet: 18:00-tól Közületek Okostojás
ildinko: meg shrek! Very Happy
ildinko: juhhéj!!! birkabunda! subidubi!!! nyuszik játszanak a réten Very Happy
ildinko: de lgealább már egy reménysugár, hogy nemsokára lesz talán.. Smile
ildinko: ööö... nincs... de legalább már csatlakozni tudott a winamp...
ildinko: jajj, legyen!!! Very Happy
Csiga: na legyen rádió ? Very Happy
ildinko: utolértem az időt a blogunkon
ildinko: már 4 óra, és még mindig nincs rédió - és talán nem sem a koliban? Sad
pétráá: no, pusszancs! és csokítóVery Happy
pétráá: No, megyek, és etse Pécs!! Jajj, de mire innen visszavánszorgok...
pétráá: és a nyuszik, őket ki na hagyd!!! Very Happy
ildinko: éljen a nárcizmus!!!! Very Happy birkabunda subudubi Very Happy
ildinko: az meg nem érdekes, más élvezi-e, ha mi igen... magunknak van
ildinko: de sebaj, szakdogánál jobb ezt írni Very Happy
ildinko: az még egy plusz meló...
ildinko: majd oda kéne azokat is írnunk, hogy más is értse...
pétráá: néhány szinkron poén, ami enélkül nem esik le...Very Happy
pétráá: csak aza gond, hoyg a szkájpokat is néha már hozzá kell olvasnom, mert van
pétráá: és a címek...Very Happy eh...Very Happy királyság! Szted rajtuk és rajtunkon kívül élvezi? Very Happy
ildinko: csak ne lenne vele ennyi meló... Very Happy
ildinko: Very Happy Very Happy .D Very Happy
pétráá: fűűű, ildinko...eza blog..KÖSZÖNÖM!!!!!hihetetlen fejlődés!! Very Happy
ildinko: lásd pirulós és kacsintós emotikon még mindig nincs, csak ígéret... Very Happy
ildinko: csak ne a főnökdötől tanulj ígéret és opntosság kérdésében...
pétráá: ígérem, ígérem...komolyan!
ildinko: igen, már kérdezgette is, hogy mikor kapja meg...
pétráá: de hát a kergeség...jujj..pótolom, ígérem...és szia Peti! Very Happy
pétráá: jajj, itt volt Peti? és még nem szereztem meg neki a zsöteam-es japppán adást...
ildinko: sztem ez egyértelmű volt eddig is... dumagép okoska Very Happy
Peti: ezt meg tudom erősíteni ezt a sztereotípiát én alakítottam ki a japánok között
ildinko: a magyarok sokat beszélnek, magasak, és sokat esznek Very Happy Very Happy Very Happy
ildinko: petike meg csak okoskodni tud... már a japánok is tudják:
ildinko: jajj, hogy én milyen bolond vagyok... Very Happy
ildinko: hihi, ildinkó kerge... de legalább nem maradtam rédió nélkül .D
ildinko: én meg azt hittem, hogy van adás Very Happy
ildinko: hih, tájöttem, hogy az átküldte nekem pétráá az urános adást, és azt hallgattam
Peti: Sziasztok, ÜDV JAPÁNból
ildinko: helló petike japánban! Very Happy
ildinko: Very Happy én is kerge... meg takarítok... Very Happy
pétráá: fényesen a legjobb Very Happy
pétráá: pétráá elvan...Very Happy pétráá kerge...Very Happy de ez így jó...Very Happy a lényeg, tudod...Very Happy
ildinko: pétráá, jeeee Very Happy
pétráá: ja, amúgy üdvili sztalinvarosból Very Happy
pétráá: Endre, köszi a teszkós élményt, plíz, máskor is!!!! Very Happy
pétráá: no, írok, bár a kóterben nem olvassák...Very Happy majd csak este! Very Happy
ildinko: ni, a Csetés Urán! most legalább hallom... Very Happy
ildinko: háthiszen VAN adás! Surprised Very Happy
ildinko: no, úgyis tudjátok, hogy értem Very Happy
ildinko: nem mintha a rédió nem lenn értelmes, de...
ildinko: Sad kénytelen vagyok értelmes dolgokat csinálni ma úgy látom...
PER: Adásszünet
PER: Tervezett áramszünet miatt adásszünet 14:00-ig

Nincsenek megjegyzések: