2006. november 25., szombat

Mara kórházban, Gica és pétráá összeesküszik, viszont pétráá nem tud egyedül öltözni, de főzésben profi virágnyelv - gica belebetegszik...

2006. 10. 31. kedd

gica: thx
pétráá
: Very Happy
pétráá
: okés, szia!
ildinko
: Szia! és jobbulást!!! Very Happy
Gica
: pusszantás
Gica
: ha holnap jelentkezem, az azt jelenti, hogy túléltem... Very Happy
Gica
: na, sziasztok! én most megyek és mocskosul kiütöm magam... Very Happy
Gica
: doki... ne légy ideges! Very Happy
doki
: mocskos msn
pétráá
: okés
pétráá
: teszem...de melyik címeddel?
doki
: kovacs_tamas_doki@yahoo.com
pétráá
: jójó
ildinko: legalább rosszul nem érzed majd magad Very Happy
doki
: én nem tudlak
doki
: vegyél fel
Gica
: ha üt, hát üt... Very Happy
Gica
: de azért kipróbálom...
Gica
: és az idősbácsi lehellete is gondolom rendkívül iszta volt... Very Happy
pétráá
: igen, gica, pont ez volt a lényeg Very Happy
pétráá: okésVery Happy
pétráá
: msn?
Gica
: tetszik... Very HappyVery HappyVery Happy
Gica
: 3 algopirinre iszom egy kis vodkás fokhagymát... Very Happy
pétráá
: nagyon szar lehet...de...kitudja..idős bácsitól hallottam.
pétráá
: ez komoly...vagy házipáleszben...
pétráá
: de van egy olyan válfaja is, hogy vodkában áztatod le.
pétráá: de a fokhagyma télleg segít...
Gica
: úúú, fokhagyma? aztán ne menjek mostanában emberek közé? hihi... Very Happy
pétráá: lehet már kapni?
doki
: mindegy...
doki
: petra! MSN!
Gica
: kivi! ezaz! ezt még megjátszom... Very Happy
ildinko: minden bacit elpusztít ;9 Smile
ildinko
: szem becsuk, egybe lenyel...
ildinko
: kanálban törj össze fokhagymát, csorgass rá mézet...
ildinko
: ja! ha elég bátor vagy, tutira segít::
pétráá
: az jó szer, az algo.... Very Happy
Gica
: de a három algopirintől már nagyon mosolygok! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: méz? Cvitamin? Kivi?
pétráá: fú...akkor tea...vagy van neocickányunk...
ildinko
: ... Sadakkor nem tudom! Sad
Gica
: már benyomtam vagy két lityót...
Gica
: á, az már nem használ ildinkó!
ildinko
: és én meg gondolatban küldök Neked az almás muffinomból Smile
Gica
: nem kiscica! én pécsi vagyok... Very Happy
ildinko
: forró mézes citromos tea!!!
Gica: mert a különböző váladékaim is összefolynak már... ehe... Very Happy
Gica
: inkább valami megfázás elleni jó kis kúrareceptre lenne szükségem...
pétráá
: Itt vagy a Szántóban?
pétráá
: tudom...csak így tudom legjobban kifejezni hálám...
Gica: Very HappyVery HappyVery Happyédes vagy! nem ezért mondtam... Very Happy
pétráá
: legalábbis, mikor ildinkó sütötte, finom volt. Remélem, nekem is.Very Happy
pétráá
: Gica...sütök a 7vgn otthon nagyon finom sütit, kapsz majd, jó?
gica
: nem szeretnék elszürkülő rádiót! Sad
gica
: egy különleges színfolt lettetek itt ennyi idő alatt...
pétráá
: Akkor...ildinkom...akkor? Very Happy
gica: ugyan!!! vannak elegen, akik a csendesülést választják... Very Happy
ildinko
: nem is olyan könnyű csödnben maradni, mint gondoltam Very Happy
pétráá: és már megint velünk van tele a fal... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: így van...mindig szól vki, hogy hiányzunk...és ez nekünk jól esik...Very Happy
ildinko
: én örülök, hogy eddig eltőrtek itt mindekt Very Happy
ildinko: még akkor is, ha élveztük Very Happy
ildinko
: abban azért van igazság, hogy ez nem az a hely, ahol ennek helye van...
gica
: biztos jobb, ha tök üres az üzenőfal... ;)
pétráá
: bár, ha nem tetszik, nem muszéj olvasni...Very Happy
pétráá
: csak már többen szóltak, hogy neee...
pétráá
: Gica...szívünket melegség járja át, de komolyan....
gica
: brühühühüüűűűűűűűű
gica
: pétráá! neeeee! én olyan jókat mulattam a soraitokon néha...
interaktív
: Kellesz! Hallgasd Te is!!!
ildinko
: én már nem is írok most sem... (és most tényleg...) Very HappyRazz
pétráá
: Crying
pétráá
: Felhagyunk az üzenőfal bitrolásával.
pétráá
: túllőttünk a célon, ezért ezennel visszavonulunk ildinkommal...
pétráá
: Mivel már nagyon érezzük a társadalmi nyomást, valamint tényleg tudjuk, hogy
pétráá
: az...főleg ha az ember zavarban van, akkor aztán tényleg...
doki
: tényleg nehéz szó
pétráá
: A legimpozánsabb helyen.
pétráá: No, ott a Mókus. Very Happy
pétráá
: LEGIMPOZÁNSABB.
pétráá
: megvan a szó....
pétráá
: Very Happy
pétráá
: Rájöttünk, hogy nincs is nekünk ellenségünk, és lemondtunk a csodaszerről!
pétráá
: jajj, ennek nagyon örülök, Gica!!!!
Gica
: csodás volt... Very Happy
Gica
: ma délelőtt két tündér mítingelt... Very Happy
Gica
: Pétráá! nem volt szükségem a találmányodra... Very Happy
Gica
: Hi, Mindenki!
pétráá
: inkább a torna... nocupp!
ildinko
: pussz midnenkinek, majd jövök másfél óra múlva kb.
pétráá
: olyan pétráásan akadj ki, hidd el, lemegy a feszkó..
ildinko
: no, mentem tornázni... fitt leszek Very Happy
ildinko
: mer... no de te tudod, miér Very Happy
ildinko
: a dög Very Happyja és engem nem vitt magával...
pétráá
: ildinko, most akkor TOMBOLJ!!! fatal error...a szemét gép!!!!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: vigyázz a válladra, ildinkom!
pétráá
: meg mauritiusi, a dög... Very Happy
pétráá
: így van...a Transzmissön okos ember...Very Happy
ildinko
: ahogy Dev, a Transzmissön mondaná ;)
ildinko: forget it, sztem...
pétráá: a last chrsitmas....Very HappyVery HappyVery Happy jajj, karácsony érzés....jujj...
pétráá
: dejóóó
pétráá
: jééé, mennek a képek! Very HappyVery Happy
pétráá
: sztem hagyjuk, jóóó? Very Happy
pétráá
: ildinko...nem jöttem rá, nagyon nem, min mentünk el egymás mellett...de mindegy
Pécsi Egyetemi Rádió
: best of oldies
VBK
: Spíler!!!!
ildinko: csak a lábadra vigyázz ;)
ildinko
: én meg irigy vagyok Very Happy
ildinko
: Very Happynem baj, pétráám, fogjuk arra, hogy el vagy vakítva Very Happy
pétráá
: cupp
pétráá
: na, petraanyu megy látogatni
pétráá: szánalmasan vicces lenni, hogy ennyire gyökér legyek.... Very Happy
pétráá
: nem én...bennem a hiba, biztosan, de még akkor sem értem...ez már kezd
ildinko: mert én sem értem
ildinko: hát magyarázza el...
ildinko: és ha valaki megértette, hoyg mit értettünk félre egymásnál pétráával...
ildinko: én bocs
pétráá
: megyek....és BOCSI!!!!! Nagyon....nem értem.... Crying
pétráá
: Sad
pétráá
: szted kellen éretem..elgondolkdom...most félek...
pétráá
: bocs ildinko...nem értem...nemtom...bennem a baj...biztos nagyon nagy, mert
ildinko
: elég idegesítő, de nem szabad abbahagyni... Very Happy
ildinko: tényleg ijesztő, de türelem kell hozzá, hogy az ember végigcsinálja
ildinko
: no, most jó
ildinko
: http://www.viktor.org/humor/PPT_DOC_SWF_EXE/labirinto.swf
pétráá
: asszem én vok éber kómában...Confused
pétráá
: hehehe!!!
ildinko: ó, a fenébe, valamiért nem megy...
pétráá
: ez fura...nagyon... Very Happy
ildinko
: helyesen
pétráá
: nem éretelek, nagyon nem....
pétráá
: megyek is lassan.
pétráá
: ennyi
pétráá
: nem kötelező.
pétráá
: ildinko, ez msot nem hiszti...ha nem hiszel, hát nem...
pétráá
: Sad
pétráá
: ildinko...miért nem hiszel nekem?!
ildinko
: linket kijavítom, ha sikerül
ildinko: ne is késd le
pétráá: buszt...Very Happy noémi megver akkor.
pétráá
: én aludtam, és nagyon jó volt, csak kelni kellett, Mara miatt..és le ne késsem
pétráá
: Very Happy
pétráá
: éber kóma...Very Happy az szarabb, hihi
pétráá
: nem is aludtál....Razz
pétráá
: Very Happy
pétráá
: azé...
pétráá
: jajó...
ildinko
: csak felkeltem
ildinko: aludtam...
pétráá
: pedig álmondtam, de akkor nem modnom el Razz
pétráá
: no, szép vagy ildinko..nem is aldutál velem?! SadSadSad
ildinko
: én halálra ijedtem...
ildinko
: csak erős idegzetűeknek
ildinko: labirintusjáték
doki: amúgy még mindig nem tudok egyenesen menni
doki: 4-kor adás?
doki
: Mr Kóla
ildinko
: igen... bárki csatlakozhat hozzánk virtuálisan...
pétráá
: együttlalvás délután pétráával.... Very Happy
pétráá
: szundi!!!!
pétráá
: na, akkor gömbölyödés, és ...
pétráá
: Very Happy
pétráá: fél órát, mert utána menünk látogatni....
pétráá
: látom, így neten kerezstül si hatok!
pétráá
: akkor alvás...
pétráá
: okés
ildinko: aludjunk!
ildinko: ááá...
ildinko: de neked legalább jó, te biztonságban vagy, én meg...
ildinko
: meg! a fene vinné...
pétráá: ildinkom...megkergültünk...ez már biztos... Very Happy
pétráá
: pl. amíg átjöna progi? egy közös délutáni szundit, mint régen...na?
pétráá
: .nagyon...Very Happy
pétráá
: tudnék..
pétráá: én is...alvás?
pétráá
: nekem mondod?!elég volt augusztusban az a 3nap...
ildinko
: álmos vagyok...
ildinko: csak ti ne kapjátok el azt a szalmonellát...
pétráá
: mmilyen jó, hogy hallgattak rám...de mostmár jobban van, gyógyulgat....
pétráá
: szegény Mara, szalmonella...több mint vszínű.... Confused
pétráá
: gratulálok! Very Happy
pétráá
: tudtam....Very Happy
ildinko
: igen, én is megkóstoltam... FINOM Very Happy
pétráá: naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
pétráá: le is égetem a nyelvem mindig, de akkor sem bírom ki... Very Happy
pétráá
: én nem bírnám ki...sosem szoktam.... Very Happy
ildinko
: megsült a muffinom Very Happycsak még forró...
pétráá: de azért köszönömHUG!!!!!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: ennyi...
pétráá
: tudom...
ildinko
: ZEN pétráám! Ügyet sem érdemes csinálni belőle... Very Happy
pétráá
: pétráá ügyes...kicsit fáradt, de büszke magára!!! Very Happy
pétráá
: Az előbb is építettem rajta jó sokat!!!
pétráá
: úgyis bele fog otthon is okoskodni....áá...de van falam!
pétráá
: Very Happy
pétráá
: anyu....
pétráá
: de azért kösszi....
pétráá
: tudom..
ildinko: helyes! narancsos süti fincsi! (mindenkép savanyú lekvár kell bele!)
pétráá
: A narancsos sütiért mindent... Very Happy
pétráá
: De majd ha hazamegyek, én is...Smile Bár nemtom, mikor lesz rá időm, de megoldom.
pétráá
: Süss...és még mindig dög vagy Razz
ildinko
: de inkább sütök muffint Very HappyRazz
ildinko: no, jól ittmaradtam, most tanulhatnék nyugodtan...
ildinko
: úgy értem, van rá lehetőségem, mert te is tudsz, csak nem olyanok a körülmények.
ildinko
: no jó, tudom, ez a dögség, hogy én tudok főzni... Very Happy
ildinko: jóétvágyat! és nem vagyok dög, neked nem kell főznöd Razz
pétráá
: No, pussz és HUG Very Happy
pétráá
: pedig delet bezséltünk meg..
pétráá
: jajj, megyek, mert már rámtelefonáltak, hol vagyok..
pétráá
: Razz
pétráá
: ildinko...DÖG VAGY!!!!
pétráá
: óje..eddig fáztunk, most meg megsülünk... Very Happyde inkább ez...Very Happy
pétráá
: jaa, és a nap híre: FŰTENEK!!!
pétráá: ja, eddig az árnyékban nem látszott...de most a Fényben... Very Happy
ildinko
: vagyis jól titkoltad Very Happy
ildinko
: eddig is kerge voltál, csak nem vetted észre Very Happy
pétráá
: kerge metaforrás.... :d
ildinko
: ez lassan már tarthatatlan állapot... Very Happy
ildinko
: pétráá immáron teljesen kerge lett a Fénytől... Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá: meg vagyok zavarodva...nem jó ez így...
pétráá
: hú..de komolyan, nagyon megijedtem....
pétráá: ráérek a 3/4essel menni...délre kell ott lennem Very Happy
pétráá
: jééé...még van időm..
ildinko
: menj már a buszra, te késős Very Happy
ildinko
: Very Happy
pétráá
: A mai tananyag is megvolt.
pétráá
: vagyis összevont hasonlat, az a metafora.
pétráá: Vagyis metaforák, mert ez az. Nem hasonlat. Very Happy
pétráá
: éljenek a gasztrohasonlatok.
ildinko: fenyőmag, na... ejnye már
pétráá
: éhesmetaforrás pétráá
ildinko
: én D. pestojában szeretnék a fenyűmag lenni, de nem dió Very Happy
pétráá
: A plusz, ami nélkül nem az igazi...apró, de ha nincs, nélküle nem az igazi.
pétráá
: ildinko a fenyőmag a genovai pestoban.
pétráá
: miután más kontextusban is alkalmazható volt az ötletem, leírom:
pétráá
: Very Happy
pétráá: hát igen...ami most eszembe jutott....
ildinko
: előre félek...
pétráá: várj..a forrás a mélybe néz...ahonnan ered...
pétráá
: mondom, a plusz.... Very Happy
ildinko: valami fennköltebbet nem lehetne??? Very HappyVery HappyVery Happy
ildinko
: turbina... te jó ég?! inkább ne... Very Happy
ildinko
: egy r-el nem jelent semmit Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: az atommag....Very Happy
pétráá
: vagyis izé... a neutron...Very Happy dikti az elektron, én a proton Very Happy
pétráá
: ildinko...a turbina....Very Happyb
pétráá: te adtad a pluszt Very Happy
pétráá
: ja...télleg...de egy r-rel
pétráá
: mit is? a metaforrást?
ildinko
: te írtad magadról az előbb... Very Happyte!
pétráá
: és igaz...
pétráá
: ez nagyon jó....Very Happy pétráá pirul... Very Happy
pétráá
: metaforrás...Ez mekkora!!! ildinko...
ildinko
: pétráá a metaforrás Very Happy
pétráá
: hát ja...még szerencse, de tényleg....nem szeretem annyira sokkolni a népeket...
ildinko
: végül tehát mégis el tudod dönteni Very Happy
ildinko
: azért szerencsére mégis felveszel valamit mindig... Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: én is azt veszek fel, amit akarok, csak nem tudom eldönteni, mit akarok. Érted?
pétráá
: ááá, ezt nem hiszem...ismerlek...Very Happy
ildinko
: azt veszek fel, amit akarok...
ildinko
: nekem nem kell ilyenekkel törődni, itthon, egyedül... Very Happy
pétráá
: basszus....az a durva, hogy télleg dilemma volt reggel... Very Happy
pétráá
: de legközelebb megkérdem, jó?
ildinko
: narancssárgához narancssárgát, zöldhöz zöldet Very Happy
pétráá
: az már eldőlt...
ildinko
: jó, hogy nem azt kérdezed itt, melyik bugyidat vegyed fel RazzVery Happy
ildinko
: khmm... bolond Very Happy
pétráá
: spontán leszek, megengedem magamnakVery Happy
pétráá
: no, madj eldől..úgyis mostanában rohannom kell a buszhoz, majd a helyzet adja Very Happy
pétráá
: de a narancs is az...és az van elől...Very Happy
pétráá
: pétráás...Very Happy zöld Very Happy
ildinko: zöld Very Happymint a karalábé - azaz nem olyan zöld, de zöld Very Happy
pétráá
: uh. zöld Very Happy
pétráá
: én si pont a narancs és azöld között heiztálok....Very Happy
ildinko
: én is éhes Very Happy
ildinko
: lila Very Happy
pétráá
: ildinkom...narancssárga, zöld vagy lila?
pétráá
: uppsz....izé...no, szal attól, amit most főzni fogsz...mielőtt vki félreértené.
pétráá
: ildinko...éhes lettem tőled... Very Happy
pétráá
: és akkor nagyon kíváncsi lesz a Fény....Very Happy
pétráá
: fú.....No, akkor most talán vmelyik postunk beleesik a 20. sorba...Very Happy
ildinko
: és ha tudná, mennyire női téma ez... Very Happy
pétráá
: és ha most tudná, hogy milyen vonatkozásban téma ő a priviben.... Very HappyVery Happy
pétráá
: ej, férfiak.... RazzVery Happy
pétráá
: és még engem szúr le, hogy nem szólok neki....
pétráá
: minden 20. sort...
pétráá: hát ja...főleg, hoyg kortás verseskötetként olvas egy prózai alkotást..
ildinko
: és akkor azon csodálkozik, hogy nem tud mindenről... Very Happy
ildinko
: így mindig csak utólag olvassa el, és nem is mindent
ildinko
: mindig korán kéne kelnie, és akkor nem maradna le a "blogunkról" Very Happy
pétráá
: A Fény azt mondta, korán kell ma kelnie..Very Happy
pétráá
: így van...konzervativizmusnak itt nincs helye! tartani kell a lépést..
ildinko
: Very Happy
ildinko: mindenképp!!! eddig elavult nézetek szerint volt a műsor, ezen változtatni kell
pétráá
: A hírműsor felelős szerkesztőjeként nojeminek is fel kell hívnom a figyelmét.... ildinko: Very Happy
pétráá
: egyrészt az informatika...másrészt...te terelsz jó útra engem...
pétráá
: köszönöm, ildinkom...látod, nélküled hiányos vok...Smile
ildinko: nekünk, a haalgatóságnak ilyen hírekre van szükségünk!!!
ildinko
: no, pétráám, most gondolkozz el...
ildinko
: tessék
pétráá
: áá, nem megy ez nekem... pétráá pirul...majd ildinkoVery Happy
pétráá
: [url]http://index.hu/velvet/celeb/buksi061031/ [url]
pétráá
: no, ez nem jött össze, majd így:
pétráá
: http://index.hu/velvet/celeb/buksi061031/
pétráá
: persze ME csak ideiglenes...hosszú távon nem elég... Smile
pétráá: Tudd meg...
pétráá
: az is gyógyít...Very Happy
pétráá
: jajj, ez a ME....Very Happy a 3as szám főleg...Very Happy
ildinko
: mindegy, inkább gyógyító Fényt mindenkinek, én azt mondom!!! Very Happy
ildinko
: bár azt inkább senkinek... még akkor sem...
ildinko: de ha már lenne valaki, akkor inkább hólyaghurutot neki...
pétráá
: midnegy....
pétráá
: áá...pedig mekkora ötlet volt!!!
pétráá
: mondom, nekem sem...
ildinko
: ez jó asszem...
pétráá
: mert szeretlek...
ildinko
: nekem nem is jut eszembe senki, akinek rosszat akarnék... Very Happy
ildinko: nem fáj! Very Happy
pétráá
: fú...ez most lényem sötét oldala...ott az árnyék...Very Happy
pétráá: de ha csak átvágtál....khm...fáj már a hasad?
pétráá
: te magad mondtad, engem mindenki szeret, így senkinek sincsen mitől félnie. Very Happy
pétráá
: eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha lenne..... Very Happy
pétráá: de nekem egyébként sincs sok unszimpi ember, így csak
pétráá
: egyébként meg tudom, hogy te is benne vagy....haha... Very Happy
pétráá
: Very Happy
pétráá
: áááááá...neeeemiiiiiss....
pétráá
: úgyhogy azt javaslom, továbbra is így tovább...Very Happy
ildinko
: micsoda összeesküvés volt itt! na de lányok! ilyen gonoszságot! Very Happy
pétráá
: hozzá tud szólni az ildinko-pétráá bloghoz...Very Happy
ildinko
: Jóreggelt!
pétráá
: Jó regelt ildinkom...! És jó munkát! Very Happymegnyugodtam, mert tényleg van, aki
gica
: na, többet nem búcsúzom... kíméletlenül eltakarodom más vidékekre... Very Happy
gica
: meg hát néha a sütijeim is olyanok, mint maguk a reszelők... Very Happy
gica
: okés... minden kelléket beszerzek addig... Very Happy
pétráá
: kéne vmi reszelő sütibe sütve...Very Happy
pétráá
: kössz...de végül is igazad van! vállalom, csak majd látogass meg a börtönben, jó
gica
: én minden felelősséget Rád hárítok! Very Happy
gica
: hát akkor csak hajrá... terjeszd ezt a finom kis szofvert! Very Happy
pétráá
: okés....akkor jövök vissza, hnap lelépek...itthagyom a csatamezőt...Very Happy
gica
: rendben... majd 4 nap múlva visszatérünk a témára...
pétráá
: hát, az őrök nagyrészt ffiak...meg vannak ffi rabok is...
gica
: ááá, nem biztos, hogy megéri... Very Happy
pétráá
: majd számolj be, kérlek, az "eredményről"....Very Happy
gica
: koedukált börtön legalább? mert ha csak egy csomó nővel vagy összezárva...
pétráá
: Nembaj, hadd várjon...haha...Very Happy
pétráá
: uppsz...9re?
pétráá
: a volt gimim mellett, a városházával szemben....
gica
: jaja... 9-re megyek... ideje elindulnom Very Happy
pétráá
: nembaj, otthon van börtön...jó hely, a városközpontban....Very Happy
pétráá
: hm...igen....igazad van...megszabom a határait! No, usgyi!!!
gica
: észre sem veszed és máris aszerint élsz... Very HappyVery HappyVery Happy
gica
: csak vigyázz ezzel a túlburjánzott fantáziával...
pétráá
: okés, rohanj!! és hatékonyan.......
pétráá
: pusztán a fantáziám....itt élem ki...
Gica
: oké... akkor ezt megbeszéltük... Very Happymost viszont rohanás... cupp...
pétráá
: én nagyon humánus és együttérző vok...
pétráá
: pétráá sem...
pétráá
: a hozzátartozóknak...
Gica
: nem is... Gica nem ilyen brutális... Very Happy
pétráá
: egyébként sztem csinálok egy temetkezési vállakozást...szal....
pétráá
: de a titkot ne áruld el...
Gica
: áááá, mennyi elhulló ember övezi majd napjaimat... Very Happy

pétráá
: gyere! Very Happy
pétráá
: forever 21. század...a piac több szegemnsén meg kell jelenni...
Gica
: cseppfertőzés gépen keresztül... tényleg profi továbbfejlesztés! Very Happy
Gica
: majd megyek érte... Very Happy
pétráá
: eza lényege...bele tudod vinni a gépbe is...Very Happy
pétráá
: jaa, és neten is terjed a vírus...
Gica
: jó is az! Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: mert előtört a gonosz énem...
pétráá
: jajj...bocsi...pétráá pirul...
gica
: naná... hogy kérek! Very Happy
pétráá
: szal legfőbb idő, hogy gondolja át az illető az életét...Very Happy
gica
: hm... rám is hatással van... ejnye pétráá! Very Happy
pétráá
: és cseppfertőzés útján terjed, sé már beszéltek egy ideje...
pétráá
: hogy nagyon durva vírust hordozol, és csak azokra hat, akit nem bírsz.
pétráá: lealázáshoz kiváló...A legjobb pillanataban mondhatod
gica
: fene a mazochista formámat! hihi... Very Happy
pétráá
: Akkor kérsz "cuccot"?
pétráá
: de szerencséjükre nem vannak sokan... Very Happyde azért csak figyelj... Very Happy
gica
: jaja... a míting kellemes lesz... olyan jó kis oda-vissza lealázós... Very Happy
pétráá
: hát ja...
gica
: ohh... akkor nem sokára láthatom, hogy kik a nem kívánatos emberkék számotokra
pétráá
: No, szép napot, pussz, és jó mítinget.... Very HappyVery HappyVery Happy
pétráá
: a "cuccot", csak a kellemetlen emberekre hat... Very Happy
pétráá
: no, pont ezt akartam mondani: hogy nojemivel mi már továbbfejlesztettük a
Gica
: pusszantás! szép napot! én megyek meetingre...
Gica
: uhh Gica! gonosz vagy! Very Happy
Gica
: bár, ha jobban belegondolok, szívesen átadnám most én is valakiknek...
Gica
: ó, akkor nem megyek mostanában felétek... Very Happy
pétráá
: akkor már mi is hordozzuk.... Smile
pétráá
: egyébként meg tulképpen mindegy, mert péntek óta benne van, szal ha fertőzött,
Gica
: (tudom, tudom... nem csak a tiétek... Very Happy)
pétráá
: hát ja...mondjuk úgy inkább, a közé... khm Very Happy
pétráá: Köszönöm, Gica!!!! Very HappyÉs szép napot, meg álomfeldolgozást! Very Happy
Gica
: á, tehát ez a Ti érdeketek volt... Very Happy
pétráá
: alszom egyet rá, és meggyógyulok betegség.
pétráá
: ha négy napja hány és hasmenése van, a víz sem marad meg benne, akkor az nem az
pétráá
: és erélyes. Mondtam, mi sem akarjuk elkapni, és különben is
Gica
: de azért együttérzek... ;)
Gica: és persze jobbulást neki! bár én még csak nem is találkoztam vele... ;)
pétráá
: jaja...nagyon komoly voltam...
Gica
: azért tök jó, hogy sikerült rávenned őket... Very Happy
Gica
: nagyon durva, hogy kórházi ügy lett belőle...
Gica
: hm... elolvastam a tegnapi eseményeket...
pétráá
: és elmentek ügyeletre...hijába...petraanyu...Very Happy
pétráá
: azért jobbulást szegény Marának...Confused még szerencse, hogy tudtam hatni rájuk...
pétráá
: ááá...készen vok, nem tudok gépelni, szal: napocska Smile
pétráá
: mármint napocska Sad
pétráá
: viszont igaz, hogy hideg van, de SÜT a napocsak! Very Happy
pétráá
: Jó reggelt mindekinek! én is álmodtam, de az kevésbé volt pihetető....
gica
: szép napot Mindenkinek!
gica: ááá, veszélyes! Very Happy
gica
: hogy én mennyi mindent összeálmodtam... Very Happy
gica
: csodásan ébredtem! Very Happy
ZMT
: mindenkinek jóéjt
pétráá
: tényleg jó éjszakát!!!
pétráá
: no, így már megynyugodtam...
pétráá
: most nem azért, hogy fényezzem magam, de...
pétráá
: milyen jó, hoyg van pétráá anyu....
pétráá
: jajj, marát bennfogták a kórházban...
pétráá
: A buliba menőknek meg felöltözni ám!!!!!
pétráá
: á, csak alvás. Reggel zuhiVery Happy

Nincsenek megjegyzések: